/spanien/barcelona/forum/11099.aspx/spanien/barcelona/forum/11099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Repmånad
2011-08-19 13:00
Såja, nu har du samlat ihop till en spärr. /Red
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-19 12:56
Los mejores

Inte fan sparkade vi sönder era spelare, eller nöp era tränare i öronen för att sen ha attityd om att era spelare förtjänade det för att de spelar fult?

Essienesque

En spansktalande fisk kanske.
Barcelona Essienesque
2011-08-19 12:53
Los mejores

Är du säker på att Özil är en spansk talande människa?
Real Madrid Los mejores
2011-08-19 12:49
Özil tar mellan 3-5 Spanska lektioner i veckan, har man gjort det i ett år förstår man språket så pass att man kan prata och förstå det allra mesta.

Han håller presskonferenser på Spanska, så ja Ozi är spansk talande.
--
Hetfield - Sanchez is the next star
Kan faktiskt ha lite förståelse för det du säger, men ni agerade likadant efter CdR, trots att det matchen var väldigt jämn. Ni klagade till och med på att Pedro inte stod i offside när han helt rätt vinkades av. Jag tror helt enkelt att det är ett naturlig reaktion, då man alltid är så irriterad efter att ens lag förlorat, speciellt med hur mycket vi egentligen också förtjänade att plocka hem supercopan.
Barcelona nemo
2011-08-19 12:47
Är det någon här inne som ska ner till Barca under helgen eller är där redan nu?

Viktigt, PM!
2011-08-19 12:45
Nyaste från puertan :facepalm:

Mourinho nöp Tito för att få bort honom från klungan och därför stoppa allting. Alltså är Mourinho inte skyldig utan han är hjälte [sammanfattning btw]

HAHAHAHA
Barcelona Barca4eva
2011-08-19 12:25
Dock så ska man inte dra alla över en kam.

Jag har aldrig velat säga det men efter den senaste matchen och efter att ha sett en del reaktioner så kan man lugnt påstå att Mourinhos hjärntvättande fungerar.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-19 12:20
Det mest irriterande med Real Madrid fansen är att de är så opportunistiska. När de vann i CdR så var det inte en enda som öppnade käften om orättvisor osv.

Men så fort de förlorar så är de direkt ute efter att hitta ursäkter. Lite kul att de försöka hypa upp supercopa till årets titel innan matcherna men nu ignorerar de det.
Barcelona Frodo
2011-08-19 12:14
Rätt tråkigt att folk driver på med sin propaganda trots avsaknad av källor. Att anklaga andra för rasism, religionsfientlighet och doping är att gå alldeles för långt.

Ursprungskällan till ryktet kom från en fansite som sedan tagit bort det. Att andra medier kör vidare med sin agenda är bara tråkigt. Om man åtminstone försöker använda en bråkdel av sin hjärnkapacitet, vilket verkar vara främmande för madridistas, så förstår man hur absurt det är att Villa skulle säga något sådant.

För det första visar klippen att de inte ens snackade till en början. Att Villa sedan ska håna Özil för sin religion när han har Abidal och Keita strax intill sig är ju riktigt pantat. Det är två spelare han umgås med på daglig basi och båda är praktiserande muslimer. Hur ska han dessutom veta vilken religion Özil har? Hur kommunicerade de överhuvudtaget? Özil kan inte spanska såvida man inte räknar med att hijo de puta täcker hela det spanska språket.

Sviniga madridistas är dock villiga att gå hur långt som helst med sin smutskastning för att spinna vidare på Mous propaganda.
Atlético addeh
2011-08-19 12:13
Frodo

Ja, det har du helt rätt i. Han blev ju, precis som vanligt, inbytt i onsdags. Det tycks inte spela någon roll - en hel match eller två minuter - Keita ska spela varje match.

Jag hoppas samtidigt inte Pep försöker skola om honom till pivoté och använda honom som backup till Busquets då Mascherano alltmer spelar mittback.

Har fortfarande förhoppningar om att maliern säljs den här sommaren. Om de är realistiska eller ej bryr jag mig inte om. Drömma är alltid tillåtet och hoppet är det sista som överger en.
2011-08-19 12:02
Frodo & Hetfield

Hahahahahaa
Barcelona Barca4eva
2011-08-19 12:01
fixed

Bartomeu sade att de ska försöka spela den trots strejken...de går nog ut med något igen snart.
Barcelona Frodo
2011-08-19 12:01
addeh

Han lär bli medveten om Keitas närvaro när han får se honom delta i varje match.:P
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-19 12:00
Varför försöker du föra en vanlig konversation med oss nu när din intention var att komma in och provocera. Och varför i helvete ska vi prata om Atletico? Vi är inte som maränger som har ett starkt behov av att behöva prata om alla andra klubbar snarare än sin egna.
Barcelona Zamboza
2011-08-19 12:00
Tom amerikanerna ser vilka svin real spelare och tränare beter sig som.
2011-08-19 11:59
addeh

Jag tror att Keita har fullt upp i tvättrummet.
Real Madrid Repmånad
2011-08-19 11:58
Tror ni Atletico får Osvaldo också? Eller "bara" Falken?
Spanien fixed
2011-08-19 11:58
Någon som vet om Joan Gamper-matchen blir av eller inte? Har biljett till den matchen men såg på napolis svenska fanssida att matchen blir inställd till följd av strejken.

Barcelonas officiella promotar dock fortfarande matchen.

Någon?
Atlético addeh
2011-08-19 11:57
Bra och väl utförlig intervju med Cesc. Kul läsning.

Diggar framför allt att han enbart nämner Xavi, Andrés & Thiago som konkurrenter på mittfältet och inte Keita. ;-)
Real Madrid Repmånad
2011-08-19 11:56
Good Guy Greg

HAHAHAHAHAHA KOMIKER?!?!?!? :D FAN VA KUL!!
2011-08-19 11:54
Roligt också att den länken som hänvisas till i din artikel inte funkar...

Barcelona Good Guy Greg
2011-08-19 11:54
Hey Moral-polis ta repet i ditt namn och häng dig.
2011-08-19 11:53
Och hur skulle Özil kunna förstå? Killen kan knappt prata tyska och han ska kunna flytande spanska efter ett år?

Länktips..
Real Madrid Repmånad
2011-08-19 11:53

Nä.
2011-08-19 11:52
Repmånad

Suck. Du är inte seriös va?
Det är inte direkt provocerande att länka en källa som är så uppenbart falsk så jag vet inte vad. Snarare bara slöseri med tid och skrämmande hur jävla lite en människa kan tänka till innan han går in på ett annat lags sida och ska försöka sätta alla på plats genom fakta som visar sig vara falsk.

Vad var syftet för dig att komma hit?
Real Madrid Repmånad
2011-08-19 11:51
Hetfield - Sanchez is the next star

Inte fan vet jag? Alla gör ju fel?

Aja märker att ni ser detta som provocerande så ska lämna. P.S ge han som ser ner på utvecklingsstörda en spärr!
Barcelona Överläkare Helmer 2.0
2011-08-19 11:50
Repmånad

Nej verkligen inte. Däremot har jag ingen tilltro till deras intellektuella förmåga.
2011-08-19 11:49
Varför skulle Villa säga något om islam när Keita och Abidal står bredvid honom? Använd hjärnan, jag vet att det är svårt för "Repmånad", men försök.
Real Madrid Repmånad
2011-08-19 11:47
Överläkare Helmer 2.0

har du något emot utvecklingsstörda?
2011-08-19 11:45
Underbar källa. Full med reklam.

Den är lika bra som Wikipedia.
Annons: