/spanien/barcelona/forum/11081.aspx/spanien/barcelona/forum/11081.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-11-22 00:13
barcetia.

Ja, Valdano är verkligen en gentleman. Inte konstigt att det brast mellan honom och Mourinho. Han skrev en bok tillsammans med Emilio Butragueño. "Den vita boken" hette den eller något.

Boken skulle delas ut till spelare och ledare, främst utländska, och där stod det om vad Real Madrid stod för, vad som förväntades av spelarna som bar den vita tröjan. I boken stod bland annat: "Du får inte kritisera andra klubbar öppet. Framför allt FC Barcelona".

Jag antar att Mourinho var tvungen att få bort Valdano för att få spela "sin" fotboll mot FC Barcelona.
Barcelona barcetia - Asexis7
2011-11-22 00:03
Heywood

Om du trodde att det var det jag försökte implikera så vill jag be om ursäkt för det var det absolut inte! Men efter Raúls hush målgest mot oss på Camp Nou så gillar jag honom tyvärr inte. Respekt förtjänar han för sina prestationer men mer än så kommer jag tyvärr aldrig ge honom. di Stefano kommer jag aldrig heller gilla då han valde Real över oss, men som spelare och karaktär förtjänar han all respekt i världen. Den enda Real "legend" jag kommer gilla är Valdano. Mannen är klass från topp till tå.
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-21 23:54
Barcelonistas

Det finns en handfull sådana matcher som irriterar mig i år. Dags att hitta toppformen nu.

Bona nit :)
Barcelonistas
2011-11-21 23:53
Jag blir arg när jag tänker på 2-2 matchen mot Milan. så jävla frustrerande att vi tappade hela matchen på en jävla skit hörna!.

Jag vill se våran riktiga topp nivå på onsdag.
2011-11-21 23:48
barcetia.

Tro mig inte fel. Jag får inga positiva tankar när jag namnet Real Madrid. Men det finns ett par spelare som har representerat den klubben som förtjänar respekt. Raúl är en, Di Stefano och Valdano är två andra.
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-21 23:47
Jag är inte lika segerviss som jag hade varit om vi hade haft don Andres och Alves tillgängliga. Men jag håller oss som favoriter ändå
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-11-21 23:45
barcetia - Asexis7

Tror precis tvärtemot det du ska tippa, att det står 1-1 i halvlek men att barca spelar ut Milan i andra. Nesta och Thiago Silva gör så att siffrorna inte drar iväg allt för mycket.

Men lycka till med ditt odds ;)
Barcelona den närkingska älgen
2011-11-21 23:42
Kändes som ett troll? Right? Haha. Tycker inte vi ska snacka ned Milan. De har ju ett rätt bra lag och jag är rätt säker på att de vinner Serie A. Det är en storklubb med en vinnartradition som inte ska underskattas. Vi är ju naturligtvis bättre på varje position. Men det gäller fan att vara på tårna, annars kan det gå som i mötet på Camp Nou. Jag tror att vi vinner med kanske 2-0, möjligtvis 3-0, men vi kommer fan få slita och det krävs en riktigt bra prestation.
2011-11-21 23:42
Att Raúl är legend är det inte något snack om men att man skulle påstå att man gillar Raúl.. vet inte finns väl många culés som är diplomater, tyvärr kan jag inte påstå att jag är en av dem. De få Real spelare jag kommer gilla är Higuáin, Valdano, Gago och Guti. En av de för att jag gillar att jag skrattar åt honom för han är så dålig. Den andra för att han är i min favorit cantico(hejarklacksramsa) och två seriösa haha.
Barcelonistas
2011-11-21 23:41
Milan är fin och bra klubb med stor historia. Men det spelar ingen roll, vi är ett mycket bättre lag än Milan. Och jag förväntar mig att vi ska vinna och det med stil!.
Barcelona Barcadinho.
2011-11-21 23:37
Nån som är sugen på att klicka på gilla?

Sov gott.
2011-11-21 23:33
Dill - Busquets!!

Yes.. blir två odds för mig, den ena är 2/X dvs Barcelona leder i halvtid men att det slutar med kryss sen en 200 på kryss.

Innan förra säsongen hade vi X 8/8 på bortaplan och det säger sig lite själv..
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-11-21 23:31
Hahahahahaha ren slakt av Milan-supportern

Enda som talar för Milan är att vi inte alltid har de bästa resultaten mot italienska lag. Fast som Puyol sa, alla spelare kommer att vara extremt taggade inför matchen. Detta ska nog gå vägen

...Någin som ska oddsa? :)
Barcelona Barca-nist
2011-11-21 23:27
Jag hoppas inte detta uppfattas som reklam.

Nån som vill köpa äkta Barca tröjor billigt hör av er på PM :)

Jag tjänar inget på det utan vill bara rekommendera.
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-21 23:27
Heywood Jablome - Por qué, Messi?
Sänt: 2011-11-21 22:21

Tack för videon. Nostalgi!
Men varför nämner ingen Nigel De Jong som gästspelar lite, 1.05 in i klippet? :)
Barcelona Edoo9
2011-11-21 23:22
elbraco

Tottenham har väl fler CL titlar? Därför de gick vidare, inget snack om saken!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-21 23:18
Edoo9 Man lyckades ju slå storlaget Tottenham. Elleeeer? ;)
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-21 23:16
Kommer Barca vika ner sig, haha, var det en seriös fråga? Vi vinner mot Real på årlig basis och har spelat ut storlag som Arsenal och Man utd i CL. Tror Milans rutin kan ställa till med besvär men jag har svårt att se att Allegri inte kommer spela offensivt på San Siro och det lär straffa sig. Milan tvingades ju försvara sig i större delen på CN och det är en "lyx" Milans publik inte lär acceptera på hemmaborgen. Lycka till.
Barcelona Edoo9
2011-11-21 23:15
Milan,

No offense men att spela på gamla meriter är nog inget som skrämmer varken Barca eller något annat storlag (annat lag överhuvudtaget) i dagsläget. Milan är långt ifrån den vinstmaskin man brukade vara i sina forndagar och det spelar ingen roll ifall de har 7 eller 70 titlar. Vad har de lyckats åstadkomma senaste tiden?
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2011-11-21 23:11
Milan AC Milan™ ¦ Paulo Henrique Ganso

Dra troll..

Messi kommer springa i cirklar runt era spelare, eller har ni utvecklat rullatorer med jetmotorer i Milano månne?
Milan AC Milan™ ¦ Paulo Henrique Ganso
2011-11-21 23:10
Halloj i stugan. På Onsdag smäller det, det stora mötet. Hur ser ni på matchen? ni får inte glömma att ni möter laget som har mest titlar i världen och enda klubben att vinna CL 2 år i rad, trots att idag är ni överlägset bäst på plan, hur känns det att möta laget som har 7 CL titlar i San Siro? frågar då med tanke på att många lag viker ner sig när man möter ett klassisk storlag som Milan är, kommer Barca vika ner sig trots sin stora status som bästa fotbollslaget idag?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-11-21 23:07
Sluta vara så jävla barnslig, en legend är en legend oavsett om han har spelat i Real eller Barca. Just Raul är också ovanligt lätt att tycka om eftersom han står för gentlemannnaskapet som de nuvarande dräggen saknar. Kidsen på puertan borde ta och titta på honom och sen titta på Di Maria och Ronaldo. Det är ett hån. Stora spelare ska få hyllas varsomhelst, på bra grunder. Inte nån jävla arbeloa utan iker, Raul, di Stefano, guti osv.
2011-11-21 23:05
Jo, givetvis. Men i brist på annat och att det är match om två dagar. Verkar inte vara något annat som diskuteras.
Barcelona Barcadinho.
2011-11-21 23:02

Ok att du har lust att länka en film om en fotbolls legend, men varför just Raul, när det finns hundratals andra som man kunde välja. Har det hänt något särskilt med honom just nu? Passar knappt på LR tycker jag. om det inte är något särskilt.
Ursäkta om du tycker att jag är för hård.
2011-11-21 22:45
Här kommer en fantastisk video på Raúl. En spelare som för alltid kommer att ha min respekt.
Barcelona den närkingska älgen
2011-11-21 22:33

Det enda jag kan tänka på när jag ser den där är Davids glasögon. Han måste vara en av de coolaste fotbollsspelarna någonsin. Att Pep är med är ju bara en bonus.
2011-11-21 22:21
Alla som växte upp på 90-talet kommer att känna igen den här.

Men visste ni att Guardiola var med i videon?

Sami.

Jag tror väldigt lite om Zlatan, men inte ens han kan väl sjunka så lågt?
,Sami
2011-11-21 21:49
Fi fan tänk om Zlatan skulle sänka Barca och fira målet framför Guardiola. Fan vad lack jag skulle bli. Hoppas det aldrig händer!
Barcelona Riiio!!
2011-11-21 21:31
B-Guden

Man köper en PS3:a =)

Nee skojjar ba, borde ju va att bara gå online och "leta upp" den man vill spela mot
Barcelona B-Guden
2011-11-21 21:16
Hur gör man för att köra mot nån annan på fifa 12 xbox 360,. ?
Annons: