/spanien/barcelona/forum/10955.aspx/spanien/barcelona/forum/10955.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas V.V - "Pagar"
2011-11-06 23:10
1.70-ligan

Tror inte heller det blir några titlar i år och har ställt in hjärnan på det.

I Champions League har vi alltid chansen för där är det mycket tillfälligheter men ligan tror jag faktiskt Real tar, magkänslan säger det.
Barcelona CULEEEE- mrfaariis
2011-11-06 23:10
MESSI.CORLEONE

Word !!
Men något som är positivt för oss är att det är landlags uppehåll snart och det kommer dom få problem med jag lovar!
Barcelona El Soap
2011-11-06 23:09
Nu börjar ju för övrigt madridfansen få sitt storhetsvansinne som vanligt, men det är lugnt för mig.

Matchen idag borde inte ha spelats, var ju snudd på parodi stundtals när bollen inte ens rullade. Idag är jag glad med en poäng, riktigt svårspelad match på en erkänt svår arena och det blev inte lättare med regnet. Messi har i alla fall gjort mål på San Mamés nu och det är ju alltid något.

Imorgon går jag stolt med Barcatröjan på, det är nu man ska stödja laget, inte när de vinner.
Andreas-
2011-11-06 23:07
Alltså en pinne idag är helt okej, vi kommer ändå vinna på Santiago. Det är lika givet som att tomten är röd.
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-06 23:06
Vilka är medgångsfans? Vi kan ju alla konstatera att barca i år, eller än så länge, saknar det lilla extra. Jag vill bara få ned mina förväntningar för det kanske inte blir någon titel i år. Det känns nästa så just nu. Tyvärr.
Dels har vi otur med det mesta. Väder, storspelande målvakter osv..men sen saknas det något i vissa matcher även från vår sida. Allt detta har kostat oss en del poäng som vi normalt sett hade tagit. Därför har vi en uppförsbacke att jobba oss upp för nu...

Visst är säsongen lång men det känns inte roligt just nu. Och det hade inte varit så jobbigt om man inte varit ett just ett ÄKTA FAN som följer laget oavsett resultat. Jag kommer fortsätta följa Barca om vi så spelade i segundan!
Men då hade man behövt ha helt andra förväntningar på laget. Lägga ribban lite lägre och glädjas mer åt andra saker kring klubben. Det är nog sunt att göra det redan nu, för det är lätt att den höjs när allt går så bra under så lång tid. Inte för att att vi nödvändigtvis behöver gå mot sämre tider, men för att man blir påmind hur bra vi har haft det när man sörjer 2-2 borta i Bilbao
Barcelona MESSI.CORLEONE
2011-11-06 23:04
Hörru ni, tare lugnt va?

Vilka lag tippas vinna CL i år? Det är väl förutom oss, Bayern, United, City och Real eller hur? Vet ni vad? Alla dessa lag har förlorat denna säsong utom oss.
Vi har spelat 18 officiella matcher hittills , men vägrat förlora.

Barcelonas största fiende på en fotbollsplan är regnet, det såg vi klart o tydligt idag. Vårt passningsspel kollapsade, vi kunde inte använda vårt främsta vapen.

Jag är nöjd med kryss idag. Vi kan inte vinna var enda match. Men jag njuter så länge vi inte förlorar, för vi har blivit experter på att skapa historia.

Vem vet, vi kanske avslutar säsongen utan att ha förlorat :)
Barcelona hollandia
2011-11-06 23:03
Så många medgångssupportrar det finns som är vana med att Barca ALLTID ska vinna. Tål ni inte när Barca spelar lika? Dem gjorde ingen dålig match med tanke på förutsättningarna. Barcelona är fortfarande obesegrade....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Éluc
2011-11-06 23:01
"Hoppas bara på en bra placering i ligan. För i CL kommer vi inte komma någonstans. Spelar 2-2 hemma mot Milan. Spelar 2-2 borta mot skit lag i serien. Jävla sport alltså!"

Det här är ju så jävla patetiskt att det inte finns.

1. Du skriver som om ligan redan är avgjord.
2. Du syftar till att vi inte har någon chans i CL för att vi spelade 2-2 mot Milan och 2-2 mot ett "skitlag"? Sen när är Athletic ett skitlag?

Lägg ner för fan.
Barcelona II Barça II
2011-11-06 22:59
Real Madrid har inte spelat mot något bra lag än, de kommer att tappa poäng.
Barcelona Vamos Blaugrana
2011-11-06 22:57
Det känns inte som om vi är lika hungriga längre, och jag blir galen på peps jävla experiment hela tiden jag tror personligen inte att det är nyttigt att rotera så mkt som han gör. Det känns som om vi inte får in något flow
Barcelona Smogen
2011-11-06 22:54
Éluc

ursäkta, vad menar du med det? för att man blir arg o förbannad när ens lag förlorar? eller för att man känner igen sig i tidigare säsonger?
Barcelona La Masia de Can Planes
2011-11-06 22:54
Éluc

Syftar du på mig?
2011-11-06 22:53
Blaugrana91

Lätt hänt när man får ångest över att laget ligger 3p efter Real. Real dödar nästan alla lag med tennis siffror och vi spelar skit.
Barcelona Blaugrana91
2011-11-06 22:47
La Masia de Can Planes

Snacka om att du överdriver...
Barcelona Éluc
2011-11-06 22:46
Medgångsfansens rätta ansikte träder fram...
2011-11-06 22:44
Fyfan vad tråkigt det är att vi så tidigt på säsongen ligger bakom Real med 3p. Även om vi inte förlorar idag så är det jävligt surt! Tycker inte vi kan skylla på vädret. Vi ska skylla på spelarna och delvis Pep. Pep borde köra det säkra före det osäkra. Anledningen till att vi är 3p efter och spelar faktist dåligt på borta plan är lagets fel.

Förra året var vi det bästa borta laget i serien.

Det som stör mig mest är att Real hade dödat Bilbao utan problem också. Det är inget lag i serien som ger dom en riktig match. Utan dom öppnar sig och ger dom ytor som är sjukt stort. Men mot oss så spelar alla lagen i serien förutom Real med hela laget på egen plan. Varför är det inte så mot Real? Real kommer döda "stor" lagen på borta plan så vi måste se till att inte tappa skit poäng. 1-2 matcher till så är ligen slut. 7 vinster och 4 oavgjort på 11 matcher är fett dåligt!

Aja fuck it. Vi kan inte vinna hela tiden och vara bäst varje år. Tyvärr är det så. Hoppas bara på en bra placering i ligan. För i CL kommer vi inte komma någonstans. Spelar 2-2 hemma mot Milan. Spelar 2-2 borta mot skit lag i serien. Jävla sport alltså!

Barcelona Smogen
2011-11-06 22:44
1.70-ligan

håller med, fast å andra sidan var planen inte så dålig när matchen började. Däremot, undrar man ju nästan om Bilbao vattnade sin planhalva i paus, var ju katastrofalt mycket sämre efter pausvilan.
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-06 22:41
Ibland blir jag bara så trött. Känns inte som att det är vårt år i år. Bättre att släppa fotbollen ett tag (någon dag eller så), få ned förväntningarna och bara njuta av att se Barca igen efter det. Inte vattenpolo
Barcelona 1.70-ligan
2011-11-06 22:38
Så jävla trött på det här. Varför inte bara gör som i Italien och ställa in matcher när planen inte är spelbar? Uselt är ordet. Och surt för oss Barcafans då det kan ha kostat oss mycket det här poängtappet
2011-11-06 22:35
Madrid måste tappa poäng innan el classico, för att om de inte gör det och sen vinner mot barca så är det 6 poängs skillnad inte omöjligt men svårt som fan. Men tappar dom poäng innan el clasico så har vi råd med en förlust !
Barcelona Xavi#6
2011-11-06 22:35
Cules, Behöver hjälp med förberedelse till en resa till el clasico hemma i april. vart kan man boka biljetterna? Går det nu eller är allt slut?

tacksam för svar.
Culé - Messi y Alexis
2011-11-06 22:31
,Sami

Jag är inte helt säker om din dator har blivit infekterad av spyware eller virus men det kanske är något sånt. Notera kanske. Ring Comhem imorgon även fast de inte vet ett piss..
Barcelona Smogen
2011-11-06 22:26
Så jäääävla arg. Skiter i om Barcelona räddar poäng i slutet. De två tidigare åren så hade Barcelona inte gjort sådana där försvarsmissar. Man hade tagit sig samman, spelat lite bättre, haft lite mer flyt o vunnit denna matchen. Säger samma som jag sagt hela denna säsongen, det är exakt sådana här matcher som tyvärr gör att Barcelona inte kommer vinna någonting i år. Den där sista absoluta skärpan, viljan o flytet saknas i år. Det räcker ibland inte att gå på 99% av sin förmåga, man måste köra för fullt.

och det är en jävla hatkärlek jag har till Bilbaos fans, gillar passionen dom har, men måste också vara Iberiskahalvöns mest enögda fans. Tror hälften av dom buat o varit förbannade på domaren även om Messi blivit sänkt av en rak höger o sen fått frispark.
Barcelona S91
2011-11-06 22:26
Alvés - Por Que?
Nu hänger jag inte alls med? Madrid mötte inte alls Bilbao i cupen, men du syftar nog på Barca, isf fattar jag :)
,Sami
2011-11-06 22:25
Culé - Messi y Alexis
Vad är spyware? Jag laddade hem nu spyboy och Malwarebytes anti malware. Ska kolla om det funkar.
2011-11-06 22:20
Känns intressant att vi har ett vapen när vi ligger under, THIAGO ALCANTARA. När han kommer in så spelar vi genast bättre. Kommer ihåg Valencia matchen och nu den här !
Barcelona Bernie
2011-11-06 22:15
Jag tror Aftonbladet skriver fel med mening för det finns en jävla massa no lifers som bara läser tidningen för att hitta fel o påpeka felet. :)
Barcelona Éluc
2011-11-06 22:14
Alvés - Por Que?

4 matcher för oss, 3 för Real.
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-11-06 22:13
José Mourinho och hans spelare leder ligan med fyra poäng saxat från Aftonbladet

Helt seriöst, förstår ni hur mycket aftonbladet skriver fel.. det är fan helt sjukt kan dom inte ens copy sen paste ordentligt eller:P... Lite matte skulle inte skada
Culé - Messi y Alexis
2011-11-06 22:12
Cataloniaboy

Uppskjuten.
Annons: