/spanien/barcelona/forum/11056.aspx/spanien/barcelona/forum/11056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona S91
2011-11-06 22:26
Alvés - Por Que?
Nu hänger jag inte alls med? Madrid mötte inte alls Bilbao i cupen, men du syftar nog på Barca, isf fattar jag :)
,Sami
2011-11-06 22:25
Culé - Messi y Alexis
Vad är spyware? Jag laddade hem nu spyboy och Malwarebytes anti malware. Ska kolla om det funkar.
Barcelona CULEEEE- mrfaariis
2011-11-06 22:20
Känns intressant att vi har ett vapen när vi ligger under, THIAGO ALCANTARA. När han kommer in så spelar vi genast bättre. Kommer ihåg Valencia matchen och nu den här !
Barcelona Bernie
2011-11-06 22:15
Jag tror Aftonbladet skriver fel med mening för det finns en jävla massa no lifers som bara läser tidningen för att hitta fel o påpeka felet. :)
Barcelona Éluc
2011-11-06 22:14
Alvés - Por Que?

4 matcher för oss, 3 för Real.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-11-06 22:13
José Mourinho och hans spelare leder ligan med fyra poäng saxat från Aftonbladet

Helt seriöst, förstår ni hur mycket aftonbladet skriver fel.. det är fan helt sjukt kan dom inte ens copy sen paste ordentligt eller:P... Lite matte skulle inte skada
Culé - Messi y Alexis
2011-11-06 22:12
Cataloniaboy

Uppskjuten.
Barcelona jonas_
2011-11-06 22:12
Ska bli intressant med Copa del rey nu i veckan.
Vore roligt om Delofeu fick spela!
Barcelona CULEEEE- mrfaariis
2011-11-06 22:11
aftonbladet skämmer ut sig igen !
Barcelona Bernie
2011-11-06 22:11
På nåt sätt så känns det lite intressant nu att vi inte ligger etta i tabellen, utan att det är vi som jagar. Ska bli intressant nu efter krysset mot Bilbao hur spelarnas inställning kommer vara i de kommande matcherna!
2011-11-06 22:10
3 Liga matcher efter uppehållet sen smäller det, Real Madrid - Barcelona, kanske Mourinho vattnar planen rejält efter ha sett matchen idag skämt åsido.
Culé - Messi y Alexis
2011-11-06 22:10
,Sami
Kanske fått något virus ev. spyware något?
Barcelona comprende
2011-11-06 22:07
Om fotboll hade varit så enkelt att det bättre laget ska vinna, så hade det inte vart någon ide att spela matchen. Det är ju detta som charmen med fotboll, kvittar vad du heter, i vilket lag du spelar eller hur fan mycket man tjänar. Folk frågar hur fan jag kan hålla på Barcelona dom vinner ju bara och avgör det inom 30 min. I vissa avseende har jag hållt med, alltid skönt när man verkligen får se spelarna anstränga sig och visa hjärta istället för finess hela tiden.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Zamboza
2011-11-06 22:06
Jag är mer än nöjd med 1 poäng idag. Vid förlust hade vi varit 4 poäng bakom real och det hade varit tungt. Matchen i sig var riktigt bra trots det usla vädret. I andra halvlek tyckte jag inte vi kunde etablera något anfallsspel på motståndarnas halva. Det var ju typiskt att det bara var vattenpöl på Bilbaos planhalva i andra halvlek. Båda deras mål känns turliga, samt vårt andra. Det tråkiga är att barca bara spelade upp sig vid båda tillfällena då Bilbao gjorde mål.
,Sami
Någon som kan hjälpa mig? Det är så att jag har comhem bredband och min bärbar är helt ny. Internet funkar sjukt snabbt och det hackar inget när ja ska se match. Men nu den här veckan så har mitt internet blivit sjukt segt tar typ 20 sekunder för mig att komma in på en sida. Och nu när ja skulle se Barca så hackade det mycket. Någon som vet varför?

Skicka gärna Pm till mig.
Barcelona socccerfan1
Inställd.
Barcelona Barcanist `´ Jimmy Jump
2011-11-06 22:05
Jaa, nu får vi hoppas på att spelarna är nere på jorden med båda fötterna. Det här behövdes, ni kommer se en rejääl uppryckning i cupen.
Barcelona Cataloniaboy
2011-11-06 22:05
Någon som vet varför inte Napoli-Juventus visas i TV4Sport?
Barcelona Larsson1333
2011-11-06 22:04
Sanchez inhopp idag var riktigt bedrövligt enligt mig! Är väl inte lätt med den planen, men ändå, slog bort massa enkla pass osv.

Ska dock vara positiv nu, en poäng är bättre än inget när det såg ut som vi skulle kamma noll ! Real kommer tappa poäng snart !
Barcelona Bernie
2011-11-06 22:03
Gonzales_Barca

Jo, jag vet..håller med, fast jag känner bara att när man hamnar i underläge, eller när det var 1-1, så måste man ändra sitt sätt o spela, ändra sitt sätt o värdera, allt, man måste tänka som ett 'mindre lag' om du förstår vad jag menar. Iniesta som försöker lobba, Cecs som spelar inne i straffområdet, flera andra som spelar istället för o skjuta inne i straffområdet är inte OK. Speciellt då inte ikväll då det var en svår plan att rulla boll på.
Barcelona socccerfan1
2011-11-06 22:03
Måste säga det att. Pep kan inte spela med en sämre elva varje match. Det straffar sig. Masken måste bort. Silva in. Allt jag önskat mig. Onödigt att köpa Alexis tycker jag. Vi hade behövt stabilare backar. Puyol börjar bli gammal. Och pique kan inte spela sin livs match varje match han spelar. Men vi spelade helt okej med tanken på underlaget och Atletic kämpade och gjorde ett bra jobb. Grattis på poängen åt dem och pep får lära sig att experimentera mot botten lag på hemmaplan. Håller fast vid att ifall det inte hade varit små sjöar lite här och där på planen så hade hi tagit 3poäng. Kämpigt men vi hade.
2011-11-06 22:02
Jag menar Copa Del Rey förra året
Barcelona Barça-MeTi
2011-11-06 22:02
va glada att barca vägrar förlora eller ge upp dem kämpar som djuur förfan X borta mot Bilbao e mer ä godkänd för mig me tanke på matchen och hur mkt regn de var som försörde mkt också..Visca Barcaaa
Barcelona S91
2011-11-06 22:01
Alvés - Por Que?
Va? Matchen slutade ju 0-3 då. Säsongen innan det så vann Bilbao dock.
Barcelona mer än en klub
2011-11-06 22:00
asså fan!!!!!!! Domarjävel
2011-11-06 22:00
Det människor inte verkar förstå är att 2-2 mot Bilbao är sjukt bra, Madrid kryssa där förra året, vi kryssa där för 2 år sen och vi har alltid haft svårt mot dom, vädret gjorde det inte bättre. Det positiva är att Real Mierda har svårare spelschema nu, Valencia borta efter landslagssamlingarna, men även fast dom vinner där så gäller det att Barca vinner sina matcher och sedan vinner Clasico.
Barcelona malique
2011-11-06 21:59
pinsamt att villa får 20 min, men han på plan skapade man fler chanser ju, iniesta kass idag
Barcelona S91
Ja, vad ska man säga? Man kan i alla fall konstatera att matchens kvalité var lika bra som tillgången över streams, dvs. USEL. Är inte så sur över laget faktiskt, tycker inte att man ska vara det. Snarare vädret som man är riktigt sur på. Detta måste dock ha varit en av Maskens sämre matcher i Barcatröjan. Och Pique, vad gör karln där? Men som sagt, är inte så sur på laget.

Idag har i alla fall alla haters och analytiker som vill komma på ett sätt att besegra/kryssa mot Barca hittat det perfekta vapnet: en dränkt fotbollsplan. :P

Och är det inte någon mer som stör sig på att Barca jämt spelat 2-2 denna säsong??
Barcelona Gonzalez_Barca
Bernie

Du säger det själv, de _Mindre_ lagen. Vi är Europas bästa lag och således inget mindre lag, därför blir vi för självsäkra och tar inte vara på chanserna direkt.

Men jag håller med dig, känns som varenda läge som uppstår för moståndarna så slutar det med mål. Enda klockrena räddningen jag kan komma på är Valdes räddning i CL under veckan.
,Sami
Någon som kan hjälpa mig? Det är så att jag har comhem bredband och min bärbar är helt ny. Internet funkar sjukt snabbt och det hackar inget när ja ska se match. Men nu den här veckan så har mitt internet blivit sjukt segt tar typ 20 sekunder för mig att komma in på en sida. Och nu när ja skulle se Barca så hackade det mycket. Någon som vet varför?

Skicka gärna Pm till mig.
Annons: