/spanien/barcelona/forum/10916.aspx/spanien/barcelona/forum/10916.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla~
2011-08-31 21:18
addeh

Det verkar ju mer som om Eusebio jagar iväg honom. Stör mig på det om det stämmer. :P

Bjarne

Japp, den rackarn är inte lätt att bli av med. Förmodligen gav idioterna som värvade honom en allt för hög lön.
Barcelona Blaugrana91
2011-08-31 21:14
MD rapporterar att Mourinho kommer lämna Real efter denna säsong och gå till PSG, det är tydligen i programet "Esport Club" på TV3 Catalunya som detta ska ha rapporterats.

Har dock svårt att tro på det.
Atlético addeh
2011-08-31 21:12
Dalmau hade nog haft väldigt svårt att nå A-laget med tanke på att Montoya är bättre och går före honom nu. Jag kan förstå att han vill iväg. Att Valencia blev nästa destination var föga förvånande då de har haft koll på våra yngre högerbackar en längre tid. Dalmau kommer dock börja i Valencia Mestalla.

---

Antar att Grimaldo inte spelar för att han är uppkallad till B-laget. Lite synd, hade varit kul att se honom i matchen.
Athletic Bjarne
2011-08-31 21:12
Tänk att ni fortfarande satt och tryckte på Hleb :-)
Barcelona Rambla~
2011-08-31 21:09
Bekräftat, Barca möter la Real lördagen 10 sep 18.00. Hm, det blir inte mycket tid för Pep när landslagspelarna återvänder.
Barcelona Rambla~
2011-08-31 21:07
Vad ska Bellamy till Liverpool att göra ännu en gång?
Barcelona barca111
2011-08-31 21:06
AndreD

hahaha
Barcelona 1.70-ligan - Köp en back, tack!
2011-08-31 21:02
Goool!
Barcelona Rambla~
2011-08-31 20:59
Biri Biri

Jag tror nog du kan lägga det till handlingarna som ett påhittat rykte någonstans. De har just haft presskonferens i Barcelona. Sportdirektör Zubi eller vicepresident Bartomeu har inte nämnt något om Bartra. De har tagit upp alla andra spelaraffärer och även dementerat andra rykten som aldrig ens var några rykten, som tex Maxwell til Milan. Bartra har inte ens nämnts. Han ingår i Peps planer och ska genomgå fas 3 denna säsong för uppflyttning till a-truppen.
AndreD
2011-08-31 20:58
barca111

Den stjärnan är inte din länge till.
Barcelona Rambla~
2011-08-31 20:56
Bartomeu (sports vice-president): "Dalmau? We'll see what happens. If a club is interested, we're willing to let him go."

Det här gillar jag inte. Tydligen ingår han inte i Eusebios planer. Fan, Eusebio som knappt lär sitta kvar säsongen ut misstänker jag. :P
Barcelona 1.70-ligan - Köp en back, tack!
2011-08-31 20:54
Gago till Roma? Nu ser jag plötsligt ett drömscenario framför mig: Gago gör stor succé, blir Lucho Enriques gör nyckelspelare och om två år tar han med sig Gago hem till Barcelona. Enrique ersätter Pep och Gago ersätter Xavi. Oooohh!!!

---------------

Frodo: Sergi Samper tycker jag en annan man bör hålla ett extra öga på, utöver Dongou. Hoppas mycket på att det finns plats för honom i A-laget om ett par år!
Barcelona barca111
2011-08-31 20:53
när börjar matchen
Dani Alves.
2011-08-31 20:50

Frodo:

Mycket bra stream ;)
Barcelona Frodo
2011-08-31 20:44
Barca Juvenil A starting 11 vs Celtic: Banuz, Edu, Bagnack, Ayala, Brian, Calvet, Patri, Samper, MiguelAngel, Ernesto, Dongou

Värt att hålla ögonen på anfallaren Dongou.

Stream i länktips. Celtic på bortaplan.
Real Madrid Los mejores
2011-08-31 20:42
addeh

Nu är du väl en aning hård, Gago har väl inte på något sätt underpresterat i en sådan utsträckning att han förtjänar att han hånas så mycket. Gago, en spelare med en otrolig inställning, fick tyvär inte visa hela sitt register i Madrid. Under Juandes och Fabio spelade vi en väldigt antifotboll, då presterade Gago inte på topp. Men under ingenjörens sejour i klubben var Gago en av de allra mest tongivande, han styrde och vann boll som en optimal centralmittfältare..

Under somarens Copa var Gago tillsammans med Messi lagets bästa, när han inte fick så mycket press och tilläts styra spelet gjorde han riktigt bra matcher. Det samma gäller väl i Serie A, där lagen är mer taktiskt förberedda och man inte spela med samma press som i Spanien och framför allt Barcelona. För det är väl 2-6 matchen som får dig att håna Gago så som du gör..

Jag är säker på att Gago blir en succe.
Barcelona DressedInBlauGrana
2011-08-31 20:41
Länk till matchen
Barcelona Abbe.
2011-08-31 20:40
00.00.
Sevilla Biri Biri
2011-08-31 20:35
Marc Bartra till Sevilla på lån. Någon som kan bekräfta.

Atlético Kun(G)
2011-08-31 20:29
när stänger det spanska transferfönstret?
Barcelona BB-Barceloneta
2011-08-31 20:17
För er som undrar lite mer om Nocerino så är det en riktigt duktig framförallt central mittfältare som faktiskt spelat i Juventus. Det kommer bli ett tungt tapp för Palermo men jag tvivlar på att det var det här Galliani menade med Mr X. Ingen världsklass spelare men hög klass definitivt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona el Maestro!
2011-08-31 20:14
Denyo ©

Jag tar absolut inte det du skriver som en pik. Det är inte jag som har skrivit namnet i artikel. Det är Aftonbladet.
Men jag reagerade på när du säger att Aftonbladet inte är källkritiska.
Svaret du får av mig är fortfarande att Aftonbladets budskap går fram. De skriver om ett barn som är 10 år som har figurerat i media tidigare och som de flesta som är sportintresserade känner igen. Dessutom har de med en rörlig bild. Namn kan därför anses mer som en formalia och inte en faktafel. Skjilj på saker. Det går lätt att ändra på namn men om Aftonbladet far med felaktigt budskap/fakta då kan du hänga dem.
Det var det som var meningen med mitt svar till dig.

Edit: Kalla mig inte "kid" förresten. Det var väldigt elakt av dig...,
Barcelona DM1982
2011-08-31 20:11
Överläkare Helmer 2.0

Nästa steg är att spruta in lite Barcelona DNA hos alla människor.
Barcelona Överläkare Helmer 2.0
2011-08-31 20:09
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-31 20:08
II Barça II

Bra fråga, nu har jag ifs inte direkt bra koll på serie a men det är fösta gången jag hört talats om honom.
Barcelona II Barça II
2011-08-31 20:05
"Nu är det officiellt - Milan bekräftar på sin officiella hemsida att Nocerino ansluter klubben. Mittfältaren har skrivit på ett kontrakt som sträcker sig till 30 juni 2016. Mer info inom kort!"

Gonzalez_Barca:

Hahahaha, vem är han? Trodde det skulle bli Kaka eller någon annan stjärna.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-08-31 20:02
II Barça II

Antonio Nocerino från Palermo.

Hahahahahahahah
Barcelona II Barça II
2011-08-31 20:01
Vem blev Milans Mr X? Hittar inget på deras hemsida eller på deras sida här på svenskafans.
Atlético addeh
2011-08-31 20:00
Jag vet att det nämnts, men måste bara få uttrycka mig besvikelse i att en så pass stor profil som Gago inte längre kommer synas i spanska ligan. Fruktansvärd dag. En spelare som man, även fast han representerade ärkerivalen, inte kunde annat än älska.

But seriously, frågan är vad fasen Lucho ser i Gago och vad tusan han ska i Roma och göra. Nåja..
Barcelona Denyo ©
2011-08-31 19:59
El masestro

om du ska skicka in en länk och hänvisa till något kan du ju se till att det är rätt! det är ju en helt annan person.
det skulle ju se fel ut om du fick ett arbete om gustav wasa men istället så gör du ett arbete om kung carl gustav den 16.

u get the point?

Du tar det som ett person angrepp för att någon rättar dig give me a break kid!
Annons: