/spanien/barcelona/forum/10835.aspx/spanien/barcelona/forum/10835.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-09-10 17:34
elbraco

Jag skiter faktiskt i om Sanchez botar AIDS och lyckas flyga till månen, det är fortfarande ett sämre köp än Aguero.

el maestro

Silva kan spela på en kant, det gjorde han i EM 2008. Silva är mycket mer mångsidig och bättre spelare. Dessutom med tanke på hur ineffektiv Villa har blivit så är det ingen större förlust om han försvann heller, vi slipper dras med hans enorma lön och hans douchebag frisyr.
Barcelona 1.70-ligan
Hetfield du vet inte om varken Silva eller Aguero hade gjort det bättre än de barca köpte. Känns lite löjligt att klaga på två spelare som inte ens har gjort dåligt ifrån sig
Grace/Wastelands
Det är en given vinst om man vill vinna PL. Men det kommer Liverpool aldrig göra förrän man vinner dessa matcher.
Barcelona el Maestro!
2011-09-10 17:33
Hetfield

Silva och Villa är två olika typer av spelare. Villa är centralanfallare egentligen men även spela på kanter. Barca måste ha en sådan även om Messi spelar i den position just nu. Villa ersätter Eto'o. Silva är mer en centralmittfältare. Vi har gott om sådana. Vi har de bästa. Vad ska då ha med Silva till?
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-09-10 17:32
Barcelonistas

Han skulle nog vara den perfekta spelaren att rotera med Iniesta.

Och ja håller med angående Messi, han skulle ha show i PL som han redan har i La Liga då han är bättre på alla olika saker än vad Aguero är. Kom att tänka på länktips.
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
Grace/Wastelands

Stoke borta är ingen given vinst, snarare en kryssmatch på förhand.
elbraco - Bojan y Thiago
"Suck. Det skulle inte förvåna mig om styrelsen köper Thiago Silvas syster istället för att köpa honom."

Hahaha, klockrent :D Däremot är du lite orättvis mot Sanchez då han inte har fått tillräckligt med tid för att bevisa sig. Dessutom får spelarna ut mindre av sin tekniska kvalité i Barca än i City där det är mer odisciplinerat spel och dom har större frihet. Aguero kostade dessutom nästan dubbla priset om man räknar bort klausulerna.
Barcelona Barcadinho.
Båda Villa och Messi på bänken.
Vilka otroliga rotations möjligheter Pep har.
elbraco //

Liverpool missade ett ofantligt läge.
Han kom helt fri och missade hela 5 gånger om! (Sök på youtube eller nåt)
Grace/Wastelands
2011-09-10 17:30
Liverpool begår samma misstag som alla andra säsonger vilket kommer innebära att dom återigen får slåss om absolut max 4:e platsen. Dom slutar visst aldrig att förlora/tappa poäng i matcher som bara ska vinnas.

City, United och Chelsea drar ifrån i helgen och sedan är dom 3 lagen borta.
Barcelonistas
Kolla på Aguero hur han fullständigt har lekstuga i Pl, herregud tänk er vad Messi hade gjort i Pl. Han skulle nog dunkat in 50 mål varje säsong.

Silva är riktigt bra men platsar inte enligt mig i Barcelona. Vilken position hade ni tänkt er att han skulle spela?
el Maestro!

Äkta hattrick är väl 3 i rad i samma halvlek?
,Sami
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
3 mål av Aguero? Them!! Vilket köp av City. Jag skulle vilja ha Aguero som David Villas ersättare. När Villa inte spelar i Barca då.
Barcelona Hetfield
2011-09-10 17:29
Alves

Ja, man skippade Silva och köper Villa. Man skippar Aguero och köper Sanchez.

Suck. Det skulle inte förvåna mig om styrelsen köper Thiago Silvas syster istället för att köpa honom.
Barcelona el Maestro!
Aguero gör äkta hat-trick. vilken lirare!
Barcelona Barcadinho.
Aguero - Hattrick!!
Vilken form och spelglädje han har just nu.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-10 17:28
Henderson verkar ha bränt i princip ett öppet mål om man läser på Pools forum, alla aggrar som fan. Såg det ej själv dock.

Swansea spelar oväntat roligt, offensivt och tekniskt. Riktigt kul att kolla på.
Barcelonistas
Grace/Wasteland

Visst hans ligger ljusår efter den teknik som Iniesta och Xavi har men Keita har ett riktigt bra skott och är hyfsad bra i huvudspelet. Sen tycker jag Keita har blivit mycket bättre när det gäller tekniken och passnings spelet.
Alltså Silva... vilken spelare.......... Nästan så man blir självmordsbenägen när man tänker på att styrelsen köpte Villa för 40mille men inte kunde köpa Silva för 20...
3-0 City, Aguero.
Barcelona el Maestro!
2011-09-10 17:24
Jaha, idag spelar Cesc i Messis position. Det gjorde han även i första halvleken mot Napoli. Det gick utmärkt då.
Spännande att ha en spelare som Cesc som kan spela i så många positioner.
Antagligen så turas han, Alex och Pedro för centralpostionen. Det som gör Cesc så bra i denna position är att han precis som Messi ska även gå ner för att hämta bollen.
2011-09-10 17:23
Vad hände i pool matchen, snacka om skam att ligga under med 1-0 mot Stoke när man har värvat så "bra" som man har gjort(som de flesta anglofilerna tycker 35m pund för Carrol exempelvis)
Barcelona Abbe.
Real Sociedad startar enligt följande: Bravo; Estrada, Demidov, Íñigo M.; De la Bella, Illarramendi, Mariga, Zurutuza, X.Prieto; Griezmann, Agirretxe.
Hetfield

Haha, såg du chansen nyss? Bland de sjukaste jag sett. varför chippar han inte?
På Stryktipset var det ju givet med 1X på Stoke, Liverpool har alltid haft lite svårt på Britania Stadium.
Barcelona Hetfield
2011-09-10 17:22
Alltså, seriöst. Jag ska fan aldrig mer tippa på Liverpool. Jävla pisslag som inte ens kan vinna mot Stoke. F*cking s*it.
Aguero 2-0 City :D

Grace/Wastelands

Haha, dom har helt sinnessjukt lag.
Finns stora möjligheter att dom vinner både PL och CL.
Grace/Wastelands
2-0 City. Aguero igen. Dugliga anfallare City har.

Barcelonistas

jag sa att det är sjukt att Keita är den mest givna spelaren. Därför han saknar alla spetskunskaper och har ett passningsspel som en julgransfot. Han är inte bra i den rollen han får. bra fysik ja och jobbar hårt. Men hans teknik och passningsspel är direkt bedrövligt.
Barcelonistas
Grace/wasteland

Varför är det sjukt att Keita startar? Snälla kan du ge mig ett svar tack? Keita har spelat här sen 2009 och är en del av det här laget, gillar inte när vissa här snackar skit om Keita.
Aguero gör sitt andra för City, 2-0. Snacka om bästa nyförvärv i PL hittills.

Nasri gör assisten, han har nu gjort 4 assist på 2 matcher för City..
Barcelona Manita-Barcelona > Real Madrid
2011-09-10 17:21
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!

Vad hände? Stängde av precis.
Annons: