/spanien/barcelona/forum/11031.aspx/spanien/barcelona/forum/11031.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-23 01:54
basaric - Cesc? No! Gago? Yes!

I länktips finns spelarpresentationen, blädda ner och tryck på Regular download.
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-08-23 01:49
Ska det vara så svårt att hitta spelarpresentationen innan matchen drog igång?
2011-08-23 00:59
Keita: "Iniesta gave a great assist, it was easy to head it in. I scored, but Andres and David did all the work." K #fcblive

kung keiteeeeee
Barcelona tarrak
2011-08-23 00:51
MESSI.CORLEONE

Det finns mycket som tyder på att Pep helt enkelt inte kommer orka träna Barcelona över en längre tid. Kontrollfreak som han är, sköter han alltifrån scouting till träningspassen och gör det med en inlevelse som fått många i hans närhet att oroa sig för hans hälsa. Det går att se med blotta ögat hur mycket vikt´och hår han tappat sen han tog över. Av alla hans kommentarer att döma är han inte själv inställd på att stanna över någon längre tid, så vi får glädjas varje säsong han finns kvar.
2011-08-23 00:44
Fernando Gago - King Of Barcelona

Haha de ser faktiskt rätt skumt ut
Länktips: t.co/jO3DJ4A
2011-08-23 00:38
Alvés - Por Que?

Varför ser samtliga spelares huvuden extremt inklippta ut? Speciellt dom på vänstersidan. Ser helt knäppt ut.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-23 00:37
Asså vart ska Pep egentligen o varför ska han lämna?
Han är katalan, han är i sitt eget hem, han han skapat ett imperium.
Hela världen borde respektera och applådera honom eftersom han utvecklade fotbollen med ljusets hastighet, vad vore fotbollen utan FC Barcelona idag?
2011-08-23 00:35
Jag gav dig ju svar på din fråga, när mina svar inte passar dig så väljer du då att fokusera på att jag också sa att du tidigare har varit oerhört provokativ här inne. OM du nu anser att jag har så fel har du faktiskt en möjlighet att visa att jag har det. Genom att diskutera kring det du frågande om och det jag svarade på. istället väljer du att inte göra det och inte nämna något mer om din "så viktiga" diskussion och istället spelar ut "tyck synd om mig" kortet.

Du får liksom acceptera dom svar du får, du och många andra har kastat skit och provocerat oss ända sedan supercup matcherna. Ska vi bara acceptera all skit du och dina kompisar kastat på oss när du väl kommer in och påstår dig vilja föra en diskussion?

Jag är ledsen men jag är fruktansvärt trött på alla maränger och gunners som kommer in och påstår att de vill föra en "vettig diskussion" men när det lyser igenom att dom bara vill snacka skit om oss och indoktrinera oss med sina åsikter om att vi är hemska människor och håller på en hemsk klubb.
Cesc: "This is the most united group I've ever been part of. Unity is strength, and it's clear you see that on the pitch too." [barça tv]

Cesc: "At Arsenal I could move the way I wanted, here I have to focus more. I still have a lot left to learn, I hope to keep on improving."

Cesc: "Casillas saying I acted after Marcelo tackle? That's said in the heat of the moment. When you lose, any excuse is good sometimes."

Tw Cesc: "Great Gamper game! Thanks a lot to all for your support and a great Barcelona night!" [@cesc4official] #fcblive

Han verkar minst sagt rätt så glad,

Kolla bilden i länktips, moc moc team. Cesc's smile hehe
Barcelona Bernie
Nån som vet vart jag kan ladda ner matchen : ) ?
Real Madrid Los mejores
2011-08-23 00:32

Allt har väl ändå sin gräns, kan väl inte sitta här och ta emot all skit du kastar mot mig.. Ska inte säga emot om att du kommer med bra argument till det du säger när det diskuteras fotboll, men vad vet du egentligen om mig?

Om du inte vill diskutera med mig, fine. Men snälla, skippa den så oerhört taskiga tonen för att folk inte håller med dig..

Känner att mina senaste försök till diskussioner här inte varit speciellt givande, och det har heller inte med mig att göra. Därav kommer jag inte skriva här lika mycket som de senaste dagarna, då det känns onödigt att ruinera hela forumet.

Tack och Hej!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-23 00:30
Gällande diskussionen om hur länge Pep kommer fortsätta i Barca, jag tror faktiskt att han kommer stanna ett bra tag till, varför? Jo för att han nu äntligen fått Cesc till sitt lagbygge, inte tror ni väl han vill lämna nu när han äntligen fått sin favoritspelare till laget. ;)
Barcelona Bernie
2011-08-23 00:29
Någon som har en länk där man kan ladda ner matchen? På länken jag fick så hade de tyvärr inte andra halvlek med : / Jättetacksam om jag fick hjälp, håller på letar själv också nu.
2011-08-23 00:23
Jag gav dig också diskussionsunderlag, vilket du inte svarade på alls utan valde att börja prata om det andra i mitt inlägg. Således var du ju inte så intresserad av diskussionen ändå som du nu eftersträvade.

Du valde ju inte att ägna ett enda ord åt mitt faktiska svar på din fråga som jag faktiskt gav dig.

Och varför du skulle önska att Messi bröt benet? Tja, för att ha en chans att vinna el clasico kanske?

Om du nu var så sugen på diskussion varför svarar du då inte på det relevanta i mitt inlägg som torde vara mitt svar på din fråga och därmed motbevisa mig att du faktiskt vill diskutera?
Real Madrid Los mejores
2011-08-23 00:16

Om jag ska vara helt ärlig är jag inte speciellt intresserad av vad någon på ett forum tycker om mig. Det är i varje fall inget primärt för mig..

Varför skulle jag önska att Messi bröt benet? det är ju bara ren idioti om det ens finns folk som tänker i de banorna. Jag kan bara tala för mig själv, och jag skulle aldrig tänka åt det hållet. Fascineras på något sätt över hur låga tankar du verka om mig, men det är som sagt inget viktigt. Vi ska diskutera fotboll och inte min "falska" personlighet.

Söker jag bekräftelse? nej, jag får tillräckligt av min familj och vänner.

Jag försöker nå en rimlig diskussionsnivå men ni bara fortsätter med påhopp, återigen ingen jag märkvärdigt bryr mig om, men forumet ser ju bara löjligt ut. En del kommer in här och skriver en massa skit, jag kan bara stå för mitt beteende.

Vad skulle jag få ut av provocera er? det är ju inte så att det är vi som dominerat mot er de senaste tre åren, därmed kan jag ju egentligen inte provocera er på något sätt..
2011-08-23 00:14
Nu har han ju dom 3 spelarna som har haft Pep som idol under samma lag. De tre mittfältsgenierna som jämförs med honom och som alla på sina sätt kan anses vara hans arvtagare. Det får honom säkert att vilja vara med och formera detta mittfält länge.
Real Madrid Nolito
2011-08-23 00:12
Hoppas verkligen att det blir så. Detta är ju för tusan Pep Guardiolas lag, spelare han tränat sedan länge tillbaka och som spelar en taktisk fotboll han själv återupplivat. Har väldigt svårt att se honom vända ryggen till detta för att bege sig ut mot nya äventyr i PL/Seria A.
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-23 00:12
Jag tror Pep stannar så länge det går bra och rullar på.
Inte lämnar han ett succétåg, det finns inte på kartan.
2011-08-23 00:09
Om Pep lämnar kan väl Vilanova ta över? Eller Luis Enrique elelr någon. Jag tror den generationsväxlingen kommer gå galant. Och tror inte Pep drar efter detta året. Känns inte så. Tror han kommer få ny energi med dessa nya spelare och vill nog uppleva mer i Barcelona.
Real Madrid Nolito
2011-08-23 00:07
Läste följande på fotbollskanalen (av alla ställe) "Om Pep lämnar innan Cesc och Thiago hinner ersätta Xavi och Iniesta kommer dom två ynglingarna aldrig komma in i spelet på samma sätt, och med endast Messi på plan kommer Barcelona börja se ut som Argentina." Inte för att detta kan hända men hur länge tror man Pep kommer stanna? Han förnyar tyvärr endast en säsong åt gången.
Barcelona II Barça II
2011-08-23 00:05
NoGo™
Tack!
2011-08-23 00:04
Jag snackade inte så mycket om att våra spelares personligheter var bättre än alla andras. Bara att det där inlägget jag citerade luktade väldigt mycket hybris. Tycker inte våra spelare har varken bättre eller sämre attityd. Däremot verkar vårt lag bestå av vinnarskallar som vet hur viktig klubben och allt är. Det kanske folk kan tolka som dryghet och överlägsenhet. Men lokalpatriotismen bland våra egna produkter är nog något de flesta lag avundas. Sedan bryr jag mig inte nämnvärt om vad alla andra klubbar tycker om Barcelonas spelares personligheter, tycker inte dom har gjort speciellt mycket för att bli hånade men ajg förstår att du finner det så vara fallet. Och jo, hela ditt syfte här var att provocera, det är det varje gång du kommer hit. Har läst dina inlägg förrut och tro inte att jag är dum.

Du har samma agenda varje gång. Du försöker dölja dina provokationer i någon slags intelligens du tror att du själv besitter vilket jag finner olyckligt att du ska behöva tro när inte så är fallet. Du kan lika gärna komma in och skriva en one-liner om att Messi är en dopad dvärg, det är ungefär lika tydliga provokationer. Oavsett vad du vill få oss att tro.

Sen förstår jag inte detta ständiga behov av bekräftelse du verkar söka genom att komma in här hela tiden och snacka med oss. Förmodar att du sitter inne i Puertan och önskar våra spelare skadade som de andra tjommarna gör?

Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-23 00:01
Los mejores

Hur orkar du leva nuförtiden?
Real Madrid Los mejores
2011-08-22 23:59

Det är ert forum, for sure, jag kan inte bestämma vad ni ska diskutera. Men det känns lite underligt att du sitter och ironiserar över något som kanske är sant. Sen så vill jag faktiskt inte dra igång en jättedebatt, utan vill främst bara veta vad du tycker som gör era spelares personligheter så starka och bra?
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-22 23:58
Hejsan Barcabröder, jag missade matchen pga jobbet.
Var kan jag se reprisen, förslag?
Barcelona NoGo™
2011-08-22 23:58
Skrolla ner till slutet så kan ni ladda ner matchen :) Vet inte om presentationen av spelarna är med där dock.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-22 23:57
Los mejores

Det är uppenbart att du kommer in hit för att provocera...
2011-08-22 23:54
Någon som har hittat spelar presentationen:)?
Barcelona Bernie
2011-08-22 23:53
Vart kan man ladda ner matchen? Jättetacksam för svar. :=)
2011-08-22 23:52
Los mejores

Vad vill du att jag ska svara?

Det är skönt att veta att vissa maränger verkar ha någon slags inbyggd radar som söker upp inlägg här inne på Les Rambles de kan hugga på och dra igång ännu en onödig debatt.
Annons: