/spanien/barcelona/forum/10996.aspx/spanien/barcelona/forum/10996.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
AndreD - WWW = World Wide Winning
2011-08-25 16:36
Canaletes

Han älskar verkligen alla spelare :D
Barcelona Frodo
2011-08-25 16:34
Smogen

Så du tycker att Spanien bör spela med 2 defensiva mittfältare? Att en högerfotad Arbeloa bör vara ordinarie vänsterback trots alternativ som Enrique, Monreal och Didac? Eller ha en träfot som Albiol (som inte ens marängerna tycker duger) med truppen trots att han knappt får spela i klubblaget?
Dani Alves.
2011-08-25 16:31
FC Barcelona #10

Tack så mkt då vet ja det ! =)
Barcelona Éluc
2011-08-25 16:29
Gonzalez_Barca

Jag hade svårt att säga nej till det ansiktet också...
Barcelona Smogen
2011-08-25 16:27
Frodo

Du låter lite som de personer som brukar hacka ned på Busquets o säga att han är en sopa och enbart med i landslaget därför att han spelar i Barcelona...
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-25 16:26
"Although Keita just didn't fulfil the conditions to get last season's bonuses, the club decided to pay them nonetheless. [md]"

Allt lutar åt att Keita avslutar sin karriär här i Barcelona..
Barcelona Frodo
2011-08-25 16:23
Katalano

"Både Arbeloa och Albiol måste ju klassas som bättre spelare. De är framförallt testade på den högre nivån."

Ja, de är testade och har inte bevisat sig hålla spansk landslagsklass. Ska en högerfotad och offensivt inkompetent Arbeloa vara Spaniens ordinarie vänsterback? Då kan man redan hälsa hem till EM. För att inte tala om att Xabi Alonso förstör spelrytmen i mitten.

Nu handlade inte mitt inlägg specifikt om Montoya utan snarare om hur Realspelare åker räkmacka trots mediokra insatser i både klubb- och landslag samtidigt som de ställer till med friktioner med sina MMA-skills. Spanien står vid ett vägskäl, ska man fortsätta ta med Reals slaktare som inte bidrar med något i landslaget trots att det kan förstöra harmonin? Arbeloa, Albiol och Xabi Alonso är helt överflödiga.
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-25 16:22
Dani Alves.

Det första som jag såg på din länk var:

"För att köpa och titta på direktsänd sport behöver du en PC med Windows XP, Vista eller Windows 7 eller en Mac med OS X 10.4 med Firefox 3 samt senaste versionen av Silverlight installerad."

Dvs, det kostar :/
Använd dig utav nya myp2p, kommer tyvärr inte ihåg vad sidan heter men bör finnas streams där.
Dani Alves.
2011-08-25 16:15
Hallå grabbar, tänkte fråga er om det är någon som vet ifall detta stämmer att de är gratis att se livestreamen från lottningen på viaplay?

//Länk
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-25 16:10
Är ju grymt sugen på att åka ner och stå i "Die Gelbe Wand" och glo på CL fotboll. HAde det varit Barcelona hade det bara varit en bonus. Men det är min dröm iallafall. Stört tryck på hemmaplan.

Tror dock Barcelona hade kört över Dortmund i två möten faktiskt. Bortaplan hade det kunnat bli svårare men utan Sahin spelar Dortmund inte lika mycket possessionspel och även om dom har en bra defensiv är det deras offensiv som är bäst.

Svårt att sia om hur bra Dortmund är. I helgen möter de Leverkusen borta, vinner dom den tror jag Dortmund är minst lika bra med i år som förra året. Torskar dom den har dom redan 2 torsk på 4 matcher i matcher dom borde vinna för att kunna vinna ligan.

Hoppas innerligt att Dortmund INTE var en engångsföreteelse. Men lika bra som förra året har jag svårt att se att dom ska vara.
Hutch
2011-08-25 16:03
Aftonbladet, Sveriges största tidning med Sveriges mest inkompetenta journalister. Det går inte en artikel utan att man ska behöva småflina åt fel. De verkar slänga in vem som helst där.
2011-08-25 16:02
GerardPique3

Matchen börjar 20:30 på TV10.
Barcelona GerardPiqué3
2011-08-25 16:01
Kollade igenom alla tablåer för Imorgon, men hittar inte nånting om Supercupen. Någon som vet om/vilken kanal som sänder matchen :)? Tnx på förhand
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Decinho
2011-08-25 16:00
FC Barcelona #10

Tyvärr tycker jag Milan och City spelar alltför destruktiv/defensiv/tråkig fotboll för att det ska kunna bli roliga utvecklande matcher mot dem. Men samtidigt, vi måste slå dem någon gång...
2011-08-25 15:56
Barcelona - Milan - City - Dortmund

Shit, det vattnas i munnen :P
Hutch
2011-08-25 15:55
Andreas V.V -

Troligen skulle vi bjudas på två sjuhelvetes bra matcher. Dortmund är riktigt bra på sin arena där de har sin galna publik. Jag undviker helst de och möter någon lättare. Men blir det de så är det väl också skitskoj.
Barcelona Decinho
2011-08-25 15:52
Hutch

"Dröm" av just den anledningen att det kommer bli väldigt roliga tempofyllda matcher som kommer tvinga laget att lyfta sig och prestera bättre fotboll. Det är sådana matcher som behövs för att hålla uppe spelet under en hel säsong. Dessutom så skadar det ju inte att det är korta resor och rent ekonomiskt så skulle det säkert också vara positivt att möta såpass bra motstånd.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-25 15:49
Hutch

Jag har som en liten dröm att få se Dortmund - Barcelona, kommer garanterat vara på plats då så den ena halvan av mig hoppas givetvis på Dortmund i gruppen medan den andra hoppas att vi slipper dom, för det blir en onödigt jobbig match! :)
Hutch
2011-08-25 15:47
Decinho

Hur definierar du 'drömlottning'? för den gruppen är enligt mig inte önskvärd även ifall jag tror att vi trots allt hade vunnit. Men roliga fotbollsmatcher hade vi garanterat bjudits på. Jobbigt att möta Dortmund på deras arena.
Barcelona Deulofeu
2011-08-25 15:44
Fan har match idag när lottningen sker... Får väl smyga lite i halvtid och kolla det är ju inte så att man blir avstängd eller så på min nivå...
Barcelona Deulofeu
2011-08-25 15:43
Jag tillhör den skaran som egentligen inte vill något hellre än att Keita ska lämna Barca.Han tar speltid för de yngre och tillför inte alltid speciellt mycket.Man kan dock inte ta ifrån honom att han är en av de formstarkastem spelarna och bidrar med lite annat än de andra gör.

Jag hoppas ändå inte att få se honom så mycket under säsongen att han spelar en del nu i början är helt logiskt då han spelat och tränat mycket under försäsongen.

Tycker ändå att man skan släppa iväg honom till city...130 miljoner vore inte helt fel.Vin har en mittfältare för mycket anser jagatt Thiago kommer in sista kvarten i en del matcher skulle ge mig en hel del mer och förmodligen publiken också.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-08-25 15:43
Kommenterade inte om det var troligt eller inte :-) rapporterade bara vad som skrevs på barcastuff.. Men nej, det är inte troligt.
Barcelona Decinho
2011-08-25 15:40
Drömlottningen måste var Benfica, Lille och Dortmund. Tror det hade blivit riktigt roliga fotbollsmatcher. Dessutom bjuder de på bra motstånd inför finalspelet.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-25 15:38
¡Barca! - Crèma Catalana

Sluta kom med sådana pissrykten tagna rakt ur ingenting..:P
Tror du själv att det låter troligt? Bara undrar...

Att Barca säljer Thiago är lika troligt som att jag vinner 20 miljoner på stryktipset i helgen.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-08-25 15:33
Italian club Napoli are interested in Thiago (20) and could try to sign him before the end of the transfer window next week. [corriere]
Barcelona Katalano
2011-08-25 15:32

Ja är ju i princip Nivas och Banks artiklar som är läsvärda. De är dock ruskigt bra istället
2011-08-25 15:29
Det sjuka är väl att alla artiklar Aftonbladet publicerar i alla olika ämnen och områden håller ungefär samma låga sunkiga nivå. Känns som man själv skulle kunna skriva bättre artiklar än deras pajasanställda.
2011-08-25 15:29
"Man U i samma grupp som Man C"

Visste inte att lag från samma land kunde hamna i samma grupp :PPP

Och hatar grovt mycket när de skriver Zlatans "klubblaget"
Barcelona Katalano
2011-08-25 15:25
Gonzalez_Barca

Haha, pinsamt! Man tycker att de som skriver om sport borde ha något bättre kolla än så.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-25 15:23
Aftonbladet briljerar med sin kompetens..

"Live-TV 17:45 Följ lottningen till Champions League direkt Vilka får Zlatans Milan möta och hamnar Man U i samma grupp som Man C?"
Annons: