/spanien/barcelona/forum/10976.aspx/spanien/barcelona/forum/10976.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona #10
2011-08-27 23:12
Soldado! :OOO
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-27 23:04
Sämsta kaptensvalet ever typ. Messi är en introvert kille som gillar att spela sitt eget spel. Han är knappast en kille med riktig pondus och en sådan där ledaraura som andra har. Mascherano eller Cambiasso känns bättre. Eller Zanetti om han fortfarande är kvar.
Barcelona Abbe.
2011-08-27 23:04
Rambla~

Håller med. Tvivlar på att det är så uppskattat hos de argentinska supportrarna. Och visst, i och med all kritik Messi har fått för sina landslagsinsatser så kan nog bindeln bli mer utav en börda för La Pulga.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-27 23:02
Abbe.

Dåligt val.. Messi är världens bästa spelare men han är inte kapten material.. tyst på planen och spelar sin fotboll. Ska vara en krigare som masken som kapten..
Barcelona Rambla~
2011-08-27 23:01
Abbe.

Förbannat onödigt som jag ser det. Sätter bara mer press på Messi. Dessutom, sådant kan skapa oroligheter inom truppen för att inte säga vad supportarna i Argentina lär tycka om saken.
Barcelona Abbe.
2011-08-27 22:59
Messi verkar bli ny lagkapten för Argentina under Sabella. Han ersätter därmed Javier Mascherano.
2011-08-27 22:57
El Corazon tränade idag med laget, så han kommer snart tillbaka!
Barcelona Rambla~
2011-08-27 22:54
Peps fetisch att i framtiden endast ha mittfältare som mittbackar funkar ju bra så länge man har bollen och går framåt. Dessa mittfältare eller fd mittfältare är ju otast bekvämare med boll och i passningspelet jämfört med traditonella mittbackar. Problemet är ju bara att när laget ska försvara eller blir tillbakapressade någon gång under en match så ser man bristerna i man-man-spelet och framför allt på fasta situationer. Det känns som om Puyol är den sista riktiga mittbacken under Peps era. :P
Barcelona Blaugrana91
2011-08-27 22:48
1.70-ligan - Köp en back, tack!

Verkar som Adriano enbart missar måndagens match, har inte läst att han blir borta något längre allafall.
Barcelona 1.70-ligan - Köp en back, tack!
2011-08-27 22:46
Haha, det är så det ligger till alltså. Stackars kille, bättre att riva kontraktet och ge bort han till en klubb där han kan börja spela efter att rehabträningen :P

Förresten, några rapporter på hur längre Adriano väntas bli borta? Om han bara missar någon vecka är det ju bara bra att han missar Brasiliens landslagssamling.. förutom att han missar matchen på måndag då. Hade sett fram så oerhört mot den, men nu känns det lika jobbigt som roligt.
Barcelona Rambla~
2011-08-27 22:42
1.70

Vem vill ha honom i dagsläget? Han är ju skadad. Jag tror att han blir kvar, utan speltid så klart och lämnar säkert redan i januari.

Får inte ens rehabträna i klubben. Det säger ju allt. :P
Barcelona Abbe.
2011-08-27 22:42
1.70-ligan - Köp en back, tack!

Hleb är skadad och rehabtränar i München. Klubben verkar alltså inte bry sig. Inte en chans att han sätter sin fot i Barcelona igen :P
AndreD
2011-08-27 22:38
RIktigt bra stream Granada-Betis.
Barcelona 1.70-ligan - Köp en back, tack!
2011-08-27 22:38
Blir Hleb kvar eller? Han lär ju inte få spela en enda minut :P
2011-08-27 22:37
BB-Barceloneta

Ingen fara. Det var typ enda anledningen till att jag lät matchen fortsätta gå. För matchen i sig är ett fruktansvärt jävla sömnpiller.
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-27 22:36
Barcelona BB-Barceloneta
2011-08-27 22:36
Fernando Gago Tack för namnet på ynglingen, tycker det är riktigt intressant med unga talanger
Postat via SvenskaFans-appen
2011-08-27 22:35
El Flaco du borde haft bilden i mitt länktips som bild på krönikan ;)
2011-08-27 22:34
Dessa två lag känns ju spontant som två riktiga slagpåsar i årets La Liga. Ser inget imponerande med något av lagen.
2011-08-27 22:34

Hehe den är riktigt slö.. men alltid kul med fotboll hur tråkigt det än är så kan det alltid blixtra till när som helst :)
2011-08-27 22:31
Alvés - Por Que?

Om du har tråkigt? Tittar du på matchen? Den om något är fruktansvärt tråkig. Haha.
Barcelona Rambla~
2011-08-27 22:31
När är Soriano tillbaka? Det ser ut om att han lär få stanna i Barca B trots allt denna säsong. Ni vet vad det innebär? Han lär lämna gratis precis som Nolito gjorde denna sommar. Det samma lär ske med Hleb som nu är inne på sin sista säsong av kontraktet. Hleb lär väl dra redan i januari förmodar jag.

Vad bra de är på att deala när det kommer till att sälja spelare vår ledning. :(
2011-08-27 22:30
1.70-ligan

Vi får hoppas på att vårat mittfält och anfall är felfritt på måndag och gör mål samt håller i bollen. Anfall är bästa försvar
Barcelona Abbe.
2011-08-27 22:30
Rambla~

Såg att du ändrade ditt inlägg nu men bara för att bekräfta: Ja, jag syftade på Montoya.

Och jag håller helt och hållet med dig angående Fontás.
2011-08-27 22:29
Länktips om ni har tråkigt. Granda - Betis
Barcelona 1.70-ligan
2011-08-27 22:29
Bartra-Fontas-Mascherano-Abidal

Den backlinjen vill jag se. Den är det bästa vi kan ställa upp med som läget är nu. Fyfan säger jag bara, det blir inte roligt när Rossi/Nilmar likt en hund med rabies kommer springandes och hugger på varje halvchans
2011-08-27 22:27
Tycker Pep gjorde fel val, den som borde ha blivit uppflyttad är Bartra då han besitter ett riktigt lugn och han är bollskicklig.. Fontás har sett riktigt skakig ut, långsam i sitt spel. Bästa valet hade ju varit botía
2011-08-27 22:27
Montoya tror jag det syftades på väl?
Barcelona Rambla~
2011-08-27 22:26
Abbe.

Om du syftar på Fontas, så nej han är inte tillgänglig för Barcelona B nu när han har blivit uppflyttad. Min poäng var att om han inte får Peps förtroende när det är värsta krisen på backsidan, när ska han annars få det? Då hade det varit lika bra att låta bli att flytta upp honom var det jag menade.

Ah, du syftade på Montoya. Hm, jag vet faktiskt inte. Troligtvis är det som du är inne på att inte ens får spela på måndag.
Barcelona II Barça II
2011-08-27 22:24
Håller med Rambla Fontas måste få chansen imorgon. Annars är det löjligt. Men jag tror inte att han får starta..
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: