/spanien/barcelona/forum/10733.aspx/spanien/barcelona/forum/10733.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona cuule!
2011-09-18 23:07
fyfan vilken otur jag har. här e måltipset jag gjorde

lazio genoa 1-2
atl madrid racing santader 4-0
napoli milan - 2-1
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2011-09-18 23:05
Roligt att madridredaktionen tar upp gräsmattan i Valencia. Vad jag minns så har inte Madrid själva klippt gräset och vattnat det när de ska möta Barca på Bernabeu. Smålagstaktik, som Mourinho själv brukar säga...
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-09-18 23:03
Andreas

Brukar inte käka chips så här sent, men ikväll gör man ett undantag tycker jag.
Varför tog du bort Las vegas nicket?

:P
Barcelona BB-Barceloneta
2011-09-18 23:03
Cuule! Jag hörde inför Osasuna matchen att han skulle vara borta 10 dagar till ungefär. Han missar väl två omgångar till skulle jag tro
Postat via SvenskaFans-appen
Andreas-
2011-09-18 23:01
Kommer njuta av att se FK Europa idag. Ibland är fotboll olagligt härligt.
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-18 23:01
Grace/Wastelands

Vi får se hur långvarit han blir i barca, men jag tror fortfarande på honom. Har sett tillräckligt mycket av honom i PSV/Holland för att tro att han kan lyckas i Barca. Inför säsongen hoppades jag dock på att han skulle få en hel försäsong för att komma in i det ordentligt, men så blev ju tyvärr inte fallet.

Aja, nu är han tillbaka och både vi och han själv behöver honom i form snabbt! Annars är risken väldigt stor att vi pga slitna spelare tappar onödiga poäng nu framöver. Är rätt orolig inför veckan, även om det såklart känns bättre efter Reals poängtapp :)
Men håller Villa, Cesc, Xavi m.fl för 2 matcher/veckan? Tur att backlinjen snart är intakt i alla fall.
Barcelona cuule!
2011-09-18 23:00
Hur länge är pique skadad ? nån som har information om de ?
Barcelona Dill - Busquets!!
2011-09-18 22:56
cuule!

Yes, det börjar 23:10, kommer att sitta bänkad som vanligt :)
För övrigt ser cavani ännu bättre ut i år!
Barcelona FC-Barcelona
2011-09-18 22:54
Nesto

Jag håller med att det var för hans bästa, men jag själv hade älskat om han fick en chans, jeffren fick 3 år på sig bojan fick 3-4 år på sig, men men synd diggar honom skit mycket.
Grace/Wastelands
1.70-ligan

Tycker lika gärna man kan spela emd Rafinha elelr dos Santos i ärlighetens namn. Såsom Afellay spelat för oss, bortsett enstaka stunder av briljans tycker jag inte att han bidrar med så mycket. Jag blir dock hemskt gärna motbevisad. Men tja, vid skador är det alltid bra att ha spelare för bredd. men tycker inte Afellay känns speciellt vass och inte en spelare jag tänker är en direkt het ersättare till någon ordinare i nuläget.
cuule!

Juste fan det gör den ju, jag som leta efter highlight mellan Lev-Real. Bara att avvakta.

:P
Barcelona Denyo ©
2011-09-18 22:53
Alla som älskar läktar kultur kolla på denna länk!

GÅSHUD! Önska att Barcas publik var så här det är det enda som saknas!
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-18 22:53
Barca4eva

Korrekt analys. Kom du ihåg det själv eller var det pga att jag skrev "länkade till denna videon tidigare idag"?
Barcelona cuule!
2011-09-18 22:52
thiago alcantara!

Du är ju ett skämt ? du ger feedback till dig själv haha! tönt !

underbart att realmadrid förlorade idag! fotbollseuropa börjar väl 23:10?
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-18 22:52
Grace/Wastelands

Tycker du verkligen det som läget är nu, med Iniesta och Alexis borta? Just nu är jag väldigt glad at vi har honom. Det är tunt som det är inför det tuffa spelschemat vi har framför oss.

Att Ibi är en bra spelare tvivlar jag inte ens sekund på. Nu har han chansen att få lite mer speltid ett tag så att han kommer in mer i spelet, och på så vis får ut mer av sina kvalitéer i Barca. Kanske gör det också att han blir ännu vassare som supersub när alla är tillbaka.
Barcelona Barca4eva
2011-09-18 22:50
1.70-ligan. Andra gången du skriver om det :p Dessutom är det ju old news.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 1.70-ligan
2011-09-18 22:48
länkade till denna videon tidigare idag. En kille från som blev "upphittad" av Barcelonas scouter under en semester i staden. Återstår att se om han flyttar till Spanien i framtiden. Kul hursomhelst och han verkar vara en riktig cúle att döma av klädseln =)
Barcelona Blaugrana91
2011-09-18 22:48
Cuule * Thiago Alcantara

Nej, det är däremot en Brasiliansk tidning som säger det och att det ska bli officiellt imorgon...
Det komiska är att samma Brasilianska tidning så sent som igår påstod att Neymar skulle bli klar för Barcelona imorgon, svårt att ta en sån tidning på allvar...
2011-09-18 22:47
El Soap

Har svårt att se honom vara före Pedro och Alexis, men så länge inte han gnälller så gör det mig inget att han spelar och breddar laget. Inte som vi köpte honom för en dyr peng precis. :P
Grace/Wastelands
2011-09-18 22:46
Jag ser ingen framtid alls för Afellay i Barcelona. Om det stämmer att Juventus erbjöd 13 m euro för honom anser jag att det var ren idioti att vi inte släppte honom.
Barcelona Nesto
FC-Barcelona

Ja fast det var väl det bästa för honom?
Nolito skulle inte ha någonting att säga till om i dagens barcelona med Pedro,Villa,Messi,Sanchez och Affelay samt ett fullt mittfält.
Samma sak gällde för Jeffren (och i visst fall Rochina i Blackburn). Bäst för honom var att gå till Sporting och få utvecklas och spela än att nöta bänk i Barcelona.
barcetia

Haha, någon har tränat hårt på intervallen.

Cuule

Ta allt med nypa salt, han var klar för Barcelona för en vecka sedan.
Barcelona El Soap
2011-09-18 22:45
Kan ta upp det jag skrev efter Osasunamatchen för att se era synpunkter.

Jag tvivlar alltmer på Afellay i Barcelonatröjan. Han ser väldigt nervös ut, nästan skitnödig, varje gång han har bollen och nu har han varit här ett tag. Han slog också bort väldigt många bollar mot Osasuna, vilket ledde till några målchanser till Osasuna. Och nu är han långt bak i hierarkin efter Alexis och Thiagos inträde till A-laget.. Men jag ska ge honom en chans att motbevisa mig.
Grace/Wastelands
2011-09-18 22:45
Straff Betis.

Roligt att Betis är tillbaka och det med besked.
Barcelona barcetia - Asexis7
2011-09-18 22:43
BALLESTEROS SELLECCION!
Grace/Wastelands
2011-09-18 22:43
Nej.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2011-09-18 22:42
E NEYMAR KLAR FÖR REAL M ????
Barcelona thiago alcantara!
2011-09-18 22:41
Grace/Wastelands

du har helt rätt! men man blir ju så jävla irriterad på folk som skriver att pep ska avgå och sånt skit, men pallar inte bry mig ;)
Barcelona thiago alcantara!
Grace/Wastelands

du har helt rätt! men man blir ju så jävla irriterad på folk som skriver att pep ska avgå och sånt skit, men pallar inte bry mig ;)
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
Glöm inte att Spanien vann Basket-VM med Juan Carlos "la Bomba" Navarro som bästa spelare. En Barcalegend! Dessutom Pau och Marc Gasol!
Annons: