/spanien/barcelona/forum/109.aspx/spanien/barcelona/forum/109.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cule4life
6/21/2017 19:21
Smogen.

Är det så att Neymar vill lämna och just den klubben han vill till betalar hans klausul så fine de e bara o gå. Man ska aldrig ha en spelare kvar i klubben om spelaren vill gå. Klubben är störst och måste tänka på sin stolthet. Nu vill ju inte Neymar dra.

PSG ska tänka såhär. Älskar du inte PSGs färger så är det bara att dra, det här är priset och inget mer med det. PSG har mindervärdeskomplex dom vet inte sin position i flocken. Lös hans kontrakt på 26 milj och kasta upp 60-70 till så ska egentligen biffen vara färdigstekt. Aja vi får se, ja tror han kmr. Alla är till salu.
Barcelona the cameroonians
6/21/2017 19:17
Tillägg; Budet kom från en PL-klubb via Jorge Mendes och ska ha legat på €35 miljoner. Barça, liksom Valverde, äknar dock med Gomes som en viktig pjäs nästa säsong.
Postat via SvenskaFans-appen
6/21/2017 19:13
[QUOTE=Reymar]Portugals tränare och Luis Enrique ser tydligen något i honom som vi andra inte ser. Urusel spelare. [/QUOTE] Inte bara Lucho, utan hela vår klubbledning. Catradio skriver att Barça nekat ett stort bud på Gomes och förklarat om icke säljbar. Sug på den.
Barcelona A good coach is everything!
6/21/2017 18:36
Låg in Ney eller Suarez i dealen oxh PSG lär öppna sina öron !
Barcelona Smogen
6/21/2017 18:29
[QUOTE=Cule4life]Vadå skrivit kontrakt. Ok Verattis kontrakt är värt 6 milj per år. Det är 4 säsonger kvar alltså 24 milj kostar hans så kallade kontrakt. Pffft pga han sitter på kontrakt så kan han ej komma är det löjligaste jag har hört. Lös hans kontrakt och ge PSG hans marknadsvärde så kan PSG hålla käften. Kontrakt är inte bindande. Msn kan alltid köpa ut ditt kontrakt. Samma ska på jobbet, visst jag kan vara fastställd men ja har rätt att gå vidare. Jag vet inte riktigt tycker bara beteendet är skit löjligt av PSG. Skärp er nu och visa lite stolthet. Om en spelare inte vill bära era färger ska ni skicka spelaren bort ASAP. [/QUOTE] Så du tänker att Barcelona helt enkelt ska försöka ändra på hur hels fotbollsvärlden fungerar? Förmodligen ta PSG till EU domstolen för att genomföra köpet och sen, om man mot förmodan lyckas, hoppas att ingen gör så mot oss? Typ löser Neymar från hans kontrakt för den lön han har kvar. Är det så du menar?
Barcelona gozo1
6/21/2017 18:28
Tycker att yerry mina ser riktigt klumpig ut med boll och så drar han på sig mycket frisparkar
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
6/21/2017 18:28
Pepe din filmare, jisses vad ful jävla skit spelare det är. Tjuvsmäll sen förstärker rejält
Barcelona Cule4life
6/21/2017 18:18
Vadå skrivit kontrakt. Ok Verattis kontrakt är värt 6 milj per år. Det är 4 säsonger kvar alltså 24 milj kostar hans så kallade kontrakt. Pffft pga han sitter på kontrakt så kan han ej komma är det löjligaste jag har hört. Lös hans kontrakt och ge PSG hans marknadsvärde så kan PSG hålla käften. Kontrakt är inte bindande. Msn kan alltid köpa ut ditt kontrakt. Samma ska på jobbet, visst jag kan vara fastställd men ja har rätt att gå vidare. Jag vet inte riktigt tycker bara beteendet är skit löjligt av PSG. Skärp er nu och visa lite stolthet. Om en spelare inte vill bära era färger ska ni skicka spelaren bort ASAP.
FCB- Culé master
6/21/2017 18:14
Kanske off topic nu men Real är dumma om dem inte säljer Ronaldo nu, med alla rykten o så. Han är 32,5 och är påväg ner men fortfarande på topp. Vore dumt att inte sälja och få 1-2 miljarder. om 1-2 år är han inte närheten av det värdet. Brukar ske ett skifte vid den åldern 32-33, tvekar han kommer bära dem till titlar närmaste 1-2 åren på egen hand som tidigare.

Om jag var Perez hade tänkt så hehe.
Barcelona Gabriel
6/21/2017 18:11
Semedo är bänkad which makes no sense. Lika mycket sense som när Dani Alves bänkad i Brasilien under hans prime.
Barcelona Yellow cake
6/21/2017 18:07
Är det nån som har koll på Semedo på riktigt? Jag kan känna att man lätt blir medryckt när nån ska värvas och man kollar highlights på youtube.. Han verkar ju inte vara ordinarie i Portugals landslag, suttit på bänken i båda matcherna i Conf. cup
Barcelona Smogen
6/21/2017 17:56
Jag förstår inte ens varför dt snackas så mycket om Veratti. 1 Han görlängde sitt kontrakt förra året till år 2021 (ttor jag). 2. Psg vill inte sälja. 3. Inget vi kan göra. 4. Dags attsluta lägga tid på det. Barcelona och Veratti skulle bestämt sig redan förra året, innan han förlängde kontraktet, nu är det försent. Han får skylla sig själ Sen kanske man gör som med Fabregas, snackar om det över flera transferfönster fram till att Arsenal tröttnade. Veratti kanske är planen för nästa sommar, nu mjukas det bara upp. Det skulle vara mera vettigt.
Barcelona Suarez9
6/21/2017 17:54
@Blaugrana91:

Jag tror det handlar mer om att ingen ersättare kan fylla hans skor. Även en halvt ointresserad Veratti är bättre än de flesta mittfältare där ute. Om man nu tänker den rollen han har. Sen tror jag Nasser lär ge honom någon skön bonus som kommer få honom på bättre humör och glömma Barcelona för en säsong iallafall tyvärr...
Barcelona Reymar
6/21/2017 17:48
@Soko:

Portugals tränare och Luis Enrique ser tydligen något i honom som vi andra inte ser. Urusel spelare.
Barcelona Blaugrana91
6/21/2017 17:38
Visst kan man tycka att Verratti får skylla sig själv lite då han faktiskt nyligen förlängde sitt kontrakt med PSG. Men samtidigt tycker jag att PSG agerar märkligt och det sänder knappast heller några bra signaler till andra spelare, jag menar hur många spelare kommer vilja skriva på för en klubb som vägrar låta dig lämna om du inte trivs? Dessutom är det väldigt vanligt att spelare idag lämnar trots flera år kvar på kontraktet, det enda som medför är att den säljande klubben brukar kräva mer pengar, vilket är fötståeligt. Vad vinner PSG på detta? När Verratti så tydligt visat att han vill lämna och inte är nöjd med situationen. Det enda man gör är att sabba en spelares framtid och får en missnöjd spelare i truppen, kommer antagligen leda till att han presterar sämre och vips så har även värdet gått ner på honom. Jag tror inte sista ordet är sagt ännu, vi får se.
Barcelona Soko
6/21/2017 17:35
Det är sorgligt att se Gomes spela fotboll. Killen är som förlamad . Hur kan han ens platsa i Portugal.
Barcelona Gabriel
6/21/2017 16:36
I länktips hittar ni en video med Patrick Kluivert iklädd i en Barcelona tröja på Camp Nou, han blir intervjuad av en reporter som frågar honom om Verratti. Kluivert säger att han känner presidenten väl och han är nästan 100 procent säker på att han inte kommer att sälja Verratti. Han medger att Verratti är en spelare som presidenten gillar väldigt mycket, samt att Verratti har ett kontrakt på 4 år, så det är nästan helt omöjligt. Han säger också att han vet att Verratti vill gå till Barcelona men att det inte spelar någon roll eftersom det i slutändan kommer vara PSG som bestämmer och han tror inte att Nasser viker sig oavsett vad Barcelona eller Verratti gör. Reportern säger också att det talas om att siffran skulle kunna hamna runt 70-80M€, det skrattar typ Kluivert bort med ett stort "NOOOOOO" och säger att det kommer att kosta över 100M€ för att det ens ska finnas en liten möjlighet att köpa Verratti. Verkar som ett hopplöst fall det här. Kluivert har ändå jobbat i klubben med Nasser så han vet vad han pratar om. Nasser skiter fullständigt i vad Verratti vill, den hårda sanningen för Verratti (precis som Katalano själv skrev) är att han har ett kontrakt, ett kontrakt som han dessutom förnyade så sent som Augusti förra sommaren. Om han nu var så angelägen på att lämna borde han ha tänkt på det istället för att prioritera att höja sin lön. Nu sitter han i skiten pga sig själv, även om jag tycker att man inte borde behålla en spelare emot spelarens vilja.
Barcelona Iniesta.70
6/21/2017 16:34
Barcelona Katalano
6/21/2017 16:17
PSG relationen handlar förmodligen om att vi haft Qatar som sponsor och att PSG har Qatariska ägare. Oavsett så är det inget som Barca ska lägga någon vikt vid vare sig informationen från media stämmer eller ej.
Barcelona Den vise mannen
6/21/2017 16:12
Har Barca-ledningen som ursäkt att man inte vill förstöra relationen klubbarna mellan?? Tillåt mig skratta!!! Relationen mellan Ryssarna och Amerikanarna under kalla kriget var betydligt bättre än den icke existerande mellan PSG-FCB.
Barcelona Barcelonistas
6/21/2017 16:09
Mod har redan agerat och Gabriel har svarat själv till skribenten i fråga. Nu släpper vi detta ämne. / Mod
Barcelona DM1982
6/21/2017 16:09
?? L’AS Monaco est heureux d’annoncer la signature de Jordi Mboula jusqu’en 2022 ! #WelcomeToMonaco ?? https://t.co/u2Jxak7XGp https://t.co/M4RYSvFsPw Mboula klar för Monaco, synd men förståeligt.
Barcelona neymar JR || Cillessen #1
6/21/2017 15:55
Visst har lee stannat i utveckligen men det har mycket att göra med 2 åren han inte spelade fotboll. Nu tycker jag att man ska göra det enda rätta och tro på han och värdesätta hans aktioner genom att vara kvar i klubben. Han offrade 2 år av sin talang för Barcelona då kan åtminstone Barcelona betala tillbaka genom att tro på honom i 2 år. Så i detta fallet hade jag värdesatt hans kärlek och vilja för klubben.
Barcelona Katalano
6/21/2017 15:50
@Reymar:

Talanger kommer alltid att komma och gå. Vissa har vi fans all rätt att reagera över, men Lee har tyvärr inte utvecklats som man hoppats på och har fått allt mindre speltid dessutom. Det är trist, absolut, speciellt när man kommer ihåg videon som gick viralt för några år sedan om det koreanska underbarnet. Men han kanske inte har vad som krävs och det bästa kan vara ett miljöombyte för honom.

Är det någon här som tycker att Lee visat att han är värd att satsa på, att han har potential att bli en a-lagspelare i framtiden? Jag tvivlar på det.
Barcelona Reymar
6/21/2017 15:46
Barcelona don't seem to believe in Juvenil A attacker Seung-Woo Lee. His entourage is now analysing offers from other clubs. [@gerardromero]

Ännu en talang som försvinner...
Barcelona Gabriel
6/21/2017 15:35
@Corazon:

Ursäkta mig, men med all respekt, att skriva "omg" till ett såndant inlägg är otroligt respektlöst. Jag är lugn som en filbunke, tranquilo och decpacito och vad du vill, men det här forumet är trevligast när man kan bemöta varandra på ett respektfullt sätt. Det innebär inte att man alltid håller med varandra, hell man kan tom tycka att ett inlägg är efterblivet, Gud vet att jag känt så flera gånger till vissa inlägg här inne. Men jag yttrar mina åsikter och ger argument för det. Snälla, skriv med respekt nästa gång eller skriv inte alls. Att du ens fått en tumme upp är ett dåligt tecken faktiskt.

Ha det bäst.
Barcelona Corazon
6/21/2017 15:25
@Gabriel:

Jag yttrar definitivt mina åsikter med några rader men inte med en uppsats så att säga. Tyckte det var lite omg på den bara. Tranquilo
Barcelona Gabriel
6/21/2017 15:18
Corazon

Har du problem med att yttra din åsikt ordentligt eller vad är det frågan om. Jag begär inte att man håller med mig om saken men man kan åtminstone kräva att man har sin åsikt respekterad och får ett ordentligt svar med argument framförda tillbaka. Lär dig av Katalano nästa gång.
6/21/2017 15:17
Skrev i måndags om Barcelonas talesperson Josep Vives och hans och klubbens fortsatta anklagelser mot Benedito. Det rör alltså en skuld på €10.000 som härstammar från valet 2015. Benedito fortsätter hävda att någon fordran vare sig kommit honom till känna eller skickats till honom. Han ger Vives tre dagar att ta tillbaka anklagelserna, och om så inte sker kommer han att åtala honom och klubben för brott mot datalagringslagen samt för att ha dragit Beneditos namn i smutsen. Slutligen har det inkommit cirka 7000 röster till misstroendevotumet och når det upp till 10.000 kommer Benedito att ta processen vidare.
FCB- Culé master
6/21/2017 15:11
@BARCA-més que un club:

Snacka om att vika ned sig. Lol 3 spelare plus pengar är nåt man skulle göra om man köper Messi. Bäst det är Gomez, Denis, paco eller nån b lagspelare om det ska vara 3.
Annons: