/spanien/barcelona/forum/10689.aspx/spanien/barcelona/forum/10689.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-04 22:53
Marängen i Les Rambles

Haha herregud då borde Mourinho bli avstängd säsongen ut för allt han sagt mot domarna? Väntar i parkeringen på domarna..

Så länge inte domarna antecknar det så kan han inte bli straffad. Har hänt flera gånger tidigare, skulle Pique bli straffad nu pga sitt uttalande så är det dags för Rosell att anlita samma åklagare som fällde Juventus.
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 22:52
Marängen i Les Rambles

lägg ner och gå till ditt eget forum och njut av din förutbestämda match!
Real Madrid Marängen i Les Rambles
2012-03-04 22:48
"Pique menade på att han sen blev straffad av domaren föra att tjafsat i pausen."

Detta kallas förtal, så han bör bli avstängd.
Barcelona el Maestro!
2012-03-04 22:45
Marängen i Les Rambles:

Han borde hålla tyst. Han var nog lite arg men det skulle å andra sidan inte förvåna mig om det han säger stämmer med verkligheten. Domarna är som bekant ett skämt i Spanien. Men han borde inte säga det alls det han har sagt så öppet.
Barcelona socccerfan1
2012-03-04 22:44
aldrig tänkt på det tidigare.. men Real har verkligen inget spel som dem kan köra efter.. eller något dem gör som är deras.. enda dem gör mot ALLA lag är kontra.. försvara, kontra... tur att dem har ronaldo ;)
2012-03-04 22:41
el Maestro!

Ok, men tycker du att Pique gjorde rätt i att gå ut och säga något sånt?
Barcelona Rambla~
2012-03-04 22:40
Marängen, du vet ingenting. Pique snackade med domaren i pausen om den knuff i ryggen Keita fick när han gick upp för att nicka på en hörna. Pique frågade domaren hur han kunde missa den. Pique menade på att han sen blev straffad av domaren föra att tjafsat i pausen. Sant eller inte? Det vet varken du eller jag, Pique kan ljuga eller så stämmer det. Sluta låtsas som du skulle veta eller ha koll på hur det verkligen ligger till.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 22:40
Pepe trampar på Messis hand medvetet och hånar hela världen med ett meddelande som han ut med " det var inte avsiktligt att trampa på hans hand!"

Fotbollsförbundet är rena skämtet!

Ramos armbågar och sedan skäller ut spelaren som ligger på gräsmattan, åtgärd ? NADA

Mou gör som han behagar ingen säger nåt emot för alla är Perez käppdockor.
Barcelona el Maestro!
2012-03-04 22:39
Marängen i Les Rambles:

Okej. Domarna i Spanien är ett skämt. De anmäler spelare när dem vill och de låter bli att rapportera spelare när dem vill. Domarna är inte professionella alls i Spanien tyvärr. Det är nästan så att det är sjukt att man tappar lusten att titta på matcherna.
Jag skulle inte bli förvånad om Pique blev avstängd i två matcher. Det förvånar mig inte alls.
Barcelona 1.70-ligan - Cuenca y Tello
2012-03-04 22:36
After possible first contacts, River Plate and Barcelona could soon starts transfer talks on River forward Lucas Ocampos (17). [via sport]

Intressant, känner inte till denne spelare men om han värvas i såpass "gammal" ålder (för att vara en ungdom) måste man på allvar tro att han kan nå A-laget. Han är en 187cm lång forward. Rätt olik de flesta andra som flyttas upp underifrån alltså.

Grabben ska tydligen jagas av fler klubbar.
2012-03-04 22:34
el Maestro!

Ja det är klart, en 4-5 matchers avstängning förtjänade Pepe. I det fallet borde domaren ha anmält Pepe för hans stämpling, precis som i Piques fall med kommentaren igår. Jag försvarar inte någon, jag vill bara att spanska ligan blir lite mer proffesionell.
Barcelona DM1982
2012-03-04 22:31
Marängen i Les Rambles

Du är rolig, skriv gärna lite mer eftersom jag känner för att skratta. Vänta, jag ska bara hämta lite popcorn, det blir bättre så.
Barcelona el Maestro!
2012-03-04 22:31
Marängen i Les Rambles:

Vad tycker du om Pepes medvetna angrepp mot Messi i el Clasico? Skulle han inte bli avstängd, enligt dig?
Barcelona rob.BARCA
2012-03-04 22:29
hahahahahahaha mou, riktig gentleman där. haha fy fan alltså
2012-03-04 22:29
Pique gick ut efter matchen och sa att hans utvisning var förutbestämt. Klart som fan att det inte är okej! man undergräver domarens auktoritet, hade någon spelare i Real gjort likadant så hade jag hoppats på en 2 matchers avstängning.
Barcelona DM1982
2012-03-04 22:28
Marängen i Les Rambles

Ha ha ha....enligt Mourinho själv?! Är du på riktigt eller?

Culé - Messi y Alexis
2012-03-04 22:28
Kallar du Mou för proffesionell? :O

*Facepalm*
2012-03-04 22:27
Visst var det fel av Mou att vänta på domaren efter matchen, men enligt Mourinho själv så var det ett sansat samtal mellan två proffesionella personer. Vart ligger felet i det? hade han hoppat på domaren och misshandlat honom på parkeringsplatsen, det skulle vara något helt annat:-)
Culé - Messi y Alexis
2012-03-04 22:26
Marängen i Les Rambles

En fråga, vad hade du för nickname du i Puertan? :O

Undrar bara.
Barcelona Manita
2012-03-04 22:23
Marängen i Les Rambles

Snälla, lämna bara. Ingen orkar med ditt försök till provokation.
Barcelona DM1982
Marängen i Les Rambles

Självklart, det var dumt sagt av Pique.

Tar du avstånd från att stå och vänta på domaren på parkeringsplatsen och anklaga honom för en massa saker?
Barcelona Barca-nist
Marängen i Les Rambles

Jag skulle nog inte bli förvånad om Pique blir avstängd livstid för sina kommentarer medans Mou kan blockera domare i parkeringen utan åtgärd!

Barcelona Éluc
Marängen i Les Rambles

Skulle Piqué bli avstängd för det där urholkar det trovärdigheten för spanska domare, inte tvärtom.
Barcelona rob.BARCA
jja du, domarna vågar ju inte anmäla nån från real madrid i alla fall. fantastiskt trovärdighet dom har....
Barcelona el Maestro!
2012-03-04 22:22
Espanyol sätter absolut ingen som helst press på Real Madrid. Dessutom är tempot så lågt att det passar Real Madrid väldigt bra. Har ni sett hur stora ytorna är när Real Madrid har bollen? '
Man kan tro att Espanyol är så rädda att de lägger sig.
Espanyol kommer att förlora matchen med minst 4-0, tro mig.
2012-03-04 22:20
Gårdagens domare har anmält Pique för de kommentarer han fällde igår efter matchen. Helt rätt, han smutsar ner ryktet och urholkar trovärdigheten för spanska domare. Ni Cules måste väl ändå ta avstånd från Piques kommentarer?!
Barcelona rob.BARCA
2012-03-04 22:20
skit i dom här två lagen, så länge vi mosar dom båda på camp nou så är jag nöjd.
Barcelona Barca-nist
2012-03-04 22:19
Alla är nöjda idag, Real, Esp och domare!

som jag sa tidigare Esp tränar kama sutra idag med Real.

Mot Barca hade de druckit lejon blod och här... ah ni ser själva!
Barcelona LeoMessi
2012-03-04 22:16
Målvakten råkade av misstag rädda skottet där
Barcelona LeoMessi
2012-03-04 22:14
Jämför inte espanyol med skit. En direkt kränkning mot skit
Annons: