/spanien/barcelona/forum/1095.aspx/spanien/barcelona/forum/1095.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Vlom
2016-02-28 21:29
Vidal har varit fullkomligt usel under den första halvleken, Sevilla skapar nästan alla sina chanser från vår högerkant

Roberto är en mycket bättre högerback än honom.
Barcelona enkos
2016-02-28 21:29
Spelarna har vilat i fem dagar. Skulle vara bra om Rakitic Iniesta och Alves kommer in.
Barcelona neymar JR
2016-02-28 21:28
Sen får vi nog sänka våra krav på arda & Vidal, bara för att suarez kom in så bra efter några månader så känns det som att dom har samma krav.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BlueRed
2016-02-28 21:27
@Barca Barca:

Inte för att älta ämnet mer, men har skickat klagomål i snart 2 års tid. Har 1000/100 och en dator för 23lax och skiten stängs av och laggar sönder. Samma sak på Apple tv, Chromecast, Ps4 och Xbox one. Har verkligen testat allt. Konstant problem.

Matchen. Enda jag stört mig på hittills är Vidal. Förvisso inte en renodlad back, men om du har chansen att springa tillbaka och se till så att Pique inte behöver täcka upp för dig så gör det. Framförallt när Pique skriker att du ska göra det också. Mittfältet gör det bra, tycker att Arda och Busken räddar upp lite av Sergis (få) misstag, men annars är det inte alls så illa som vissa får det till.
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
2016-02-28 21:25
Jag tycker att Sergi ronerto kommer mer till sin rätt till vänster på mittfältet av någon anledning. Rakitic-Sergi roberto brukar fungera bra, Är dock besviken över Rakitic form.

Arda-Iniesta känns lite fel balanserat men vore kul stt ge det en chans. Arda kanske passar att ha en Rakitic roll?..För så som han spelar nu är inte tillräckligt bra..
Barcelona Ribohn Fan
2016-02-28 21:25
Försvaret ser inte bra ut. Pique håller upp hela försvaret. Det kommer inte att hålla dem hotar oss hela tiden i kontringarna. Mathuie är inte med i matchen, byte där.
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2016-02-28 21:23
I varje halvlek de senaste matcherna har det varit olika spelare som ska säljas, för att efter nästa halvlek hyllas till skyarna. Att ingen lär sig.

Problemet i år är passiviteten i första halvlekarna och varför vi alltid släpper till ett par riktigt farliga chanser de första 5 minuterna. Det kanske vore intressantare att diskutera efter matchen, än att diskutera vilka som ska säljas varenda jävla halvlek.
Barcelona DM1982
2016-02-28 21:22
Angående Viaplay så har den varit tjaffsig hela dagen. Står att enhet tittar på Arsenal-matchen fortfarande. Laggar rätt mycket under Barças match. Har växlat från PS till Chromecast och då har det blivit lite bättre.
Barcelona Skurhink
2016-02-28 21:22
Roberto är ju en krigare! Ingen superteknik inte heller någon vidare blick! Men ett stort hjärta och mycket vilja! Arda saknar speede'n, gör han en spelare så gör han det i ett steg sen står han still igen, men det som är värst är att han spelar med noll tempo! Sen verkar han inte se längre än 5meter heller. Jag förstod inte köpet av turken och jag ser inte poängen med honom nu heller! Det räcker inte o vara bolltrygg för att lira i Barca anser jag! Sevilla kroknar det här bör vi ta med ett par bollar!
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2016-02-28 21:21
Ser att folk skriver att vi har trögt mittfält.. Helt ärligt har det varit mer fart idag än på länge! På senare tid har det varit individuell prestation av dem tre där framme som gjort att vi vunnit. Idag tycker jag dem tre får mycket mer hjälp i offensiv väg än tidigare! Kan inte klaga på mycket förutom ett till mål! Rakitic är inte världens snabbaste och inte Iniesta heller längre. Men underbart att vi har bredare trupp än på länge! Sen att rafinha snart är tillbaka på riktigt är ännu bättre, en personlig favorit!
Barcelona messiooooxavii
2016-02-28 21:20
Bra första halvlek faktiskt. Tycker att Arda borde höja sig ganska mycket för att så som han spelar nu är han 6e mittfältaren. Vi vinner detta i andra
Barcelona VizzlA-"Tots Units Fem Força"
Tycker iniesta ska komma in redan i halvtid, Kan dock inte välja vem av Arda och sergi som ska ut..
Barcelona DM1982
Barça spelar helt ok, tror att de drar upp tempot i andra. Väldigt besviken på Arda, det går så långsamt när han har bollen.
Barcelona Barca Barca
2016-02-28 21:19
Till er som har problem med Viaplay, skicka klagomål så dom vet att allt inte e felfritt. Själv kör jag på PS4 och funkar fint för mig. Sen vet jag inte om uppkopplingen gör sitt med.
Barcelona Viggo - Grande Busquets
2016-02-28 21:18
Testa använda safari. Viaplay stanna hela tiden för mig så har kört safari denna match, hittills funkat bra!
Barcelona Blaugrana91
2016-02-28 21:17
Spelet ser bättre ut och vi kommer närmare 2an, fortsätt så här så bör vi vinna. Är dock inte nöjd alls.
Barcelona enkos
2016-02-28 21:16
@Barca4life98:

Hans 25 mål sedan han kommit tillbaka från skadan. På 22 matcher !
Barcelona FCB Més que un club
Denna Alex Vidal är ingen Barca material. Blir bortgjord hela tiden för att inte tala om hans usla positionsspel. Hoppas innerligt att denne inte blir Alves ersättare på sikt.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Ta ut Arda och Sergio Roberto
Barcelona BlueRed
2016-02-28 21:14
Ingen som sitter på Youtube stream? 400kr/månaden Viaplay stannar upp var 10.e min.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2016-02-28 21:13
Vi spelar grymt bra nu faktiskt! Hoppas bara på ett mål nu innan paus! Vi anfaller med mycket folk, det är fart, Messi känns mycket kvickare nu än på senare tid efter sin skada! Busquets är kung som vanligt oxå, han är given i TOTY nästa år!
Barcelona neymar JR
2016-02-28 21:12
Den landning jizzez
Barcelona Santiago Cazorla
Neymar har varit grym.
Barcelona Barca4life98
Messi är påväg mot formen han höll förra våren. Bara han fortsätter springa som han gör just nu. Nu har vi kontroll på matchen, Sevilla kommer ingenstans!
Barcelona Liunil Masse
2016-02-28 21:09
[QUOTE=Vampíro]Arda kladdar för mycket. Ser inte hur han ska vara bättre än Rafinha eller Sergi för den delen, 29 år dessutom. [/QUOTE] Sergi spelar ju lika uselt om inte sämre?
Barcelona Davids3
2016-02-28 21:09
Fan va jag älskar att domaren inte blåste där, kul med sådana närkamper.
Barcelona Davids3
2016-02-28 21:08
Asså Busq herregud, kan ej beskriva honom..
Barcelona Vampíro
Arda kladdar för mycket. Ser inte hur han ska vara bättre än Rafinha eller Sergi för den delen, 29 år dessutom.
Barcelona neymar JR
Fan vad starkt Alba
Barcelona el Profete
2016-02-28 21:07
Fantastisk frispark. Men hur tänker Lucho när han startar med detta tröga mittfält? Riskabelt att inte någon av Rakitic eller Iniesta får starta i en match av denna dignitet.
Annons: