/spanien/barcelona/forum/11020.aspx/spanien/barcelona/forum/11020.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-24 22:50
Pinto ser ut som en lönnmördare :P
Barcelona ElTriplete
2011-08-24 22:49
Pot 1
Barcelona
Manchester United
Chelsea
Arsenal F.C
Bayern Munich
Real Madrid
Porto
Internazionale

Pot 2
Milan
Lyon
Shakhtar Donetsk
Valencia
Benfica
Villarreal
CSKA Moscow
Marseille

Pot 3
Zenit St. Petersburg
Ajax
Bayer Leverkusen
Olympiacos
Manchester City
Lille
Basel
BATE Borisov

Pot 4
Borussia Dortmund
Napoli
Dinamo Zagreb
APOEL
Trabzonspor
Genk
Viktoria Plzen
Otelul Galati

Oj, vilket Champions League det kommer bli i år! Det kan till exempel bli:
Barcelona
Milan
Manchester City
Borussia Dortmund

Fan vilken marddröm!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-24 22:47
Heja Galatasaray.

Kammade förövrigt hem typ 150 spänn idag. Inte mycket pengar men en nätt liten summa, dels på en trippel med Bayern, Villarreal och Benfica och sedan ett spel jag inte ens fattade själv.

Hur funkar en trixie? Jag hade två av tre rätt men vann ändå pengar. Spelade på Viktoria Plenzala, Zagreb och något mer lag. Zagreb vinst, men dom torska. Ändå vann jag 71 spänn. Andreas? Har du koll?
Barcelona II Barça II
Matchen för er som vill se.
Barcelona Abbe.
Profilfotona är tagna och uppladdade på den officiella hemsidan.
Barcelona Qanii
2011-08-24 22:44
Ramos köpte korv av Eboue. Fin fint där (:
Barcelona Senor Grande Pep
2011-08-24 22:43
0-1 GALATASARAY :D
Barcelona >The Reporter<
2011-08-24 22:43
Senor Grande Pep

Du har fått PM :)
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 22:39
tarrak

Även om man är riktigt frustrerad och förbannad måste man ändå behärska sig lite..

Som du säger är det svårt att sätta sig in i situationen då man själv inte vet hur man reagerat vid en liknande händelse nu med tex Messi men tycker det är fel och relativt omoget ändå, då syftar jag specifikt på den kommentaren om fängelseduschen och övriga lågvattenmärkes-kommentarer.

Nog om det, nu är det dags att möta farsgubben i ett parti schack.

Ses!
Barcelona Senor Grande Pep
2011-08-24 22:37
Real Mourinho mot Galatasaray just nu
Jag som kurd hade aldrig trott att jag skulle heja på ett fascist turk lag men mitt enorma hat mot real gör så att jag hejar på Gala idag

HEJA GALATASARAY!!!!!

VISCA!!!!
Barcelona tarrak
2011-08-24 22:35
Andreas V.V

Alltså, just det där med att man lackar ur på nyckelspelare som lämnar har jag full förståelse för, även om den typen av kommentarer är både omogna och olämpliga. Som Barcelona-supporter är det sjukt svårt att sätta sig in i känslan, då det egentligen inte hänt sedan Figo stack. Jämförelsen haltar, men tänk dig själv hur det skulle kännas om exempelvis Messi och Iniesta stack mot klubbens vilja, oavsett hur välgrundade deras anledningar var. Jag hade inte önskat dem fängelsevåldtäkter, men det hade känts som ett ordentligt svek och jag hade varit riktigt förbannad.

Ryo Miachi!

Helt klart och Les Rambles är ingen fristad heller. Däremot har jag aldrig sett så många personer komma med så grova övertramp som erat forum förra sommaren.
Barcelona BB-Barceloneta
2011-08-24 22:31
Kan ju bara upplysa om att Barcafostrade Rochina är tvåmålsskytt för sitt Blackburn i ligacupen.
Postat via SvenskaFans-appen
Ryo Miyaichi !
2011-08-24 22:28
tarrak

Finns omogna tonåringar i dem flesta forumen tyvärr..
Barcelona tarrak
Nolito

17:45 är lottningen.
Barcelona Andreas V.V -
tarrak

På Northbank skickade man fina lyckönskningar till Cesc, ungefär som att han skulle tappa tvålen i duschen med valfri Barcelona spelare..
Pinsamt forum på många sätt och vis, finns dock vissa vettiga där inne men dom är lätträknade.

Nolito

Tror det var lite senare? Typ 17.30
Real Madrid Nolito
2011-08-24 22:27
Grupplottning 15:30 imorgon? Vilka lag vill man ha och vilka vill man undvika?
Barcelona tarrak
2011-08-24 22:26
Greenwood

Du måste dock erkänna att tonen här är väldigt snäll jämfört med North Bank. Brukar inte gå in där när Barça spelar, men minns förra sommaren när det haglade inlägg om att våra spelare var bögar som förtjänade döden så fort Spanien vann en match i VM.
Barcelona MC21
2011-08-24 22:26
Tycker synd om Wenger (är det konstigt?) men jag gillar inte fansen, så jag ser helst att Arsenal förlorar sina matcher.
Barcelona NoGo™
2011-08-24 22:25
Alexis Sanchez has been given the medical green light. He's available for the European Super Cup against Porto tomorrow. #fcblive

Glada nyheter! Ska blir intressant o se hur vi kommer att starta den matchen, vågar man hoppas på Alexis från start eller? Kanske dumt med tanke på att han nyss kommit tillbaka.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-24 22:25
Personligen är det för att jag sympatiserar med Udinese och känner absolut noll för Arsenal. Så det har inte med att jag skulle ogilla Arsenal...mest vissa av deras fans.
Barcelona Greenwood
2011-08-24 22:22
Är väl mest tråkigt att diskussionerna oss emellan har gått så långt att vissa av er automatiskt hejar på motståndarna till Arsenal. Det motsatta gäller också så klart.

Känner inte själv så dock.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-24 22:21
Gonzalez_Barca

Co-sign (Inte bara Arsenal utan alla forum hehe, med framgång kommer tyvärr hat)
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 22:20
Gonzalez_Barca

Huvudet på spiken där! :P
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-24 22:18
Greenwood

Alla hejade ju på Real Madrid i Arsenal forumet under supercupen, right?
Barcelona tarrak
2011-08-24 22:17
Väldigt tråkigt, men det är starkt av Arsenals unga spelare att reda ut situationen. Trots ungdomen besitter de en helt annan rutin för den här typen av matcher än Udinese. Även om det varit jämnt får man man säga att det är välförtjänt.

Greenwood

Konstigt va? Hela North Bank hade ju stått upp som en man för Barcelona om rollerna varit ombytta...
Barcelona Man1
2011-08-24 22:15
Varför skulle vi heja på Arsenal i ett Barcelona forum?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-24 22:15
Udinese kunde inte hålla uppe sin energi, kämparglöd och vilja i de 90 minuter som behövdes för att slå Arsenal. Men dom gav sig inte utan kamp!

Forza Udinese, nu stängde jag av streamen.

Ett av glädjeämnena som består är att Nasri är klar för City vilket bör leda till att Barry bänkas vilket också är en seger - inte bara för City utan för fotbollen i sig.
Barcelona NoGo™
2011-08-24 22:14
Greenwood

Inte jag, hejar inte på nån av dom.

Undrar hur Di Natale känner sig just nu :P
Barcelona Man1
2011-08-24 22:14
Fcbarcelona

Dom har suttit sina lägen i andra halvlek och varit bättre. Så är det bara.
Barcelona Greenwood
2011-08-24 22:13
Alla hejar på Udinese här? :-/
Annons: