/spanien/barcelona/forum/11107.aspx/spanien/barcelona/forum/11107.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2011-08-18 23:37
Bättre video på svinet, spola till 2:30o framåt.
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-18 23:36
Marcelo, Villa and Ozil won't be suspended for any Liga game. The red card suspension they will get only affects Super Cup. [via marca]
Barcelona Vamos Blaugrana
2011-08-18 23:29
Arda turan kan också bli intressant nu i atl madrid
Barcelona comprende
2011-08-18 23:28
; smög fram till Guardiolas hjälpande hand, Tito Vilanova, och bakifrån stoppade ett finger i ögat på killen för att sedan spela offer när han fick en reaktionsmässig retur. Trodde jag. Men det var ännu mer surrealistiskt att tränaren nekade till händelsen på presskonferensen efteråt.

Någonstans hade jag annars en förhoppning om att det skulle vara slut på den värsta sörjan som kom med vårens klassiker. Nu vet jag inte längre vad jag ska tro. Förutom att det är fortsatt pajasvarning på klubben som hävdar att man vill vara den bästa och mest respekterade i världen. Det sista är uppenbarligen bara tomma ord

Zander om Madrid och mou
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-18 23:26
Barcelonistas

Han var ju en av de som spelade under försäsongen, så att han är i utmärkt fysik och briljerar är verkligen ögongodis.

Kung!
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-18 23:25
addeh

Osvaldo! Åtminstone för framtiden. Tror Atleti kan bli att räkna med i år trots allt. De har gått igenom en välbehövlig omrustning som blir komplett ifall Forlan drar och Osvaldo ansluter. Svårt att tippa vilka som kommer gå bäst i år, men jag tror både Atleltico, Valencia, Villarreal och Bilbao blir starka. Samtliga bör kunna gå ännu bättre än föregående år som läget ser ut nu.

PS. Skönt att vi slipper Falcao i supercupen :)
Barcelonistas
2011-08-18 23:18
Båda matcherna mot Madrid så har Iniesta varit helt spektakulär. Kolla länktips helt fantastisk.

Zidwho?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-18 23:16
1.70-ligan

Polenta blir riktigt bra på FM iaf, kör med Udinese så jag försöker ha bra koll på italienska talanger haha ;) men hur trovärdigt FM brukar vara får man avgöra själv...
Atlético addeh
2011-08-18 23:11
Damn, både Falcao och Rúben till Atlético. Starka värvningar. Frågan är vad som är bäst för klubben nu, att ha kvar Forlán eller låta honom lämna för Inter och värva Osvaldo.

Galet kul för ligan i alla fall!
Barcelona nemo
2011-08-18 23:10
Är det någon här som bor i Barcelona eller är där över helgen? Skulle behöva en tjänst! PM
Barcelona Mujje
2011-08-18 23:06
Hej! Är det någon snäll själ som sitter på en bra länk/youtube-video till Carmonas härliga löpstil? Sjukt skön lirare!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Essienesque
2011-08-18 23:03
...Och Atletico fortsätter rusta.. Falcao och Micael klar. Bra för ligan!
Barcelonistas
2011-08-18 22:57
För var Mourinho en tränare man hade stor respekt( även om han var lite provocerande i chelsea då och då) för nu idag hatar man honom något enormt.
Barcelona Trippeln
2011-08-18 22:32
Barca4eva

Ska ta till mig din konstruktiva kritik.
Barcelona Barca4eva
2011-08-18 22:30
Trippeln

"Skulle inte bli överraskad då pajas Nina satte Barca som TREA! ifjol??"

Seriöst...dagisnivå på det inlägget.
Barcelona Trippeln
2011-08-18 22:27
Är det bara jag som tror att Barcelona kommer komma tvåa på den här tippningen av spanineredaktionen? Skulle inte bli överraskad då pajas Nina satte Barca som TREA! ifjol??
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-18 22:26
Sanchez borta 1 vecka :o
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2011-08-18 22:26
guys kolla på den har video....ser det ut som morinho sparkar fabregas
rätta mig om jag har fel
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-18 22:25
Club sources confirm they are finalizing the loan of Genoa B centre back Diego Polenta (19) for Barcelona B. [martiperarnau.blogspot.com]

Tror ni han är tänkt som en framtida A-lagsman? Har ingen koll på hur bra han är, men om han är duktig har vi nog tillräckligt med bakups underifrån till vår annars tunna baksida. Bartra, Gomez. Muniesa och nu då kanske Polenta
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2011-08-18 22:20
“”"”"Dagens träning”"”"”

Guardiola ställde in dagens träning. Lät spelarna vila. Det var dock en spelare på plats och vi upprepar det var dock en spelare på plats och tränade. Hans namn Cesc Fabregas.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-18 22:16
Han nyper Tito i kinden när båda lagen har rena bråket. Jag tror att han skulle sparka, men om han nu gjorde det låter jag vara osagt, lite för oklara bilder.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-18 22:14
Tycker inte den videon direkt visar något. Jag tror mycket illa om Mourinho men jag tvivlar starkt på att han gör det faktiskt. Så sjuk i huvudet är väl inte ens han.

Barcelona Cuule * Thiago Alcantara & Alexis Sanchez<3
2011-08-18 22:10
VAFAN GÖR MOURINHOE???

Han går fram till cesc o sparkar på honom !
2011-08-18 22:07
II Barça II

Det är tudelat för mig, det har aldrig varit så här mycket känslor i el clasico, å andra sidan är allt tumult efteråt bara så jävla irriterande. Tycker inte det är roligt längre med eftersnacket och alla skandaler. Men matcherna är likväl väldigt roliga. Men hade vi gått förlorande i dessa mötena hade jag ju fullkomligt hatat det.

Barcelona II Barça II
2011-08-18 22:03
Vi har Mr Mou och tacka. Helt ärligt hoppas jag att han får sparken.
Postat via SvenskaFans-appen
2011-08-18 22:02
Jag gillar tanken på att Özil har lyckats uppfatta ett hån mot islam på något språk, då antagligen spanska då jag förmodar att Özil kan spanska, mitt bland allt tumult där på Europas största arena men ingen annan har hört samma sak. Hur många sekunder stod Özil och Villa bredvid varandra? En halv? Att Özil lyckas höra något sådant på den korta tiden, med det tumultet med hans förmodligen inte sjukt bra förståelse av spanska känns ju högst troligt. Och att ingen annan i varken Madrid eller Barcelona reagerat på det är också högst märkligt.

Men bevisen känns rätt uppenbara. Villa är en hemsk människa.
Barcelona Good Guy Greg
2011-08-18 21:58
På vilket jävla språk skulle Villa ha förolämpat Özil på? Spanska, Katalanska, Engelska, Tyska eller turkiska?

Vad i helvete är det om händer? Vuxna män petar andra vuxna män i ögonen, ljuger, hittar på historier och beter sig som dagisbarn.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 21:22
Frodo

Kan väl tycka att Mourinho förtjänade ett ordentligt straff, men som du säger hade säkert ändå inte gått igenom.
Barcelona Frodo
2011-08-18 21:20
Blaugrana91

Vad är poängen med en anmälning? Vi vet alla att det skulle misslyckas och det hade slutat upp med att Tito fått en en avstängning med motiveringen att han skadat Mous fingrar med sitt öga.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-18 21:14
Frodo

Håller med. Min åsikt är att Ronaldo har bulkat lite för mycket på gymmet och tappat sin avighet och de mjuka kroppsrörelserna som krävs för att kroppsfinta m.m. Däremot är han snabb och gör många mål tack vare att han är mer av en powerforward som du säger. Tyvärr är han alldeles för monoton, han har inte speciellt många vapen i sin arsenal.

Har man en back som vet vad som krävs för att stoppa honom (Alves.) så får han det svårt.
Annons: