/spanien/barcelona/forum/11162.aspx/spanien/barcelona/forum/11162.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Maestro!
2011-09-25 18:49
tarrak//

Vad har de för bevis på att Laporta har betett sig kriminalt? Handlar inte det hela om en personlig vendetta? Jag har svårt att se att Laporta skulle sätta klubbens medel i sin eget konto. Jag har inte orkat sätta mig in i det då jag tycker att det kanske snarare handlar om prestige och att smutskasta varandra.

Edit: Fram med beviset och låt en domstol avgöra det. Det kanske ändå handlar bara om misstänkar.
Barcelona tarrak
2011-09-25 18:32
Intressant att se hur tydligt Guardiola går ut och försvarar den tidigare styrelsen. Undrar om Rosell vågar fortsätta med de juridiska processer mot Laporta som Guardiola kallar för sorgliga. Själv är jag kluven i frågan på många plan. Det är ingen tvekan om Laporta räddade klubben från dess värsta period i historien till bäst i världen på tre år. Att jag även tycker genuint illa om Rosell försvårar helt klar saken.

Samtidigt går det inte att bortse från att mycket tyder på att Laporta betett sig direkt kriminellt under slutet av sin era. I slutändan känns det som att det mer kokar ner till en moralisk än juridisk fråga. Är det ok att sko sig på den klubb som man själv räddat från ekonomisk och sportslig kollaps?
Barcelona Shanghai - Pepe vs John Cena
2011-09-25 17:45
Synd att det går dåligt för våra rivaler Espanyol ligger under mot heta Levante med 3-1, men dem har två utvisade spelare. Kul att smålagen är hungriga som en skrev, men dem kommer inte att klara sig lite längre fram när säsongen har börjat på allvar. Jag minns säsongen 2004-05 så var just Levante 1:a eller 2:a efter några matcher 6-7 tror jag. När säsongen var slut så åkte dom ur ligan.
Barcelona Blaugrana91
2011-09-25 17:37
barcetia - Asexis7

Roligt att journalisten på Marca kritiserar Barca för att ha ett avtal med Qatar Foundation när Real har ett avtal med Fly Emirates.

Marca är ett skämt, precis som klubben dem stödjer.
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-09-25 17:28
: barcetia - Asexis7

Vad heter den "journalisten" på riktigt?
Hutch
2011-09-25 17:23
Levante är charmiga. De leder med 2 - 0 mot Espanyol. Tre poäng här och de har 11 tillsammans med oss och Sevilla.

Smålagen är hungriga tidigt på säsongen.
Barcelona Shanghai - Pepe vs John Cena
2011-09-25 17:16
Levante är verkligen heta. Hur långt håller det ?
Hutch
2011-09-25 17:09
Är det där seriöst? Vad är det med stackaren? Är det en journalist som skrivit det där?
Barcelona FC Barcelona #10
2011-09-25 17:05
Det som han säger är fan överdrivet speciellt "Hala Madrid - Allah Barca"...
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-09-25 16:57
Wow vilket svin de har på MARCA.
Barcelona barcetia - Asexis7
2011-09-25 16:54
Vilken jävla idiot. Hur fan kan MARCA anställa en sådan journalist och påstå sig vara en seriös tidning?

Börja nerifrån och läs uppåt..
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-09-25 16:09
Barca4eva

Haha fan va tungt, själv såg man Keita av alla människor göra hattrick under min första match på plats..

Capitan Puyi

Om du syftar på Falcao och Diegos reaktioner så kan man se de vid 10:00 i länktips.

Rekommenderar er alla att subscriba till kanalen "Nikeur2keuf" som jag länkade till, kollar ni igenom hans video så har han lagt upp HD highlights på alla barcas matcher den här säsongen, och han lär göra fortsätta göra det i framtiden.
Barcelona Denyo ©
2011-09-25 16:06
Varför är det otroligt att han ser lite tung ut? Messi var briljant igår men han tappade lite mer bollar en vanligt, samt att perea hann i fatt han några gånger och stod för excellenta brytningar lite tung har nog allt bllivit men vad gör det när han spelar som han gör!
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2011-09-25 15:50
Hetfield

Jag tycker att det ser ut som att Messi har blivit snabbare, trots lite extra kilo muskler.
Barcelona Capitan Puyi
2011-09-25 15:23
Ingen som råkar ha klipp på det? Måste ha missat det.
Atlético addeh
2011-09-25 15:12
1.70

Haha, jag lade märke till det också. Det var som han tänkte "shit, att dem skulle vara så här bra kunde jag inte tro..."
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-25 15:00
haha, såg också det. han verkade lite överväldigad. inte så konstigt...
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-25 14:54
jo visst ser det bra ut. Men det kunde ha sett bättre ut. Aja, det är trots allt rätt kul att Valencia stod upp så pass bra som de gjorde. Bra för ligan! Men deras insats hade fortfarande varit väl godkänd, även om Villa satt sitt friläge :P

Nu byter jag ämne lite.... såg ni Falcaos reaktion vid Messis 4-0 mål igår? Han stod och smålog och skakade lätt på huvudet som om det inte vore sant. Det var väl första gången han mött Messi? I alla fall Messi i Barca. Måste ha varit en upplevelse
Barcelona Barca4eva
2011-09-25 14:47
Första matchen på plats och man får se en "Manita" och ett Messi hattrick...mäktigt!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2011-09-25 14:42
Äh, vi har en poäng mer än Madrid och har man i åtanke vilka vi har mött kontra dem så inser man snabbt att vi redan gjort det fruktansvärt bra. Å andra sidan finns det fler lag att se upp med, Málaga bland annat, som till skillnad från de andra topplagen frånsett Sevilla inte har Europa att tänka på.
Barcelona Rioja
2011-09-25 14:41
Angående den föreslagna grada de animación som el flaco skriver om så handlar det inte om att bygga någon ny läktare utan istället om att flytta 1500 säsongskortsinehavare från kortsidan till andra delar av arenan. det ár sedan tánkt att de medlemmar som är intresserade av att medverka i projektet skall anmála sig till en lista där man sedan kan byta sin vanliga sittplats mot en plats bland de 1500 som ska stötta laget med sång.

Det är alltså inte någon permanent klack utan istället en roterande klack där de som anmáler sig ska kunna vara med. På det här sáttet får klubben med fler i projektet eftersom ingen kommer att tillhöra klacken permanent utan det blir stälet en typ av först till kvarn variant.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-25 14:39
Det hade ju också varit kul om Real legat etta och haft deras årliga självförtroende-boost där de tror de är bäst i världen. Då blir det troligen åka av på Bernabéu. Men det är klart, det bästa hade naturlitvis varit att leda med mer än tre poäng, vilket jag tror är fullt möjligt med tanke på att vi redan mött de svåra lagen och Real har alla på en gång precis innan El Clasico.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-09-25 14:34
oj , sorry :D
Barcelona barcetia - Asexis7
2011-09-25 14:34
Cule - Thiago alcantara

Fyfan vad jobbig du är. Rulla ner två-tre rader så ser du att addeh redan postat och gå tillbaks en sida så ser du att Rambla~ postat hela matchen.. sheeple..
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-25 14:30
el maestro

"Nu väntar vi bara tills Barca skakar av sig Real Madrid. Jag ser gärna att avståndet ökar till minst 4 poäng innan den första El Clasico."

Vi hade ju chansen till det nu i veckan men sumpade den. Vi kanske inte var värda det heller, men med lite skärpa hade vi tagit 3p ändå. Surt! Jag tror dessvärre det lär dröja tills vi får den chansen igen.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-09-25 14:28
:O
såg nt denna innan , men kolla va thiago gör <3

ni kanske redan har sett den , va vet ja :D
Grace/Wastelands
2011-09-25 14:20
Att dessutom ställa samma fråga två gånger trots att det första tillfället inte genererade ett svar. Jag tror inte någon blir mer benägen att svara för du ställer samma fråga en andra gång. Vet någon så svarar person, om ingen svarar är det rimligen för att ingen vet eller för att svaret redan finns.
Barcelona Hetfield
2011-09-25 14:20
Det är lite smått fascinerande att när man tycker att Messi har lagt på ett par kilo och att han ser "tung" ut så kan han fortfarande springa förbi en hel del spelare.

Otroligt.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-25 14:15
herregud, bayerns mittback breno sitter anhållen för mordbrand där man misstänker att han tände eld på sitt eget hus och hade planer på att ta sitt liv i branden. han har tydligen psykiska problem på grund av sina konstanta skador.

sjukt...
Barcelona Hetfield
2011-09-25 14:14
Seriöst, hur svårt ska det vara att scrolla ner lite? Jag kan förstå varför "Andreas" dampar på vissa, dumma frågor förtjänar otrevliga svar.

Scrolla ner lite så ser ni att Rambla har länkat till matchen.
Annons: