/spanien/barcelona/forum/10951.aspx/spanien/barcelona/forum/10951.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Essienesque
2011-08-28 18:23
Andreas V.V -

Vad sa hon i Viasat studion?
Barcelona ElTriplete
2011-08-28 18:07
Någon som har stream till Mallorca - Espanyol?
Lohtti*Roma
2011-08-28 18:01
elbraco - Bojan y Thiago// Ne ok då förstår jag. Ni har 4 riktigt bra talanger som jag vet om som jag tycker ni ska satsa på vilket Barca säkert gör också.

Thiago, Montoya, Fontas, En kille som spela högerytter mot Bayern Munchen.
Barcelona HugoBoss #9
2011-08-28 18:01
Andreas

Vad säger hon för någon som inte kollar på matchen.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 18:00
Hetfield

Elvan som står upp nu har ju ingen som helst ryggrad. Jenkinson är värdelös, fattar inte varför han spelar så långt upp i plan.
Man ska dock inte glömma att Arsenal saknar Sagna, Vermaelen, Song, Wilshere osv. Dom hade inte varit lika lättsålda med dessa på plan, men det är högst tveksamt om dom ens hade fått med sig en poäng ändå.

Arsenal borde köpa en mittfältskrigare, in grisig jävel som kan spela fult och skälla ut motståndarna. En Frimpong, fast 7 år äldre.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:54
Lohtti*Roma

jag har alltid sagt att en värvning av Fabregas har varit onödig, precis som jag tycker att en backvärvning är onödig. Hur många matcher hade Masken lirat om vi hade köpt en back istället? Typ inga, och i Mascherano har vi även en backup till Busquets. Perfekt!

Tycker det är för tråkigt om vi ska ha grymma backups till varenda spelare, Peps styrka är att få ut mycket av ett litet lag och få en bra truppkänsla.
Jag gillar att även Barca har lite skavanker, man ska inte vara det perfekta laget som aldrig lider av eventuella skador osv.
Fernando Gago - King Of Barcelona
2011-08-28 17:54
Vågar man spela på en Mallorca vinst hemma mot Espanyol?
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:53
Vad fan jiddrar hon om i Viasat-studion?

Är hon hög? Haha, hon lär ju få sparken omgående.
Vet hon ens vad hon pratar om?
Fick hon jobbet efter en helkväll med Viasats chef eller vad?
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-08-28 17:50
1.70-ligan

Dags att byta nick igen? "köp två backar tack..."

Seriöst, jag tror inte Bartra själv är sugen på att lämna, men prislappen är svår att tacka nej till trots allt.
Gillar dock inte att fler och fler Barca B-spelare lämnar. Blir svårt att hitta kontuinitet i B-laget och det kan hämma utvecklingen för andra spelare.

Men, åter igen, det här är baksidan med en bra talangfabrik.
Barcelona Hetfield - Sanchez is the next star
Jenkinson? Vad fan är det för medioker nolla, man blir nästan arg av att kolla på honom. Henry måste gråta nu att Walcott har hans nummer, den kille saknar fotbollshjärna. Hur fan blev Van douchebag Persie lagkapten? Gnälligare idiot får man leta efter. Arshavin vill ju bara bort.

Arsenal har knappt haft en målchans, Arshavin ska ha haft rött kort och straffet var oerhört billigt. Man blir nästan irriterad att Wenger inte köper spelare.
Barcelona Essienesque
De Gea, haha. Vad var det det för ingripande!?
Barcelona II Barça II
2011-08-28 17:49
Ännu en tabbe av De Gea, eller vad säger ni?
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:48
Walcott gör 3-1!!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:47
Kan inte låta bli att tycka synd om Wenger även om han är en envis talangtjuv så har han varit manager hur länge som helst och det måste svida att ha så många kritiker och skador och nu åka på en stortorsk på det.
Vill ge den rynkiga gamla gubben en kram.
Lohtti*Roma
2011-08-28 17:46
elbraco - Bojan y Thiago// Så ni ska slippa rotera mittfältare på era backpositioner? Har ni Fontas och 1 inköpt mittback som reserv till Pique och Puyol så får Fontas automatiskt mer speltid än vad han får just nu när han är 4-5 val efter mittfältarna.
Det jag vill få ut av detta är enkelt. Hellre köpt en back istället för Fabregas, för att ni har fler mittfältare än backar. Det är oftast eran backlinje som åker på skador och röda kort dem få gångerna ni får röda. Mittfältet har redan bredd så det räcker. Så istället för att ha köpt in Fabregas kunde ni gett den platsen till framförallt Thiago alternativt Afellay(stavning). När ni köpte Sanchéz så fick ni bra bredd offensivt.

Ni är mer beroende av backar än mittfältare enligt mig. Därför tycker jag att Pep agera lite fel. Men han kan sin sak och det blir nog bra. Hur ska Fontas ta över efter Puyol om något år när Pep ger mittbacksplatsen till Abidal, Masch, Busi?
Barcelona Blaugrana91
2011-08-28 17:46
Hmm anglofilerna säger alltid att det bara finns två lag som kan vinna La Liga, men hur är det inte i PL nu då? Vem ska kunna utmana City och United?
Chelsea? Knappast. Liveprool? Nej. Arsenal? Haha verkligen inte.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:45
Essienesque

Precis, hehe..
Barcelona Essienesque
2011-08-28 17:45
Andreas V.V -

Du menade förstås i halvtid ;)
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:44
"Namn: Andreas V.V -
Sänt: 2011-08-28 16:28 Ändra
Kolla på Man U - Arsenal idag.

Ingen Vermaelen i Arsenal, ska vi säga 4-0 till Manchester United? "

Att jag kunde vara så fel ute...
Atlético addeh
2011-08-28 17:43
Aldrig att man säljer Bartra. Möjligtvis lånar ut till en klubb där han är mer eller mindre garanterad speltid, inte annars.

Inte så konstigt att Spurs letar försvarare dock, hehe.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara & Alexis Sanchez<3
2011-08-28 17:43
villlllllllllllkeeeeeeeeeeet måååååål !!!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-08-28 17:42
Vilket mål av Rooney
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:42
Jenkinson skulle lika gärna kunna åka ut som frilägesutvisning, även om det inte är helt 100. Domaren har onekligen varit för Arsenal idag. Straffen är inte heller klockren och Arshavin ska utan tvekan ha fått rött kort.

Fan Andreas, NU gjorde Rooney mål på min stream. ;)
Jävlar vad snyggt.
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:41
3-0 Manchester United! ROONEY!!!!!!!!

Stackars Arsenal..
Barcelona Andreas V.V -
2011-08-28 17:40
Arsenalforumet, ganska roligt och läsa..
Lite åt det tragikomiska hållet.
Barcelona 1.70-ligan - Köp en back, tack!
2011-08-28 17:38
Tottenham are preparing a 7.6M bid for B centre back Marc Bartra (20). Barcelona want to insert a buyback clause. [times via bbc, metro]

Lägg av nu bara. Inte en enda defensiv spelare ska lämna
elbraco - Bojan y Thiago
2011-08-28 17:37
Fan att Welbeck bytts ut. Riktigt grym spelare, hade velat se mer idag!

Arshavin ska ha rött kort förfan! Ett under att han itne fick sitt andra gula, MINST!
Barcelona Alvés - Por Que?
Skulle nog vara ett andra gult dr för Arshavin, tur annars hade de nog blivit 5-0
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara & Alexis Sanchez<3
Chichariiito !! <3
Atlético addeh
2011-08-28 17:36
Känns som saker inte går Arsenals väg för tillfället. Van Persie bränner straff vid underläge 1-0 och minuten senare ökar Ashley Young på till 2-0.
Annons: