/spanien/barcelona/forum/11057.aspx/spanien/barcelona/forum/11057.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Cigge
2011-08-20 15:31
Vampíro - Gràcies equip 2010/2011!

Suarez såg sliten ut från start i förra matchen mot Sunderland, därav är jag mer eller mindre säker på att det var därför han började på bänken idag. Suarez är en av de absolut bästa spelarna i PL enligt min mening.
Barcelona C.A.K (Lyon)
2011-08-20 15:28
Har inte Arsenal en svensk fys-tränare?
Barcelona Rodriiguees
2011-08-20 15:27
Tycker fan synd om Arsenal. Wengers generationsväxling eller vad man ska kalla det har gjort Arsenal till ett sjunkande skepp.
Postat via SvenskaFans-appen
Cigge
2011-08-20 15:27
addeh

Ja, läkarteamet kan vara ett problem, men jag tror nog att Arsenal tränar på "fel" sätt, som gör att spelarna lättare går sönder. Annars kan inte en klubb ständigt ha 6-7 spelare på skadelistan.

Jag tycker inte alls att Arsenal har imponerat, vilket kanske inte är att förvänta. Liverpool har väl för den delen heller inte varit särskilt bra, trots att de nyligen tog ledningen. Liverpool behöver dock en Suarez på planen som verkligen gör skillnad. Carroll är inte mogen att leda ett lag som Liverpool i offensiven, än i alla fall.

Jag tror att Arsenal får kämpa sig till en plats i Europa League.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-20 15:24
Told ya so? Även om det skulle vara offside.
Barcelona MC21
Mål Liverpool...

Dock var det offside, synd för Arsenal.
Barcelona Blaugrana91
Jaa Liverpool gör 1-0!
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-20 15:22
Hetfield

"Haha, det var tydligen mer än rykte. Tuttomercato säger att Roma försöker få Afellay och sport säger att han kan gå till Sevilla på lån :P"

Låter som två rykten i mina öron. Afellay kommer stanna! Hans agent har vid ett flertal tillfällen sagt det. Nu är det tråkigt att han är skadad för då tror folk att han är bortglömt, men så kommer det inte se ut under säsongen.
Barcelona Rodriiguees
2011-08-20 15:21
Vampiro Co sign.
Barcelona Vampíro - Gràcies equip 2010/2011!
2011-08-20 15:20
Ge mig en bra anledning till varför Suarez inte startade den här matchen, tjänstefel om han varit 100% frisk. För övrigt så finns det sjukt många mediokra spelare på plan i den här matchen.
Barcelona Barca-nist
2011-08-20 15:18
Rosell, upprörd över manipulation av TVE och kommenterade på detta viset!

länk*
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-20 15:17
Ciao frimpong! Suarez kommer in och avgör!
Barcelona MC21
2011-08-20 15:13
De har pungat ut mer än en halv miljard för Carroll och Henderson...det är så helt jävla sjukt. Två överskattade "talanger" som hyllats av engelsk press tillsammans med Charlie Adam.

Det har kommit ett fåtal engelska spelare under åren med kvalité, tänker främst på Rooney, Ashley Cole, Ferdinand och Gerrard. Spelare som Wilshere, Richards, Hart, Adam Johnson, McEachran och Sturridge är spelare som har "det", tillskillnad från Henderson t.ex och kommer att vara viktiga för England i framtiden.

Jag kan tycka att Downing var ett bra köp då han kan spela på båda kanterna, är bra tekniskt, är sällan skadad och har bra inlägg. Dock kostade han alldeles för mycket men fortfarande ett bra köp.
Barcelona Més que un Esport
2011-08-20 15:13
Ang Hleb.

Visst vi borde ha sålt honom redan förra silly season men jag misstänker att det inte finns så värst många intressenter. Han sitter nog på en "relativt" stor lön (tier 3 i klubben?) och har ett par mycket mediokra säsonger i ryggen. Blev inte direkt någon success i Birmingham(?) nu senast. Dessutom är han skadad.

Tyvärr får vi nog dras med honom.. Vill dock absolut inte att han får någon speltid i Barcatröjan.
Barcelona J.Guardiola- King
2011-08-20 15:12
Vad är det Messi menar med gesten han gör? Någon som vet och kan förklara, tack.
Barcelona Rodriiguees
2011-08-20 15:06
Abidal Norris Precis, men klubbarna borde väl för f*n kunna göra en bedömning på ungefär hur mycket spelaren är värd och på ett ungefär hur bra han kommer att bli på sikt. Spelar ju ingen roll om han är engelsk eller kines :/ Tragiskt av Liverpool.
Abidal Norris
2011-08-20 14:59
Är man en någorlunda talangfull engelsman, vilket är otroligt sällsynt nuförtiden så dubblas/tripplas ditt värde automatiskt.

Tänk er om Thiago, Delufeo,Canales m.m var engelsmän, wenger hade ju utan tvekan pungat ut 15-20 mille för Delufeo t.ex. om han hade spelat i bristol city lr vad de nu kan vara
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-20 14:58
Rambla

Haha, det var tydligen mer än rykte. Tuttomercato säger att Roma försöker få Afellay och sport säger att han kan gå till Sevilla på lån :P

Sista ordet har Pep, om han vill att Afellay stannar så blir det så.
Barcelona Rodriiguees
2011-08-20 14:51
Abidal Norris Jag förstår inte heller varför Pool pungat ut så mycket pengar för dessa herrar. Jag menar nästan 200 mille (?) för Henderson?! Helt sjukt vad priserna skruvats upp. För några år sen hade 200 mille kanske varit ett överpris för en thiago i nuvarande form. Sjukt!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-20 14:49
Det håller jag med om.
För övrigt är det ganska medelmåttig klass på den här matchen, trots att det är två topplag i PL som möts.
Abidal Norris
2011-08-20 14:44
Dom är "bra" spelare men med dessa pengar kunde de ha köpt riktiga kvalitetspelare och kunnat utmana om Cl-platserna, dom är bra för ett topp 8 lag, inte ett topp 4 lag i min mening
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-20 14:42
Betis want to sign another defender this summer. A loan of Barcelona centre back Andreu Fontas (21) is one of the two options. [ed]

Ja tack. Fontas har inte imponerat på mig...

Abidal Norris

Överpris, javisst men Adam och Downing har varit bra idag för Liverpool.
Tycker att Liverpool är storleken större än Arsenal idag. ARsenal har några vassa kontringar men har inte haft ett enda bra läge hittills. Pool å andra sidan täcker till bra defensivt samtidigt som man har bollinnehav och även kontringar.

Frimpong är stark hittills, ARsenals bästa tycker jag.
Barcelona Éluc
2011-08-20 14:41
Ligger väl runt 700-750 miljoner som de spenderat på dessa spelare? Fyfan vilken dålig silly season dem gör.
Abidal Norris
2011-08-20 14:38
Otroligt att Liverpool har spenderat över en halv miljard på medelmåttor som Henderson, Carrol, Adam och Downing. Fantastiskt mediokra spelare med Henderson i spetsen som jag anser vara fullkomligt värdelös.

Tycker synd om Liverpool för det finns inga bättre brittiska spelare i dagsläget som dom kan få tag i
Barcelona Rodriiguees
2011-08-20 14:35
Gillar Frimpong. Framtidsnamn av rang!
Barcelona comprende
2011-08-20 14:32
Var inte Lucas Liverpools bästa spelare den gångna säsongen haha! Säger väl en del om den klubben
AndreD - WWW = World Wide Winning
2011-08-20 14:30
Här är original-artikeln till Özils "uttalande": Varför tar de bort om den nu är "sann"?
Barcelona comprende
2011-08-20 14:29
Henderson och Downing vilka fan är det haha fyfan vad dåliga dom är.
Barcelona Barcelona10Messi
2011-08-20 14:27
Det är synd att klubben inte angagerade sig mer i att försöka värva Luis Enrique, hade passat perfekt för Barcas stil att spela och riktigt bra back-up.
Barcelona DM1982
2011-08-20 14:22
HugoBoss #9

Nej, det är ingen slump. Liverpools nya taktik är att köpa engelska spelare, jag läste det i Aftonbladets liga-"Bibel" (vilket för övrigt bara var en skittidning). Men de måste ju knappast lägga ut fantasisummor för spelare som är bra men inte så mycket mer.
Annons: