/spanien/barcelona/forum/11090.aspx/spanien/barcelona/forum/11090.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona NoGo™
2011-08-18 19:11
barcetia - BENVINGUT ALEXIS!

Ah hahahha kollat på den typ 100 gånger nu, lika roligt varje gång :P
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-18 19:10
Mojito - Culé (un estilo de vida) ://

Tack för att du åtminstone kan ställa rätt frågor och diskutera till en bra grad.

Kan inte svara på din första fråga då jag inte håller med om det. Tycker vi kämpar för fullt till sista minut.

Mou är den bästa och att han "beordrar " att ligga tätt intill är väll något som är bra för då kan slarvar ni med boll då ni är bäst på att hålla i boll. Självklart ska man gå in hårt ( Marclos fall var helt ONÖDIGT! Lika så Pepe ) Men både lagen gör fel där vi går in hårt och ni filmare mer än någonsin, right ?

Mou är en vinnare och han hatar att förlora och jo förmodlingen är han en väldigt dålig förlora men det betyder inte att det är negativt.

Sista frågorna var dom bästa. Ja det svider som fan att vi alltid åker ut mot er och nej jag nöjer mig inte med en CDR vinst men jag ältar inte på och samma sak som många av er gör. Vi åkte ut mot er, men jag sitter inte i mitt forum och skriver negativa saker om barca hela tiden något ni gör väldigt ofta. Finns ett få tal som kan diskutera och ha vettiga åsikter.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-18 19:09
NoGo

LMFAO !!!!

SAAAAAAAAAAAAAAHHHH !!!!!!!!!!! hhaahhahahaah när Piqué passar
Barcelona Rambla~
2011-08-18 19:06
Ryo

Många människor är fortfarande bortresta på semester i Spanien.
Barcelona Klint
2011-08-18 19:06
Ryo Miyaichi !

Var lite drygt 92 000 på plats så mellan 5-6000 stolar gapade tomma. Tror onsdag, otroligt sen matchstart och att en Supercup faktiskt bara är en Supercup är svaret på din fråga.
Barcelona Rambla~
2011-08-18 19:05
Seriöst, det har gått så långt med det här barcahatet, Mourinhos jävla mediahorande att folk nu på fullaste allvar anser att tom vid sådana tacklingar som Marcelos mot Cesc är filmningar från barcaspelare. Vad fan är det med folk? Ska spelarna först dö på planen innan folk anser att det inte är en filmning?
Ryo Miyaichi !
2011-08-18 19:03
Hur kommer det sig att Camp Nou inte var fullsatt igår? Måste väl nästan vart 10k lediga platser va? Brukar det inte vara smockefullt på El Clasicon?

Barcelona Tompa
2011-08-18 19:01
Ytterligare en seger mot marängerna. Visserligen är inte supercupen den viktigaste titeln precis men det är ALLTID VIKTIGT att besegra marängerna.

Och så denne Mourinho. Man kan inte ta ifrån honom att han är en skicklig tränare, resultaten talar för sig själva. Men karln är extremt osympatisk och hans patetiska försök att utmåla sig som ett "offer" varje gång han förlorar blir bara allt pinsammare. Att El Clasico mötenablir allt hetsigare är till stor del Murres fel, sen får marängfansen säga vad de vill.

Marängerna ser dock starka ut , det måste jag medge men det kommer inte räcka till ligaseger i år heller. Är ändå ganska säker på att de skulle slå Manchester United och Zlatans Milan har inte en chans mot dem.

Marcelos röda kort är så klart det bara kan bli...

FORCA BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Barcelona XAVI6
2011-08-18 19:00
Ronaldo 9 Vi har slått ut er 3 år i rad. Kanske fyra snart och det har börjat bra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
Hahaha Ray Hudson, alltid lika underbart att höra på han :P

Kan länka de andra om nån vill ha, bara att säga till.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
Ronaldo #9

Skillnaden mellan Barca och Real är att Barca fortsätter att spela fotboll trots underläge och risken att åka ur (semifinalen mot Inter), till skillnad mot Real som slutar spela fotboll, lackar ur och beter sig som svin rakt igenom.

OM Mou är en så bra tränare antar jag att det är han som beordrar den brutala spelstilen. Hur tycker du det går? Sådär va?
Mou är som bäst när han får parkera bussen. Annars är han väl sådär.

Men Real och Mou är nog de sämsta förlorarna i världshistorien. Eller hur?!

Du pratar om att det ff svider när Mou och Inter slog ut oss, då måste jag ställa en fråga till dig min vän: Hur mår du efter alla turneringar som Barca slagit ut Real ifrån? Gör det ont, eller har du vant dig vid känslan kanske?
Fast det är klart, du kanske är mätt efter CDR-vinsten och inte bryr dig längre?
Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-18 18:59
Luleå ://

Haha bra att du tog upp en ny diskussion då, så du påstår att vi har spanska staten bakom oss ? Men ni har ju Uefa, som hjälpt er massor av gånger. Dax att erkänna det eller är det så svårt, finns ju inte tydligare bevis om det.

Barcelona Luleå
2011-08-18 18:57
Medågngssupportrar? Klart finns idioter på denna sida precis som eran sida, fast har man spanska staten bakom sig är det kanske skillnad.
Mourinho har ett beteende och jag har inte gillat honom har inget med vad han gjort utan hur han beter sig och alltid skyller från sig.

Men att tala med ett REAL fans kommer jag aldrig bli klok på så ett tips håll dig till ditt forum förstår inte varför du ska in här å bråka!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 18:56
Ronaldo #9

Du verkar inte ha några hjärnceller...? För du har svårt att fatta saker.

"Han var den mest hatad manen i Barcelona efter att han sprang ut på Camp nou."

Du säger det ju själv, han är hatad för hans beteende mot klubben Barcelona, själva förlusten då vi åkte ur CL var såklart tuff, men hatet uppkom på grund av Mourinhos äckliga beteende mot Barca.

Real Madrid Ronaldo #9
2011-08-18 18:52
Luleå ://

Tydligen för hated började där, Han var den mest hatad manen i Barcelona efter att han sprang ut på Camp nou. Som sagt det tar tid för ett lag att spela ihop sig. Det där ämnet kan vi ta om 1 år då har jag inget att skylla på.

Tyvär kommer alltid vara en madrista, är inte som många andra medgårdsupportare i detta forum. Som sagt hated sitter fortfarande kvar hos er och ni skriver allt ni kan om honom men tyvär han är KUNG som kommer slå er tillslut.

Antingen älskar man honom eller så hatar man honom. Tyvär för eran del så är han mer älskad än hatad. Hans betee är inte det bästa, det kan jag erkänna men det han gjorde igår var något han gjorde för sitt lag, Han ville ta bort alla rebriker om förlusten och lägga all fokus på honom och det lyckades han. Det är en tränare som gör allt för sitt lag. Sen han kom till Madrid har han lyckats göra massor, ta sig till semi i CL och vunnit en Cup ! Något inte många tränara lyckats med på många år.

Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-18 18:51
Ni vet vart Mourinhos hat kommer ifrån? Han ogillar Barcelona för att vi nobbade honom. När Rijkaard fick sparken så ville de flesta få hit Mourinho och Mourinho stod utanför Camp Nou som en hundvalp, sen så visade sig att man tog in Pep. Mourinho vill träna Barcelona, det var här hans karriär började som tolk.

Tolken fick nobben. Mindervärdeskomplex.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-18 18:50
Ronaldo #9

Hehe du är tvungen att ta upp något som hände för två år sen, för att Mourinho med Real har knappast varit någon match för Barca.

Du är bara patetisk om du tror att folk här hatar Mourinho för att han med Inter slog ut oss, jag tror dem flesta hatar Mourinho för hans beteende mot Barca.
Tycker du själv att ett sånt beteende passar i en storklubb som Real?

Sen vad har Pep med det här att göra? Han är en fantastisk tränare, sen han kom till Barca har klubben vunnit 11 (!!) titlar. Pep har gjort Barcelona till världens genom tiderna bästa lag.

Mourinho är en bra tränare, men samtidigt ett svin som person, han skämmer ut Real tolat.
Barcelona Rambla~
2011-08-18 18:49
rågi - Kung M.Llorente!

Hehe, ska jag kanske påminna dig om matchen mot Werder Bremen på Mestalla för några år sedan? Alla har vi våra lik i garderoben.
Barcelona Hyder
2011-08-18 18:47
Det sjukaste med Messí är att han har 14 mål upp till den näst bästa målskytten genom tiderna för klubben och 53 upp till Kubala som är etta. Det som ännu sjukare är att det är ganska sannolikt att han kan ta den där förstaplatsen redan denna säsong.
Barcelona Hyder
Det sjukaste med Messí är att han har 14 mål upp till den näst bästa målskytten genom tiderna för klubben och 53 upp till Kubala som är etta. Det som ännu sjukare är att det är ganska sannolikt att han kan ta den där förstaplatsen redan denna säsong.
Barcelona Hyder
Barcelona Rambla~
Ronaldo #9

Du har ju så jävla fel. Tro vad du vill men Mourinho är föraktad för det fega ärkesvin han är. En feg liten skit, som smyger upp bakom ryggen och sätter fingret i ögat på en kollega, för att sen snabbt vända sig om och låtsas om ingenting med ett hånflin. Spela förvånad för att Tito blir irriterad och puttar till honom. Försvara du honom bäst du vill, det säger väl vad du är för typ av människa och vilka värderingar du besitter.
Barcelona Barca-nist
2011-08-18 18:46
Ronaldo #9

Sök hjälp för du lider av nåt antagligen !

Barcelona Luleå
2011-08-18 18:45
Ronaldo #9: Mourinho har ett beteende som inte är värdigt en tränare i den klassen. Du tror vi tänker på Inter? Hur gick det för er förra säsongen i Champions league eller La liga? haha håll dig till ditt forum eller så är du välkommen att "byta" lag!
Barcelona Rambla~
2011-08-18 18:42
Rogge

Så klart att det gör, det skulle jag aldrig förneka. Händer säkert att även jag är väldigt enögd i vissa situationer. Fast jag skulle gissa att det är väldigt få culés som önskar andra spelare en allvarlig skada, speciellt en som nyligen tillhört den egna favoritklubben.
Barcelona XAVI6
Vad som väntar i framtiden för madrid är inte bra. Något hemsk kommer mot de! Han heter!!!!! Kolla länk! http://www.youtube.com/watch?v=lTuRvAXx1zk&feature=youtube_gdata_player
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Ronaldo #9
Haha Mourinho är så hatad hos er på grund av att han tog ut ur med Inter, det verkar som att ni fortfarande tänker på det. Lägg ner skit snacket om att han är dålig, Ni kan gärna pm mig när Pep går till någon annan klubb och vinner något annars är det FAKTA att Mourinho är en bättre tränare.

Erat lag har spelat tillsammans länge, vänta bara på att Real ska göra det så ska vi se.

Vet att det svider att se videon !
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-18 18:31
Helt otroligt att djävulen mou & Co lyckats dölja förlusten med så mkt annat skit.. Hela världen borde enbart prata om fotbollens Einstein idag. Messi uppfinner något nytt varje gång han är på plan låt oss njuta av det jävla real nötter!!!
Barcelona Dani Alves=The King
2011-08-18 18:30
De är ingen örfil Villa gav Özil, förstår inte hur vissa madristasfår de till en örfil. Özil har blivit en madrista och tål inte att förlora så han börjar bete sig som alla andra idioter inget konstigt med det..

Kolla in första matchen så ser ni att Özil går fram hela tiden en Barca spelare blir kapad för klaga..Synd att de inte var Ibra som han gick fram för att skrika på, Zlatan hade sänkt Özil på plats..

Komiskt att hela madrid truppen blir kaxiga efter Zlatans avgång. ..
Barcelona Éluc
2011-08-18 18:29
Ryo

Mourinhos reaktion är precis densamma som vid tillfället då Tito knuffade honom. Taget ur en annan vinkel för att få det att se mer trovärdigt ut.
Annons: