/spanien/barcelona/forum/10722.aspx/spanien/barcelona/forum/10722.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-09-18 22:22
El Soap.

Jag längtar tills Madrid besöker El Milinon och Mourinho får stöta på sin vän Preciado återigen.

Haha. Kul att det var Sporting Gijon och Mourinhos första fiende i Spanien som förstörde hans hemmasvit.
Barcelona Vamos Blaugrana
2011-09-18 22:22
Levante ole levante ole levante ole levante ole ole !
Barcelona Capitan Puyi
2011-09-18 22:21
Fast Falcao verkar vara glödhet. Hoppas innerligt på att vi ställer upp med en stark backlinje med faktiska backar
Barcelona Cataloniaboy
2011-09-18 22:20
Underbart Levante! Fan vad man mös framför TV:n när man såg hur frustrerade Reals spelare blev och framförallt psykopaten Pepe...Pinsamt...
Barcelona El Soap
2011-09-18 22:19
För övrigt är nog Ciutat de Valencia ingen favoritarena för Real, 0-0 där förra året och 0-1 nu. Kommer ihåg att man i slutet varit livrädd varje gång Real hade bollen på offensiv planhalva, men det har gått båda gångerna.
2011-09-18 22:18
addeh.

Precis. Och sen är väl Soldado lite halvskadad va?

Valencia på onsdag, Atl. Madrid nästa lördag.

Jag hade varit orolig för att möta Atletico Madrid, men de får ju alltid stryk på Camp Nou :P

Skönt att spelet verkar sitta nu. Messi-Fabregas kommer att göra kaos.
Barcelona Ride_The_Big_One(6) Thiago mot Gago = Big success!
2011-09-18 22:17
Läste lite ifrån Madrids forum att majoriteten var missnöjda med de fula spelet ifrån sina spelare, då måste det ha varit en riktig ful match lagen emellan när det skrivs en massa om de fula spelet. Någon som har länk?

Missa kvällens matcher pga träning. ;/
Grace/Wastelands
Real Madrid får ge sig ut och värva för några miljarder igen.
Barcelona El Soap
Rambla~

Just ja, är ju bara Levante- och Barcelonaspelarna som filmar, medan Real aldrig har gjort en fluga förnär.
Atlético addeh
Kul att Napoli leder. De ser starka ut, vore kul om de kammade hem Serie A.

2-0 till Betis borta mot Athletic. Wow! Bielsas manskap har tung uppförsbacke nu.

Samtliga Premier League-nykomlingar vann i helgen. Granada och Rayo har redan vunnit. Gör Betis detsamma? Slående tema.
Barcelona el Maestro!
2011-09-18 22:16
Vilken underbar helg!

Barca vinner med 8-0.
Falcao gör en äkta hat-trick och äntligen vinner Atletico Madrid.
Real Madrid törskar.
Napoli håller på att vinna.
Underbart!

Jag som trodde att Real Madrid ändå skulle vända och vinna matchen.

"Vinner vi på onsdag så tar vi över serieledningen!!"

Det är det som är utmaningen för Barca. När Messi och kompany har en utmaning brukar de vinna.
Jag är inte orolig alls.
Barcelona Rambla~
2011-09-18 22:15
El Soap

Ja men Pepe träffade ju aldrig nu heller, de där spelarna bara simulerar att de blev träffade. :)
Dani Alves.
2011-09-18 22:15
FY FAAN VAD GLAD JAG ÄR !! Äntligen ser man hur ett lag som Levante klarar av att vinna mot Real Madrid, helt sinnessjukt när man tänker på att C.Ronaldo tjänar mer än hela deras startelva hahah
Barcelona El Soap
2011-09-18 22:14
Rambla~

Först får man stämpla folk på hälen, för att sen sparka honom i huvudet. Men vi har ju sett det förut.
Barcelona Barca Barca
2011-09-18 22:13
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Mycket dumt av Bilbao att byta tränare, Caparros var extremt bra. Mycket bättre än Bielsa
Barcelona Abbe.
2-0 till Betis borta mot Atheltic Bilbao. Tuff start för Bielsa. Han har verkligen inte fått ordning på laget än. Hur lång tid får han på sig tro?
Barcelona Trippeln
UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!!!!UNDERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!!!!!!
Atlético addeh
Heywood Jablome - Por qué, Messi?

Jag är den sista som hävdar att La Liga endast består av två lag, därför kommer matchen på Mestalla bli livsviktig. Fast det klart, att Madrid förlorade ikväll gör ju att eventuellt poängtapp mot Valencia inte skulle svida lika mycket. Fast då har Los Ché ett riktigt bra utgångsläge inför framtiden.

Att förlora kommer bli viktigt på Mestalla, vi får inte förlora. Helst vinna naturligtvis, men ett oavgjort resultat hade inte varit katastrof. Tror dock, trots att Valencia varit bra inledningsvis, att vi kommer dra det längsta strået. Firma Messi-Fábregas känns ju ganska het. Nu när även Villa kommit igång med målskyttet känns det än bättre.
Barcelona Rambla~
2011-09-18 22:12
Frodo

Jag såg inte heller matchen. Kollade bara sista 10m och bet på naglarna. :P

Under den tiden fick jag självklart se ännu ett psykbryt av Pepe som domaren vände att ignorera. Tydligen är det okej att sparka liggande spelare i huvudet när man jagar ifatt en boll och vill slå en frisparka snabbt.
Barcelona Barca-nist
2011-09-18 22:11
S.eto

jag har haft det i många år. frågan är ?
Barcelona Rambla~
2011-09-18 22:10
Jag kan fortfarande inte begripa att Barca kryssade mot detta Milan. Segt lag alltså.
2011-09-18 22:10
Vad händer med Bilbao? Trodde verkligen att Bielsa skulle få fart på Bilbao och spela en offensiv fotboll med fysiska spelare.

Tråkigt att min favorit Ander Herrera är skadad.

Barcelona Blaugrana91
2011-09-18 22:09
Fan va härligt att Napoli leder med 3-1 mot Milan, dock blir jag lite irriterad samtidigt. Kan Napoli så borde vi kunnat... ;)
Barcelona Decinho
DM1982,

Haha classic! Ramlade av stolen vid "I got laid".
s.eto
Nån som är haj på dreambox här?
Nu är det fanimej upp till oss att göra jobbet på Mestalla. Det kommer inte att bli enkelt, men vi ska väl lyckas att vinna. Hade vi mött Valencia efter Milan-matchen hade jag varit mer orolig.

Vi ser hetare ut nu och vi brukar ju gå en resa med bara vinster efter att vi tappar poäng.

Vinner vi på onsdag så tar vi över serieledningen!!

Barcelona Frodo
2011-09-18 22:08
Jag missade Reals match men ser att de förlorade med 1-0. Helt underbart!
Grace/Wastelands
Betis tar ledningne mot Bilbao. Tredje raka segern på g?
Barcelona II Barça II
Nu ska alla säljas enligt puertan! Alltid lika skönt när Real förlorar.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Soap
2011-09-18 22:07
Rambla~

Man sitter ju bara och vänter på att Pepe ska göra nåt, är ju hans specialitet.
Annons: