/spanien/barcelona/forum/10792.aspx/spanien/barcelona/forum/10792.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FC Barcelona #10
2011-09-11 19:57
2011-09-11 19:57
Hutch

Tack :)
Hutch
2011-09-11 19:56
Stream till B-lagets match.
Barcelona Hyder
2011-09-11 19:55
Hetfield

Vet inte riktigt vilket inlägg du svara på nu men jag håller med dig. Det går inte att bara slänga ihop spelare för att kunna spela 4-3-3. Jag hade mer än gärna sett ett tvåmanna anfall med Osvaldo och Bojan där Totti släpar bakom. De två förstnämnda ska spela centralt och absolut inte på några kanter.

De Rossi, Pjanic och någon annan än Perotta bör vara mittfältarna bakom och Rosi borde förpassas till bänken. Luis har kanske lärt sig något av förlusten, det hoppas jag i alla fall.
Barcelona BB-Barceloneta
2011-09-11 19:54
Såhär tycker jag mittfältet och forwards linan ska se ut: Iniesta. Busi. Xavi Cesc. Messi. Villa Messi och cesc har relativt fria roller medans villa är lite mer på ett ställe men hela anfallsspelet blir beroende av mycket rörelse men det brukar de här killarna vara bra på
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2011-09-11 19:54
Barca B på länken, börjar nog snart.

Hoppas att killarna i Barca B visar lite mer intresse kring att spela fotboll än vad a-laget gjorde.
Barcelona Hetfield
2011-09-11 19:53
Barcelona el Maestro!
2011-09-11 19:50
Stream, någon?
Barcelonistas
2011-09-11 19:48
Hur tycker ni mittfältet ska se ut på tisdag? Cesc har visat riktigt bra form den senaste tiden i Barcelona kanske bör han starta på tisdag? Eller så kör vi med vårat bästa mittfält Xavi-Busi-Iniesta.

Jag har inte så bra koll på vilka som är skadade men jag hoppas på denna startelva på tisdag.

Alves-Puyol-Pique/Masken-Abidal

Xavi-Busi-Iniesta

Pedro-Messi-Villa
Barcelona DM1982
2011-09-11 19:47
Barcelonistas

Med tanke på att en Barcelona-legend tränar laget och att en populär Barcelonaspelare är där nu så finns det faktiskt både ett intresse och relevans kring att skriva lite om Roma.
Barcelona BB-Barceloneta
2011-09-11 19:45
Varken Grimaldo eller deoulefeu startar i dagens match
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Hetfield
2011-09-11 19:43
Barcelonistas

Nu råkar jag inte bry mig om vad du tycker.

Hyder

Om Enrique inte kan ändra på saker och ting så är jag orolig om han ens passar in i Barcelona. En tränares styrka måste vara att kunna anpassa sig efter materialet och situationen. Hur många gånger har inte Pep ändrat spelet för att få ihop laget när det är skador?
Barcelonistas
2011-09-11 19:42
Hetfield

Jag respekterar ditt inlägg och dina tankar kring Roma, men så vitt jag vet så är detta ett Barca forum right? Inte fan ska det diskuteras Roma här inne, det finns ett forum för den klubben vid Italien sidan.

Vi spelare en mycket viktig match om 2 dagar mot Milan, kanske vore det bättre och diskutera den matchen eller? För ska jag vara ärlig så tror jag inte att någon bryr sig om hur det går för Roma.
Hutch
2011-09-11 19:33
4-3-3 representerar en form av totalfotboll där kortpassningarna ska ta laget hela fram till mål. Krävs en mycket taktisk drillning. Har Roma spelarmaterialet? Perotta på mittfältet funkar ju inte, han är mer medioker än ordet medioker. Bojan funkar inte som ytteranfallare, det är inte hans 'thing'. LE är dock väldigt bekant med 4-3-3 och anser att det är den ultimata formationen. Han får fixa detta.

Angående diverse forum så är Juventus-forumet ett världskrig vid förlust. Massa 'hora' och 'kuk' hela tiden.
Barcelona Hyder
2011-09-11 19:28
Eto'o har gjort mål igen för sitt Anzhi. Det verkar rulla på bra, synd att man inte kan njuta av kameruanen på samma sätt nu som tidigare.
Barcelona Hetfield
2011-09-11 19:14
Problemet är ju att Luis Enrique vill spela 4-3-3, vilket Roma inte har materialet för. 4-3-3 kräver två riktigt bra yttrar, det saknar man.

På tal om forum. Det är rätt så intressant när man tittar i varje forum och ser nivån. Jag tycker att forumet här inne är riktigt bra på grund av mods som verkligen agerar när det gäller. Visst, det finns vissa användare som inte ska skriva här egentligen och som ingen gillar, men de får man ignorera.

Frodo

Fansen hatar inte LE. Curva sud klappade efter matchen och stöttade de, det är snarare ett par muppar som hatar Enrique nu.

Men så fort LE vinner så är han bäst, det är så det funkar.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-11 18:59
Kan inte Osvaldo och Bojan starta? Jag vet inte hur bra Totti känns nuförtiden men att ha alla tre i truppen känns som en fail. Alla är centrala anfallare och antingen kör man 4-4-2 och två av dem på topp eller 4-3-3 och en av dem i mitten. Inte som nu, Bojan och Osvaldo för det blir bara kaos.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-11 18:53
westinho

Tvärtom tycker jag. Bojan som släpande för att han har tekniken för att kunna hålla i bollen, tekniken för att utmana och göra en gubbe, intelligensen att hitta ytor. Totti behöver bara stå inne i boxen och göra det han gör bäst - avslutar kliniskt. Men jag förstår hur du tänker, det funkar säkert lika bra.

Förresten är det verkligen överraskande att inget lag snodde Guardado när Deportivo åkte ner i Segundan. Han hade lätt platsat i ett lite-över-mitten-lag i Primeran.
Barcelona Hijo
2011-09-11 18:52
Vad tror ni om Barca B idag? Tror ni dom har chans o rubba Depor med Guardado i spetsen?
2011-09-11 18:33
Addeh

När börjar matchen?
Kommer det finnas stream?
Barcelona Frodo
2011-09-11 18:11
Rambla~

Jag tror på Lucho. Han är en vinnare och knappast en person som inte kan hantera motgångar. Det är uppförsbacke nu med tanke på att fansen hatar honom men han lär fixa det.
Barcelona Rambla~
2011-09-11 18:00
Är det bara jag som fortfarande tror på Lucho och att han kommer att få ordning på Roma till slut?
Barcelona Frodo
2011-09-11 17:50
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!

Lugn nu. Inget slår kloaken puertan.:P
Barcelona A.Gaudi
2011-09-11 17:50
tråkigt. man vill ju att det ska gå bra för enrique och att han en dag får coacha barca. men skulle vara mycket förvånad ifall han fortfarande är tränare för roma när säsongen är över.
Atlético addeh
2011-09-11 17:49
Ikväll spelar Barça B mot Deportivo hemma på Mini Estadi. En riktigt stor match för våra canteranos. Eusebio förfogar för första gången över mer eller mindre fullt manskap dessutom.

Rafinha lär väl åtminstone få starta igen. Maken till prestation senast mot Cartagena.
Barcelona Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!
2011-09-11 17:46
Jag gick in i Roma forumet förra året och skulle skriva en sak men sen såg jag nivån, lämnade illa kvickt.

Kan nog ha varit den lägsta nivån jag någonsin sett på SvenskaFans.
Barcelona Rambla~
2011-09-11 17:44
Frodo

Japp, där finns ett fåtal idioter på det forumet som förstör för alla de andra som är vettiga och villiga till att diskutera sansat. Jag gjorde misstaget att gå in där och säga åt en snubbe att lägga ner och bete sig som en skitstövel. Det borde jag inte ha gjort tydligen.
Barcelona Frodo
2011-09-11 17:41
Tyckte man att folk var dryga på les rambles efter vårt oavgjorda resultat så är det ingenting i jämförelse med hur Romas forum ser ut. Det råder en anarki där folk skriver exakt det de vill.

Hetfield

"Fast Borriello är väldigt snygg, det måste du ge honom :P"

Du glömde "no homo".:P
Barcelona Rambla~
2011-09-11 17:36
Uff vilket kanonmål av Ruben Rochina nu för Blackburn. Han lät vänstern tala, distansskott som gick ribba in.

Det enda positiva med Barcelona-anknutning denna helg.
Atlético addeh
2011-09-11 17:35
Jag förstår inte varför man värvade både Bojan och Osvaldo. Vem som är bäst är det inget snack om, Bojan är inte i närheten så bra som Jack Sparrow-kopian Osvaldo. Värvade man herr Krkic för att spela ytterforward kan vi lika gärna fail-stämpla alltihop direkt.
Annons: