/spanien/barcelona/forum/10969.aspx/spanien/barcelona/forum/10969.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Trippeln
12/15/2011 17:56
Hetfield

Namnet var inte ett lustigt sätt att göra mig lustig över dig utan det var talande för hur du beter dig gentemot andra.
Barcelona L.A.M Nr 10
12/15/2011 17:51
elbraco

Ja, men kom inte på någon annan. :)
elbraco - Bojan y Thiago
12/15/2011 17:46
Karanka?
Ska man träna Real är det nog en fördel om man har sin egen vilja och inte är någon annans lapdog.
Barcelona Andresito
12/15/2011 17:45
Visa ert stöd för Guaje!
Barcelona L.A.M Nr 10
12/15/2011 17:42
Det bästa för Real Madrid vore att precis som oss ta en tränare som kan klubben bra och helst spelat där också eller tränat ett annat lag inom klubben.

Vet inte mycket om den här Karanka men har inte han spelat i Real?
Barcelona den närkingska älgen
12/15/2011 17:39
Hetfield Känns det inte rätt uppenbart att Real kommer hamna i en post-Mou period efter han lämnar? Det hände både Chelsea men drabbade Inter ännu hårdare. Av de namn du nämner tror jag nog att Ancelotti vore bäst av dem. Rafa känns lite på dekis och Wenger kan ju verkligen inte sätta ett försvarsspel eller värva stjärnor. Dock kan jag inte riktigt se någon av dessa herrar på samma nivå som Pep..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
12/15/2011 17:25
Haha, Real Madrid förbereder att ersätta Mourinho med kandidater som Benitez, Ancelotti och Wenger.

Tänk er el clasico med Pep och Wenger på varsin sida.

Trippeln

Är det allt du har? Har du inte fler "fiffiga" namn på "Hetfield" :P? Hesfield? Fisfield? Bajsfield? Rumpfield?
Barcelona Trippeln
12/15/2011 17:14
Hetfield

Lev i din bubbla.
Barcelona Hetfield
12/15/2011 16:49
Lite rolig grej, Henry, Eto'o och Villa är bland de som har tagit flest poäng bland alla anfallare i världen 2001-2011.

Trippeln

Du vet väl att mitt riktiga namn inte är "Hetfield", och att "Hetfield" är en annan persons efternamn. Wow, hoppa inte av skolan Einstein.
Barcelona Trippeln
12/15/2011 16:46
Hatarefield

Du har alla hästar hemma.
Coach pep.
12/15/2011 16:40
Fan alltså, man missade matchen och snacka om chockbesked i efterhand. Villas skada är verkligen inte bra för laget. Anims Villa!
Barcelona Piquénbauer
12/15/2011 16:33
Villa villa villa.. Villa Maraaavillaa

Hoppas han kommer tillbaka starkare än någonsin. Skönt ändå att han redan vunnit EM så slipper han må dåligt pga det.
Barcelonistas
12/15/2011 16:28
The Reporter

Bättre att hämta in en spelare som inte lirat Cl. För om jag inte har fel så har Tevez redan lirat Cl med City.

Just nu har man ingen lust att diskutera värvningar. Allt känns fucked upp nu när Villa är borta så länge.
Barcelona >The Reporter<
12/15/2011 16:27
Tror ni Tevez är aktuell för ett lån ifall vi värvar någon?
Barcelona B-Guden
12/15/2011 16:15
vart kan jag ladda ner matchen
,Sami
12/15/2011 16:15
Barcelona är skakat
– Villas skada är mycket jobbig och ledsam. Omklädningsrummet är skakat av beskedet. Villa är en väldigt omtyckt spelare, säger Guardiola direkt efter matchen enligt Marca.

Hoppas Barca kör över Santos och vinner titeln för David Villa!

Barcelona Barclasico
12/15/2011 16:12
Någon som vet hur länge Alexis är skadad?, tacksam för svar
Barcelona Thiago Next no.1 - MESSI FOTBOLLSGUDEN!
12/15/2011 16:10
Don Andres!

"
– Att vinna är inte viktigast i världen. Varken inom fotbollen, livet eller ett Clásico. Krisen är ett bra exempel på det. Det är inte så att jag förstår hela problemet på djupet, men jag har känslan av att det är många saker som hade kunnat undvikas och att det finns ansvariga människor som borde ha förstått vartåt det bar, säger Andresito, som själv har ganska bra med pengar men ser hur folk runt omkring honom kämpar.
– Det är jobbigt att se familj, vänner och folk på gatan som har det svårt. Jag lever inte i en annan verklighet, jag kan inte vara blind inför vad som händer. Det här handlar om vart vi är på väg, vilken värld vi vill överlämna till våra barn. Jag vet inte...känslan är att utsikterna och perspektiven var bättre tidigare, säger Andresito, som uppenbarligen inte bara är ett fotbollsgeni utan dessutom kommit längre i sin analys av den ekonomiska krisen i Spanien än till exempel föregående regering.

Tänk några varv till och skriv ner vad du kommer fram till, Andresito, och vi kan snart börja diskutera Nobelpriset i ekonomi. Om det inte finns ett Nobelpris i vin, för då tycker jag att Iniesta ska ha det pronto.
– Jag har inveseterat i vinodlingarna i Albacete eftersom mina släktingar som bor där haft det tufft. Man får inte glömma varifrån man kommer, i din hemtrakt finns dina rötter. Det här är inget fåfängt projekt, det är mina principer. Och dessutom är det ett sätt för oss att aktivera hela området. Nu har vi kunnat anställa 20 människor. Det är arbetstillfällen, förklarar Iniesta."
Barcelona 1.70-ligan
12/15/2011 16:03
Det där uttalandet från zubi kan man ändå kan hoppas på en värvning. Det vore spännande och behövligt enligt mig. En klen tröst dock, då jag hellre hade sett villa och afellay friska
Barcelonistas
12/15/2011 16:01
Så jävla tråkigt att Villa skadade sig, fyfan. Hoppas han kommer tillbaka starkare än någonsin!.
Barcelona Abbe.
12/15/2011 15:58
Sanningen är den att David Villa ådrog sig samma skada när han var fyra år gammal. I och med den skadan så fortsatte hans pappa träna upp hans vänsterfot, vilket har gett resultat då Villa är en duktig med båda fötterna.

Vem vet, när han kommer tillbaka den här gången kanske han är enormt bra på huvudet.
,Sami
12/15/2011 15:49
Barcelona's Andoni Zubizarreta refuses to comment on potential David Villa replacements
The former goalkeeper did not wish to be drawn into speculation, and stated the club will only decide whether to sign a new attacker after Villa undergoes further medical test
Barcelona L.A.M Nr 10
12/15/2011 15:39
Hetfield

Haha, lol. Vissa felstavningar kan verkligen förändra ett ord helt.
elbraco - Bojan y Thiago
12/15/2011 15:28
Tw Soldado: "All the luck in the world for David Villa. Hope you come back soon, Spain needs you." [R9Soldado] #animsVilla

Tw Sergio Ramos: "Serious injury from a NT teammate, David Villa. Lots of support and strength, Guaje. Come back soon, crack!" [SergioRamos]

Tw Llorente: "Lots of courage, Guaje! We all love you and we're with you, we're sure you'll recover soon. STRENGTH, CHAMPION" [llorentefer19]

Tw Thiago:"But it can't be a happy night after Guaje's injury! We hope we can dedicate him this title! Lots of support, Guaje!!" [Thi_Alcantara91]

utöver Thiago så har även Alves, Iniesta, Pedro och Pique önskat Villa en snabb återhämtning. (edit; via Twitter.)

Mascherano har tydligen själv sagt att han kommer må bra tills på Söndag.
Barcelona Senor Grande Pep
12/15/2011 15:27
Så sjukt att alla klagade på David Villa igår och så hände det här :/ den stackarn det var det sista han behövde...hoppas det inte är början på slutet av hans karriär Amins Villa!
Barcelona Hetfield
12/15/2011 15:21
LAM

Den där David Dilla låter som en spännande spelare :P
Barcelona tikitaka-GOOL
12/15/2011 15:12
Pepe och Marcelo går faktiskt före i hat hierarkin, jag har alltid tidigare gillat ramos, när han kom till real och några år fram, mest för hans krigaranda, men nu sen Barca fullkomligt tagit över och dominerat real så har han visat andra sidor hos sig som sänkt honom rejält.

Men man kan inte blunda för att han är en bra mittback.
Barcelona Barca4eva
12/15/2011 15:08
Fan vad nice det hade varit ifall man kunde gå på finalen...när man samtidigt vill till Japan så mycket.
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
12/15/2011 15:07
Det är som att Jeffrey Dahmer visar sitt stöd till dessa familjer som har lidit via twitter. Vem bryr sig om den där Ramos. Han, Pepe och Marcelo borde sitta bakom galler.
Barcelona L.A.M Nr 10
12/15/2011 15:05
Absolut. Jag tycker det är fint att han stödjer David Dilla efter en sådan här skada. Dock kommer jag aldrig gilla Ramos, äckligare fotbollsspelare får man fan leta efter.
Annons: