/spanien/barcelona/forum/11036.aspx/spanien/barcelona/forum/11036.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-08-23 18:32
elbraco

Troligtvis, bajsmannen är nog borta för den här gången. Troligen är det någon som skapat ett färskt konto för att inte avslöja sig med sitt ordinarie konto, för att sen avsluta det när han trollat färdigt.
Ryo Miyaichi !
2011-08-23 18:32
Essienesque

Golf är faktiskt sjukt kul! Spelar själv :)

Andreas V.V - J.Lo

Är typ inne på ditt spår, iallafall att det ska vara svårare att regga sig på SF så att folk inte orkar regga 153151 konton.. Eller att det inte ens blir möjligt ..
AndreD - WWW = World Wide Winning
2011-08-23 18:31
Ogillar Arsenal nästan lika mycket som Köpelaget, men detta var faktiskt roligt :D

Vid 0.25
Barcelona Essienesque
Om intelligenta sysslar med ridning, segling och golf vill jag fan inte vara intelligent.
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
elbraco - Bojan y Thiago

Man får hoppas att pajasen blev spärrad. Svenskafans troll 2011?
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-23 18:30
Skulle vara skönt om man var tvungen att skriva i fullständigt personnummer och även passnummer vid registrering på Svenskafans.

Sen skulle det finnas en ruta:

"Om du blir tagen på bar gärning när du trollar runt på våra forum blir du betalningsskyldig på 5.000.-"

Är väl enda sättet att slippa dessa efterblivna patrask.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-23 18:28
Klickar ni på CH Ls namn så ser man att profilen har tagits bort.
Slipper vi pajasen nu?
Atlético addeh
2011-08-23 18:26
Hetfield

Diggar din förklaring på synen på ligorna, du har en stor poäng i det du säger. Själv håller jag mig nog åt att Serie A är väldigt väldigt överskattat, Premier League överhypat, men fortfarande världens bästa liga tillsammans med La Liga. Bundesliga är solklar nummer tre.
Hutch
2011-08-23 18:25
CH L

Nähepp. Återigen misslyckades jag med att degradera språkbruket tillräckligt för att du ska förstå. Jag skrev aldrig att jag var intelligent, men vad skall jag egentligen förvänta mig? Du är mer än välkommen att diskutera men dina fundamentala kunskaper i fotboll är rätt så kassa.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-23 18:24
Més que un Esport

Och alla milanistas äter bajs.
Barcelona Més que un Esport
2011-08-23 18:24
CH L

Generalizing ftw!

Lets go!
Alla engelsmän gillar öl
Alla politiker ljuger
Alla svenskar är blonda
Alla danskar e fulla hela tiden
Alla professorer har glasögon
Alla överviktiga är glada
Alla homosexuella gillar musikaler

Världen i svart-vitt yey!
Barcelona Rambla~
2011-08-23 18:23
CH L

Sanningen? Det enda som är sant är att du troligtvis har kvarsittning i din OBS-klass och tillåts surfa runt på internet.
2011-08-23 18:21
Alla som är sport galna klassas som ointelligenta av riktigt intelligent folk

Vad är riktigt intelligent folk? Snälla säg vilka. Jag får faktiskt ont i både huvudet och hjärtat av att läsa det du skriver. Bara för att du själv accepterat att du aldrig kommer bli intelligent betyder inte det att det existerar folk som både kan följa fotboll och läsa på universitet, plugga literatur, skriva böcker, bli ekonomer, whatever.'

Att du istället ägnar dig åt att typ sno cyklar eller dylikt gör inte dig till någon slags mall för alla fotbollsfans. Du klassas knappast i första hand som ett fotbollsfan utan snarare som en regelrätt idioti.

Haha, ska du börja prata om arbetare kontra överklassen och sådant nu? Seriöst. Skäm inte ut dig mer än vad du redan gjort. Ibland är det bättre att tiga.
2011-08-23 18:19

lol!
CH L
2011-08-23 18:19
Andreas V.V - J.Lo: Lika svårt är det att få er att sluta också, svårt, ni inser aldrig sanningen, tyvärr.
CH L
2011-08-23 18:18
Hutch: Haha, påstår du att ni är intelligenta som sitter och hänger på ett forum och är sportgalna. Alla som är sport galna klassas som ointelligenta av riktigt intelligent folk. Fotboll är egentligen en arbetar sport vilket inte framgångsrika familjer sysslar med. De håller sig till ridning, segling, golf, tennis och ser sport som en motion, inte någon framtids satsning. Speciellt fotbolls supportrar likt dig, mig och alla andra här inne ser folk ner på, har du inte märkt de. Du är bara en person som försöker framstå som en intelligent person men i själva verket tror jag skenet bedrar rätt så rejält.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-23 18:17
Andreas V.V - J.Lo

Haha sant.
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-08-23 18:17
Snälla fortsätt med din underhållning CH L. Jag bara skrattar åt allt du skriver.
2011-08-23 18:16
Hutch

Ska försöka ta mig till hans nivå.

CH L

Alla milanistas äter bajs.
2011-08-23 18:16
Blaugrana91

Det går inte att förklara saker för folk utan hjärna.
Tro mig, jag har spenderat 10 år på att förklara för en trög kompis som är så insnöad att det är sinnessjukt.
Ge bara upp, låt dom "vinna" vad dom nu vinner.
Det är ungefär som att få en Heroin missbrukare att sluta, i princip "Mission Impossible"
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-23 18:14
I PL så säger man att deras liga är bäst. I Serie A så säger man att la liga är en tvåmansliga där lagen under spelar för naivt.

I la liga så säger man att Serie A är ett skämt och PL är överskattat. Jag har nog sammanfattat diskussionen som pågår nu, som förövrigt är otroligt onödig.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-23 18:13
CH L

Du inser inte hur korkad du är va?

Barca köper inte unga spelare till sina ungdomaslag, dem erbjuder dem en plats i akademin, La Masia funkar som en fotbollsskola.
Samtliga av dessa spelare är utbildade och fostrade i La Masia, alltså är dem egna produkter.

För din egen skull, lämna detta forum, du skämmer bara ut dig som sagt.
Hutch
2011-08-23 18:12
Lagen i La Liga håller dock en ofantlig högre nivå än de italienska lagen. Jag tvekar inte på att Valencia hade lekt ping pong-passningspel mot Milan och Inter.
2011-08-23 18:12
Rolle_D

Haha, dra ditt troll.

La Liga är världens bästa liga tillsammans med PL, därefter Bundesliga.
Sen ett ganska stort hopp ner till Franska och Italienska och därefter Holländska.
Rolle_D
2011-08-23 18:10
Tyvärr så är la liga ett större skämt...
2011-08-23 18:09
CH L

Tar det alltid som ett bevis på hur avundsjuka folk är på Barca när man orkar lägga tid på att komma hit och trolla. Varje person som du gör det liksom mera uppenbart. Har inte du ett eget lag att oroa dig för?

Jag antar att du är lite gladare nu när du fått kasta lite skit på oss här i ramblan...
Haters gonna hate.

Men lite komiskt är det dock.
2011-08-23 18:09
Rolle_D

Haha, Valencia hade kört över Milan.
Serie A är och förblir ett skämt.
När detta vänder låter jag vara osagt men lär ta bra många år.
Korruptionen och fusket har skakat sönder hela jävla Italien så många gånger att man spyr bara man hör ordet Italien.
Rolle_D
2011-08-23 18:08
CH L
Ni köper bara in talanger som sedan utvecklas till bättre spelare. Pedro är fostrad i cd San Isidro, Thiago i Flamengo, Sergi Roberto i Gimnàstic. Sen låter ni endel spelare gå till andra klubbar likt Piqué och Fabregas för att sedan börja allt snack om den förlorade sonen.
Hutch
Jag är tillbaka och ser att många inte lyckats reducera kommunikationsnivån tillräckligt för att nå Milantrollet. CH L bör vidare sluta att diskutera pga brist på fundamentala kunskaper i ämnet fotboll. Vi alla härinne misslyckas hela tiden med att degradera språkbruket tillräckligt för att troll skall fatta. Att diskutera kräver en viss intelligens som vissa tråkigt inte uppnår.
Annons: