/spanien/barcelona/forum/11103.aspx/spanien/barcelona/forum/11103.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2011-08-18 03:58
DaniAlves.

Jag tror att Messi har gjort 6 eller 7 assist mot Real. Rätt hyfsat facit. 13 mål och 6/7 assist på 15 matcher. Real Madrid är officiellt Messis b*tch.
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-18 03:55
comprende, vem pratar du om? Casillas & Valdes tjänar lika mycket.

TOP50 så har Real Madrid 9 spelare & Barcelona 7 spelare.
TOP100 12 Real, 8 Barca.

Så los mejores, ditt påstående gick rakt åt helvete. Gör om, gör rätt!
Barcelona comprende
2011-08-18 03:53
Du nämner en och det är en målvakt som tjänar ca 70 miljoner per år
Arash - Per sempre Juventus!
2011-08-18 03:52
Såg matchen på Camp Nou och det var grymt!

Ville bara tacka för all hjälp ni gav mig på alla frågor jag ställde osv! Hjälpte något oerhört! Tack!

Angående matchen så var det jämnare än på länge och jag hoppades på förlängning så att matchen aldrig skulle ta slut, men så förstörde Messi det, hehe.

Sedan så skämde Marcelo ut sig med sin idiotiska kapning. Pinsamt. Lite trist dock att det i samband med den situationen ropades massa apljud. :-(

Jag gick på matchen med Juve-tröjan på och det skedde inga som helst problem. Stort tack till er!
2011-08-18 03:52
Här har du original sidan om du vill ha den också, portugisisk tidning.
Peshmerge - AS9
2011-08-18 03:51
Den här vill jag så mycket att någon ska göra på Pepe eller Marcelo. Så dem skulle känna på hur en riktig TACKLING är. Önska Ibra va kvar. Han hade käkat upp hela real madrid helt ensam.
2011-08-18 03:51
Los mejores,
Jag har i alla fall en källa, har du en?

40. Arjen Robben – Bayern Munich – €458.000 – €5.500.000

41. Aleksandar Kolarov – Manchester City – €458.000 – €5.500.000

42. Joe Cole – Liverpool – €450.000 – €5.400.000

43. Mesut Ozil – Real Madrid – €416.000 – €5.000.000

44. Sami Khedira – Real Madrid – €416.000 – €5.000.000

45. Michael Ballack – Bayer Leverkusen – €416.000 – €5.000.000

Real Madrid Los mejores
2011-08-18 03:49
"Khedira 50 mille"

Bara där insåg du väl hur otrovärdig din källa är..
2011-08-18 03:47
Los mejores, Du blandar ihop hur mycket de tjänar totalt & lön.Totalt med reklam & annat så tjänar Messi mest av fotbollsspelare. Lönemässigt ligger Ronaldo före.
Messi har inte fått nytt kontrakt sen April vad jag vet.
Real Madrid Los mejores
2011-08-18 03:42
comprende

Fyrfaldig liga mästare, 2 CL, 1 copa. VM samt EM där han varit kapten i de bägge mästerskapen, där han burit Spanien. Där han blivit utsedd till den bästa målvakten i de bägge mästerskapen.

Känns det verkligen lönt att diskutera hurvida Busi och Iker som förmodligen är en av Spaniens genom tidernas mest ödmjuka stjärna ska ha likvärdiga löner. I mitt fall är det i varje fall glasklart.

Criff -Llourinho

Nepp du, Messi ligger etta i den listan före den pengarkåta Cristiano Ronaldo.
2011-08-18 03:41
los mejores, nu svamlar du massa gojja igen.
Iniesta, & Xavi tjänar 70 Mille per år.
Ronaldo är världens bäst betalda spelare, Kaka på 6e plats.

Casillas tjänar 60 mille, Benzema 60 mille, Özil 50 mille, Khedira 50 mille, Pepe tjänar 40 mille..., Higuain 60 mille..
Er lönekostnad är nog högre än vår ändå :P

Puyol tjänar 50 mille, Valdes 60 mille..
Real Madrid One club, one love. All Real Madrid.
2011-08-18 03:40
Blaugrana91

Alltså herregud, vadå fighting? Real Madrid spelar lika mycket fotboll som Barcelona, Villareal, Stoke eller vilket jävla fotbollslag i hela världen.

Du har verkligen överreagerat gällande detta.
Barcelona DaniAlves
2011-08-18 03:39
Jag har kollat upp och fått fram statistiken att Messi nätat totalt 13 gånger mot Madrid på 15 matcher. Finns det någon som har statistik på antal assist han har gjort mot madrid?

Tack på förhand!
Real Madrid Los mejores
2011-08-18 03:33
Tarrak

"Däremot ser jag inte att man som exempelvis Los Mejores hyllar spelarnas regelbrott"

Du får gärna förklara när jag gjorde detta? väntade bara tills du själv skulle kolla dig i spegeln och kunna erkänna ditt skrivande. Men du verkar ju inte vilja göra detta.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 03:33
One club, one love. All Real Madrid.

För att Real knappt spelar fotboll då dem möter Barca, är någon form av fightning...Inte fotboll enligt mig.

Stoke spelar schysst fotboll jämfört med Real....Bara det säger väl ett och annat.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 03:31
Los mejores

Sedär så många bra exempel, duktigt av dig..:)

Zlatan fick inte vara sig själv? Han är en diva som tror att han är störst bäst och vackrast, Barcelona accepterar inte sånt beteende, dessutom passade han inte heller in spelmässigt, därav åkte han ut.

Vad har Masken och Alves beteende på plan att göra med deras personligheter? Det var väl ändå det vi paratde om?
Barcelona comprende
2011-08-18 03:30
Los mejores

Men hur som så kickar vi inte legender ur klubben. Zlatan passade inte in och det hela slutade i en win/win situationen för bägge parterna.

Angående lönerna, vinner man så kostar det. Vi har ett vinnande lag, CL-mästare, VM/EM- mästare, liga-mästare. Så jo tro fan att lönerna höjs då dom förtjänar det. Så säg mig vad har pepe skänkt till eran klubb för att han ska få löneförhjöning?
Barcelona tarrak
2011-08-18 03:30
Los Mejores

Ja, det är inte konstigt att jag upprepar det du skrivit, då du slänger ur dig saker som du senare inte verkar vilja kännas vid eller ens kunna kommentera. Hade du bara kunnat stå för att det är jämförbart att hålla undan en boll och stoppa fingrarna i någons ögon, hade jag sluppit tjata.

Återigen, du har anklagat mig för att skriva dynga utan belägg, ändå kan du inte förklara vad? Inte konstigt att jag framstår som förbannad med sådan erbarmlig debatteknik från din sida. Skärp dig eller lägg ner diskussionen!
2011-08-18 03:28
Blaugrana91

På vilket sätt beter Real Madrid sig inte som en fotbollsklubb?

Varför är Stoke änglar jämfört med oss? För att dom inte är klubben du förmodligen hatar mest utav alla?
Barcelona Man1
2011-08-18 03:28
Är det inte dags för real att bjuda upp på lite skön fin fotboll snart? Senast det hände var ju maj 2008.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2011-08-18 03:26
Grabbar, är det bara jag som ser glädjen i Cescs ögon?
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2011-08-18 03:25
Gio Style // Asså driver du med mig eller? Vi gör såhär vi väntar tills det kommer upp ett klipp av det på youtube sen får du se, han reagerade fan efter typ 2-3 sekunder.
Real Madrid Los mejores
Blaugrana91

Zlatan fick inte vara sig själv, ni ströp ner honom till knäna och kastade ut honom ur er klubb.
Masken som tidigare vart känd för sin tuffa stil är mer vek i dueller än Busquets och di Maria, ligger och tar sig för ansiktet efter en axel smäll.
Alves, har förvisso blivit en mycket bättre spelare men har även avsevärt förbättrat sig ur ett teatralisk perspektiv.

Balotelli hade förmodligen varit självmordsbenägen efter en vecka i Barcelona.

-
Pengakåta divor var det ja.

Iniesta 80 mil/år
Xavi 80/mil år
Busi 55/mil år

Pepe hade innan denna sommaren 17 miljoner per år, och krigade till sig ett kontrakt värt 35 efter att ha fått ett ultimatum, slutbud eller vad du nu vill kalla det. Vår kapten Casillas sägs liga kring 50 miljoner.

Ändå är det vi som är pengakåta, du är medveten om att ni betalar ut högre löner än både City och Real Madrid. Intressant notering lite sådär.
Barcelona comprende
Påtal om Özil var han med idag ?
Barcelona Blaugrana91
One club, one love. All Real Madrid.

Real Madrid beter sig inte som en fotbollsklubb....

Tro mig Stoke är änglar jämfört med Real...
Barcelona Gio Style
2011-08-18 03:23
Vänta VA!? Piques "ta i ansiktet" vid en hörna?
Såg du inte att Pepe svingade, som vanligt, sin arm på hans ansikte?
Adrianos ta sig för ansiktet eller kroppen? Ramos sket i bollen och hoppade in i Adriano med foten mot knät och en knuten hand mot huvudet. Titta på repris och ät upp dem orden
2011-08-18 03:23
Blaugrana91

Om du inte är helt bakom flötet så borde du veta att Özil nu spelar i en fotbollsklubb.

Hade det varit i Premier League hade det inte uppmärksammats på samma vis. Är lagen i Premier League också fighting clubs?
2011-08-18 03:22
Haha nu ändrar Barcelona personligheten på våra spelare till mindre ödmuka också? :P Okej... Detta blir bara bättre & bättre..
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
"Nämn gärna vilka filmningar som Barcelona gjorde denna match.
Jag har själv några Di Maria filmningar kvar i skallen från idag. T.om Pepe filmade idag. "

Mascheranos dyk nära eget straffområde, Piques "ta i ansiktet" vid en hörna, Dani Alves filmning när Benzema vann tillbaka bollen vid erat straffområde, när adriano blev träffad av ramos(?) och kunde inte bestämma sig om han skulle ta sig för ansiktet eller vid knät. Vet att det finns mer men kommer inte ihåg i vilken situation det var.
Barcelona Blaugrana91
Los mejores

Vilka spelare har Barca försökt förändra menar du? bara för at vi är en klubb som vill ha ödmjuka spelare och inte pengakåta divor, fuskare, psykopater osv som i er klubb?
Annons: