/spanien/barcelona/forum/10999.aspx/spanien/barcelona/forum/10999.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-24 23:28
Hur fan kan Bayern vara 1:a seedade? O_O Är det inte placering i ligaspelet som räknas?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-08-24 23:27
Men jag har ingen koll på hur alla lag är seedade. Enda jag vet är att vi inte borde kunna möta typ United, Chelsea, Real, Valencia och Villarreal. Skulle vara sjukt kul att möta både City och Milan, oj oj vilken grupp.

2011-08-24 23:27
9m euro? Ganska okej pengar.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-24 23:26
Barcelona got 9M revenues from the first two home games of the season, Super Cup vs Real Madrid and Gamper game vs Napoli #fcblive [md]

Låter bra! Är ju ganska mycket på bara två matcher kan ja tycka.
Barcelona haeger
2011-08-24 23:25
Bara vi inte får City eller Dortmund i gruppspelet så är det lugnt, att behöva anstränga sig såpass mycket redan i gruppen kanske inte är det optimalaste.

Chelsea vill jag möta nån gång i slutspelet, även där har jag en polare som verkligen hatar Barcelona. Vill se oss vinna över dem ännu en gång.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-24 23:24
Film från spelarpresentationen för Gamper-matchen. Engelsk text till också.

Med det säger jag godnatt!
Barcelona barcetia - BENVINGUT ALEXIS!
2011-08-24 23:24
Lovar detta iallafall, vetandes om hur underbara UEFA är:

Zlatan kommer återvända till Camp Nou iår. The return of the misfit. Hundra %. Och chansen att det händer i gruppen med tanke på att vi vann CL förra året gör det ännu mer snanolikt.
Redaktionen
2011-08-24 23:21
Så lägger vi ner tipssnacket tack! Ni som vill fortsätta får ta det via PM.
2011-08-24 23:21
ytterst få lag jag fruktar, Real Madrid är nog det alget som faktiskt kan göra det svårast för Barcelona den här säsongen. United, Chelsea och City oxå kanske. CHelsea har jag ingen aning om vart dom står i år. Men dom har en bra tränare och ett par riktigt bra spelare. Men ett fruktansvärt trött mittfält i Lampard, Ramires, Mikel och grabbarna.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 23:20
haeger

Milan har inget att hämta mot Barcelona, finns inte på kartan :P

Barcelona haeger
2011-08-24 23:18

Det är en bra idé, börja med små summor och sedan öka insatsen om det går bra.

Tillbaks till fotboll kanske, jag hoppas verkligen att vi får Milan i gruppspelet, har en polare som är Milan fan och han tror att de har något att säga till om.
Vill se Barcelona sätta dem på plats. :P

Andreas V.V

Jo jag har två polare som lirar i Division 4 så där kan man få lite insider tips. :P
Jag vet att man inte vinner på det i längden, men det är det roligaste. :)
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-24 23:17
Sanningen är att man gör dom stora pengarna i Svenska Division 2, 3 och 4.

I de 2 sistnämnda finns det knappt någon bevakning på läktaren (oddssättare) och det är mycket lätt att vinna pengar på dessa matcher (om man har en kompis på plats eller man ser den själv dvs).

Ett tips bara.

Haeger:
Du kommer inte vinna i längden genom att spela på så sjuka odds, tro mig .. jag har försökt, bättre att du sakta men säkert bygger dig upp genom singlar, dubblar och i ytterst viss mån tripplar.
2011-08-24 23:16
Möter hemskt gärna Milan i gruppen, har inget emot City heller. Jag vill ha en svår grupp i år. Finns inte en risk att vi inte går vidare ändå. Lika bra att ta tjuren vid hornen och få spänna bågen redan under hösten så man möter bra lag i ett jämnt tempo under säsongen.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-24 23:15
1.70-ligan

Håller med dig om att man gärna undviker både City och Dortmund, men Milan?

Personligen vill jag gärna ha Milan, tror vi skulle ha lekstuga. ;)

2011-08-24 23:14
haeger

Men jag har knappt råd att lägga stora pengar på spel, jag blir så jävla arg om jag torskar pengar så jag inte spelar på flera månader. Ska försöka spela med små belopp i början o få in lite känsla, sen kanske jag kan öka summorna, Måste hitta lite lag att lira på, Minns när Newcastle var i CC, Genoa gick som tåget och Leeds spöade skiten ur allt i League 1, då tjänade jag pengar på dom varje vecka. Det var trevliga tider det.
Barcelona haeger
2011-08-24 23:12
Fernando Gago - Kinf Of Barcelona

Well, samma här. Därför blir det roligare om man i alla fall vinner runt 1000kr. :P

Andreas V.V

Så mycket pengar lägger inte jag, blir väl max 300kr i veckan, ibland mindre ibland mer.
Men jag brukar ofta lägga på svårare matcher så oddsen ligger runt 40-50.
elbraco - Bojan y Thiago
Busquets blev plötsligt truppens stekare. Lite bredare leende och huvudet lite mer på sned så hade det varit fulländat!

Varför envisas Villa med att se ut som ett trailertrash med det fula bockskägget?
Barcelona Andreas V.V -
haeger

Spelar för 3.000:- i veckan ungefär..
När jag var 11 år började jag spela för småkronor som jag fick genom att springa till konsum och sno med mig all pant vi hade ; )
Det var fina tider det.

Kan påpeka att mina kompisar tycker jag är helt störd i huvudet men det är en annan femma :P
Vissa lägger tusentals på alkohol, vissa lägger mer på spel.
Jag väljer det sistnämnda och jag slipper både ölmagen och att jobba :P

Dock ska man komma ihåg att det inte finns några säkra matcher och det krävs mycket tid för att lyckas inom sportsbetting.
Inget man slänger in några tusen och vinner bara sådär. (Ifall någon trodde det)

Man får hela tiden ha i åtanke att man kan förlora, bollen är rund.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-24 23:11
Vill undvika Man City och Dortmund imorgon när CL lottas. Hade ju inte gråtit om man sluppit Milan heller... även om vi nog ska kunna slå alla dessa lag.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-24 23:10
addeh

City får noga höja budet till åtminstone €70 Miljoner om dem vill ha Keita. Något under det kommer Pep aldrig att acceptera. ;)
Barcelona II Barça II
Iker Casillas är enligt Marca, inte med i starelvan för att han bad om ursäkt till Xavi.

Läste det först i Reals forum, sen hitta jag det på marca.com.

Vad tror ni, kan det stämma? Man vet ju aldrig med Mou, han är ju efterbliven.

Länktips.
Atlético addeh
Afellay ser inte riktigt klok ut han heller. Fast å andra sidan gör han inte det när han spelar fotboll heller.
haeger

Jag är inte rik, jag är fattig student. Och sjukt feg.
Barcelona haeger
2011-08-24 23:08

Haha, vad är det roliga med att vinna typ 200kr? :P Våga betta lite mer, blir mer spännande då! ;)

tarrak

Jo jag vet, men det roligaste är ändå att betta på 4-5matcher enligt mig på det gamla hederliga viset.

Ja ok, nog om det.
Barcelona tarrak
2011-08-24 23:07
haeger

Ja men får betala för samtliga fyra spel. Man tjänar alltså ingenting på den typen av spel, utan det är bara en förenklad variant för att göra ett eget tipssystem. Alla professionella spelare håller sig dock till singlar och i något enstaka fall, dubblar.

Nog om tippande nu, då det är förbjudet enligt reglerna.
Atlético addeh
2011-08-24 23:06

Haha, något i den stilen. ;-)

Angående Sergi Roberto tror jag han mår bäst av att stanna kvar i B-laget och få ordentligt med speltid. Han ska ju ändå genomgå fas tre nu om man ska tro de katalanska sporttidningarna vilket innebär att han kommer träna ofta med A-laget och förmodligen även få lite speltid.

Gonzalez_Barca

Puh, hade Keita lämnat pga för lite speltid hade han inte varit värd mer än en myra för mig. Han lär dock vara medveten om att det kommer bli tuffare att få speltid den här säsongen och har han chansen att dels få en saftig lön samt större chans på en startplats borde han nog fundera på att ta den. Dessutom känner han Yaya väl.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-24 23:06
addeh

Han är nog inte nöjd med speltiden ;D
Barcelona NoGo™
2011-08-24 23:05
Man tycker ju att Villa borde lagt ner mer krut på att få till ett leende än att fixa till frillan :P

Men kan seriöst inte sluta garva åt Pintos bild alltså :D
Atlético addeh
Blaugrana91

€13 miljoner för Keita i det här läget vore riktigt bra. Hade Pep fått beställa hade Keita blivit världens dyraste övergång, tänker han däremot till både en och två gånger extra inser han nog att det vore väldigt smart att casha in för maliern nu.
addeh

Hans hund har precis blivit överkörd konstaterade vi. Och varje år skaffar han en ny hund som blir överkörd samma dag som han tar lagfotot. Jobbigt för Keita.

on topic; om City erbjuder 13 m euro, please tacka ja. Flytta upp Sergi Roberto.
Annons: