/spanien/barcelona/forum/10803.aspx/spanien/barcelona/forum/10803.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-09-13 21:41
Jag hoppas HOPPAS att Puyol byts in.. Behövs lite jävlar anamma där bak... Ut Keita upp med Busi och Puyi-Masken
Barcelona excellence
2011-09-13 21:40
Barcetia jag såg faktiskt inte att han höll för låret men så fort jag såg hur han "reagerade" så kopplade jag det till kraftigt hjärtrus/illamående.
Barcelona L.A.M Nr 10
Alltså, det är en rätt bra halvlek från vår sida förutom förvirring i försvaret i början, helt onödigt, man måste vara på tårna direkt i en sådan här match.

Annars spelar vi bra passningsspel och trycker ner Milan riktigt mycket, dock är jag rädd för deras kontringar, när de väl kommer upp. Pato är farlig. Men vi måste vara mer effektiva. Ett enormt spelövertag och vi borde ha gjort mer än ett mål.

Men om de fortsätter såhär i andra så kommer vi göra ett mål till. Men det gäller att vi tar vara på chanserna vi får. Tror dock fortfarande på mina målskyttar, Pedro, Messi och Keita:)
Barcelona Éluc
Njae, Andrés tog sig ju inte för benet eller något, och gick av plan självman. Såg ut som han mådde dåligt när han hängde över reklamskylten.
Barcelona God is a five letter word - Messi
Optimist enda till sista sec..
3-1 vinner vi.

54' Fábregas
82' Messi
Barcelona Abbe.
Blir nästan rädd när jag ser Messi komma runt vid målet. Hur f*n hinner han upp bollen där? Helt otroligt.
Barcelona DM1982
2011-09-13 21:39
Att Barcelona och Milan kommer komma etta och två i gruppen är det inget snack om, frågan är väl hur placeringarna mellan dem blir. De enda spännande matcherna i gruppen är faktiskt bara mellan Milan och Barcelona, de andra är bra transportsträcka. Det gör gruppspelet rätt så trist faktiskt. Det gäller de andra grupperna också förutom City-gruppen.

Spelet kom igång på slutet men det är absolut inget skönspel. Det har gnällts mycket på backlinjen men jag måste säga att det offensiva spelet är värre. Felpass på felpass har varit melodin, tror inte jag har sett fler felpass sedan....jag förra matchen faktiskt, mot Sociedad. Det klickar inte ännu med passningarna, nu är de dags att komma igång med det faktiskt.

Jag tror att vi vinner i kväll men spelet har inte sätt ut som jag trodde att det skulle göra.
Barcelona Decinho
2011-09-13 21:39
Det var baksidan, inte något illamående. Man såg klart och tydligt att ena läkaren pekade mot baksidan när Iniesta gick ut mot bänken. Hoppas inte det var allvarligt.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-13 21:38
Vadå illamående, vad snackar ni om? Han blev väl skadad?

?- Pedro Rodríguez has scored in each of his last three Champions League appearances: against Real Madrid, Man Utd & Milan. Glory.[OptaJose

Ingen kan iaf påstå att han inte gör mål viktiga matcher!

För övrigt delar vi ett rekord med Bayern numera då vi har gjort mål i 22 raka CL-matcher i rad.
Barcelona Smogen
Om vi fortsätter spela Busi och Mascherano som mittbackar och Keita som pivote tror jag nog vi kan sluta hoppas på att vinna några titlar denna säsongen. Kanske kan vara klubblagsVM då.
Barcelona B-Guden
fuck min steam står
Temporarily unavailable

Try again in 5 minutes.
1
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
Rena rama skämt oddsen på Arsenal.
4.20 gånger pengarna, galet.. tack tack. :P
(Innan match alltså)

Spelet ser f.ö bättre ut mot slutet, dock inte bra.
Hoppas vi skärper till oss nu.
Barcelona barcetia - Asexis7
excellence

men han höll sig för ljumsken efteråt så tror det kan vara det också?
Barcelona Froyd
2011-09-13 21:37
Har aldrig sett Barca göra så många misstag på länge.. vad har hänt? Måste börja fokusera och spela med lite mer marginaler.. Tyckte det redan såg bättre ut när Cesc kom in då det blev mycket mer löp och snurr på Milans försvar.
Barcelona Rambla~
2011-09-13 21:37
Det är tur att vi har bättre bredd på mittfältet i år för skadorna har ju redan börjat komma.

Jag tycker att man kan kritisera Peps taktiska förberedelser till den här matchen. Då menar jag inte att han startar med Keite som pivote. Snarare så borde han ha insett att Milan skulle ställa upp med rena rama kontringslaget när det stod klart att Zlatan missade matchen. Det är spelarbuss med instruktioner till alla försvarare att slå iväg bollen på djupet så fort Barca tappar bollen. Pep borde ha förutsett detta kan man tycka.
Barcelona excellence
2011-09-13 21:36
Tror snarare att Iniesta fick en rejäl hjärtklappning i det läget och fick högt blodtryck så att han blev lite yr. Jag kunde nästan läsa det på hans ansiktsuttryck och kroppspråk då jag själv får det ibland. Ingen trevlig känsla just när man har det.
Barcelona Abbe.
Vad är det med våra spelare och muskelskador? Iniesta är knappast den första den här säsongen som drabbats av sträckning/bristning i låret - och vi har enbart spelat två ligamatcher hittills.
Barcelona Messidinho_10
Vad hände med Iniesta??
Andreas-
Ja den här matchen är ju ett jävla sorgebarn. Pep måste inse att Busquets/Mascherano är rena rama jävla dagis. Keita ska för helvete inte spela heller. Pedro o Villa är iskalla.

Det är tur vi har grabbarna grus i Cesc o Messi. Dem fixar biffen idag, men oj vad problem vi kmr få denna säsong om Pique lr Puyol åker på en långtidsskada. Skrämmande...
Barcelona Jeffren
2011-09-13 21:35
Usch vilken dålig halvlek utav oss
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
Jag tror vi vinner detta tillslut, Milan har inte haft så mycket chanser alls efter sitt mål. Tråkigt som sagt att Iniesta gick av, men såg inte allvarligt ut, han är säkert tillbaka redan mot Osasuna nu till helgen.
Barcelona Éluc
Det är lite roligt att Milan spelar skit men ändå står det 1-1.
Hutch
Det är så jävla skrattretande så det inte finns. Milan kan inte passa bollen och de har ingenting framåt. De har det där skitmålet Pato gjorde pga förvirrat försvar.

Detta måste vi ta i andra.
Barcelona Smogen
2011-09-13 21:34
Jag tror tyvärr Iniestas "illamående" var hans uttryck efter att han känt skadan....

Någon som kan ta reda på någon info i halvlek?
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-13 21:34
Sätt bolljäveln då för bövelen
Barcelona kompol
2011-09-13 21:32
stream
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-13 21:31
Det känns väldigt orimligt, men som du säger, hoppas går ju. Vi har fan inte råd med vampyren borta länge!
Barcelona Larsson1333
Seriöst, så fort Alves får bollen så händer det ju inget där ute, spela in bollen direkt eller hem med den, stå inte och tveka så förbaskat mycket
Barcelona B-Guden
Varför skjuter inte Alves när han är 3 meter innanför straff området
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2011-09-13 21:30
Mycket tveksamt att Iniesta bara mådde dåligt
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: