/spanien/barcelona/forum/10737.aspx/spanien/barcelona/forum/10737.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Hetfield
2011-09-17 22:56
Vänta. Spelade inte Keita idag? Alls? Eller....

Mujje

Haha, det är sant. Keita är bra på det.
Barcelona barca111
2011-09-17 22:56
Underbar prestation av FC Barcelona!
Barcelona Mujje
2011-09-17 22:55
Hetfield Haha hade Pep lyssnat på folk här inne hade han ju inte haft en skoputsare/kostymstrykare!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-17 22:51
Ja, jag är oerhört glad att ha Cesc just nu :P Men också orolig för att han också ska gå sönder. Bara att hoppas att han håller länge till, precis som hans form. Vi behöver honom.

Skönt att Puyol är tillbaka också. Han såg helt OK ut! Och Abidal är också tillbaka - i sitt esse :)

Nu hoppas jag Pique, Iniesta och Alexis återhämtar sig väl och att vi slipper massa skador under tiden. Viktigt att få igång truppspelare som Fontas, Afellay, Maxwell och Adriano nu också. Deras roll är också viktig och kräver speltid för att kunna utföras väl
Barcelona Hetfield
2011-09-17 22:47
Tack och lov att Pep inte lyssnar på vissa här i forumet. Cesc, det är en väldigt bra lirare. Det känns skönt att ha Cesc när Iniesta gick sönder.

Messi fortsätter imponera och återigen så agerar botten/mittenlagen som plankor så fort Barcelona har en bra dag.
Peshmerge - AS9
2011-09-17 22:45
Riktigt bra spelat idag av laget. MEN hur ofta missar Leo såna lägen som han fick gång på gång under matchen?! En Messi i riktigt bra form hade gjort 5 mål idag och inte 3. Jag gnäller inte 8-0 det är svaret till allt som hänt senast.

Men spelare som Pedro måste komma i form(för och få spela som dagens match) och Villa med trots 2 mål idag. Sist men inte minst. SERGIO BUSQUET ska spela på mitten och ALDRIG som mittback igen. Hur bra killen är där. Det är helt otroligt!

Visca Barca!
Barcelona El Kaiser de Michoacán
2011-09-17 22:34
Grande seger ikväll. Blev som många trodde, Osasuna fick betala dyrt för Barcelonas två senaste poängtapp. Extra skönt att Villa fick hänga två då hans självförtroende kan behöva det. Förövrigt är ju samarbetet Cesc-Messi helt otroligt och då kommer vi förmodligen ha dessa två kvar i många, många år framöver.

Ser nu fram emot en tuff match på onsdag mot Valencia!
Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:29
Grace/Wastelands

Kan ha hänt, men då skrev han att jag var en ständigt hatare och svor stup i kvarten och det kanske jag har gjort lite nu men det endast pga frustration av en person utan respekt mot andra!
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-09-17 22:28
Vart e bojan ?
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-09-17 22:28
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
BYTT ÄMNE !
Barcelona Messidinho_10
2011-09-17 22:27
Grace/Wastelands

Snälla bevisa det!!
Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:27
Jag accepterar inte mer skitsnack av folk runtomkring i forumet, har någon jävel härinne ett problem så ska de ta det problemet personligt med mig via pm!

Ett jävla tjat, nu byter vi ämne.

Hinner Pique tilbaka mot Valencia månntro?
Grace/Wastelands
2011-09-17 22:25
Messidinho_10

Om du inte ens har koll på alla du skickat PM till ska du nog bara vid det här laget hålla käften och tagga ner. "vem är du?" Vad spelar det för roll? Du skickar högst patetiska PM till typ alla här inne på Les Rambles när någon inte håller med dig angående något.

Om du någonsin förväntar dig att bli bemött på ett okej sätt ska du nog skärpa dig och bete dig.

Trippeln

Jag såg exakt samma diskussion mellan dig och Andreas för en vecka sen och ni hugger ju alltid på varandra.
Barcelona Messidinho_10
Trippel

Skit i det nu orka
Barcelona Messidinho_10
Tripplen

Jag tror att han har bytt nick till någon annan som du kanske ser..
Ähh skit i det nu vi snackar fotboll istället mkt roligare, vart fan är Bojan ??
Barcelona Damido
Vem leder La Ligas skytte liga och assist liga?

Någon som har en länk där det uppdateras snabbt?
Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:23
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!

Vart gömmer du dig?
Barcelona Messidinho_10
2011-09-17 22:22
Grace/Wastelands

Varför ljuger du, om att jag skickar PM haha du är patetisk. Och föresten när fan kom du in i bilden, har aldrig sett dig här förut, vem är du??
Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:22
Grace/Wastelands

Jag råder dig att inte blanda dig in i något du inte förstår, först säger du att det här tjafset mellan vi tre har hänt förut vilket är en osanning då han blandar in mig och förolämpar mig i slumpmässiga inlägg helt utan belägg. Jag har inget med han och göra, jag har inte pratat med honom och plötsligt dyker mitt och Messidinho_10 namn upp där det står ett och annat om oss.

Sen säger du att vi inte ska snacka skit om honom när han inte är närvarande, inte lite ironiskt av dig när det är precis det pajasen gör?
Grace/Wastelands
2011-09-17 22:20
Messidinho_10

Du anser inte att du om någon borde vara tyst vad gäller att gå över gränsen men förbli ostraffad? Du skickar ju pm till folk åt alla håll om jävligt patetiska saker.
Barcelona Messidinho_10
2011-09-17 22:17
Tripplen

Aa kontakta cred så han blir spärrad eller nåt. För han har gått över gränsen flera ggr utan att få spärr, konstigt nog..
Grace/Wastelands
2011-09-17 22:16
Kan ni inte ta det i PM istället. Jag har sett den här högst ointressanta om än högst komiska diskussion förrut mellan er tre. Det enda ni lyckas göra är att bevisa vilken otroligt utvecklad vokabulär ni besitter.

Och nu sitter ni och skriver till Andreas om vart annat vilken "horunge" han är trots att han inte ens är med i "diskussionen"? Schysst spam av forumet.
Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:15
Messidinho_10

Ska nog ta och göra det, men det här är andra gången han förolämpar oss båda och en till person!
Barcelona Trippeln
Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas!

Du är inget annat än ett levande skämt, fega jävel.
Barcelona Messidinho_10
Trippeln

Ähh skit i det ta inte honom allvar.
Ta bort inlägget innan du blir bannad ett litet tips.
Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:14
''Jag undrar om Messidinho_10 och Trippeln är syskon, skulle nog nästan kunna sätta 500:- på det men bara nästan.
Samma symptom i alla fall. ''

Och här är grunden till min frustration, och han skrev en liknande sak helt oprovocerat för 2 dagar sedan!
Grace/Wastelands
2011-09-17 22:13
/popcorn.

Barcelona Trippeln
2011-09-17 22:12
Borttaget av mig men innehållet var att Andreas V.V - E.P - Viva Las Vegas! är ett skämt!
Barcelona Messidinho_10
2011-09-17 22:12
DM1982

Vatten hjälper inte fan. Jag häller upp lite wiskey och väntar på Bojan ska komma in och dundra in en i krysset.
Grace/Wastelands
2011-09-17 22:10
Napoli och Udinese är verkligen dom lagen som är roligast att glo på i Italien.

Även kul ibland när Inter tappar in 4 bollar mot Palermo och såna lag.
Annons: