/spanien/barcelona/forum/11115.aspx/spanien/barcelona/forum/11115.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-18 18:18
Kvällens överlägset skönaste ramsa finns i länktips! :)
Barcelona Éluc
2011-08-18 18:17
Det hände aldrig. Manipulerat med andra ord.
Ryo Miyaichi !
2011-08-18 18:15
Luleå

Du kanske har missat att den incidenten har varit en av sakerna det snackat mest om här inne.. Sen såg jag på en annan vinkel att Barcas assisterande coach(namn?) slog till honom efteråt, trodde bara det var en liten knuff först! beef!
Barcelona Luleå
2011-08-18 18:13
Ingen som talar om Mourinhos överfall när han går upp bakifrån och tar fingrarna ögonen på Barcelona(missade dock på vem är jag rädd).

Det tycker jag borde ge iaf en match avstängd. Men Spaniens små älsklingar kan väl aldrig göra fel! Usch!
Ryo Miyaichi !
2011-08-18 18:08
Barcelonistas

Kan jag hjälpa vad en liten snorvalp ifrån Östermalm skriver på ett internetforum angående Marcelos tackling på Cesc? För fan get real och dra inte alla över en kant.

Och när fan har jag sagt att jag gillar tacklingen? Jag föredrar hårt spel men det är skillnad på hårt spel och vansinnestacklingar som får spelare skadade.... herregud.
Barcelona Luleå
2011-08-18 18:07
Arsenal har väl inte gjort en människa glad på evigheter! Får se om ni ens tar er till Champions league! Förlorar kulturen är stor så att säga!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-18 18:06
Vet någon vart man kan ladda hem matchen? Helst golTV eller skysports och utan att man måste ladda ner 4 olika delar av en halvlek, alltså en torrent. Tack på förhand!
Barcelonistas
2011-08-18 18:05
Alla 3 målen vi gjorde igår var sjukt snygga. Spelet innan målen är bara världsklass till skillnad från Real Madrids tur mål.

Ryo

Ni är fan bara patetiska, hur kan ni vara glada över tacklingen från Marcelo?. Där tappa jag all respekt till Arsenal fans ni är fan lika vidriga som fascisterna.
Ryo Miyaichi !
2011-08-18 18:05
Blaugrana91

Han försvarar det inte, han skrev ju bara att det är löjligt att ni hittar på att han sparkade cesc i huvudet! När man klart och tydligt ser på reprisen att han inte är nära eller ens försöker? Beroende på vad som hade hänt om inte den där snubben tog tag i mourinho.

Det finns vidriga fans i alla forum kan inte försvara dom som vill Cesc illa, men tro inte att du själv är en ängel, har allt sett mycket skit du har skrivit också.

Nej gubben, vi är Arsenal, vi kommer alltid att vara Arsenal, spelare kommer, spelare går.. Men klubben består.

Have that in mind my little friend.

Puss.
Barcelona Luleå
2011-08-18 18:03
Blugrana91: Helt rätt! men det är som man brukar säga Otacksamhet är världens tack!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 18:00
Ryo Miyaichi !

Sak samma om han är ett Realfan eller inte, han tar äckelklubbens agerande i försvar, kollar man igenom ett par andra lags forum igår så ser man att dem flesta firade som galningar så fort det stod lika i matchen, sen när Barca vann så såg man bitterheten från flesta, avundsjukan svider förstår jag.

Vad som nästan var mest tragiskt var inne på Arsenals forum, där var det personer som nöjt när Cesc blev tacklad, usch vilka vidriga människor, är det så man tackar lagtes förra kapten, lagets bästa spelare, spelaren som gjorde att Arsenal kunde utmana om titlar? Utan honom kommer ni sjunka som en sten var så säkra.
Barcelona Luleå
2011-08-18 17:58
Tre raka supercupsvinster säger allt ;)

Rogge är sevilla fan och har missat hur deras derbyn ibland kan se ut!

Men tycker alltid att Mourinho förstör och sen i sitt försvar så skyller han på alla andra! Ta ansvar Mourinho och avgå!
Barcelona Barca-nist
2011-08-18 17:58
Ryo Miyaichi !

jag kan se det men de som sympatiserar sådan agerande är Realfans !
Barcelona teps04
2011-08-18 17:55
Kung Alves på länken, Han gjorde nog sin bästa match defensivt i Barca igår, offensivt är han alltid bra :)
Ryo Miyaichi !
2011-08-18 17:54
Barca-nist

Märker du inte på hans text att han inte är Realfan heller? :/ ....

Onödigt av mourinho även om han inte prickar.
Barcelona Barca-nist
2011-08-18 17:51
Rogge

ni Realfansen är otroliga, kaxiga och oförskämda som försvarar sådan agerande?

var det inte ni som kallade Peps agerande osportsligt mot Cristiano när han kastade bollen?? snacka om att vara korkade, blinda och senila !
Barcelona Hyder
2011-08-18 17:48
Om Ramos inte fick en längre avstängning än en match efter slagen han delade ut i 5-0-vinsten borde vi inte förvänta oss speciellt mycket gällande avstängningar på marängerna nu. Sorgligt nog är det realiteten vi får acceptera. Åtminstone så gott det går. Det kommer väll sluta med att Tito stängs av och inte Mou, det hade inte förvånat mig om jag uttrycker det så.
Ryo Miyaichi !
2011-08-18 17:48
Canaletes

Tur att han inte prickar, undra om det är för att någon kommer ivägen och tar bort honom precis när han tänker göra det.
Barcelona Luleå
2011-08-18 17:45
Jag förväntar mig att Mourinho blir avstängd men som vanligt så kommer väl fotbollsförbundet att blunda för REALs överträdelser!
Rogge
2011-08-18 17:44
Försöker sparka Cesc i huvudet? Menar du att han missar Cescs huvud från 20 centimeters avstånd? Då är han rätt kass i så fall. Hitta inte på en massa skit, lika fjantigt som dessa lags uppträdande när de möter varandra. Skämmer ut sig, sina klubbar och hela fotbollen.
Barcelona nemo
2011-08-18 17:41
Canaletes

Sjukt beteende av Mourinho!
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-18 17:39
elbraco

Jaha, var det så. Inte så förvånande i och för sig.
Barcelona Canaletes
2011-08-18 17:36
Spola fram till 2:38
Mou försöker sparka Cesc på huvet tom... por que?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-18 17:36
LAM nr 10

Tydligen hittades det på av en site för madridistas utan några källor. Inga spanska tidningar har rapporterat om det (tills AS lyckas spåra upp sidan och göra förstasidesnyheter om det, det vill säga).
Barcelona Luleå
2011-08-18 17:35
Fan för Mourinho igår! Måste vara den värsta tränaren någonsin. Hoppas han får avstägning efter beteendet igår! Men det är väl som vanligt med REAL när dem inte kan spela fotboll så får dem väl försöka skapa oreda istället!

Skönt att se Messi vilken glädje han förmedlar på fotbollsplanen!
Rogge
2011-08-18 17:28
Rambla/ Nu vet jag inte vad som skrevs på NB i natt och tänker inte heller försöka försvara det då det kryllar av imbeciller där nu för tiden. Men du kan väl inte på allvar mena att det inte också finns brutalt enögda Barca-fans?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-18 17:27
Mourinho är ju ett ärkesvin. Pepe och Marcelo må spela galet men Mourinho är värst. Vilket äckel, borde inte få ha med fotboll att göra, snacka om att smutsa ner sporten.

Sen angående själva tacklingen så är ju den våldsam, minst sagt. Visst, Cesc vänder precis när Marcelo kommer in i situationen men det är ändå en onödigt hård och klumpig satsning. Minst tre matchers avstängning. Och Özil vs Villa har jag ingen aning om vad som hände, men jag antar att man inte ska tro på detta konstiga rykte att Villa ska ha sagt något om Islam. Det tror jag verkligen inte på.
Atlético addeh
2011-08-18 17:25
Det ser onekligen ut som att Mourinho fotar till Cesc när han ligger ner och har ont. Fy fan.
Barcelona älskabarcelona
2011-08-18 17:25
Tydliga bevis på att Villa aldrig slog Özil .
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-18 17:23
Hatet mot Mourinho har nått astronmiska höjder!! Världsfotbollens största idiot genom tiderna.
Annons: