/spanien/barcelona/forum/11094.aspx/spanien/barcelona/forum/11094.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Davvidsilva
2011-08-18 01:57
Blaugrana91// Jag såg sitautionen i real-time. Det var så jag uppfattade det.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 01:56
barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Real Madrid världens bästa lag?? Nu får du ge dig för fan...
Real Madrid BeckhamDavid
2011-08-18 01:55
Gio Style:

Självklart är det så. Och jag håller gärna med på att Pepe är alldeles för hård i många dueller så man skämms.
Men återigen, så finns det en stor frustration.
Ni är världens bästa lag helt klart, men spela fotboll ist för att förstöra för er själva.
Det pratas om att Mou smutskastar Real, men vad gör inte alla filmningar och springa fram till dommaren och klaga?
Därav vill jag att båda lagen ska spela en "normal" fotboll. Där inga karate-Pepe-sparkar ska va med samt inga kolla sig bakom ryggen ramla i perfekt läge.
Hoppas du förstår. För båda lagen skämmer ut sig så man nästan önskade att Milan-Man U va dom två bästa lagen i världen just nu.
Davvidsilva
tarrak// Du har givetvis rätt att madrid-spelarna försökte protestera efter den hårda tacklingen på cesc och det har ju anklagat er för och skall naturligtvis anklaga madrid för.

Ryo Miyaichi !
På sätt o vis är det kul att rivalitetén är så stor, det visar att dem spelar med hjärta och inte bara för pengar. Lite småtjaffs har jag inget emot, men när handväskorna kommer fram för mycket så är det lite overkill =P

Real har åtminstonde bättrat på spelet från förra året, frågan är om dom håller i 60 matcher och kan vinna CL/Ligan, det får vi se.

Jag tror Barca blir fruktansvärt svåra att ta dom kommande 2-3 åren, med värvningar av Sanchez och Cesc ser det inte direkt sämre ut heller.. God damn.

Men allt kan hända, finns ingen som vunnit CL 2år irad, men iår tror jag ni lyckas med den bedriften.

Lycka till med kommande säsong, och var inte för arga och skriv massa dumma saker till madristas och varandra ;)

Grattis!

Cheers.
Barcelona H.Alavi - Magico!
Davvidsilva

Gatubråk? Vad snackar du om? Allt jag skriver här inne är fotbollsrelaterat.

Läs om, läs rätt.
Barcelona Rambla~
Davvidsilva är ett troll och inget annat, bara ignorera honom.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 01:54
Davvidsilva

Du missade situatioen eller? Halva laget samlades runt Cesc för att se om han var okej, sen kommer Reals svin till spelare för att bråka...
Barcelona II Barça II
Jag tror att det här kan vara första steget till att Mou får sparken. Några dåliga insatser i ligan och då tror jag att tillochmed Perez tröttnar på han. Det är inte normalt att peta någon i ögat, inte minst i ett El Classico då hela världen ser på.
Barcelona FC Barcelona #10
Barca4eva

Dock kommer det alltid finnas någon som svarar på utomstående fans vilket leder till att tjafs/bråk uppstår.
Barcelona MC21
2011-08-18 01:53
Vad ska man säga om Pepé...han ska inte vara på en fotbollsplan. Någonting stämmer inte för hans beteende är chockerande. En fantastisk försvarare i sina bästa stunder men en psykopat på planen helt enkelt.
Barcelona Rambla~
Davvidsilva

Det var spelare framme och tittade till Cesc, så lägg ner med dina påhittade historier. Vi har fatta det för länge sedan, du gillar inte Barca och skulle kunna hitta på vad som helst att skriva som talar för din sak. Pinsamma människa, snälla ge dig av och ta ditt jävla hat med dig.
Barcelona tarrak
Los Mejores

Ja, du vad var anledningen till att Mourinho smyger upp bakifrån och sticker fingret i ögat på Vilanova? Mig veterligen har han aldrig gjort så tidigare, därför måste han haft en verkligt bra anledning. Vad har Tito sagt om Mourinhos familj?

Att Barcelona-spelarna ofta filmar och jagar domare, motsäger inte att Madrid-spelare beter sig som anabolamissbrukare när resultatet går dem emot. Förklara gärna hur det skulle vara motsägande, du opartiske och vise.

Kul också att du fösöker säga att du läser av situationen med den fakta du har när det endast är ditt onyanserade önsketänkande som visar sig.
Barcelona Barca4eva
FC Barcelona #10

Man behöver inte låsa forumet sålänge personer här inte svarar på utomstående fans...det är väl lika dumt att svara när man vet vad det leder till?
Barcelona Abbe.
"Om min kompis blev skadad i en boxning-match skulle jag knappast gå in där och börja veva"

Fruktansvärt dålig parallell. Hemsk, rent ut sagt. Du säger indirekt att knytnävesslag ska vara legitimt i fotboll. Klokt.
Barcelona Barcelona10Messi
2011-08-18 01:52
Straffas inte Mourinho för det här då kan spanska förbundet gå skita på sig själva... Äckel är han..

Snälla AVB, bli inte som han!
Barcelona Criff -Llourinho
Läste nu lite i Marca kommentarer, och tydligen ska Mourinho hållt på att ge slängkyssar till vår bänk & främst Tito under match. Lär väl säkert komma upp film på det sen också..
Barcelona michael10
boys skit i tjafsa om detta, de leder ändå ingenstans. real "fansen" kommer ändå tro att dom har rätt, njut istället av vinsten :)
Barcelona Klint
Jag vet inte, kanske är jag kanske naiv, kanske avskyr jag Mourinho lite onödigt mycket, men så länge jag kan minnas har det alltid varit heta drabbningar mellan de två giganterna. Hett, men relativt schysst för det mesta. Visst har det smällt på, spelare har blivit utvisade och spelare har gnällt, men det har hela tiden funnits en ömsesidig respekt spelarna emellan. Sedan kom Mourinho in i bilden och farsen har kickat igång.

Menar inte att det är Mourinhos fel att David Villa agerar oacceptabelt bara för att nämna något. Fast hela stämningen som hägrar runt klassikern nuförtiden tror jag väldigt mycket har med att göra med en viss portugis på Real Madrids tränarbänk. Att se Pellegrini, Del Bosque eller någon av marängernas forna tränare agera och provocera på ett sådant sätt är för mig totalt främmande.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
Eluc

Han försökte stoppa.
Barcelona FC Barcelona #10
Håller med Alvés - Por Que?

Lås forumet tills imorgon på morgonen...
Barcelona comprende
Davvidsilva

Hm du du drar en parallell mellan fotboll och boxning? Aiiiit
Barcelona Riiio!!
vet inte hur det är med er men jag fattar fortfarande inte varför Özil och Villa också blir utvisade om dem nu blev det... Villa verkar ha något gruff med Higuain när Masch tar bort honom men i övrigt ser jag ingenting... så jävla synd att monkey marcelo startar allt detta.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Den var riktad mot Messi tror jag haha! Nej, Real Madrid är världens bästa lag just nu, att säga något annat är ett skämt.
Turen avgjorde supercupen, men Real visade oss vem som är bäst.

CR-seven visar sin otroliga intelligens återigen.
Barcelona Éluc
Såg aldrig Peps reaktion. Kan någon länka?
Davvidsilva
2011-08-18 01:51
Thiago en mi corazón!//
Tack :)
Barcelona Lionel Messi n10
MVP - 2011
Jag har nog aldrig sett Alves spela så bra som han gjorde idag¨
Jag håller med dig han åt upp ronaldo idag raderade ut han totalt.
Men jag har inte sett nån ge cred till Mascherano eller har jag bara missat? tyckte han var riktigt bra idag och offrar sig på allt, riktig kämpe.
Barcelona Alvés - Por Que?
STÄNG FORUMET FÖR UTOMSTÅENDE ÖVER NATTEN ...
Annons: