/spanien/barcelona/forum/11153.aspx/spanien/barcelona/forum/11153.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DaniAlves
2011-08-15 05:59
Finns det någon som har statistik på Messis möten mot Madrid?
Fick höra att han har gjort 11 mål på 14 matcher mot dom.. undrar ifall någon har statistik på det och helst hur många assist han har lyckats göra..

Tack på förhand.
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-15 04:16
Criff -Llourinho ://

Hmm efter ha kollat videon extra mycket ser det ut som att Valdes verkligen fäller Ronaldo. Kolla själv och se

Men som sagt Valdes arm ska inte vara där kvittar om Marcelos tackling på Pedro ska vara straff för straff som straff. Right ?
Barcelona XAVI6
2011-08-15 04:11
Det finns så mkt man kan koncentrera sig på. Men allt jag vet är att om barca kommer upp till 100 procent. Hade madrid inte ens haft en jävla chans. Med den kapaciteten vi var på vann vi till och med nästan. Synd att spelarna va inte mer agressiva i press och att pedro tacklades precis av MARCELA.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-15 04:10
Jeffren saknar Barcelona för mycket eller? :/ Verkar va ur balans lite.
2011-08-15 04:08
Han kanske hade fått straff om han inte hade sökt den? :) Tror dock aldrig han hade trillat av den nudden ändå om han försökt stå på benen.
Men visst, sånna situationer brukar bli straff. Men Marcelo på Pedro straffen var 10 gånger mer straff än det där.
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-15 04:04
Criff -Llourinho ://

Ingen axel i närheten, utan Ronaldo försöker till och med undvika Valdes men hur du än vrider och vänder så ska inte Valdes arm vara i närheten av en spelare i det tillfället, en touch och det är solklar straff eller ? , visst sökte Ronaldo straff men som sagt Valdes arm ska inte vara där.
2011-08-15 03:59
Ronaldo #9
Visst lyfter Valdes armen, men jag tycker det ser ut som Ronaldo springer så pass nära så han ska träffa Valdes ändå. Hade inte Valdes lyft armen & Ronaldo hade nuddat Valdes axel hade han antagligen slängt sig ändå.
Kan vara att jag är enögd :)
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-15 03:56
Barcelonistas ://

Det kvittar hur du ser det. Valdes tog upp sin arm och den tog på Ronaldo, Valdes arm har inget att göra där. Solklar straff åt både lagen, att säga annat är dumheter.
Barcelona NoGo™
2011-08-15 03:46
Trist att Spanien åkte ut, nej sova nu kanske.

Bona nit culés
Barcelona Barcelona10Messi
2011-08-15 03:43
Han som sköt första borde fan aldrig mer ta en straff, hur jäkla dålig va inte den? Hur som helst, trist för Barca-spelarna att Spanien är ute ur turneringen.

Btw, målvakten i Brasillien efter räddningarna, oookej? :)
Barcelona B-Guden
2011-08-15 03:41
har nån en video på keita vs pepe ?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-15 03:40
Spanien utslaget, någon turnering måste de ju förlora. ;)
Barcelona NoGo™
2011-08-15 03:36
Säker straff av Sergi o Bartra :)
Barcelonistas
2011-08-15 03:33
Does Madrid not see fortunate calls they also get? Marcelo bowling over Pedro was a FAR more worthy call for a penalty than master-diver CR7 falling flat at the slightest contact from Valdes. Yes, Valdes raised his arm, but if you watch the replay the contact made wouldn't knock over a two yr old kid. Marcelo all but rugby tackled Pedro in the box from behind, so Madrid should consider themselves lucky. And how a guy like Pepe goes the game without a booking after his tackles, is amazing.
Barcelona NoGo™
2011-08-15 03:29
Slut på förlängningen, straffar kommer att avgöra. Det har varit en riktigt bra match, chanser till höger o vänster hela tiden för båda lagen :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-15 03:28
Alvés - Por Que?

Tackar :)
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-15 03:21
Här har du
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-15 03:17
NoGo™

Lust att dela med dig stream? MAn vill inte missa en eventuell straffläggning.

Edit: Oj såg inte att du skrev längre ner att de visar på eurosport.. en kanal jag inte har.
Barcelonistas
Diar Iniesta sheka

Oskulden har talat igen, så tragiskt att fjollan kaljic fortfarande inte har lärt sig fifa reglerna. Haha vilken jävla pajas, ni kan väll åtminstone försöka spela fotboll nästa gång och inte MMA...
Barcelona Abdiii
Vart kommer Fabregas ta plats? startelvan? pivoté? bänken? och vad tycker ni om vår framtidsvärvning? :)
Barcelona arsenalvieira
2011-08-15 03:15
TJEna barcafans :) Kul för er att ni fått cesc! men vem ska han peta ? ni är redan världens bästa lag ju ! Kunde ju delat med er av några spelare hehe
2011-08-15 03:13
Ball possession in yesterday's game: Madrid 48% - Barcelona 52%. [marca as via @pedritonumeros]

Trodde vi hade förlorat bollinnehavet men så var de inte.
Barcelona NoGo™
2011-08-15 03:12
Ball possession in yesterday's game: Madrid 48% - Barcelona 52%. [marca as via @pedritonumeros]

Inte lika överlägset bollinnehav som det brukar, får se till att ändra på det tills nästa match!

Vilken match mellan Brasilien - Spanien, 2-2 de sista 15 min ska börja nu.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-08-15 03:10
Namn: Fernando Gago-King of Madrid
Sänt: 2011-08-15 02:33
Gud, vilken kung Pepe är och inget annat vad, kvittar vad troll försöker säga. Att han daskar till den största fjollan på jorden i Dani Alves kan inte ses som annat än tillfredsställande. Det är helt enkelt så vackert som det kan bli, speciellt när fjollan Aves lyckades filma Real Madrid ur CL förra säsongen.

Pepe visar helt enkelt att han försvarar RM till sista andetaget, kan det bli vackrare än det. Må han sätta in en till liknande fin tackling på Alves på onsdag.

Karim Benzema-King of Madrid
Är också ganska besviken på Ramos Man ser att han inte är någon högerback, där finns så många brister...

Vad är det för jävla idioter som styr puertan? Det roliga Fernando bajs gago är en av dessa som styr och han är värre än de andra. Jag visste itne att man fick skriva sånt. Herregud
2011-08-15 03:03
Hehe såg den matchen, tycker dock den matchen han var som bäst i var matchen mot Milan.
Barcelonistas
2011-08-15 02:59
Alves Por Que

Den här matchen som Iniesta gjorde måste vara ett utav dom bästa prestationer jag sett en spelare göra i en match. Han var helt sjuk i den här matchen shet.

Barcelona NoGo™
2011-08-15 02:51
Slut på 90 minuter mellan Brasilien - Spanien i U20 VM kvarten, förlängning väntar nu. Matchen går på Eurosport om ni vill se.

1-1 står det.
2011-08-15 02:41
Barcelonistas

Min nästa blir nog också en Iniesta, fröjd för ögat att se hans bollbehandling, så som han drog bort Madrid spelarna idag..
Barcelonistas
2011-08-15 02:40
alves por que

nice, själv blir det en med Iniesta då han är min favoritspelare.
Barcelona Denyo
2011-08-15 02:35
man1

pedro alla dagar i veckan! även om jag gillar sanchez starkt så gör pedro ett jobb som ingen annan press spelet blir på en helt annan nivå.

tänk dig lejonet,pedro,messi pressa ett försvar det hade varit grejer det!
Annons: