/spanien/barcelona/forum/1081.aspx/spanien/barcelona/forum/1081.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kröjff
2016-03-02 23:03
@Andresito:

Ja, en match i La Liga står ju inte högt i kurs när topplagen i engelska tippeligan gör upp om en ära och berömmelse i Sportbladet, som klubbar likt Real Madrid bara kan drömma om i dagsläget.
Barcelona enkos
2016-03-02 23:00
@neymar JR:

Sen säger de att Leicester gör ett under, visst men samtidigt visar bara hur de tidigare topplag var och en gör en fiasko säsong. PL har aldrig varit sämre.
Barcelona enkos
2016-03-02 22:58
@Erik Satie:

Jag skulle säga till Levante, som alltid spelar på liv och död mot oss men sjunker mot reservbetonad Real.
Barcelona enkos
2016-03-02 22:57
@Vampíro:

Och inte nog med det, tänk om det nu händer att Bayern tappar ligan också då med förlust på lördag är allt möjligt. Vilken mardröm det skulle bli för Pep.
Barcelona Vampíro
2016-03-02 22:51
Tänk om City missar CL nu när Pep ska in. Oj vilket fiasko.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Erik Satie
2016-03-02 22:48
Höj nivån! /Mod
Barcelona neymar JR
2016-03-02 22:47
Arsenal vilket loser gäng, satan så svagt av dom.
Barcelona Rambla~
2016-03-02 22:46
City överkörda av Liverpool, Arsenal går som vanligt ner sig. Synd att Spurs inte kunde norpa en pinne men West Ham är tuffa hemma. Det som såg ut som poängtapp igår (vilket det iofs var) för Leicester ser idag helt plötsligt väldigt bra ut. Nu tog dessutom United ledningen i sin match. City 47p, United 47p och West Ham 46p. Oj oj oj vilket getingbo om 4:e platsen det är nu. Kan bli roliga omgångar de nästkommande. Spurs - Arsenal till helgen dessutom. Förlorar Arsenal även den matchen kan de nog hälsa adjö till titeln.
Barcelona Liunil Masse
2016-03-02 22:35
[QUOTE=Antintrogen]Jäklar, Kamenis tabbe... Inte helt omöjligt att det åtal om mutning mot honom efter den. [/QUOTE] Tur att han inte spelar i Italien Iallafall...
Barcelona Antintrogen
2016-03-02 22:34
Jäklar, Kamenis tabbe... Inte helt omöjligt att det åtal om mutning mot honom efter den.
Barcelona Andresito
2016-03-02 22:31
Snacka om dramatik i Coppa Italia där Inter - Juventus spelar. Första mötet slutade 3-0 till Juventus. Nu i 82a minuten gör Inter 3-0 på straff.
Barcelona Vampíro
2016-03-02 22:16
Dramatik i PL där både Tottenham och Arsenal(på hemmaplan) ligger under. Leicester fick bara kryss igår men ser ändå ut som den klara favoriten.
Barcelona enkos
2016-03-02 21:58
Om Dortmund hemmaslår Bayern på lördag är man endast två poäng bakom. Bayern kommer att ha Juve i tankarna så det är inte omöjligt.
Barcelona Liunil Masse
2016-03-02 21:48
[QUOTE=Junta Dimision]Jäklar, Bayern påväg mot första hemmaförlusten denna säsong mot ligafemman Mainz, den trodde inte jag på. [/QUOTE] Gamla Granada-spelaren Cordoba sänker de...
Barcelona Junta Dimision
2016-03-02 21:44
Jäklar, Bayern påväg mot första hemmaförlusten denna säsong mot ligafemman Mainz, den trodde inte jag på.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2016-03-02 21:38
2-1 jaaaaaa Vamos Levante
Barcelona Andresito
2016-03-02 21:37
[Carles Puyol 5]

De som är intresserade av Real Madrid kollar på Real Madrid. Du behöver inte uppdatera här inne.
2016-03-02 21:36
2-0 real med lite tur.
2016-03-02 21:32
Penaldo gör mål
Barcelona Vampíro
2016-03-02 21:25
[QUOTE=Junta Dimision]Bör utan tvekan vara med i Spaniens EM trupp i sommar! [/QUOTE] Bör utan tvekan starta i EM. Fast VdB är en nostalgiker så bli inte förvånad om Torres står där tillslut.
Barcelona Junta Dimision
2016-03-02 21:20
@Vampíro:
Bör utan tvekan vara med i Spaniens EM trupp i sommar!
Barcelona Vampíro
2016-03-02 21:18
Denna jävla Aduriz, vilken lirare!
Barcelona petersays
2016-03-02 21:11
Samme Kameni som alltid STORSPELADE mot oss när vi mötte Espanyol.
Vlom
2016-03-02 20:56
@enkos:

Jävlar, blev chockad när jag såg det självmålet (kolla på länktipset).
Barcelona enkos
2016-03-02 20:42
Vilket galet självmål av Malagas Kameni.
Vlom
2016-03-02 20:31
Intressanta matcher som spelas ikväll:

Celta Vigo vs, Villarreal: Klockan 20:00
Inter vs. Juventus: Klockan 20:45
West Ham vs. Tottenham: Klockan 20:45
Liverpool vs. Manchester City: Klockan 21:00
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2016-03-02 20:08
@Barcelonistas:

Barcelonistas

Måste du upprepa saker andra sagt 5 inlägg innan? Har varit bra diskussioner senaste dygnen, försök gärna häng med i det istället för att använda härskartekniker om du vet vad det är.

Barcelona the cameroonians
2016-03-02 19:33
[QUOTE=neymar JR]The camerooninas Precis vad jag har väntat på hela dagen, jag tackar. Så det naturliga nästa steget blir fotbolls arenan, har det funnits några alternativ uppe? Med neymar i klubben så borde dom kunna trissa upp siffrorna ytterligare... [/QUOTE] Ja, det finns en form av utslagning mellan de olika arkitekter som lämnat in förslag där ledare i klubben och representanter för Barcelona stad sitter och tar ut de som går vidare och får möjlighet att slipa på sina offerter etc. Jag har för mig så här på rak arm att det slutgiltiga valet sker i slutet av detta år. Dock måste ju ledningen få igenom budgeten via medlemmarnas generalförsamling innan de kan klubba beslutet. Det handlar troligtvis om vilken nivå skulden ligger på, den ska enligt ledningens egna ramar vara under €200 miljoner. I somras låg den som bekant på €328 miljoner. Angående Neymars dragningskraft för att höja budet från Nike så bör ju klubben först få igenom en förlängning med brassen innan han kan användas som leverage i en förhandling - men visst har du en poäng.
Barcelona Katalano
2016-03-02 19:15
@enkos:
Jag spyr väl aldrig ut hat. Jag menar att tidningarna med denna nyhet fortfarande bara är ute efter klick. Även om Gazzettan publicerar samma sak. Sensationsnyhet utan någon substans. Skulle de göra sig av med Zidane redan efter denna säsong skulle Perez hängas i huvudstaden :P Edit: Om inte tanken rean från början varit att Zidane bara ska vara interim manager tills sommaren, men då tror jag de hade gått ut med det tidigare. Skulle de gå ut med att de skickar ut Zidane utan att ge honom en ärlig chans så måste Zidane själv vara den som lämnar... Annars blir fansen för arga.
Barcelona Liunil Masse
2016-03-02 19:15
Allegri i Real är något av det sista jag vill se. Helt galen taktiker. Nej fy behåll Zidane!
Annons: