/spanien/barcelona/forum/11030.aspx/spanien/barcelona/forum/11030.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona melvin
2011-08-23 21:35
Hur länge blir han borta isf? Bara den matchen elr?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona melvin
2011-08-23 21:34
och att han bara ger om ursäkt till de egna supportrarna..inte till vilanova
Barcelona Abbe.
2011-08-23 21:34
Går rykten om att Piqué skadade sig på träningen idag och riskerar att missa Supercup-matchen mot Porto på fredag. Uppgifterna kommer från SPORT-journalisten Josep Capdevila.
Barcelona melvin
2011-08-23 21:33
vilken räddning..
Barcelona CESC..4..FABREGAS
2011-08-23 21:33
Tycker det är roligt att han i sitt brev säger att han är madridista än de flesta i klubben är. Indirekt tolkar jag det som att alla som håller på Real Madrid som inte håller med mig är inte Real Madrid fan. Frågan är vad de riktiga fansen säger om detta?
Andreas-
2011-08-23 21:23
Dem där måste sitta.
Barcelona Abbe.
2011-08-23 21:23
Ojoj, vilket läge och vilken räddning.
Andreas-
2011-08-23 21:10
DM1982

Stort tack.
Barcelona DM1982
2011-08-23 21:07
Andreas-

Ibland hjälper det att scrolla men var så god.
Länktips: www.trgoals.tv/
Andreas-
2011-08-23 21:02
Exakt, sen har han säkert några styckna till som säkert ligger kring 90-100 meter i längd :)

Villarreal har börjat helt ok, men något säger mig att dem åker ut. Vilken skam det skulle vara för La Liga..
Barcelona Andreas V.V - J.Lo
2011-08-23 20:59
Det sjuka är att det där bara är världens 19e största yacht..
2 helikopter plattor, 46 anställda året om.. etc etc..

Man vill ju nästan spy på hur mycket pengar vissa har :P

En fråga:
Nästan alla yachter jag ser har denna flagga,
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Attessa1.jpg

Vad är det? Någon rikemansflagga eller vad :P ?
Nya Zeeland? Koloniflagga?

Edit: Såg nu att det är flag of Bermuda, vad i hel...?

Roman toppar listan över största yactherna med Eclipse, 164m ...

Aja, nog om yachter och mer fokus på fotboll!
2011-08-23 20:57
Andreas-

Jo, år 2008 vill jag minnas så jag antar det var den jag såg i Stockholm då!
Sjuk var den i alla fall, vill ha :D
Barcelona El Soap
2011-08-23 20:55
Andreas V.V - J.Lo

Pfft, det där är typ min lilla motorbåt, har en större också. :P

Nej men, den är ganska stor om man säger så...
Andreas-
2011-08-23 20:53
Någon som har en engelsk stream till Villarreals match? Hittar bara spansk :(

Andreas V.V:

Var det inte den han hade när han var i Stockholm?
2011-08-23 20:51
Vad tycker ni om den här yachten jag fotade i Barcelona förra veckan?
http://imageshack.us/photo/my-images/17/yeach.jpg/

"Pelorus, is now owned by David Geffen having been recently sold to him from Abromovich for about US$300 million"

Garanterat den största yacht mina ögon någonsin skådat i verkliga livet eller ja, ja såg en annan av Abromovichs båtar i Stockholm en gång men kom inte ihåg om den var större eller inte.
Denna var dock snuskig :P
Atlético addeh
2011-08-23 20:50
Jäklar vilket tryck på el Madrigal, kul att se!
Atlético addeh
2011-08-23 20:48
Håller alla mina tummar för Villarreal nu. Tror dock inte det ska bli några problem.
Barcelona Criff -Llourinho
2011-08-23 20:45
Låter ju bra :)
Barcelona DM1982
2011-08-23 20:44
Hoppas Villarreal fixar kvalet till CL nu, det skulle vara en skräll om Odense slog ut dem.
Länktips: www.trgoals.tv/
Barcelona Barcadinho.
2011-08-23 20:42
Hoppas verkligen att Villarreal inte klantar det nu, även om jag i vanligt fall gillar skrällar. Kan ta tid att kunna ersätta Cazorla, ett stort tomt rum.
Barcelona Giggity
2011-08-23 20:40
sen sa Mou när han va översättare i barca: barca i mitt hjärta, för alltid.
Vem är falsk och hycklare i detta fall?
Barcelona ElTriplete
2011-08-23 20:36
DM1982

Tack så mycket. ;)
Barcelona Giggity
2011-08-23 20:36
Jag är iaf inte förvånad att Real Madrid har fått ett kollektivt psykbryt efter att blivit förödmjukade i tre säsonger i rad. Mourinho var bara psykdroppen som fick psykbägaren att rinna över. Men orka bry sig över dem.
Barcelona DM1982
2011-08-23 20:32
ElTriplete

Myp2p ligger inte nere, den har bytt namn.
Barcelonistas
2011-08-23 20:29
Blaugrana91

Klockrent inlägg, håller med om precis allt.
Barcelona ElTriplete
2011-08-23 20:26
Kan någon ett par bra stream-sajter? Myp2p och Atdhe.net är nere...
Barcelona Blaugrana91
2011-08-23 20:25
Haha Real som klubb är verkligen lika tragiska som sin tränare, snacka om Mourinho styr allt i den klubben numera. Vem hade kunnat tro att en klubb som Real skulle acceptera något sånt här? Barcelona hade aldrig accepterat ett sånt beteende, hade en person agerat så här hade den personen åkt ut med än gång.

Reals ledning verkar tro att Mourinho ska leda dem till framgång, det är därför dem litar blint på allt han gör och väljer att totalt ignorera något som övriga i världen ser. Dvs att Mourinho skämmer ut sig själv och även hela klubben.
Det enda Mourinho kommer leda Real till är kaos, han har redan på bara ett år fått deras rykte att sjunka till botten som en sten, som jag skrev tidigare desto längre han stannar desto mer förstör han Real som klubb. Haha tänk när han om något år lämnar Real, då står Real där med ett totalförstört rykte, ingen spelidé, vi alla såg hur det gick med Inter när Mourinho lämnade.
Real sjunker till botten tack vare Mourinho. (Inte mig emot egentligen)
Men visst lite tragiskt är det väl, men dem får skylla sig själva.

Jag tycker även det är tragiskt att Real ifrågasätter att en utredning på Mourinho görs, dem tycker alltså att det är helt okej att han försöker peta ut ögat på Barcelonas assisterande tränare?
Som sagt snacka om att Real har blivit en patetisk, avundsjuk förlorarklubb.

Jag undrar om det finns Realfans som vill ha kvar Mourinho? Det enda han gjort hittils är att förstöra allt vad klubben står för, och det har han lyckats göra på ett år, hur ser Real ut som klubb om ytterliggare ett år? Jag kan inte förstå hur Realfans vill ha kvar honom när han förstör klubben?

Stora Realprofiler har gått ut och sagt att dem skäms över hur Real är som klubb idag, men många fansen blundar för det, en dag kommer dem se vad som händer.
Dock verkar vissa Realfans i Spanien fått upp ögonen för vilken idiot Mourinho är.

Han förstör Spansk fotboll precis som Pique sa,
El Clasico ska vara en fotbollsfest, idag är det en krigszon, så var det inte innan han var i Real.
Han har förstört relationen mellan Barca och Real, visst det har alltid varit rivalitet men inte på det här sättet. Vidare har han förstört för Spaniens landslag, spelare som alla kommer från olika delar av Spanien har lärt sig att kämpa tillsammans för att nå framgång, på bara ett år har Mourinho saboterat denna vänskap.

Dessutom har han som sagt totalförstört Real som klubb.

Hur kan Realfans vilja ha kvar honom? För Reals bästa så borde Mourinho lämna. Det kommer bara bli värre.
Kan tänka mig att det kommer något Realfan nu med kommentaren:

"Ni vill bara att Mourinho ska lämna för att ni är rädda att han ska vinna med Real"

Då kan jag svara med att säga att det är knappast något jag bekymrar mig över, Real Mourinho har inte på något sätt lyckats hota Barca, visst gjorde man det inte lätt för Barca i Supercupmatcherna, men det var ju som sagt lite skillnad i hur mycket matchtempo respektive lag hade. För några i Barca var det första matchen för säsonen, för i princip alla i Real var det en av dem sista på försäsongen.
Real kommer inte klara av att pressa ett Barca i form så som dem gjorde i dessa matcher, var så säkra.
AndreD - WWW = World Wide Winning
2011-08-23 20:20
Reina (Liverpool): "Common sense will return to the national team. The current atmosphere is not the fault of the Barça or Madrid players."

Reina (Liverpool): "The players have been the same the last 4 years but things only changed in the last season and a half... Why?"

Reina vet vad han snackar om.
Barcelonistas
2011-08-23 20:15
Länktips

Barcelona 5-0 Napoli
Barcelonistas
2011-08-23 20:11
Hatet har helt klart vuxit allt mer enda sedan Mourinho blev tränare för Real Madrid.
Annons: