/spanien/barcelona/forum/10735.aspx/spanien/barcelona/forum/10735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-09-27 21:42
Napoli imponerar, men nästa säsong blir de nog av med trion Lavezzi, Hamsik och Cavani. Vad händer då?

Precis som de spanska lagen under Barcelona och Real Madrid tappar spelare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-27 21:41
Hoppas de här resultaten håller sig. Vill ha Napoli och Bayern vidare från dödens grupp, ut med City:) Eller egentligen hoppades jag från början att Villarreal kunde på något sätt ta sig vidare men de är ju helt under isen, åker väl antagligen ut La Liga i år och blir slagpåse i den här gruppen. Men det blir kul om Bayern har 6, Napoli 4 och City 1 efter två omgångar. Blir jobbigt för City då.
Barcelona Barcadinho.
2011-09-27 21:40
City spelar så jäkla långsamt. Omvandlingen från den snabba traditionella engelska fotbollen till den långsammare sydliga stilen har gått lite för långt i City.
Meningen med den sydliga stilen är inte att spela som sköldpaddor...

Grabbar, ursäkta att jag är lite negativ nu, men jag vill vara ärlig.
Det finns knappt några intressanta matcher i alla dessa Cl - grupper, utom grupp A med Bayern, Napoli, City o (Villarreal). Verkligen inte.
Bortse från vårt specifika intresse för Barca.
Kanske Valencia-Chelsea, men inget mer.
så jäkla gråa och trista grupper.
Barcelona Barca o Mort!
2011-09-27 21:40
Tycker fan synd om Hart i Citys bur. Så borta de är i backlinjen. Napoli ser fan starka ut iår även om Villarreal inte imponerar. Hoppas de får behålla sina nyckelspelare och bygga på istället för att sälja bort. Vet någon hur de ligger till ekonomiskt?
Barcelona DM1982
2011-09-27 21:39
Ser inte ut som om City kommer komma särskilt långt i CL. De får väl lägga ut någon miljard till.

Småtrista matcher jag kikar på. Villarreal har ingen chans mot Napoli, Real är överlägsna Ajax. CL har blivit så stort att det är många matcher som är tämligen trista, grupperna är bara transportsträckor för de tunga matcherna i slutspelet. Visst är det en hel del bra matcher men man vet mer eller mindre vilka ettorna och tvåorna blir redan nu. Det är möjligen Citys grupp som är osäker, resten är typ klara.

Barcelona och Milan blir etta och tvåa i gruppen, det kan väl vara lite osäkert om Barcelona vinner gruppen eller inte. Att något annat lag i gruppen skulle skrälla finns inte. Jag har knappt koll på vilka de andra två lagen är och bryr mig ärligt inte särskilt mycket.

Kanske läge att banta CL?
Barcelona den närkingska älgen
2011-09-27 21:38
Bra match mellan Bayern och City. Böljar på rätt bra! Gomez hittar ju målchanser med förbundna ögon. Frågan vad Villareal håller på med? Inget som funkar för dom känns det som..
Barcelona Hetfield
2011-09-27 21:36
Haha, snacka om bra läge för Napoli. City ligger under och de leder mot Villarreal.

Cavani är kung. Han ser ut som en syrsa, men han rör sig som en gasell.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:32
SåDÄRJA! Seriöst, med tanke på hur Gomez sprutar in mål så måste han vara aktuell för Guldskon när den delas ut.
Hutch
2011-09-27 21:32
Gomez har slagit in två superenkla mål mot City. Haha, vilken måltjuv han är denne Gomez.

Wow, Napoli imponerar ju. Cavani fortsätter att leverera.
Barcelona Rambla~
2011-09-27 21:31
Haha Citeh, dags att köpa nytt lag igen. :P
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:26
Det går bra nuuu! Lille leder, Napoli leder och det börjar bli mål i Bayern - City matchen.

jag vet att man inte får diskutera odds osv men man borde få det! det är fortfarande fotboll och det är ju väldigt sällan vi bara diskuterar barcelona här!

anyway, riktigt fin fotbollskväll!
Barcelona Barca Barca
2011-09-27 21:19
Nilmar hamnar på min top 3 sämsta avslutarelistan...
Barcelona Rodriiguees
2011-09-27 21:17
Streamen som pep g fick, funkar den i safari? skiten laddas typ inte...drygt.
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-09-27 21:15
Är det bara jag eller är matchen mellan Bayern - City ett sömnpiller?
Barcelona Pep.G
2011-09-27 21:13
elbraco o Nestp

Tack ska ni ha ! Bussigt :D
Barcelona II Barça II
2011-09-27 21:11
Snyggt mål av Real. 1-0. CR.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Nesto
2011-09-27 21:11
Pep.G

Här har du en bra stream till den matchen.

Elbarco, kolla länk!
Engelska kommentatorer från Sky sport. Riktigt bra!
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:10
Pep G.

wiziwig.eu, YES sänder matchen dock utan kommentatorer. annars var det jävligt få streams uppe. har inte hittat en enda med engelska kommentatorer.
bra kvalité dock.
Barcelona Pep.G
2011-09-27 21:08
Tjena grabbar. Vet någon vad den nya Myp2p sidan heter nu? Ville gärna se City-Bayern matchen.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:05
haha, grande napoli. så värd match att betta på :P ett kungligt napoli på hemmaplan mot ett villarreal som har kräftgång...bra odds dessutom.
Barcelona Mojito - Culé (un estilo de vida)
2011-09-27 21:04
fi fan vilken start av Napoli - och vilket tryck på läktarna, helt galet.

Nästa fotbollsresa utanför Barcelona kommer gå till Neapel.
Atlético addeh
2011-09-27 21:03
Haha, Gonzalo är verkligen urusel.
Ryo Miyaichi !
2011-09-27 21:02
Napoli spelar så jävla kvickt.
Barcelona II Barça II
2011-09-27 21:00
Bra start av Ajax. Hoppas de orkar 90min.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Sano97
2011-09-27 20:53
Sladjan började tjafsa rejällt med bosse efter el Clasico men jag gillar han inte ändå eftersom att han alltid favoriserade engelska lag och specielt man United vars Alex Ferguson han hyllade konstant efter varje match.
Barcelona Hetfield
2011-09-27 20:43
Napoooooooollllli! Kom igen nu.
Barcelona Barca Barca
2011-09-27 20:42
Själva posten eller tjänsten som dom får betalt för är så onödigt även om Sladjan faktis mot slutet rabblade upp par intressant fakta innan match. Kan tänka mig att Sladjan fick en o annan utskällning efter den partiska ställningen som han hade varje gång barca spelade. Tror det var efter arsenal (åttondelen) eller Real madrid (semin) förra året i CL som han tjaffsade med Bosse.
Barcelona Hetfield
2011-09-27 20:40
Jag hade inte haft något emot ifall man hade en Frank Sjöman typ istället för "Sladjan" rollen. En erfaren person som kan komma med roliga anekdoter.
Barcelona Éluc
2011-09-27 20:39
Någon som har en kvalitetsstream till Bayern - City?
Barcelona Barcelona10Messi
2011-09-27 20:38
Barca:

Sladjan gjorde det åtminståne bra till skillnad från hon bruden som inte äns kan göra det enkla intressant!
Annons: