/spanien/barcelona/forum/11015.aspx/spanien/barcelona/forum/11015.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 23:12
haeger

Spelar för 3.000:- i veckan ungefär..
När jag var 11 år började jag spela för småkronor som jag fick genom att springa till konsum och sno med mig all pant vi hade ; )
Det var fina tider det.

Kan påpeka att mina kompisar tycker jag är helt störd i huvudet men det är en annan femma :P
Vissa lägger tusentals på alkohol, vissa lägger mer på spel.
Jag väljer det sistnämnda och jag slipper både ölmagen och att jobba :P

Dock ska man komma ihåg att det inte finns några säkra matcher och det krävs mycket tid för att lyckas inom sportsbetting.
Inget man slänger in några tusen och vinner bara sådär. (Ifall någon trodde det)

Man får hela tiden ha i åtanke att man kan förlora, bollen är rund.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-24 23:11
Vill undvika Man City och Dortmund imorgon när CL lottas. Hade ju inte gråtit om man sluppit Milan heller... även om vi nog ska kunna slå alla dessa lag.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-24 23:10
addeh

City får noga höja budet till åtminstone €70 Miljoner om dem vill ha Keita. Något under det kommer Pep aldrig att acceptera. ;)
Barcelona II Barça II
Iker Casillas är enligt Marca, inte med i starelvan för att han bad om ursäkt till Xavi.

Läste det först i Reals forum, sen hitta jag det på marca.com.

Vad tror ni, kan det stämma? Man vet ju aldrig med Mou, han är ju efterbliven.

Länktips.
Atlético addeh
Afellay ser inte riktigt klok ut han heller. Fast å andra sidan gör han inte det när han spelar fotboll heller.
Fernando Gago - King Of Barcelona
haeger

Jag är inte rik, jag är fattig student. Och sjukt feg.
Barcelona haeger
2011-08-24 23:08

Haha, vad är det roliga med att vinna typ 200kr? :P Våga betta lite mer, blir mer spännande då! ;)

tarrak

Jo jag vet, men det roligaste är ändå att betta på 4-5matcher enligt mig på det gamla hederliga viset.

Ja ok, nog om det.
Barcelona tarrak
2011-08-24 23:07
haeger

Ja men får betala för samtliga fyra spel. Man tjänar alltså ingenting på den typen av spel, utan det är bara en förenklad variant för att göra ett eget tipssystem. Alla professionella spelare håller sig dock till singlar och i något enstaka fall, dubblar.

Nog om tippande nu, då det är förbjudet enligt reglerna.
Atlético addeh
2011-08-24 23:06

Haha, något i den stilen. ;-)

Angående Sergi Roberto tror jag han mår bäst av att stanna kvar i B-laget och få ordentligt med speltid. Han ska ju ändå genomgå fas tre nu om man ska tro de katalanska sporttidningarna vilket innebär att han kommer träna ofta med A-laget och förmodligen även få lite speltid.

Gonzalez_Barca

Puh, hade Keita lämnat pga för lite speltid hade han inte varit värd mer än en myra för mig. Han lär dock vara medveten om att det kommer bli tuffare att få speltid den här säsongen och har han chansen att dels få en saftig lön samt större chans på en startplats borde han nog fundera på att ta den. Dessutom känner han Yaya väl.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-24 23:06
addeh

Han är nog inte nöjd med speltiden ;D
Barcelona NoGo™
2011-08-24 23:05
Man tycker ju att Villa borde lagt ner mer krut på att få till ett leende än att fixa till frillan :P

Men kan seriöst inte sluta garva åt Pintos bild alltså :D
Atlético addeh
Blaugrana91

€13 miljoner för Keita i det här läget vore riktigt bra. Hade Pep fått beställa hade Keita blivit världens dyraste övergång, tänker han däremot till både en och två gånger extra inser han nog att det vore väldigt smart att casha in för maliern nu.
addeh

Hans hund har precis blivit överkörd konstaterade vi. Och varje år skaffar han en ny hund som blir överkörd samma dag som han tar lagfotot. Jobbigt för Keita.

on topic; om City erbjuder 13 m euro, please tacka ja. Flytta upp Sergi Roberto.
Atlético addeh
2011-08-24 23:04
Haha, bilden på Keita är ju priceless. Han ser helt förstörd ut.
2011-08-24 23:03
haeger

Jag satsade 10 kronor x 4 haha. Så 40 spänn. Jag är sjukt feg när jag bettar.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-24 23:02
Pinto har samma blick som en sträng farsa som ska dela ut en klubba till en av sina söner.Mascherano ser ut som en söt liten pojke som just fått syn på godisklubban,
Keita ser verkligen genuint ledsen ut, som om godisklubban gavs till Masken.
Busquets ser ut som deras schtekige storebror. Seriöst, kolla på Busquets.
Hur nöjd ser han inte ut? Stekarn.
Barcelona haeger
2011-08-24 23:02

Men jag antar att du satsade en viss summa, låt oss säga 50kr men så gick det på låt oss säga 150kr. Eller nåt liknande?
Barcelona Blaugrana91
2011-08-24 23:01
Hehe Sport skriver att Man City vill ha Keita, dem är villiga att betala €13 Miljoner.
Pep lär dock nobba det budet med än gång. ;)
2011-08-24 22:59
Så jag kan få pengar både för de olika dubblarna och för trippeln? Det är ju asbra ju!
Barcelona Éluc
Vafan är det med Pintos bild? xD
Barcelona tarrak
Fernando Gago

Ursäkta, tre spelalternativ som fördelas på en trippel och tre dubblar ska det självklart vara.
2011-08-24 22:58
Och Pedro lyckas få in porrfilmslooken även i år. GJ Ledesma.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 22:57
"Keita däremot ser ut som att hans hund blivit överkörd som alltid dock. :( "

Haha, så sant..

Var bara tvungen och flika in..

Joey Barton till QPR! :D
2011-08-24 22:54
tarrak

Ha?...

Jag har ingen aning. Jag hade bara 3 uppsatta matcher på det spelet, 2 av dom gick in. Ska dubbelkolla vad det hette.

Har ingen aning hur jag ens fick ihop det spelet, det står 4x10. 4 spel, men det är bara 3 matcher. Arsenal - Udinese, FCK - Viktora bla bla bla och Malmö FF - Zagreb.

Jag förstår inget men är en lycklig idiot som fick dubbelt så mycket pengar som jag trodde jag skulle få.
Keita däremot ser ut som att hans hund blivit överkörd som alltid dock. :(
Barcelona tarrak
Fernando Gago

En trixie är fyra spel kombinerade i en trippel och tre dubblar.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
2011-08-24 22:53
Haha, jag tror att vi får öppna champagneflaskan och fira ordentligt. Abidal ler på hans profilbild.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 22:52

Du har PM med förklaring.
Men nu blir det natt-shack :)

Godnatt bröder.
Barcelona NoGo™
2011-08-24 22:52
Gonzalez_Barca

Hahaha satt nyss o garva till den :P Profilbild på FB månne haha.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-24 22:50
Pinto ser ut som en lönnmördare :P
Annons: