/spanien/barcelona/forum/10830.aspx/spanien/barcelona/forum/10830.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona IlTriplete
2011-09-10 20:01
La Masia de Can Planes

Vadå kvällens Lulic?
Barcelona Hetfield
2011-09-10 20:00
Kan folk sluta kalla Pep för filosofen? Har folk inte fattat att det är en förolämpning som Zlatan kom med?

Jeez.
Barcelona J.Guardiola- King
Barcelonistas
Varför kallar du honom för filosofen om man får fråga?
Barcelona Canaletes
Skönt, nu kanske dem flesta medgångssupportrar börjar heja på Madrid istället.
Fan så fort Barca inte vinner är det samma jävla skit varje gång sen när Pep gör genidrag vill ni BJ:a honom....
fan va äckliga vissa av er är asså.......
Barcelona Shanghai - WWE Champion Pepe
2011-09-10 19:59
Kom igen killar/tjejer skärpning och höj nivån. Det börjar lika Juventus forum.

Jag har sagt det och säger det igen. Snälla underskatta inte det slutar alltid illa. Jag lärde mig detta från Rubin Kazan matchen. Sen dess ser jag alltid Barca som underdogs vilka dem än möter. Jag blir så lack när man ser några skriver "vi kommer krossa Milan".

Sen finns det några som skriver skit om Pedrito och Villa. Jag har en fråga till er: svor ni så när dessa herrar gjorde mål mot Man Utd ?
Barcelona den närkingska älgen
Barcelonistas

Alla som startade idag hade gått in i motståndarnas elva. Det handlar om underskattning. Punkt.

För övrigt måste man få kritisera spelare som har gjort mål i CL-finaler och andra viktiga matcher. Villa bidrog ju inte med något idag, fakta. Dock har han ju kvaliteter som kommer att visa sig längre fram under säsongen. Ligan avgörs såklart inte här och nu, men att tappa fler poäng om innan Real tappar är ju inte att rekommendera.
Barcelonistas
Denyo

Men människa skojar du med mig, det är ett tydligt tecken på att filosofen underskattade motståndet. Visst händer det att man tappar poäng men på sättet vi gör det på och framför allt att vi hade halva startelvan (ordinarie) på bänken gör det ännu mer surt.

Men om du är nöjd med detta FINE, i dont give a shit, men du borde respektera andras åsikter.
Barcelona Rambla~
2011-09-10 19:58
Alexis borta 6-8 veckor? #¤#¤%#¤#¤ :(
Hutch
La Masia de Can Planes

Trist? Du ville ju att Sociedad skulle vinna. Du skrev det för ett par moment sedan. Sluta agera besviken nu.
Grace/Wastelands
Ni som klagar på nivån får nog inse att dom flesta nog snarare är sura på hur det skedde än att poängtappet i sig sker. Jag kan acceptera att vi tappar poäng, det är ohållbart att förvänta sig 38 vinster men på sättet vi tappar poäng idag är verkligen helt bedrövligt.

Barcelona var inte ens förtjänta av 3p, knappt ens 1p.
Barcelona Abbe.
Arne kommenterar Real Madrid - Getafe. Somnar jag inte av spelet så lär jag göra det av hans kommenterande.
Barcelona Blaugrana80
Herregud vad visa här inne är pinsama..
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
Més que un Esport

Kan upplysa dig om att vi inte förlorade utan spelade oavgjort.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
Ni som klagar på Pep är ju bara patetiska.

Förra matchen mot Villarreal var han ett geni, han var ett geni till och med i halvlek i den här matchen då många vilades och de andra skötte sin uppgift väl.

Men vi slutade att springa och slutade att spela och Sociedad kom tillbaka.

Pep kommer att samla truppen i veckan - snacka med de. Och vi kommer att vara redo mot Milan. Vi andra som har varit med ett tag vet ju att varje gång det här laget tappar poäng så höjer sig och kör över varenda motståndare som är i vägen.
Barcelona A.Gaudi
2011-09-10 19:57
var väl ingen konstig bänkning av pep?

inte direkt så att vi startar med en dålig elva, bara världsklassspelare bortsett ifrån Fontas och Keita. Spelarna var för självsäkra efter 2-0. vi borde ha ledit med 4-0 efter första halvlek och fortsatt därifrån i andra. En bra väckarklocka ivarjefall och jag hoppas att Puyol Och pep skäller ut spelarna just nu i omklädningsrummet.
Barcelona La Masia de Can Planes
2011-09-10 19:56
Fan vad trist alltså. Hur kan man vara så dåliga? Minus till Villa och Keita. Tycker Villa var kvällens lulic eller vad han heter från Lazio.

Nu kommer Real Madrid vinna sin match med minst 5-0 och C.Ronaldo gör minst 2 st löjliga mål. Sen får Real den starten på ligan dom vill ha :(

Bra där filosofen.

Johanna Garå hon kan fotboll hon. För er som inte har läst artikeln. Kan klicka på länken så förstår ni mer.
Hutch
Barcelonistas

Han heter Pep Guardiola och inte filosofen, det är ett öknamn. Sen är startelvan tillräckligt stark för att besegra Sociedad, spelarna slappnar av och självklart tar Sociedad chansen.
Barcelona BarcaFTW
Det var dåligt av Barca...MEN

Det är 36 matcher kvar boys :-) Nu hoppas vi på att Getafe gör en bra match.
Barcelona Més que un Esport
Tja...
Kan på sätt och vis vara bra att åka på en käftsmäll tidigt i säsongen. Samtidigt hatar jag att förlora. Men vi spelade som skit i andra halvlek.
Visst, en del rätt mediokra inställningar efter paus och ett par riktigt hemska individuella misstag. Sånt som händer...

Bättre nu än i ett eventuellt guldrace mot våren!
Barcelona Rambla~
I ärlighetens namn förtjände Barca knappt poäng i kväll. När man tror att matchen är över efter 11 min får man skylla sig själva.
Barcelona Thiago - Next no.1
Canaletes

Att vi förlorar är ett mindre problem. Däremot uppträdandet i andra halvlek var fan bedrövligt. Ville dom ens vinna? Kan inte minnas en sämre andra halvlek spelmässigt på många år.
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
DM1982

WTF vet ju alla att det betyder: Welcome To Finland ; )
Barcelona Alvés - Por Que?
Messidinho_10

Håller tyvärr inte med, så sa vi förra säsongen med när vi förlorade hemma mot Hercules första matchen men vi tog igen och vi vann första klassikern som gör stor skillnad. Aja jag håller fortfarande oss som favoriter.
Barcelona H.Alavi - Magico!
Barcelonistas

Anledningen stavas AC Milan på tisdag kväll.
Barcelona Rivaldo - The Greatest
2011-09-10 19:55
Tycker nog knappast man ska skylla på pep lr enskilda spelare, våra pojkar i barca B ska klara o hålla 2-0 mot sociedad, att lägga av o spela för man tror det e klart är så jävla nonchalant så det e fan gott åt spelarna att dem får den käftsmällen, så respektlöst mot oss fans!
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
Ryo

Kan bero på att nästan hela ordinarie laget är var på bänken, lägg därmed till -0 ordinarie mittbackar och vänsterback.
Men felet är de som spela såklart, syntes klart och tydligt att fokuset var på Milan matchen.

DM1982

Jag letar fortfarande efter svar, att vi skulle spela trögt visste jag på förhand, men att vi skulle spela så här huvudlöst trodde jag aldrig.
Barcelona DM1982
Jag brukar aldrig skriva det här ordet men nu är det väldigt befogat; WTF? Kan någon förklara vad fan det var som hände? Hur kunde vi pissa bort den här kassaskåpssäkra vinsten? Spelar Villa för oss eller sålde vi honom i somras+

Nä, ingen idé att överanalysera det här när det är väldigt enkelt. Grabbarna tänkte på Milan-matchen, plus att det var en alldeles för skakig elva. Kan Pep sluta med Keita som pivote när det finns alternativ? Snälla!

Det är är precis vad grabbarna behöver, en riktig örfil på ansiktet. Kämpa och spring, ni får för fan miljoner för det nöjet.

Sedan kommer Alexis vara borta cirka två månader, det såg man direkt när han vinkade för byte.

Kunde den här matchen ha slutat på något värre sätt? Visst, vi kunde ha förlorat men det hade nästan varit bättre.

Sedan var det en fot på Messi men han överdrev och det var onödigt. Han kunde ha fått straff om han inte förstärkte så jäkla mycket.
Barcelona Denyo ©
2011-09-10 19:54
barcelonistas

det händer att man tappar poäng, vad förväntar du dig egentligen herrgud ibland undrar man om det kan komma fler konstiga kommentarer en vad det redan gjort från din mun tar dem aldrig slut?
Barcelona Messidinho_10
Alvés - Por Que?

Finns inte en chans Real är för bra i år. Jag tror tyvärr ligan är körd nu, man kan inte förlora mot ett sånt här blåbärs gäng och specillt inte om man har 0-2 att gå på.
Barcelona 1.70-ligan
Pep får ta på sig detta! Alexis borta 8 veckor?! Den sved mer... helvete också!!
Annons: