/spanien/barcelona/forum/11028.aspx/spanien/barcelona/forum/11028.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona tarrak
2011-08-23 13:55
Barcadinho

Den här tiden på året brukar han se rätt fräsch ut. Ge det några månader in på säsongen, så kommer han vara sitt gamla plågade jag igen. Precis som du är inne på måste han delegera arbetet om han ska orka en längre tid. Det är bara att kolla på Ferguson, som enligt vad jag förstått, ofta låter sina assistenter ta hand om träningarna.
Barcelona Canaletes
2011-08-23 12:57
Skön lipp jag hitta. Messis 0-2 mål mot Madrid filmad från läktaren
Barcelona Barcadinho.
2011-08-23 12:12
tarrak.

Ser lite grant ut som att Pep fått några extra kilo under sommaren. :)
Om det tröstar någon.

Jag hoppas att han kommer kunna lära sig att dela med sig ansvaret, Annars kommer han bli utbränd. Det finns också olika psykologer och rådgivare som kan ge lite stöd, Ja, om han själv vill och om klubben tänker på det.
Tur för honom att han inte håller på med cigaretter. Han ser vältränad ut med tanke på hans ålder, men det är kanske bara ytan.
Klumpfot
2011-08-23 11:32
MaraMessidona

Legend.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-23 11:17
addeh

Du kan propagera hur mycket du vill om spanska (aka skottska) ligan, men oavsett hur bra Valencia köper spelare så kommer de inte att utmana topp två, därav att den är tråkig. Det är nästan så att man kan tippa ligan redan nu och få hyfsat rätt: 1. Barcelona 2. Real Madrid 3. Valencia 4. Athletic Bilbao.

Allt går i perioder, i början av 2000-talet så dominerade spansk fotboll, sen i mitten av 2000-talet dominerade italiensk fotboll med VM guld till Italien och Milan/Juventus som dominerade ute i Europa. Det kommer en period då spansk fotboll kommer att hamna långt bak också, nu är det Barcelona som är fanbärare i spansk fotboll.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-23 11:14
Més que un Esport

"Atlético de Madrid betalar 40 miljoner Euro för El Tigre, en summa som kan öka om diverse bonusar faller ut till hissnande 47 miljoner Euro."
Barcelona Més que un Esport
2011-08-23 11:00
OT

Är det någon som har koll på hur mycket Atlethi värvade Falcao för? Fk.se snackar om 45 miljoner euro, det kan väl endå inte vara sant.

Om det är fallet, hur fan tänker klubben. Och inte är Falcao värd den summan.
(sorry om det snackats om detta förut...)
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-23 10:57
Kiko Femenia: "At the start, I was a bit nervous, but after that, the team-mates helped me a lot. Guardiola congratulated me with my game."

Vem kunde tro att Kiko skulle vara nervös?
Barcelona barcatillidie
2011-08-23 10:50
Tjo!
Går inte att se matchen med VLC eller Windows media player efter att ha packat upp filen från hemsidan (NoGOs)
Hör bara ljudet men ingen video
MaraMessidona
2011-08-23 06:12
impossible to forget
Barcelona II Barça II
2011-08-23 03:20
Fin gest av Pep när han nämner Jeffren, Milito och Bojan. Hoppas att Bojan blommar ut så han kan ersätta Villa om två år.
Barcelona Bernie
2011-08-23 02:10
Jo, men andra halvlek är inte med där..har redan varit där inne o kollat.
Barcelona basaric - Cesc? No! Gago? Yes!
2011-08-23 02:03
Bernie

Scrolla ner.
Barcelona Bernie
2011-08-23 02:01
Jag vill ha hela matchen som man kan tanka ner, någon : ) ?
2011-08-23 01:56
Alves - Por Que?

Tack så jättemycket, har letat hela dagen.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-23 01:56
Män skapar historia, VI SKAPAR MÄNNEN!

Allt jag har o säga innan sömnen, godnatt allihopa :)
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-23 01:54
basaric - Cesc? No! Gago? Yes!

I länktips finns spelarpresentationen, blädda ner och tryck på Regular download.
2011-08-23 01:49
Ska det vara så svårt att hitta spelarpresentationen innan matchen drog igång?
2011-08-23 00:59
Keita: "Iniesta gave a great assist, it was easy to head it in. I scored, but Andres and David did all the work." K #fcblive

kung keiteeeeee
Barcelona tarrak
2011-08-23 00:51
MESSI.CORLEONE

Det finns mycket som tyder på att Pep helt enkelt inte kommer orka träna Barcelona över en längre tid. Kontrollfreak som han är, sköter han alltifrån scouting till träningspassen och gör det med en inlevelse som fått många i hans närhet att oroa sig för hans hälsa. Det går att se med blotta ögat hur mycket vikt´och hår han tappat sen han tog över. Av alla hans kommentarer att döma är han inte själv inställd på att stanna över någon längre tid, så vi får glädjas varje säsong han finns kvar.
2011-08-23 00:44
Fernando Gago - King Of Barcelona

Haha de ser faktiskt rätt skumt ut
Länktips: t.co/jO3DJ4A
2011-08-23 00:38
Alvés - Por Que?

Varför ser samtliga spelares huvuden extremt inklippta ut? Speciellt dom på vänstersidan. Ser helt knäppt ut.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-08-23 00:37
Asså vart ska Pep egentligen o varför ska han lämna?
Han är katalan, han är i sitt eget hem, han han skapat ett imperium.
Hela världen borde respektera och applådera honom eftersom han utvecklade fotbollen med ljusets hastighet, vad vore fotbollen utan FC Barcelona idag?
2011-08-23 00:35
Jag gav dig ju svar på din fråga, när mina svar inte passar dig så väljer du då att fokusera på att jag också sa att du tidigare har varit oerhört provokativ här inne. OM du nu anser att jag har så fel har du faktiskt en möjlighet att visa att jag har det. Genom att diskutera kring det du frågande om och det jag svarade på. istället väljer du att inte göra det och inte nämna något mer om din "så viktiga" diskussion och istället spelar ut "tyck synd om mig" kortet.

Du får liksom acceptera dom svar du får, du och många andra har kastat skit och provocerat oss ända sedan supercup matcherna. Ska vi bara acceptera all skit du och dina kompisar kastat på oss när du väl kommer in och påstår dig vilja föra en diskussion?

Jag är ledsen men jag är fruktansvärt trött på alla maränger och gunners som kommer in och påstår att de vill föra en "vettig diskussion" men när det lyser igenom att dom bara vill snacka skit om oss och indoktrinera oss med sina åsikter om att vi är hemska människor och håller på en hemsk klubb.
Cesc: "This is the most united group I've ever been part of. Unity is strength, and it's clear you see that on the pitch too." [barça tv]

Cesc: "At Arsenal I could move the way I wanted, here I have to focus more. I still have a lot left to learn, I hope to keep on improving."

Cesc: "Casillas saying I acted after Marcelo tackle? That's said in the heat of the moment. When you lose, any excuse is good sometimes."

Tw Cesc: "Great Gamper game! Thanks a lot to all for your support and a great Barcelona night!" [@cesc4official] #fcblive

Han verkar minst sagt rätt så glad,

Kolla bilden i länktips, moc moc team. Cesc's smile hehe
Barcelona Bernie
Nån som vet vart jag kan ladda ner matchen : ) ?
Real Madrid Los mejores
2011-08-23 00:32

Allt har väl ändå sin gräns, kan väl inte sitta här och ta emot all skit du kastar mot mig.. Ska inte säga emot om att du kommer med bra argument till det du säger när det diskuteras fotboll, men vad vet du egentligen om mig?

Om du inte vill diskutera med mig, fine. Men snälla, skippa den så oerhört taskiga tonen för att folk inte håller med dig..

Känner att mina senaste försök till diskussioner här inte varit speciellt givande, och det har heller inte med mig att göra. Därav kommer jag inte skriva här lika mycket som de senaste dagarna, då det känns onödigt att ruinera hela forumet.

Tack och Hej!
Barcelona Blaugrana91
2011-08-23 00:30
Gällande diskussionen om hur länge Pep kommer fortsätta i Barca, jag tror faktiskt att han kommer stanna ett bra tag till, varför? Jo för att han nu äntligen fått Cesc till sitt lagbygge, inte tror ni väl han vill lämna nu när han äntligen fått sin favoritspelare till laget. ;)
Barcelona Bernie
2011-08-23 00:29
Någon som har en länk där man kan ladda ner matchen? På länken jag fick så hade de tyvärr inte andra halvlek med : / Jättetacksam om jag fick hjälp, håller på letar själv också nu.
2011-08-23 00:23
Jag gav dig också diskussionsunderlag, vilket du inte svarade på alls utan valde att börja prata om det andra i mitt inlägg. Således var du ju inte så intresserad av diskussionen ändå som du nu eftersträvade.

Du valde ju inte att ägna ett enda ord åt mitt faktiska svar på din fråga som jag faktiskt gav dig.

Och varför du skulle önska att Messi bröt benet? Tja, för att ha en chans att vinna el clasico kanske?

Om du nu var så sugen på diskussion varför svarar du då inte på det relevanta i mitt inlägg som torde vara mitt svar på din fråga och därmed motbevisa mig att du faktiskt vill diskutera?
Annons: