/spanien/barcelona/forum/10696.aspx/spanien/barcelona/forum/10696.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2011-10-03 11:31
Criff -Llourinho

Det är från Caughtoffside. Med andra ord är det en direkt lögn precis som med Cahill-ryktet.
Barcelona Criff -Llourinho
2011-10-03 11:26
Hoppas verkligen detta inte stämmer! Tycker han är sopkass! Till och med sett Wenger svära på bänken när Szczesny gör sina dundertabbar!
Barcelona XAVI6
2011-10-03 00:58
Fotbolls kanalen europa saknar gamla Goda kåmark hahaha. De fyra hade bättre kemi. Hon säger i princip samma sak Som man själv kan läsa och mindre. På grund av jämdställdheten vågar man inte ens göra ett program utan en KVINNA. Hämta en duktig kvinna iaf en ex fotbollspelare eller något. Inte en jävla geek som läser själv på fotbollskanalen.se
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca-nist
2011-10-03 00:04
hahaha rolig rubrik från aftonbladet. "Juve såg ut som Barça, Milan som Arsenal"
Barcelona Riiio!!
2011-10-03 00:02
Va i helvete gör hon kärringen med Ekwall o resten i fotbollskanalen studion.. dem diskuterar domaren som råkade glidtackla Canales och sen fint bad om ursäkt när bollen va ur spel. Hon ba: "a det visar ju lite på hur dåliga domarna verkligen är i spanska ligan"..

Liksom herregud vi vet att dem är dåliga men det är ju knappast anledningen haha.
Det roliga är att hon inte ens va ironisk utan verkade helt allvarlig... jävla sopa
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-10-02 23:49
Bedrövliga Espanyol, aja skönt med serie ledning fast vi har haft en knackig start på borta plan.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-02 23:27
Real imponerar inte men ser ändå ut att gå mot en seger mot ett Espanyol som inför matchen saknar ett antal spelare. Kanske inte rätt dag att klaga, då vi också fick en billig seger ikväll. Men det slår aldrig fel - Reals poäng mot Espanyol känns kassaskåpssäkra på förhand.
Barcelona Hetfield
2011-10-02 23:13
Pastore dominerar.

Juventus har vaknat. Ser man på.
Barcelona den närkingska älgen
2011-10-02 23:06
Bra engelsk stream till Marängernas match!
Barcelona Rambla~
2011-10-02 23:01
Jag kollade PSG - Lyon en stund. Hur i kan en sopa som Nene ta plats i ett lag som nu har ambitioner att vara ett topplag ute i Europa? Han som har harvat runt i ett par bottenlag i Spanien tidigare. Jag förstår verkligen inte var de ser i sopan.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-02 22:59
Stannade kvar nere med familjen efter matchen, som för övrigt var en av de tråkigare jag sett på länge... dåligt tempo och dåligt passningsspel. Ingen riktigt vilja... MEN tre sköna poäng inkasserade och det är väl det viktigaste :)

Desto tråkigare med Abidal dock, men jag hörde att det inte var så värst illa med honom va? Snacka om att landslagsuppehållet kommer lägligt denna gången! Många spelare som slipper åka med och som kommer vara tillbaka i spel lagom/strax efter ligan drar igång igen. Och alla spelare som är hela bör kunna känna sig relativt fräscha efter den här matchen, med tanke på tempot... känns bättre att försöka se det från den ljusa sidan istället för att gräma sig alltför mycket över alla återkommande skador i truppen vi har just nu.

Men som sagt, skönt med tre poäng! Finns inget direkt att lyfta fram, mer än att vi faktiskt kan vinna utan att glänsa överhuvudtaget :) Och kul för Adriano att gå nätkänning
Barcelona Barca-nist
2011-10-02 22:50
Kunde inte Real få det där straffet nu när de får så mycket fördel av domaren??

Real Straff statistik skulle nog förbättras ytterliggare!

usel domarinsats måste jag säga.
2011-10-02 22:47
Herregud vad Ronaldo söker straffen där. Vidrigt. Stillastående, inga löpningar och hittar ingen att släppa den på. Slår bara upp den mot backens arm och vänder sig mot domaren direkt. Fyfan.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-02 22:43
NärkeÄlgen Rembrandt indeed! och man pratade om Abbiati som en målvakt som utvecklats till en stjärna på äldre dar. Jo tjena...
2011-10-02 22:42
Hur kan han inte få hörna där? Sanslöst ju.
2011-10-02 22:40
elbraco - Bojan y Thiago

Helt jävla horribel. En riktig hävla rembrandt. Det var väl den andra han gjort i år? Sådär kan han inte hålla på om Milan ska vinna scudetton. Nu är man väl så illa tvungen att slö över på Reals match och hålla en liten tumme för Espanyol..
Barcelona Alvés - Por Que?
2011-10-02 22:39
Abidal has a hamstring contracture in his right leg. The downtime is approximately 7 to 10 days # fcblive

Då är han tillbaka efter landslagsuppehållet. bra där!
Barcelona Hetfield
2011-10-02 22:38
Jag gillar inte Juventus, men jag ryser i hela min kropp att Conte lyckas vända på Juventus såhär och går runt och firar vinsten genom att krama alla spelarna.

Det är charmigt.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-02 22:37
Vilken tavla av abbiati!
Barcelona Més que un Esport
2011-10-02 22:27
Heh, bitvis har Real ett bättre one-touch än vi har... Skrämmande.
Kaka ser Inledningsvis skarp ut, det var ett tag sen.
Och dem hittar varandra bättre än vi gjorde idag, med mer speed!

Kan man hoppas på lillebror idag..? Nja.. Kanske.
Barcelona Canaletes
2011-10-02 22:27
Abidal borta 7-10 dagar och missar då landskamperna med Frankrike. Perfekt! :)
Barcelona Mangi
2011-10-02 22:22
Nöjd med 3 poäng med fortfarande inte nöjd med Guardiolas mixtrande med elvan..

Barcelona Capitan Puyi
2011-10-02 22:18
Madrid gör mål på, hör och häpna, en kontring!
Barcelona Barcadinho.
2011-10-02 22:13
DM1982.

Det är jätte dumt. Man skrämmer bort särskilt unga supportrar.
Barcelona DM1982
2011-10-02 22:07
För övrigt är kvällsmatch 22:00 en söndag en riktigt värdelös idé. Har man jobb och barn är det bara att fetglömma tanken att se matchen.
Barcelona Blaugrana91
2011-10-02 22:07
Riktigt dålig match, men man kan inte alltid vara på topp. ;)
Huvudsaken var att vi tog 3 poäng och därmed leder vi nu ligan.

Spelet såg dåligt ut som sagt, verkade inte som man ville anfalla efter 1-0...

Vi får ju komma ihåg att vi haft lite problem med Sporting förgående år också, förra året fick bara 1-1 och året innan det vann vi liksom nu med "bara" 1-0.

Faktiskt lite skönt med landslagsuppehåll nu, bara att hoppas att ingen mer blir skadad under uppehållet. Sen när ligan drar igång igen får vi ju tillbaka både Iniesta och Fabregas och Sanchez kunde ju kanske vara tillbaka han också.

Hoppas det inte var något allvarligt med Abidal, men såg inte så farligt ut, han lär nog också vara tillbaka efter uppehållet.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-10-02 22:06
Kul att vi är ligaledare igen. :)
Barcelona Barcadinho.
2011-10-02 22:03
Jag satt och surade hela den här matchen, precis som all ni andra.
Men nu i efterhand så är jag nöjd med de tre poängerna.
Vi hade en borta match i Vitryssland för några dagar sen.
Och återigen en borta resa. Vi får kanske ha lite förståelse.
Barcelona >The Reporter<
2011-10-02 22:02
Gå med i gruppen och disskutera !
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-10-02 22:02
Rörde Pedro bollen idag?
Annons: