/spanien/barcelona/forum/11104.aspx/spanien/barcelona/forum/11104.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2011-08-18 02:46
Mesudine Zizil

Jag håller med om att många Barcelona-fans har för flat inställning till spelarnas filmande. Däremot ser jag inte att man som exempelvis Los Mejores hyllar spelarnas regelbrott och kallar det för ledarskap och liknande dumheter. Culés ignorerar sitt lags dåliga beteende, medan maränger applåderar sitt lags övertramp.
Real Madrid Silvaaa
2011-08-18 02:45
Rambla~

Har varit på Bernabeu många gånger genom åren har bott i Madrid och håller med dig om att publiken i Madrid verkligen inte är ett föredöme i många situationer! Tycker bland annat förbaskat illa om Ultras Sur och deras politiska åsikter!

Dock tycker jag att CR7 får för mycket hat och mycket obefogat dessutom. Speciellt illa ikväll då det kändes lite för kollektivt och riktat mot en uthängd person.

Menade verkligen inte att anklaga er för det utan det var bara en av många besvikelser ikväll! Hoppas verkligen Mr. Perez står redo med hårtorken för dem som representerat Blancos illa ikväll! *host*Mou & Marcelo*host*
Real Madrid Los mejores
2011-08-18 02:44
Tarrak

Bägge börjar tappa fotfästet, det är sent och det är mycket känslor efter en sån här match. Jag har i varje fall inget mer att tillägga, om du har något mer, annars har jag sagt mitt.

Tack för en förhållandevis trevlig diskussion.

Hala!
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-18 02:43
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!,
Men vad är värst? Våld eller Teater? Vill du bli utsatt för våld eller teater?
Jag vet mitt val.
Barcelona B-Guden
2011-08-18 02:41
1 Real spelar jävligt fult,
2 Barca överdriver vissa situationer otroligt mycket -.-
3 Marcelo förtjänar en rejält smäl ett knytnävesslag, man beter sig inte så där.
4 vafan gör mou, idiot
5 Villas slag på özil, özil gjorde säkert nåt eller kanske inte. Özil reagerar rätt, men ska inte acceptera en smäll.

Många lag har spelat fult genom åren på spelarna med boll, real har tagit det till en ny nivå och spelar även fult på spelarna utan boll. I vissa situtioner förtjänar barca gult för filmning, ja jag börjar tröttna på att man filmar som fan mot real, visst frispark men ge upp ligg inte och grina.
Vissa i Barca förtjänar en fet box i ansiktet så man vet när man ska ligga och inte ligga, (gäller väl igentligen alla fotbollspelare tråkigt nog)

Nu tycker jag förbundet ska ta tag i filmningarna och även granska eferslängar från lag, fyfan sen mou kom har el clasico helt enkelt blivit skit, det var fint och bra spel med lite fula saker från båda håll men acceptabelt, sen går Marcelo över gränsen -,-

fuck it, det finns 100 tals kameror på arenorna nu får fan förbundet göra lite nytta och granska saker i efterhand gäller alla lag inte bara barca och real matcherna
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2011-08-18 02:39
Läste nyss en klockren kommentar på aftonbladet av alla ställen!

Typiskt Barcafan inlägg : spelare i en klubb som Real Madrid ska inte bete sig såhär, riktiga fans gillar inte det Mourinho och co håller på med, det är inte värdigt en så stor klubb osv. Vad tycker Barca fans om spelarnas filmande då? Tycker ni så illa om eran egna klubb att ni accepterar filmande, kan berätta för er som nyss började hålla på Barca att ni inte höll på med sånt innan Guardiola. Ingen av klubbarna beter sig på ett värdigt sätt, varken filmningar eller bensaxar är en del av den underbara sporten som är fotboll!
Barcelona comprende
2011-08-18 02:39
: Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Hey ?1 What did u expect? Man uppför sig som man blir uppfostrad ! Vissa som gentlemans och andra som dåliga förlorare
Barcelona tarrak
2011-08-18 02:38
Los Mejores

Jag ser inte alls förbi Villas bitchslap, det han gör är oförsvarligt och han förtjänar sitt straff. Jag väljer dock att reagera på två situationer där det är uppenbar risk för skada, Marcelos oprovocerade bensax och Mourinhos fingrar i ögonen.

Du som fortfarande sitter och ojar dig för att Pep höll undan en boll för Cristiano för ett år sedan borde inte ha svårt att leva dig in i min ilska.
2011-08-18 02:38
Blaugrana91, Nee, det verkar lite som den här dåliga sportsligheten har krypit upp i ledningen i Real på senare tid. från Karanka till Perez.
Mourinho har verkligen satt sina klor i den klubben.
Ska bli kul & se vad som finns kvar av klubben när Mourinho lämnar.
Barcelona Canaletes
2011-08-18 02:37
Måste hylla Kviborg. Ni vet ju hur han varit senaste åren med att håna Barca så han är en trogen madridista. Vissa på Puertan som borde lära sig

Christopher Kviborg:
Men. Ska man vara helt ärlig, Real Madrid var minst lika bra som Barca men utnyttjade inte sina målchanser lika maniskt som Barcelona. Messi är larvigt bra, Pinto har en mexikansk bordellfrilla, Marcelo trodde Cesc fortfarande lirade i England, Mourinhos tjuvnyp med efterföljande blick är hög dagisnivå och Real Madrids agerande sista minuten gillar jag inte. För övrigt är Pepe psykiskt störd och den okända YMCA-duon Sergio B och Dani A fortsatt två teaterapor.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-08-18 02:37
Sportsligt av Real Madrid att:

1: Skämma ut sig.
2: Inte ens vara kvar efter slutsignalen och hylla mästarna.

Vi gav de deras pasillo, vi väntade efter förlusten i cupfinalen.
Barcelona Siempre Barça
2011-08-18 02:36
kan nån kortfattat skriva om vad pep sa efter matchen??
Barcelona Alvés - Por Que?
OCH HÄR HAR VI MIN NYA BAKGRUNDSBILD ;)
Barcelona Riiio!!
stackars Xavi som måste sitta mellan fabregas och pique i omklädningsrummet haha, dem håller ju alltid på med massa bus o skit..

va faaan känns som att det bara är jag som har missat när villa slår till babyface özil
Barcelona comprende
2011-08-18 02:35
Vem ersätter kameran som Alves tog sönder, det såg för jävla roligt ut hahahaha
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 02:33
Criff -Llourinho

Perez kommer stå bakom Mourinho va så säker, gubbjävlen applåderade inte ens när Barca höjde pokalen.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-08-18 02:32
Fast killar. Jag måste försvara Mourinho, efter att Tito Vilanova var med och gav honom den största och mest förnedrande förlusten i världsfotbollen de senaste fem åren så har man rätt att nypa någon.

Vilket jävla pucko, Mourinho är. Om Pinto går fram och slår till honom nästa match så kommer jag inte ha något emot det. Så avskyvärd är han.
2011-08-18 02:32
Ska bli kul att se om Perez ställer sig bakom Mourinho nu, det lär bli ett möte om situationen.
Tror säkert Villa kan få en längre avstängning också. Helt onödigt att slå till Özil, vad hade Özil med hela grejen att göra egentligen?
Sjukt hur alla spelare rycks med i den här skiten som började sen Mourinho tog över Madrid.
Real Madrid Los mejores
2011-08-18 02:30
tarrak

Varför väljer du att förbi se Villas bitch-slap, jag skriver ju att det Mou gjorde inte hör hemma inom fotbollen. När sa jag att de Mou gjorde var rätt då. Kompis, varför glömmer du det du själv gör när du utan fog tok attackerar?

Pep är en SK sellout i mina ögon, Rap världens svar på Lil Wayne.;-)

Ingen provokation, ville bara att ni skulle få en klarare bild då det är svårt att förklarar mina känslor om er coach. Men han lyckas iaf, hans titel vinnande om något bör definitivt hyllas.
Barcelona Denyo ©
2011-08-18 02:30
kan någon posta länk av dagens mål?
Barcelona Barcelona10Messi
2011-08-18 02:29
Vad ska man säga om skämtet dem kallar tränare?
Barcelona Denyo ©
Kan någon posta en länk på highlights från matchen?
Barcelona tarrak
Los Mejores

Uppenbarligen försökte han, men det ser ut som att Tito lyckas blunda. Jag har inte hyllat Villa för någon örfil, om någon gjort det får du ta det med dem. Jag tror inte att du skulle uppskatta om jag anklagade dig för vad samtliga madridistas gjort, men om det är sån du vill ha diskussionen kan vi ta det den vägen.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2011-08-18 02:28
Ett par önskemål så här innan man somnar:

1. Sluta vara otrevligt mot Realfansen eller vilka det nu är här och skriver. Antigen ska vi ignorera dem, eller svara på ett moget sätt. Inte kalla de för idioter med mera, det smutsar bara ner forumet med fula ord.

2. Att spanska ligan drar igång i helgen TROTS allt då jag bara MÅSTE se mer av det här fantastiska laget nu nu nu

3. Att spanska förbundet bestämmer att det ska spelas 10 el clasicos varje säsong! Haha så otroligt händelserika och fantastiska matcher, med ett nästan alltid nu för tiden fantastiskt resultat

4. Att vi går hem och tränar på våra defensiva uppställningar vid fasta situationer. Måste vi envisas med att försvara oss mot hörnor med typ 6 man i boxen!?
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-08-18 02:28
När Pep kastar iväg bollen så kastar han den till Xabi Alonso för det var frispark för Real Madrid. Ronaldo trodde att det var inkast.
Barcelona mariwani
2011-08-18 02:27
Tycker vi ska njuta av vinsten istället för att argumentera för att vi var det bättre laget. Om Real "fansen" inte tycker vi va bättre vid 5-0 segern så kommer dom knappast erkänna att vi var det bättre laget idag.

Fan va kul att se Fabregas i världens vackraste tröja igen
Barcelona tarrak
2011-08-18 02:26
Los Mejores

Jag har aldrig sett Pep hålla undan en boll för någon annan, därför måste det helt klart bero på något Cristiano gjort. Enda förklaringen är att han sagt något om Peps familj! (Så hade förklaringen låtit om jag var som du)

Men kan vi lägga ner det där med att Pep höll undan bollen för Cristiano när han skulle kasta inkast för mer än ett år sedan. Vi har viktigare problem att diskutera, tränare som försöker stoppa fingrarna i ögonen på andra till exempel.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 02:25
Los mejores

Du hade väl helt enkelt inget bra att komma med...:)
Barcelona Barcelona!!
Varför går Morinho fram och kniper en Barca-spelare/ledare i örat helt från ingenstans mitt i kaoset? vad hade han gjort? haha ;p
Silvaaa, allmänt känt att alla supportrar i hela världen hatar Ronaldo. Inget nytt på Camp Nou.

Jag personligen tycker han har höjt sig något otroligt! Han är aldrig i centrum för sånt längre, och försöker alltid spela fotboll nu förtiden.
Annons: