/spanien/barcelona/forum/11050.aspx/spanien/barcelona/forum/11050.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-23 16:08
Haha, ofta man biter någon sådär? Småbarn brukar bita varandra.

elbraco

Hur många andra kända Hetfields finns det? Klurade du ut det nu, efter alla år i forumet? :P
Barcelona haeger
2011-08-23 16:07
Det är väl klart som fan man räddar bollen med handen i en sån situation, om man han har chans att ta sig till VM semifinal så skulle nog de flesta göra det.

Fernando Gago - King Of Barcelona

kolla länktips, plus att han gnäller som en liten bebis på plan och filmar ganska mycket.
Men däremot gillar jag han som fotbollsspelare.

Hutch va före. :P
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-23 16:07
Sen angående Suarez så hade jag lätt gjort samma sak. Hade varit en sak om domaren missat allting men nu får han ju rött kort plus att Ghana får en straff där man kan avgöra hela matchen. Tycker knappast man ska gnälla, snarare Gyans fel att han missade.
Hutch
2011-08-23 16:05
Fernando Gago - King of Barcelona

Han bet faktiskt Otman Bakkal från PSV i en match. Jag får Mike Tyson-Holyfield vibbar här.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-23 16:04
Jag tycker det känns som om PL sjunker lite i nivå nu. Arsenal kommer knappt ens kunna kämpa om CL nästa säsong och Liverpool och Tottenham är för dåliga för att utmana om titeln även om de har värvat smart och har intressanta byggen.

Då har vi kvar City, United och Chelsea som riktigt bra lag i landet. Kommer nog stå mellan de i år. Tror nog ändå United tar det till slut, de är alltid bra vad som än händer. City kan dock bli en rejäl utmanare men man har köpt många spelare som vanligt och är för ojämna tycker jag.
Hutch
2011-08-23 16:02
Han jublade snarare efter att Gyan missat straffen. Med all rätt också, jag hade också flippat över. Han är duktig men är lite douche av sig.
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-08-23 16:02
Essienesque

Att han räddar bollen med handen ser jag inte som något fel, hat tar ju sitt straff, är det något fel över att se hans land gå till semi i ett VM?
Barcelona Éluc
2011-08-23 16:01
"ALERT: Spanish federation opens disciplinary case against Mourinho over eye-poke - facing ban up to 12 games"
2011-08-23 15:54
Har han bitit någon? Oj, det visste jag inte. Ja det var ju lite värre kanske.

Ähh, jag tycker han är ball och typ anledningen till att jag kollar på Liverpools matcher. Han är väldigt rolig att titta på.
Barcelona Essienesque
2011-08-23 15:53
Måste även jag instämma i pratet om Suarez: fantastisk spelare men en douchebag av rang. Äcklades bl.a. av hans firande efter att ha räddat bollen med handen mot Ghana. Vidrigt att se.
Ryo Miyaichi !
2011-08-23 15:53

Han bet väl en spelare på planen med mera =P Suarez har inte alla hästar i stallet.
Barcelona Siempre Barça
2011-08-23 15:50
asså jag tycker synd om arsenal, för två, tre år sen så var de topp lag i PL och en av de bästa i Europa men nu är de bara ett lag som ska kriga för att komma i Euro liga, det är verkligen synd om laget och fansen.

BEKLAGAR :P
Alltså, inte för att vara sådan men att ersätta Fabregas, Clichy, Nasri och Eboue med spelare som Zarate, M'vila och Hazard låter ju som klara försämringar. Ävne om jag hävdar att Nasri är fruktansvärt överskattad, med sina 2 assist förra säsongen, är det ett hån mot spelfördelare att kalla honom detsamma. Men M'wila, Zarate och Hazard. Hur bra är dessa lirare egentligen?

Vad är det Suarez har gjort? är det handens mot Ghana? Herregud, vad är det med alla som gör att alla tycker så synd om Ghana och tycker att Uruguay är onda? Suarez fick rött kort och Ghana fick en straff. Sätt straffen för helvete och sluta gnäll. Sådan är fotbollen.

Hade ju blivit skitförbannad på en Barcelona spelare elelr en svensk spelare om han inte tagit med hands på mållinjen i en viktig match.

Om det är någon annan händelse så skit bara i detta sista.
Barcelona barca_joe
City kommer nog spela: De Jong/Milner, Yaya, Nasri, Silva Aguero och Dzeko/Balo/Tevez

Håller med om Suarez. Äcklig människa som beter sig som ett barn men en otroligt bra spelare.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-08-23 15:48
Man kan vara en douchebag och en brilliant fotbollspelare samtidigt. Det ena utesluter inte det andra. Hatar Suarez även om det är en mycket bra spelare.
Postat via SvenskaFans-appen
Ryo Miyaichi !
2011-08-23 15:48
Andreas V.V - J.Lo

Jadu.... Vet inte riktigt. Vet inte hur mkt den där sprickan mellan styrelsen/wenger påverkar och om det är sant. Om Wenger ville höja lönen/spendera medans styrelsen inte ville...

Men i början av sommarn sa han något med att man kan inte sälja både cesc & samir och säga att man är en storklubb.... Och nu står man här... Hoppas han har en sisådär 3-4 ess i rockärmen..
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-23 15:45
Man fick i alla fall se Nasris sista match i Arsenal tröjan och även Cescs första i Barcelona :)

Men nu måste fan Arsenal agera..

Btw: Börjar Wenger bli senil? Han har ju gjort flertalet uttalanden om att inte spelare kommer lämna, bla bla och att Nasri är långt ifrån City.
Vem borde ta över egentligen? finns det några alternativ?
Lite OT men men.. vad finns det annars att tala om?..
2011-08-23 15:42
Varför är Suarez en douchebag? Helt briljant fotbollsspelare.
Ryo Miyaichi !
2011-08-23 15:41
Hetfield - Sanchez is the next star

Går dock rykten om en spricka mellan styrelsen och Wenger. Så vet inte om man kan skylla allt på Wenger när ryktena säger att det är styrelsen som inte vill spendera.

Men det är bara rykten.. Får verkligen hoppas att något händer dem kommande 8 dagarna.. Tror dock fortfarande att vi slåss om fjärdeplatsen med pool som det ser ut just nu....

Gillade det citatet om nasri & cesc som någon här nere postade.. hehe
Barcelona Barca4eva
2011-08-23 15:39
"Suarez är en bra spelare, men fyfan vilken douchebag."

Co-sign x10.
2011-08-23 15:39

Kuyt är en fantastisk spelare, man måste bara gilla den mannen. :)

Håller med Hetfield att Suarez är en douche, dock rätt bra på fotboll :)
2011-08-23 15:38
Jag gillar också Liverpool, främst för Dalglish. Nu spelar de lite "roligare" fotboll än med Benitez. Då var de osympatiska.

Suarez är en bra spelare, men fyfan vilken douchebag.
2011-08-23 15:36
Seriöst, Wenger måste vara den dummaste tränaren jag har sett. Han visste redan från början att båda Cesc och Nasri ville bort, varför inte bara sälja de redan i början av sommaren så kan han spendera resten av sommaren åt att leta efter ersättare. Men nej, han ska förstås tjura och se hur det gick.

Nu gillar jag inte Arsenal, men det är inte kul att se ett topplag av den kalibern gå ner i skiten pga. en tränare som rånar talanger och är envis.
Barcelona MC21
2011-08-23 15:35
Vem väljer man, Arsenal eller City?

Det ena laget satsar på tonåringar, sjunker i tabellen varje år och är inte i närheten av att vinna någon titel.

Det andra laget satsar på att bli en stormakt i Europa, erbjuder höga löner, erbjuder Champions League spel varje år och kämpar om ligatiteln.

Valet är enkelt.
2011-08-23 15:32
Jag gillar utan tvivel Liverpool mest av topplagen i PL. Framförallt gillar jag Kuyt och Suarez. Speciellt den sistnämnda.
Andreas-
2011-08-23 15:31
Sjukaste är att City vinner PL säkert. Fan jag som alltid gillat dem, då jag alltid tyckt illa om den andra Manchester-klubben. Tyvärr kommer man snart vara tvungen att ogilla City. För det är dem som kommer utmana oss hårdast i CL snart..
2011-08-23 15:28

Sant, man vet ju aldrig när det gäller Madrid.
Jag hade dock aldrig sålt Benzema i dagsläget.

Det finns en anledning till att klubbar som Real Madrid och Manchester City värvar som dom gör.
Det är inte för att dom behöver spelarna utan för att försvaga de andra lagen.
Därför väljer man att sätta storstjärnor på bänken.
2011-08-23 15:26
"Nasri left for more money and small chance of trophies. Cunt. Cesc left for almost guaranteed trophies and took a pay cut. Class."

Fint.
2011-08-23 15:18
Andreas V.V - J.Lo

Benzema var väl inte en omöjlighet, det ahde gett Madrid plats för Higuain och en eventuell ny anfallare såsom Neymar. Så den transfern var väl inte helt ologisk om det inte ahde varit för Arsenals styrelse.
2011-08-23 15:13
Arsenalfansen drömmer om Benzema..

Haha, jo tjena att Madrid skulle släppa han när han gjort succé hela försäsongen.
Mycket hänger nog på matchen imorgon, missar Arsenal CL så vill nog inte många spelare gå dit just nu.

Tror Udinese vinner imorgon men frågan är om Arsenal lyckas peta in en boll.
Vi får väl la se.
Annons: