/spanien/barcelona/forum/10871.aspx/spanien/barcelona/forum/10871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Riiio!!
2011-09-05 17:10
Herregud va sugen man blir på att betta på att Rolnaldinho gör mål i sin comeback med det brasilianska landslaget.. någon som håller med?
Borde ju va relativt stora pengar på det =)
Grace/Wastelands
Piqué som försteval, Iniesta som andra val och Messi som 3:e val.

Piqué har en jävla pondus och jag har en förkärlek för mittbackar som kaptener.
Barcelona L.A.M Nr 10
Piqué och Valdés känns givna som kaptener när Puyol och Xavi lagt av. Den tredje platsen är väldigt öppen mellan Iniesta, Busquets, Messi och kanske till och med Fábregas, när han spelat här i minst tre år. Mitt val som trea blir Busquets. Iniesta och Messi känns inte riktigt som ledare, med all respekt för hur duktiga spelare de är och även om Iniesta för tillfället är fjärdekapten.
Hutch
2011-09-05 17:09
Denne allasFCB2 producerar grymma videos. Allt från intressanta analyser till coola highlights till varsin spelare. Hans senaste Iniesta-video med hans vändningar är helcool. Denna highlight-video han gjorde med Valdes är även den grym.

Valdes är ett monster 1 mot 1.
Barcelona II Barça II
2011-09-05 17:06
Som vi alla känner till så har vår älskade kapten bara några få år kvar i laget. När han har lagt av så blir nog Xavi första kapten, men han har ju också bara några år (kanske tre?) kvar i absoluta toppen.

Det jag vill komma fram till är, vem vill ni se som kapten när legenden och Xavi har slutat med fotbollen? Med all respekt för Valdes så tycker jag inte att han bör vara kapten. Jag skulle vilja ha Iniesta som första kapten, Messi som andra valet samt Pique som tredje.

Vad tycker ni?
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-05 17:05
Borell är en otroligt negativ person. Han är kunnig om Italien och deras sportchefer, ägare mm men när det gäller allt annat ska han bara hålla käften. Hjälper inte att han hatar allt som har med Barca att göra.
Hutch
2011-09-05 17:03
Ett avsnitt med opportunisten Borell? Jag måste nog avstå denna gång. Jag fattar heller inte särskilt stort tyckte för denne. Det finns ett flertal kunniga och kompetenta personer i panelen då & då och Borell är inte en av de.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-05 17:03
Vilken målvakt Valdés är. Helt enastående. Världens absolut bästa målvakt en mot en, och den andra bästa i världen efter Casillas. Har hållit en otroligt jämn nivå nu i 3 säsonger och man är helt lugn med honom i målet.

Redaktionen
2011-09-05 17:01
Make love, not war. Höj nivån, det gäller flera stycken.
Atlético addeh
2011-09-05 17:00
Grace/Wastelands

Borell är aldrig i studion helgen efter att hans lag gått dåligt. :P
Barcelona Andreas V.V - Seydou Keita!!!!!!
2011-09-05 16:59
el Raval

??
Vad bråkar jag? Håller jag inte en sansad tonart?
Är mer än lugn.
Var bara i ett inlägg längre ner jag råkade kalla Oleguer Presas-King of Barcelona för ett r*kspucko.

Det var dock efter han hade hostat ur sig ord som "dryg" och "patetisk"
Vidare blev man kallad "fail", "fjant", "luffare" samt "misslyckad" samt ombedd att dra åt "helvete" med mera.

Att be någon prata med en psykolog är inget illa menat, snarare något man bör beakta och vara tacksam över att någon faktiskt bryr sig.

Oleguer Presas-King of Barcelona

Vi?
Vet några stycken som brukar uppskatta bilder och lite snack från Barcelona resor, prata inte i "vi-form" när du pratar i "jag-form" ..
Barcelona Blaugrana91
2011-09-05 16:58
Snälla sluta bråka nu.
,Sami
2011-09-05 16:56
Varför bråka? När man kan älska.
Barcelona Oleguer Presas-King of Barcelona
2011-09-05 16:54

Andreas V.V - Seydou Keita!!!!!!

Vi skiter i vad du gör på fritiden. Förstått? Om du kör lastbil, reser ofta, tippar ofta bor i en villa. Vi skiter i det som sagt.

Har du några vänner? Du har inte svarat på den frågan.
Barcelona el Raval
2011-09-05 16:53
Andreas V.V - Seydou Keita!!!!!! och Oleguer Presas-King of Barcelona

Ta ert bråk i sandlådan och lämna oss på forumet utanför är ni snälla.
Tiki Taka
2011-09-05 16:53
Magisk målvakt vi har ! Kollade på klippet nyss, varje räddning var en upplevelse i sig hehe
Barcelona BB-Barceloneta
2011-09-05 16:50
Härligt att "Barca-B kollen" är tillbaka!
Postat via SvenskaFans-appen
Grace/Wastelands
2011-09-05 16:50
Han verkar inte vara så mottaglig för det dock. Tror det är rätt lönlöst. Nytt Euro talk avsnitt ute nu. Någon som glott det?

Passande att Borell är tillbaka nu när det gått en vecka utan negativt snackt med Arsenal. Lite av en kappvändare.
2011-09-05 16:47
Grace/Wastelands

Skulle nog inte kalla det diskussion.
Jag försöker hjälpa en vilsen själ in i samhället igen bara.

Skryt?
Är väl la bara sanning?
Det är skönt att köra lastbil om man gillar det.
Det är skönt att resa om man gillar det.
Det är skönt att ta det lugnt om man gillar det.

Några fler exempel (Skryt som du ser det)

Det är skönt att fiska om man gillar det.
Det är skönt att springa om man gillar det.
Det är skönt att titta på tv om man gillar det.
Det är skönt att sova om man gillar det.

Whatever floats your boat liksom.

Du verkar vara en aning hatisk, kanske bör prata med Psykolog? Kan hjälpa faktiskt.
Grace/Wastelands
2011-09-05 16:45
Leder den här diskussionen någonstans eller? Seriöst. Sluta tjafsa om idioti. Ta det isåfall i PM.
2011-09-05 16:44

Är du senil eller vad? Snälla någon, minns du inte när du brukade sitta här inne 24/7 och skryta om att du ska resa hit och dit, att du kör lastbilar för något brödföretag och att du sitter ensam i en villa och tar det lugnt.

We don't give a shit what you do.

Måste fråga dig igen har du några vänner?
2011-09-05 16:40

08 - 585 85 680
Rekomenderar dig att ringa ganska så omedelbart.
Varför tar du upp resor hela tiden? Gillar du också att resa?
Villa? Va? Skryta om att köra lastbilar? ..

Snälla, i all välmening, ring numret ovan.
Jag blir orolig för din hälsa.
2011-09-05 16:34

Tyvärr för din del så går jag inte i skolan längre. Nu vet jag varför du har lyckats tjafsa med typ alla på detta forumet. Du har inga vänner va?

Skryt om din villa, dina resor och att du kör lastbilar istället lilla fjant.
2011-09-05 16:30

Haha..
Hänt nåt i skolan som du vill dela med dig av?
Kom igen nu, lätta på ditt hjärta.
Mitt första intryck är att du inte verkar helt frisk, stämmer detta?

Veritas odium paret
2011-09-05 16:19

Vad jag jiddrar om? Jag jiddrar om dig din lilla luffare. Hela du är fail. Dra åt helvete är allt jag har att säga till dig. Misslyckade unge.
2011-09-05 16:07

Vad fan jiddrar du om?
Inte fan döper jag om mig till tex Rambla eller nåt.
Jävla lame-ass.
Din bortförklaring gör det hela mer komiskt bara, fail.

Du kan ju dra till valfritt ställe.

Jävla r*kspucko!
Grace/Wastelands
2011-09-05 15:50
Cruyff är ganska barnslig. Verkar ha ett rätt stort behov av att alltid få sin åsikt gällande Barcelona hörd.
Barcelona Hetfield
2011-09-05 15:42
Cruyff har återigen gått ut i media och kritiserat Sandro, särskilt den nya styrelsen. Seriöst, kan du inte hålla käften lite då och då när laget går så bra.

Cruyffs plats är ovärderlig i Barcelonas historia, men att börja kritisera hit och dit är barnsligt, gräv ner stridsyxan.
Barcelona H.C Xavier
2011-09-05 15:40
Grace/Wastelands

Som sagts innan så är nog biljardpalatset ett av de bättre sportbarerna i gbg.
Barcelona FCBarca6
2011-09-05 15:36
är det nån som vet nån bra twitterfeed om barcelona nu när barcastuff har lagt ner?
Annons: