/spanien/barcelona/forum/11134.aspx/spanien/barcelona/forum/11134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid MetallicA - Número veinte!
2011-08-18 01:36
"Från
Thiago&Rafinha

Ämne
Din äckliga morsa

Skickat
2011-08-18 01:01:00

Meddelande
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-2 VILKEN KUK NI FICK ERA SLYNOR HAHAHAHAHAHHAHAH"
Barcelona Canaletes
GUARDIOLA PRATAR NU!!!!
Barcelona Gio Style
Ser att det ligger en Bacelona spelare på marken, vet någon vem det är och hinner någon uppfatta vad som hände med honom?
Barcelona Déu és Culé
Vad Mourinho gjort är ett nytt lågvattenmärke. Jag menar, kom igen; att spelarna (från båda lag) uppför sig dåligt och gör sådana misstag är inte acceptabelt men förståeligt. Att TRÄNAREN även så gör så är inte bara oförståeligt men pinsamt. Jag kan tänka mig att många Real fans i Madrid (och runt om i Spanien, även några här i Sverige) skakar på huvudet åt honom just nu. Men jag förväntar mig ändå ett helhjärtat försvar av alla hans handlingar från Real fansen här på sv. fans.
Barcelona Canaletes
Alltså hur fan blir nästa landslagsamling? Det komemr bli kaoz :(
Barcelona Viva la Pepa!
2011-08-18 01:33
Mourinho är ett geni. Real förlorade precis ännu en titel till Barca och spelarna skämmer ut sig på slutet. Men vad minns man från matchen? Mourinho.

Han har gjort det förr och kommer göra det många gånger igen, han stjäl de negativa fokuset från sina spelare och lägger den på sig själv istället.

Visca Barca
Barcelona Barca4eva
Och fan vad onödigt av Villa...
Rolle_D
Efter denna match så känns hatet mot ronaldo liten jämfört med de psykfallen i real
Barcelona Barca4eva
2011-08-18 01:32
Real var bättre förra mötet men idag var vi bättre. Och det med större skillnad, vilket bidrog till segern.
Barcelona Canaletes
2011-08-18 01:31
När Paco Lama (madridista som in helvete) är sjukt besviken på Casillas. Och hela Cadena COPE!!! Så ja, då betyder det nåt.
Hela madrid är hjärttvättad av Mou
Real Madrid MetallicA - Número veinte!
Los mejores//

Kolla 0:27 så ser du varför han blir arg.
Barcelona J.Guardiola- King
Barcelona Criff -Llourinho
Los mejores,
Hur kan det vara vårt fel när det är ER spelare som attackerar en av våra spelare? Fattar inte...
Barcelona michael10
>the reporter<

ibra hade saxat mourinho
Barcelona L.A.M Nr 10
Jävlar vad glad man är just nu! Tycker vi är det bättre laget sett till hela matchen och vi är värda att vinna. Real får två skitmål, vi gör tre riktigt snygga, speciellt 1-0.

Dock måste man säga att Real blivit ännu lite bättre sen förra säsongen. De klarar att spela hyfsat jämnt mot oss över två matcher och spelar faktiskt stundtals väldigt rolig fotboll.

Sen måste man ju tänka på att vi inte riktigt är i toppform ännu. Xavi är inte i matchform, inte Busquets eller Pedro heller. Dock gör vissa spelare. tänker främst på Abidal, Iniesta och Messi, kanonmatcher. Abidal har en sådan fantastisk bollteknik så det inte är sant. Vad som än händer i matchen så går det bra för Abidal. Han vinner i allt han gör. Han dribblar, slår bra passningar och släpper ingen människa förbi sig.

Iniesta får allt att se så enkelt ut och är en helt galen spelare. Allt han gör är konst.

Messi gör en assist utöver denna värld och två snygga mål. Och killen har spelat två matcher på hela säsongen.
Barcelona II Barça II
Mou är ju en bra trännare. MEN varför gör han som han gör? Det är fan sjukt alltså. Det är tackvare han det blir alla dessa bråk. Jävla gris, nu finns du på film, folk kommer att tappa respekt. Du kommer att bli ihågkommen som en vidrig människa.
Real Madrid Zinedine_magic_Zidane
2011-08-18 01:30
Grattis till segern, Messi var väl ändå skillnaden, annars tycker jag att vi var kanske det bättre lagen. peace
Barcelona Canaletes
2011-08-18 01:29
Bernie

hahaha märkte nu att det är Ronaldo som är efter. Klockrent! :D
Barcelona >The Reporter<
I detta läget skulle man ha kvar Yaya och Ibraa ! :D
Thiago&Rafinha
Tror inte ens Mourinhos mamma ville se sin patetiska son, därav hans enorma fjortis-aktiga "JAG ÄR HÄÄÄR, GE MIG UPPMÄRKSAMHET". Vilken äcklig människa, synd att Tito inte orsakade en jävla hjärnblödning på honom när han gav tillbaka
Real Madrid Los mejores
Tarrak

Nu är du oerhört partisk i ditt ställningstagande, vilket är väldigt tråkigt, då du faktiskt har den förmågan att kunna diskutera på ett sätt som balanserar.

Jag har följt Ozi frekvent i två år nu, aldrig har jag sett honom så arg, eller ens arg. Det är väl uppenbart att Pinto i vanlig ordning ska ha sagt något otroligt idiotiskt, förmodligen om hans familj.

Det var fult av Marcelo, men varför ska ni fram och skrika en jävla massa skit, hela tiden. Det som stör mig. Vi agerar heller inte alltid på ett bra sätt, men jag tycker i ärlighetens namn att det är ni som mest ska stå för detta..

Angående matchen. Vilken tillställning! tycker vi var något bättre även om ni inte på något sätt var dåliga. Skillnaden ligger i den sista tredjedelen där ni är betydligt mycket mer vassare. Messi framför mål till exempel, helt sagolik.

Med risk för att låta bitter, jag känner egentligen inte så värst besvikelse. Då detta om något endast var ett steg i rätt riktning för oss..

Man kan iaf slå näven i bordet att konstatera att detta är fotbollvärldens 2 överlägset bästa lag.

addeh

Varför ta upp hans mamma?
Barcelona Canaletes
Gerard Piqué

Campions!! We are the champions!! Tan y tan feliz!! We deserve it"
Barcelona Bernie
2011-08-18 01:28
ÄLSKA Sports förstasida just nu! :D
Länktips: www.sport.es
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
Vet inte vem som är störst svin. Pepe eller Marcelo.
Barcelona Frodo
Cesc må ha spelat i England men Reals vildar är på en helt annan nivå. Svinet Marcelo kunde ha långtidsskadat Cesc. Pepe borde låsas in på en psykiatrisk anstalt. Resten är inte mycket bättre. Mou har lyckats samla på sig så många svin som möjligt i truppen men ingen av hans spelare är lika äckliga som han själv. Att han petade på Titos öga borde ge en längre bestraffning. Men som vi alla vet sträcker sig Florentinos plånbok ända till förbundet så Mou lär gå fri. Ord kan inte beskriva vilken vidrig klubb Real Madrid är.
Atlético addeh
Det är bara konstatera Mourinhos mamma misslyckades ganska grovt med uppfostran.
Barcelona Romario "Erat hat gör oss starkare"
2011-08-18 01:27
Kan någon vara snäll och länka Barcas två första mål ? Min stream lade av då.

Sedan tror jag på riktigt att Mister Mou är en äkta psykopat, hans personlighet är väldigt intressant.
Barcelona Lionel Messi n10
Murinho är komisk killen håller på att explodera han lyckas bara inte slå Barca men vem bryr sig om han liksom. Tråkigt att Villa blir avstängd nu tycker han har spelat bra dessa två matcher men Sanchez finns där och jag hoppas han tar chansen och bevisar att han ska spela direkt.
Barcelona love the haters
Real spelar som idioter. Orsaken till det är Mourinho, en tränare som får sina spelare att tro att allt och alla är emot dem, vilket leder till raseriutbrott och cp-taklingar var och varannan minut. Marcelo är uppviglaren till alla röda kort, men Mourinho är råttan bakom allt. Börjar tröttna på allt akådespeleri från hans sida. Jag menar hur kan man klaga när man är 5 meter från en händelse där en idiot från real tydligt tacklar en barca spelare och säger att det inte alls hände. Real var roligare förut, el clasico var roligare förut. Nu är jag bara glad att nästa möte är först i december. Förut längtade jag till dessa matcher men inte längre.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Nolito
2011-08-18 01:26
Ingen här som är riktigt jävla besviken på hur matchen slutade, dvs bråket? Att dom orkar hålla på så här vartenda gång.. nästan som man fick gnugga ögonen för att verkligen tro på det man såg. Riktigt lågt, från båda sidor. Att se Cesc, Iniesta och Messi fira 3-2 dock... perfekt.
Annons: