/spanien/barcelona/forum/1093.aspx/spanien/barcelona/forum/1093.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca4life98
2016-06-12 16:44
Den där Emre Mor kommer att bli riktigt bra. Bra värvning av Dortmund. Rakitic, matchens lirare!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 100% AntiMadridista
2016-06-12 16:43
Mycket bra Rakitic!!!
Barcelona messiooooxavii
Detta är raketic med rollen han hade i sevilla. En av ligans absolut bästa mittfältare. I barca är rollen en annan
Barcelona Rambla~
Fifan, kostade Arda hela €42m?
Barcelona Z_Z
2016-06-12 16:41
@MessiLionel:

Förhoppningsvis får vi se ännu mer av den här sidan i Barca när han inte längre behöver täcka upp på högerbacksplatsen i samma grad som när vi haft Alves där.
Barcelona Liunil Masse
2016-06-12 16:37
[QUOTE=Rambla~]Liunil Det är jag som kanske felaktigt, åtminstone i Barca, ser Arda mer som en yttermittfältare. Där har vi täckning med Denis och Rafa, fast precis som du är inne på blir det tunnt på innermittfältet med bara Iniesta som riktig spelfördelare på mittfältet, även om Messi ofta drar sig neråt i plan. Fast du svarade inte på min fråga om behovet av en mittback om Mascherano lämnar. Jag litar inte på Vermaelen och Mathieu. [/QUOTE] Vermaelen kommer säljas, helt övertygad om det. Lucho älskar sin Mathieu o jag tycker han är helt ok som mittback, kan ibland vara väldigt bra också, vänsterback helt bedrövlig dock. Om Masche lämnar så gissar jag på att det kommer se ut så här nästa säsong: Piqué Umtiti Lemos Mathieu start: Piqué-Umtiti Får hoppas Umtiti kan prestera direkt. Ja precis, jag vill se att en bra spelfördelare hämtas in, vem vet jag inte nu när Gundogan gått till City o Pjanic nästa är klar för Juve...
Barcelona Rambla~
2016-06-12 16:29
Visst känns Arda väldigt otränad? Kändes bra mer fit när han var i Atlético.
Barcelona MessiLionel
2016-06-12 16:29
Rakitic har varit helt fantastiskt
Barcelona Liunil Masse
2016-06-12 16:28
Lucho ska ha en fett sågning för värvningen av Arda. Sanslöst dålig.
Barcelona Blaugrana91
2016-06-12 16:26
Kan ändå tycka att Arda ska få en chans till, han fick ju liksom Vidal inte spela på ett halvår drygt, sedan är det ju inte lätt att bara komma in och briljera i Barca. Får man däremot ett väldigt högt bud kan det vara värt att sälja, men annars tycker jag som sagt han förtjänar en chans till då han kan vara med från start på säsongen.
Barcelona Rambla~
2016-06-12 16:26
Liunil Det är jag som kanske felaktigt, åtminstone i Barca, ser Arda mer som en yttermittfältare. Där har vi täckning med Denis och Rafa, fast precis som du är inne på blir det tunnt på innermittfältet med bara Iniesta som riktig spelfördelare på mittfältet, även om Messi ofta drar sig neråt i plan. Fast du svarade inte på min fråga om behovet av en mittback om Mascherano lämnar. Jag litar inte på Vermaelen och Mathieu.
Vlom
2016-06-12 16:25
Hela laget har varit dålig, knappast bara Arda...
Barcelona BARCA-més que un club
2016-06-12 16:21
Fixstjärnan i Turkiet säger mkt hur dålig Arda är nu förtiden tyvärr vi borde sälja han nu när hans prislapp är där den är.!!!
Barcelona messiooooxavii
2016-06-12 16:20
Jag är mer rörlig på plan precis efter att jag slaktat en pizza och en 1,5l cola än Arda SÄLJ
Barcelona 100% AntiMadridista
Arda har tappat helt o hållet. Borde flytta från Barca. Vore bra både för Barca och Arda.
Barcelona Ribohn Fan
Första Max löpningen i år av Ardan, när han blev utbytt!
Barcelona Liunil Masse
2016-06-12 16:19
Arda utbytt, alltså bara sälj för helvete.
Barcelona Junta Dimision
2016-06-12 16:19
Så var det med Arda.
Barcelona Ribohn Fan
2016-06-12 16:13
Men det är Busquets han skulle konkurrerar om.
Modric är inge bra felvänd, han måste spela defmitt!
Barcelona Junta Dimision
2016-06-12 16:12
@Rambla~:

Modric gick till Real inför säsongen 2012/2013, vi hade både Cesc och Thiago i truppen utöver Xavi & Iniesta den säsongen så det fanns inte plats med Modric. Nu säger jag inte att Modric är sämre än dessa herrar, utan han är ljusår före båda, men det hade varit överdrivet att värva honom vid den tidpunkten. Det är dock väldigt tråkigt att han gick till våra antagonister i vitt.
Barcelona Liunil Masse
2016-06-12 16:11
[QUOTE=Rambla~]Liunil Enligt dig, behöver vi inte en mittback mer än en mf om Mascherano lämnar? [/QUOTE] Du skriver att vår täckning på mittfältet om vi säljer Arda blir Rafinha o Denis. Två spelare som gör sig bäst längst fram. Vi har för många sådana känner jag, bara Iniesta i dagsläget som spelfördelare.
Barcelona Blaugrana91
2016-06-12 16:09
Rakitic mycket bra. :) Vad gäller Modric så hade vi då Xavi och Iniesta i sina bästa år, dessutom Cesc samt även Thiago. Fanns ingen plats.
Barcelona Rambla~
2016-06-12 16:07
Rocketic, han är så mångsidig som spelare. Kan ju spela så gott som på alla positioner på mittfältet.
Barcelona Zyzz
2016-06-12 16:05
Bra gjort av Rakitic!
Barcelona Rambla~
2016-06-12 15:55
Liunil Enligt dig, behöver vi inte en mittback mer än en mf om Mascherano lämnar?
Barcelona neymar JR
2016-06-12 15:54
Vart fan skulle modric ha spelat? Väntat tills xavi lägger av?
Barcelona Rambla~
2016-06-12 15:50
Gabriel Modric ville ju till Barca fast han ansågs ju inte behövas när det begav sig. Iniesta och Xavi var också i sin prime vid den tidpunkten. Dessutom jobbades det väl för fullt på att få hem Cesc? Jag vill minnas att Modric även poserade med en barcatröja i en artikel av MD.
Barcelona Ribohn Fan
2016-06-12 15:49
Sen har vi Busquets, som är betydligt bättre än Modric!
Barcelona Vampíro
2016-06-12 15:47
Vilken jävla träff, sjukt imponerande att få på avslutet i det läget. Instämmer, Modric är en fantastisk mittfältare oavsett klubb. Intressant att se Rakitic som lite släpande bakom Mandžukic, han kommer ofta in i straffområdet och gör det helt okej. Rakitic är den bästa affären denna skit junta nånsin gjort.
Vlom
2016-06-12 15:47
Tveksamt ifall om Modric hade velat spendera hos oss som back-up till Xavi (som var en gudabenådad spelare vid det tillfället). Dessutom får man ej glömma bort att vi hade en framtida mittfältsgeneral i Thiago som förväntades ta över manteln från "El Maestro".
Annons: