/spanien/barcelona/forum/11097.aspx/spanien/barcelona/forum/11097.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mesudine Zizil - ¡Nos vamos a la Cibeles!
2011-08-19 14:03
Cape // Enligt "uppgifter" så dopar sig varenda spelare i Barcelona. Ni borde själv veta vilken jävla bullshit dessa "uppgifter" är.

Barcelona Frodo
2011-08-19 14:03
Los mejores

Man börjar bli äcklad av dina lögner. Så Villa ska bli avstängd men inte Özil? Videobilder visar att Özil var den som först tryckte till Villa som svarade med en knuff i ryggen. Özil startar det hela så dina försök med att vara "kreativ" med sanningen funkar inte här.

På tal om dina spekulationer från igår om att Villa måste ha förolämpat Özils familj så hör man på videorna att Özil säger de puta madre till Villa. Vem förolämpade vems familj?

Seså, sprid lögnerna inne i er kloak till forum. Eller prata om Cristianos senaste benvaxning. Här inne framstår du bara som en jackass när du hela tiden spekulerar och vilt plockar fram dumma argument från tomma intet.
Barcelona Cape
2011-08-19 14:02

Har alltid gillat Özil. Men hans favoritklubb sedan tidigare har alltid varit Barcelona. Att han då kysser Real Madrid klubbmärke känns lite sådär va?

Sedan har han enligt uppgifter skändat Barcelonas kyrka/tempel inne i arenan..
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Han är byggd som en sprinter helt klart, var mycket rörligare när han var några muskler mindre. Men bra för oss, alla vet att ökad muskelmassa ger en slags monotona effekt, dvs du får en nedsatt rörlighet. Nu låter det lite allvarligt men det är det inte, inte i detta sammanhang. Man tappar rörlighet med äkad muskelmassa, inte snabbhet utan rörligheten. Ronaldo bulkar upp sig för varje år känns det som.
Barcelona HugoBoss #9
Özil är inte tysk, sedan när är tyskar muslimer?
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-19 14:00
Gillar hur Spanska fotbollsförbundet tycker det är normalt att Real Madrid inte stannade kvar & hyllade vinnarna av cupen.
Dem säger att det finns inget protokoll som säger att man måste vara kvar.
Sunt förnuft & bra sportmanship är inget som ringer några klockor?
Patetiskt.
2011-08-19 13:58
Dani Alves = The King // Snacka inte om att strypa, du kanske glömt bort vad Abidal gjorde mot RvP.

Fernando Gago // Kan förstå att ni ogillar Marcelo och Pepe, men hur fan kom Özil in i den gruppen? Världens lugnaste kille som knappt öppnar munnen nån gång, klart att även han ska reagera efter en örfil. Sen vet vi inte om han förolämpade hans religion men det spelar ingen roll eftersom vi ser att han örfilar honom.
Barcelonistas
2011-08-19 13:56
Man kan tydligt se på Mourinho att han är avundsjuk på Guardiola och Barcelona. Han är nog fortfarande bitter över att han inte fick jobbet som tränare för Barcelona 2008.
Barcelona Dani Alves=The King
2011-08-19 13:55
Har tappa all respekt för Özil!!! Jag själv är muslim..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Piquénbauer
”Mourinho pratar om att fotboll är en sport för män. Själv petade han Vilanova i ögat och gick därifrån med ett uppkäftigt leende. En sport för män, var det va?”

– Sid Lowe, Sports Illustrated

Oj någon var snabbare än mig :)
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
Barcelonistas

Ronaldos största problem är hans fysik. Det är det som håller honom i koppel likt en ägare håller sin hund. Hade han gått ner 5-6 kilo hade han varit mycket bättre.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-08-19 13:53
Cape

Om du inte avslutar med ett smile kan viss tro att du menar allvar.
:P
2011-08-19 13:53
Fernando Gago- King of // Ramos är aldrig fair mot Barca han ströp Pinto i vanlig ordning. Ronaldo ville bråka med masken efter Messi vs Marcelo. Nej skulle säga att Benz är den enda normala tätt följt av Kedeira visst han spelar fult men är sällan och bråkar..
Barcelonistas
2011-08-19 13:52
FGK

Ronaldo stora problem är filmningarna, annars är han ingen psykopat som Pepe iallafall.
Barcelona Diar Iniesta Shekha
2011-08-19 13:51
”Mourinho pratar om att fotboll är en sport för män. Själv petade han Vilanova i ögat och gick därifrån med ett uppkäftigt leende. En sport för män, var det va?”

– Sid Lowe, Sports Illustrated
Barcelonistas
2011-08-19 13:51
Los Mejores

Tito varför ska han straffas? är det någon som ska straffas hårt så är det eran smutsiga tränare som har startat hela det här kriget. Mourinho är Hitler, han har fullständigt hjärntvättat er, att ni inte ser att eran klubb skämmer ut sig efter varje clasico är helt otroligt. Dom här idiot tacklingarna har kommit enda sedan mourinho tog över Real, han har förstört den lila respekten som fans mellan klubbarna.
Barcelona Cape
2011-08-19 13:48
Nya uppgifter: Özil ska tydligen ha gett sig på Villa inne i spelargången och därefter skändat Barcelonas "kyrka" som dom har inuti arenan. Detta har kommit fram efter ett officiellt uttalande av David Villa på en polares blogg.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-19 13:46
Tycker ju Ramos betett sig rätt fair sista tiden faktiskt. Pepe, Marcelo, Mourinho och Özil är ju vidrigast. Ronaldo känns ju ändå som någorlunda kall, han verkar iallafall inte ha några psykotiska drag och vill skada spelare.
Barcelonistas
2011-08-19 13:42
Morientes (ex-Madrid): "As Madrid fan, I'm ashamed Casillas said Cesc was acting, and disgusted they didn't stay for the ceremony." [cope]

Jag tycker inte vi ska ta Madrid fansen inne i puertan på alvar. Jag har många vänner som håller på Real Madrid och dom flesta är verkligen trötta på Mourinho.
2011-08-19 13:42
Casillias har altid för mig vart en dålig förlorare och ska alltid efter matchen kommentera om att de inte va rättvist osv. Tror ni Casillias är lika ödmjuk som Raul så är ni ute och cyklar.. Benzema är däremot kungen i Madrid. Snubben är lugn sansad under varje clasico fast att han ibland får domslut imot sig. Benzema är nog den enda Madristan jag skulle kunna se i Barca utan att bli äcklad. Sen förstår jag inte hur vissa kan få Villas putt till slag på kinden..
2011-08-19 13:40
En sak som har gjort mig väldigt tveksam på sistone är om Pepe är Ryan Shawcross pappa. Båda har lika psykopatiskt betéende på plan men är riktiga "gentlemans" på planen. Hur mycket man än försöker twista på det så är Pepe en schyst kille utanför planen som nästan alltid(om han inte själv är inblandad) försöker stoppa bråk och liknande.
2011-08-19 13:36
Jag tycker bara Real Madrid spelarna ska straffas. För jag ogillar dom och gillar dom i Barcelona deras beteende. Det är ungefär så alla era inlägg låter där ni försöker få allt Barcelona gjort till skit och Madridspelarna har betett sig logiskt och korrekt.
2011-08-19 13:31
Morientes (ex-Madrid): "As Madrid fan, I'm ashamed Casillas said Cesc was acting, and disgusted they didn't stay for the ceremony." [cope]

Men Real fansen på Puertan, dom äkta fansen, de är stolta.
Real Madrid Los mejores

Läsförståelse, kompis.

Om Ozi ska straffas, ska Tito straffs. Jag tycker båda ska frias då det reagerar på ett fullt naturligt sätt. Villa och Mou bör dock få avstängningar. Jag använde det bara för att ni ska se likheterna, och inte bara halshugga hela Real Madrid när ni gör likdant.
Barcelona Cape
Stort av Morientes.
Barcelona Barca_^^
2011-08-19 13:30
II Barça II

Haha man borde kunna gilla inlägg här precis som på fb / röd vecka för Özil
Barcelonistas
2011-08-19 13:29
Barcelona II Barça II
2011-08-19 13:28
Igår blev Özil arg för att Villa sa något om Islam. Idag för att Villa slog honom. Och imorgon, för att Özil hade mens.
Los mejores, men om du tycker att Tito ska straffas men Özil går fri. Hur går det ihop? Dom är väl skyldiga till samma sak? Båda slår tillbaka.

Eller har du ens någon egen logik över hur du ser på allt detta? Verkar ytterst bristfällig.

Özil är ju rimligen tysk då han spelar för Tyskland? Eller är Zlatan inte svensk?
HugoBoss #9

Tyvärr, dagen han valde sitt tyska pass framför sitt turkiska när han valde att spela för Tysklands landslag blev han automatiskt tysk. (iallafall i fotbollssammanhang)
Annons: