/spanien/barcelona/forum/11077.aspx/spanien/barcelona/forum/11077.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-21 17:19
Nära av Aguero där.
Barcelona Decinho
2011-08-21 17:15
Det är ju tragiskt att klassspelare som Agüero, David Silva och Yaya Touré ska behöva spela tillsammans med ytterst begränsade medelmåttor, såsom Barry, Milner, Kolarov och Lescott.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-21 17:14
En direktlänk till myp2p som funkar.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-21 17:05
Nolito

Där har du en stream.
Real Madrid Nolito
2011-08-21 17:04
Min sopcast funkar ej, någon som vill länka stream till City matchen? Har kollat på rojadirecta men inte hittat något. Tack!

edit* hittat! tack ändå.
Barcelona DM1982
2011-08-21 16:39
Myp2p.

Det är något strul med sidan som de ska försöka fixa.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-21 16:32
Alvés - Por Que?

Jag tror faktiskt vi kan få se en ganska stark elva imorgon, spelarna behöver mer matchtempo i sig, så som sagt tror på en ganska stark elva, men självklart några B-spelare.

För övrigt kul att Aguero får starta för City, men det förtjänar han efter sin insats förra veckan.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-21 16:25
Ni som har tråkigt, kan kolla på Bolton - Man City som startar kl 5, Aguero startar på topp med Dzeko och Silva, samt Toure spelar på mitten.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-21 16:24
Naknooo

www.rojadirecta.es är bättre då de har ett större utbud av länkar.
2011-08-21 16:24
Naknooo

Den verkar vara nere just nu, testa www.rojadirecta.es
2011-08-21 16:23
barcabarca15

Pep ställer säkert upp med en rätt så b-lags tonad elva, blir väl pinto - montoya fontas muniesa adriano - Fabregas keita Thiago - och på topp så blir det väl b-lagsspelare .
Barcelona Naknooo
2011-08-21 16:19
Tjena tänkte kolla om någon vet varför Myp2p.eu inte fungerar? är sidan nerlagd eller vad är det frågan om, Jag som alltid streamar Barcelonas matcher där! H*lvete också!
Barcelona Canaletes
2011-08-21 16:18
Någon som kan fixa fram?
Barcelona barcabarca15
2011-08-21 16:17
Tja!

Nån som vet hur barca kommer ställa upp i joan Gamper cupen? E det b-lag som gäller eller kommer de ställa upp med fullgott lag?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-21 16:01
Italian club Juventus are preparing a bid of close to 8M for Barcelona attacker Ibrahim Afellay. [sportmediaset]

8 mille känns för lite men samtidigt får Afellay lite för lite speltid här i Barca. Vill dock att han ska stanna.
Barcelona DM1982
2011-08-21 15:48
addeh

Gamper. ; )
Atlético addeh
2011-08-21 15:38
Känns fruktansvärt bra att Gamper-matchen spelas imorgon. Den spanska fotbollsabstinensen är nästan total. Hoppas verkligen det löser sig med facket och att omgång två kommer spelas nästa helg.

DM1982

Gamper naturligtvis. Liknande bokstäver. ;-)
Barcelona Barcadinho.
2011-08-21 15:31
Jag gogglade lite för skoj och såg till min förvåning att Roberto Carlos spelar för FC Anzhi från Ryssland (han är kapten). Jag visste det inte. De har flera brasilianska spelare, samt Zhirkov från Chelsea. klubben kommer förmodligen utmana om titeln i Ryssland inom kort, om investeringarna fortsätter, vem vet.

Eto'o får i vilket fall lite bra sällskap, inte bara lyxliv i Moskva (spelarna lever och tränar tydligen i Moskva och tar flyg för hemmamatcherna).
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-21 15:23
Frodo du börjar bli lite jobbig nu..
Barcelona comprende
2011-08-21 15:11
Fan vad intressant det hade varit ifall Barca spelarna hade tagit nej till landslaget. Bara för att bevisa att dom inte är skit utan Katalanerna. Speciellt nu när det är så spänt läge mellan dom två stora klubbarna.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético addeh
2011-08-21 14:53
Hetfield

I cant' blame Samu. Han har redan vunnit allt på klugglagsnivå - flera gånger dessutom. Det är inte så konstigt om han skulle vilja trappa ned lite och hova in en större bunt pengar.

Det skulle däremot vara tråkigt för fotbollen om en av modern tids bästa avslutare inte syns till i någon av de stora ligorna eller i Champions League.
Barcelona Frodo
2011-08-21 14:51
Eto´o har alltid varit lockad av stora pengar. En av anledningarna till att vi sålde honom var för att han ville ha en otroligt hög lön. Han har flera bilar (ja, till och med för att vara fotbollsspelare) och lever minst sagt lyxigt.

Visst jobbar han med välgörenheter också men det går inte att bortse från hans girighet. Till hans försvar ska väl sägas att han har vunnit 3 CL och en massa andra titlar så han kanske bara vill casha in nu.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-21 14:49
Video: Spanish state television apologizes for manipulating Mourinho incident http://t.co/igPQhEs (in spanish)

Jävlar vilken tv-hallåa! ;)
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-21 14:47
Inte påstått att han har ont om pengar, bara antog att han liksom många andra afrikanska spelare har en större agenda än många andra spelare med sin karriär. Jag förmodar att han skänker en stor del av sina pengar till olika organisationer i Afrika, om det utgår från hans lön eller inte vet jag inte, men om det nu är sant tycker jag det är bra att isåfall kan tjäna mer pengar i det syftet. Han gör mig inte direkt besviken om han går dit.

Barcelona Denyo ©
2011-08-21 14:46
sano97

Alla har olika åsikter, men det är fortfarande ett stort frågetecken att lista julio ceasar som den bästa! Valdes och casillas går före alla dagar i veckan!
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-21 14:43
Fernando Gago

Eto'o tjänar väl tillsammans med Zlatan mest i hela Serie A, det är inte precis så att killen behöver strippa för att betala hyran.

Killen har 2-3 år kvar i kroppen, varför gå dit för pengar? Argumentet att han drar dit bara för att hjälpa Kamerun är lika trolig som republikanernas argument att skattehöjning för de rikaste skulle skapa färre jobb. Skit snack, han vill ha mer pengar i fickan. Han kunde väl lika gärna dra till Man C.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-21 14:35
Hetfield - Sanchez is the next star

Pengarna Eto'o tjänar går ju hem till Afrika till stor del. Can't blame him, för att tjäna pengar till sin fattiga familj/släkt/by i Kamerun. Om det nu är dit pengarna går dvs.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-21 14:33
elbraco

Det som stör mig är att de lägger 1 miljard på Eto'o istället för att skaffa ett par bra scouter som lockar dit spelare från t.ex: Sydamerika. Det finns gott om spelare där.

Äh, det är så fotbollen är idag. Vem som helst med pengar kan ta över en klubb och höja priset på spelare som det redan är idag. Inflation is a bitch.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-21 14:26
Hetfield

Jag kan förstå om dom går på äldre spelare så som Eto'o (tycker dock Lejonet inte är tillräckligt gammal för att det är acceptabelt att han flyttar till en rik liten skitklubb på ryska vischan) men dom har nog lite för höga förhoppningar om dom tror att dom kan locka yngre spelare med sina feta kontrakt.

Eto'o har vunnit allting, men hur kul är det att vinna ryska eller kazakstanska ligan eller vad det nu är om man bara är typ 25...?
Barcelona Blaugrana91
2011-08-21 14:24
1.70-ligan

Men herregud det är ju bara massa rykten knappast något att bry sig om, Barca är klar med sin Silly Season, ingen mer kommer köpas och ingen mer kommer säljas. Allt annat som kommer fram är som sagt rykten.
Annons: