/spanien/barcelona/forum/11008.aspx/spanien/barcelona/forum/11008.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-25 00:35
El Nino Maravilla

Jaha, då var det löst. Tackar, men vilka är dom "farliga" lagen som vi kan hamna i samma grupp som, har tyvärr ingen koll på dom andra ligorna. Det är väl City, Benfica och ryska lag mestadels för kylan.
Barcelona El Nino Maravilla
2011-08-25 00:32
Alvés - Por Que?

Helt omöjligt då Arsenal också är i Pot 1 så som Barcelona.
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-25 00:31
Visserligen trollar MARCA. Mourinho är inte så dum som man kan tro. Aldrig att han hade bänkat Casillasf ör ngt sånt.
Barcelona NoGo™
2011-08-25 00:31
Alvés - Por Que?

Vi kan inte få Arsenal i gruppen. Inget lag från pot 1 hamnar i samma grupp.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-25 00:28
Lol om vi kommer i samma grupp som Arsenal imorgonvid lottningen, skulle inte förvåna mig med tanke på att vi har mött dom 4 gånger på dom 2 senaste åren.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-25 00:15
Det är lite därför jag inte vill ha Neymar i laget. En spoiled brat helt enkelt. Och ja, den slutsatsen drog jag av att han blir farsa vid 17 års ålder.
Barcelona NoGo™
2011-08-25 00:14
Andreas V.V -

Nej precis, det är olika för olika personer, vissa klarar det o vissa inte.

Hittade en bild nån länkade på "Mamman" Se länk, vet inte om det stämmer men men.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-25 00:09
Canaletes

Jag är snart 21 år och tanken på att jag skulle bli farsa är helt sjuk..
Visserligen ser jag ut som en jävla P16 men ändå ; )

NoGo

Min kusin blev mamma när hon var 16, visst hade hon det lite tufft med skolgången och fick ta ett break och så.
Men det löste sig faktiskt bra, nu har hon gått klart skolan, tagit körkort, bor i villa och har 3 barn, 3 hundar och 2 katter.

Hon är 25 nu.
Så det behöver inte ringa illa för att man får barn tidigt, bara man är medveten hur mycket jobb det är.
Jag var barnvakt åt min systerdotter en hel dag, fan i helv.... så död jag var efter endast 1(!) dag. Hon är 1 1/2 år :P
Barcelona Canaletes
2011-08-25 00:06
haha om ni kan spanska läs kommentarerna från Marca, sååå roliga :P
Barcelona NoGo™
2011-08-25 00:04
Canaletes

Lulz wt klockan ringer :P Men kanske gör det så att han mognar som person o även som spelare.

Vafan är det här?!

Casillas didn't start the Bernabeu Trophy game as punishment by Mourinho for his calls to Puyol and Xavi and for organizing a supper [marca]

Haha finner inga ord....
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-25 00:04
Canaletes

Haha känns som det var igår man läste om nyheten att han skulle bli pappa. Shit jag är lika gammal som Neymar men skulle aldrig få för mig att bli pappa så här ung. Ifs så har han flera miljoner mer än mig men ändå..
Barcelona Canaletes
2011-08-25 00:01
Neymar har blivit pappa!!!!!!!!!! :D Tjejen är 17 år, LOL!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-25 00:00
The Reporter

Jo faktiskt, som en större Dani Alves.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 23:56
>The Reporter<

Inte så troligt då spelarna ALLTID åker från Camp Nou i rasande fart i deras lyxbilar, upp mot Avinuda Diagonal riktning Castelldefels.
Barcelona >The Reporter<
2011-08-24 23:48
Jag har en kusin som är väldigt lik Dani Alves när han snaggar sig, inte bara utseénde messigt utan när han lirar boll med, väldigt många som påpekat liknelsen också :D

Vi ska åka och se Barca snart, och vi har en ídé som vi ska testa där. Han ska ha på sig solglasögon och en skinnjacka, och sedan röra sig vid Camp nou efter matchen, vi andra ska skrika alves och peka på honom, så får vi se om han får lite uppmärksamhet.

Inte säkert att det funkar, men en rolig grej iaf :)

Ni kan kolla in den bilden där han är taggad, den med brillorna och den ljusblå tröjan och se vad ni tycker, lite lika är de väl ändån? :)

Barcelona Gio Style
2011-08-24 23:43
Edit: Sorry, ang. speltips innan jag såg reds kommentar.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-24 23:42
Abate har förbättrat sig rätt mycket. Tycker han är rätt bra, det pratades mycket om honom som en Dani Alves light förra säsongen.
Nesta vinner bara genom hans gentlemanna-look.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-24 23:42
Men, kan inte Dortmund få en enklare grupp =( Jag vill att dom ska gå bra. Jag vill inte se mitt Dortmund bli förnedrade.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-24 23:41
Håller verkligen med många här med att Dortmund, City, och Milan hade varit den ultimata gruppen. Roligt med bra matcher redan på hösten i CL och vi hade fått kämpa för att vinna gruppen. Alla matcher hade varit något extra med Zlatans återkomst där jag tror Milan hade fått rejält med pisk, match mot City där vi får se bra de är egentligen och två förmodligen riktigt underhållande matcher mot ett spelande lag som Dortmund.
2011-08-24 23:38
City hade utan tvivel gått vidare som tvåa. Milan har inte ett skit att hämta i CL i år. För långsamt gäng. Och defensiven är alldeles för medioker. Tror inte man vinner ett CL med Nesta och Abate i backlinjen.
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-08-24 23:37

Tänkte mer på dom andra lagen;)
Barcelona nemo
2011-08-24 23:32
Är det någon som vet var jag kan få tag på BarcaTV reportaget innan matchen? Såg att någon postade presentationen, men skulle gärna vilja ha reportaget precis innan presentationen. Jag var i publiken och fångades på film, så skulle vara nice!
2011-08-24 23:31
Thiago - Next no.1

Hade mest lidit med Dortmund som jag följer en hel del. Vi hade tagit minst 12p i den gruppen, Dortmund hade tagit 0. :(
Barcelona tarrak
2011-08-24 23:29
Fernando Gago

Nej, det är prestationerna i de fem senaste åren Europa-spel som är underlag för rankingen.
Barcelona Thiago - Next no.1
2011-08-24 23:29
Tänk er att vi hamnar med B.Dortmund, Milan och City. MONSTERGRUPP!
2011-08-24 23:28
Hur fan kan Bayern vara 1:a seedade? O_O Är det inte placering i ligaspelet som räknas?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-24 23:27
Men jag har ingen koll på hur alla lag är seedade. Enda jag vet är att vi inte borde kunna möta typ United, Chelsea, Real, Valencia och Villarreal. Skulle vara sjukt kul att möta både City och Milan, oj oj vilken grupp.

2011-08-24 23:27
9m euro? Ganska okej pengar.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-24 23:26
Barcelona got 9M revenues from the first two home games of the season, Super Cup vs Real Madrid and Gamper game vs Napoli #fcblive [md]

Låter bra! Är ju ganska mycket på bara två matcher kan ja tycka.
Barcelona haeger
2011-08-24 23:25
Bara vi inte får City eller Dortmund i gruppspelet så är det lugnt, att behöva anstränga sig såpass mycket redan i gruppen kanske inte är det optimalaste.

Chelsea vill jag möta nån gång i slutspelet, även där har jag en polare som verkligen hatar Barcelona. Vill se oss vinna över dem ännu en gång.
Annons: