/spanien/barcelona/forum/10949.aspx/spanien/barcelona/forum/10949.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Silva
2012-01-24 15:25
Vad tycker ni om detta? Txiki och Ferran Soriano till City.

Vore fantastiskt för Manchester City, om det stämmer. Eller, kanske inte, speciellt om man ser till sista perioden när Barcelona betalade överpriser för en rad spelare, ni vet vilka jag menar...
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-01-24 15:24
Pinto har idag skrivit på nytt kontrakt, det nya avtalet sträcker sig till 2013. Ett års kontrakt med andra ord. Trots all kritik han fått utstå så är han en fantastisk stämningshöjare och en duglig målvakt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona NoGo™
2012-01-24 15:13
Zlatan-da man

Come on, Barça!
Barcelona Zlatan-da man
2012-01-24 15:02
Vad betyder som hi barca?
Barcelona Blaugrana91
2012-01-24 15:00
The club have announced a 6M deal on installing a columbarium - a place to store urns with human ashes - at the Camp Nou. #fcblive

Hmm lite anorlunda va?
Barcelona Riiio!!
2012-01-24 14:12
Blir trots allt ett litet tifo på onsdag =)
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-01-24 14:04
Zlatan-da man

Barcelona den närkingska älgen
2012-01-24 14:01
Xaviesta

Synd, för det klippet var riktigt härligt. Man måste ju älska Ray Hudson, så härligt energisk. När man ser highlightsen från matchen inser man ju också att vår seger var rättvis. Real hade ju bara en målchans (bortsett från Crilles mål som Pinto borde tagit).
Barcelona B-Guden
2012-01-24 13:55
Zlatan-da man

Varför ska du komma hit och in i våra forum och skriva vad man ska tycka ?, Får vi inte ha en egen uppfattning jag respekterar dig för det du tycker, nu får du ta och respektera våra åsikter..
Barcelona Xaviesta
2012-01-24 13:53

Seny

Nope, sorry. Det finns en mystisk kraft som plöjer YouTube för tillfället..

Zlatan-da-man

Ivrig som få är du över att få din röst hörd! Sån passion är alltid beundransvärd, men när du väl får skriva inne på Puertan under det här dygnet kommer du bli spärrad ganska kraftigt. Dina inlägg är lite "klantiga" och det kommer att uppfattas likadant där inne och ganska förmodligen är det Kaljic som lär göra processen kort med dig. I vilket fall som, lär du försvinna därifrån hastigt men ändå lustigt.

Väl tillbaka hit, kommer du slutligen till insikten om att det är meningslöst att hamna i stora konflikter i ett forum. Förmodligen smakar det bättre om jag bara skiter i att röra om i den här soppan för den är bra som den är.

Men jag kan ju ha fel.
srki.
2012-01-24 13:52
C.Ronaldo är en fantastisk spelare det tycker jag inte man kan ta ifrån honom och är underhållande att titta på. Men eftersom han spelar under messis era kommer han aldrig ses som något mer än nr.2!
Barcelona Zlatan-da man
2012-01-24 13:50
han gör sånt ibland.
jag försöker bara förstå mig på hela messi vs ronaldo grejen, varför så mycket hat?
när jag kan skriva i reals forum kommer jag börja tjata om messi lika mycket där.
jag blev medlem igår man måste vänta 24 timmar eller nåt
Barcelona B-Guden
2012-01-24 13:44
fan vad jag stör på att alla youtube klipp som lir bortagna pga upphovrätt skiten -.-
Barcelona Blaugrana91
2012-01-24 13:34
Zlatan-da man

Vad är ditt syfte med att komma in här och prata om CR...?
Barcelona B-Guden
2012-01-24 13:18
Zlatan-da man

Det där är väl underhållande men Ronaldo är ju knappast så där underhållande varje match, eller rättare sagt typ aldrig
Barcelona God is a five letter word - Messi
2012-01-24 13:18
Real Madrid borde byta sponsor från BWIN till antingen;

HISTORY CHANNEL - för att allt dem någonsin vunnit är historia, så dem kan njuta av sina vinster på 1950 talet!

eller ännu bättre!

ANIMAL CHANNEL - för att djur som Pepe och Marcelo spelar där!
Barcelona Seny
2012-01-24 13:15
Xaviesta

Klippet (Casillas) finns inte kvar längre, finns det nån annanstans att se det tror du?
Barcelona Zlatan-da man
2012-01-24 13:11
hur kan ni säga att han inte är underhållande? kolla tex på denna videon.
en vanlig spelare skulle aldrig ens försöka sig på något liknande
Barcelona Xaviesta
2012-01-24 12:49

Btw, till alla som tror att det bara är Zidane som kan dansa.

Barcelona Xaviesta
2012-01-24 12:48

Barcelona Xaviesta
2012-01-24 12:36

Signifikativt nog är det bästa med det här klippet 4.47 in i den. Enda riktiga hjärtat som är kvar hos dom. Ypperlig teknik och en otrolig förmåga att läsa spelet! En saftig kodak-moment förevigad i slowmotion med hjälp av dagens teknik. Casillas ser ut att sväva för ett ögonblick och jag påminns plötsligt hur nyckfull fotbollen kan vara - just när jag trodde att Fabregas skulle få tag i bolljäveln. I love it.
Barcelona Teddyculè
2012-01-24 11:45
Ett äkta Barca fans Nu har dom ju dock inte bytt tränare än utan det är bara medierna som "tror" att mourinho lämnar i sommar!
Barcelona Ett Äkta Barca Fans
2012-01-24 10:05
Real byter tränare igen haha... tragiskt
Real Madrid BB-Barceloneta
2012-01-24 09:41
Jaha, så enligt AS så lämnar Mourinho Real efter säsongen. Nu kommer det vara oroligt ett tag i Real lägret. Att säga att det inte gynnar oss är att ljuga
Barcelona Ibillay
2012-01-24 09:34
Nu händer det intressanta grejer i spansk media...
Barcelona B-Guden
2012-01-24 07:47
Zlatan-da man

Visst Ronaldo är en Bra eller en riktigt bra spelare kan man inte erkänna det är man bara dum
Men att säga att han är underhållande håller jag inte med om, Underhållande det är spelare som vill spela, Ronaldinho Messi, messi han lägger sig aldrig trots tacklingar trots tröjdragningar osv han fortsätter spela och springa ramlar han då reser han sig fort och fortsätter fullfart framåt. Medans Ronaldo vid bästa tänkbara frisparksläge lägger sig,
Barcelona Barca4eva
2012-01-24 07:37
Zlatan-da man Det är bra att du kan förklara varför du gillar det ena och det andra, även om jag tycker precis tvärtom, och därför respekterar man din åsikt. Spelar du själv som anfallare? Unga anfallare brukar oftast gilla dribblingskarlar, då de själva försöker lära sig eller gör samma sak. Nu är du inte särskilt "ung" enligt din profil men ja..
Barcelona Thiago Next no.1 - Anims Villa
2012-01-24 06:50
Zlatan-Da Man Lär dig använda punkter istället för femtielva komman.
Barcelona Zlatan-da man
2012-01-24 02:54
Ja jag dras till såna som cr, zlatan, ronaldinho, messi osv, tekniska spelare med andra ord.
jag sa aldrig att han var bra eller bättre än messi, och jag tycker oxå att iniesta är mycket mer underhållande än cristiano, som någon sa, iniesta är som en erotisk dröm man aldrig vill ska ta slut.
det finns många spelare som är mer underhållande än cr, men han spelar fortfarande rolig fotboll, nej han tar sig sällan förbi sin gubbe, och som jag sa är hans dribblingar extremt oeffektiva och bara för att showa, men sånt respekterar jag, han dribblar för att han tycker det är kul, när han går ut sådär till hörnflaggan och gör 259954 överstegsfinter och avslutar med en bakåt/felpass ala robinho.
Ronaldinho var oxå så bara att han tog sig förbi vem han ville när han ville.han gjorde dribblingar, tricks, klacksparkar, jonglerade med bollen osv även fast han bara skulle kunnat springa förbi sin motståndare för att han tyckte att det var kul.och nej jag jämför INTE cr med Ronaldinho, det finns ingen som den mannen.
Barcelona Dill - Busquets!!
2012-01-24 02:20
Finter och tricks? Kanske i united men man ser inte för mycket av den varan nu för tiden. Alltså att han kommaer förbi sin motståndare/gör sin gubbe.

visst tycker jag att han är en grym spelare cristiano, ja. Men jag tycker att jag har goda anledningar att nte direkt älska honom när han filmar, är dryg på intervjuer o.s.v. Messi är så mycket större, nte bara som spelare utan även som person.

Det är min åsikt, du kanske tycker tvärtom och dras till sådana personlgheter, med tanke på ditt nick....
Annons: