/spanien/barcelona/forum/10656.aspx/spanien/barcelona/forum/10656.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Grace/Wastelands
2011-09-27 22:03
Ja, jag såg detta precis. Blir så jävla lack isåfall.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 22:01
Ojojoj Grace, Frei har gjort två snabba mål och kvitterat för Basel...surt om just den givna matchen förstör för dig :P
Barcelona DM1982
2011-09-27 22:01
Ingen Tevez i City? Skumt att en av världens bästa spelare inte är på planen. Har en känsla av att han befinner sig i Real i januari.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 22:00
Heywood

Milan och Inter spelar ju långsamt omodernt spel. Om alla andra klubbar fortsätter att spela snabb, modern fotboll kommer dom nuvarande topplagen aldrig att klara sig i Serie A. Vilka står då kvar? Udinese, Napoli...Lazio?
tror det sker en maktändring i Serie A detta och de kommande åren.
Grace/Wastelands
2011-09-27 21:58
Dom har ett bra lag redan. Lavezzi och Hamsik är inga dussinlirare, Gargano och Inler är ett skitbra innermittfält, en bra målis, traditioner, bra arena. En president som både är smart och rik. Cavani har snarare varit kryddan sista säsongen. Försvinner han så får dom in stora pengar och kan då köpa en annan anfallare av klass. Hulk, Rossi eller någon annan. Laget i sig är stabilt och många/ de flesta har spelat i laget i många år nu. Dessutom unga spelare på nyckelpositioner.

Jo jag tror det. Det finns plats i Italien för Napoli just nu. Det blir väl inte en storklubb likt Barcelona och Real Madrid. Men jag tror inte att hela deras tridente där framme kommer försvinna över en säsong.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:58
Heywood

Fast frågan är om det är så. Napoli visade redan i år att man kommer satsa genom värvningarna av Inler och Pandev. Dessutom lever dom inte av en spelare (folk tror cavani men hamsik o lavezzi är lika värdefulla) och det tror jag resulterar i att dom känner sig säkrare i laget och gör dom mer obenägna att lämna. Dessutom kom dom tvåa i Serie A förra rået och har alla chanser att vinna.

vafan mancini? defensivt byte? jävla sopa....
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-09-27 21:56
Grace/Wastelands

Du tror verkligen att en klubb som Napoli kan bli en storklubb? Definera storklubb isåfall.

De har varit i en dvala ända sedan Maradonas dagar. Jag har svårt att se att en intelligent president och Cavani ska kunna uppnå dem storheterna igen.
Grace/Wastelands
2011-09-27 21:53
Om Napoli går vidare från sin grupp i CL och utmanar om titeln i år är väl även Napoli en storklubb. Lön kan få en rejäl ökning i. Men visst, det är möjligt. Men jag varken hoppas eller ser det som speciellt givet. Jag tror snarare Napoli kan växa. De har redan värvat bra i år.
2011-09-27 21:52
Visst, det är sång och dans att spela i Napoli nu. Men snart kommer begäret att spela i en europeisk elitklubb.

Cavani kommer att jagas nästa säsong om han gör ännu ett lyckat år.
Grace/Wastelands
2011-09-27 21:51
Villarreal känns fruktansvärt tama.
Barcelona DM1982
2011-09-27 21:51
city
Thiago en mi corazón!
2011-09-27 21:50
Någon som sitter på en bra stream till Bayern - City?
Grace/Wastelands
2011-09-27 21:49
Jag körde en sjuling på Benfica, Lille, Napoli, Real, United, Lyon och Inter. 35 x i odds. Satsade en hundring.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:48
Grace/wastelands

härligt! själv satte jag bara 100 spänn med 100% bonus på Lille, Napoli och över 2,5 mål på Bayern - City. Ångrar att jag inte satte på Lyon också, det var rätt bra odds på dom.

på vad och hur mycket satte du på? om mod motsätter sig oddsnack får du gärna pm:a :)
Grace/Wastelands
2011-09-27 21:45
Elbraco

Om resultaten står sig så vinner jag 3500 spänn ^^
Grace/Wastelands
2011-09-27 21:45
Varför skulle dom bli det? De Laurentiis har rätt rejält med cash. Snarare så att de kan förstärka. Om de inte utmanar om titeln i år lär de göra det nästa år. Tror faktiskt dom spelarna kan bli kvar länge i klubben.

Den enda som möjligen drar är Cavani. De andra har varit i klubben för länge. Hamsik skulle t.om kunna bli en framtida kapten i Napoli.
Barcelona Hetfield
2011-09-27 21:44
Till skillnad från de spanska lagen så har De Laurentiis en hjärna. Han kommer att ersätta spelarna med likvärdiga spelare, t.ex: Rossi.

För det andra så tror jag att en av de drar, inte alla tre.
2011-09-27 21:42
Napoli imponerar, men nästa säsong blir de nog av med trion Lavezzi, Hamsik och Cavani. Vad händer då?

Precis som de spanska lagen under Barcelona och Real Madrid tappar spelare.
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-09-27 21:41
Hoppas de här resultaten håller sig. Vill ha Napoli och Bayern vidare från dödens grupp, ut med City:) Eller egentligen hoppades jag från början att Villarreal kunde på något sätt ta sig vidare men de är ju helt under isen, åker väl antagligen ut La Liga i år och blir slagpåse i den här gruppen. Men det blir kul om Bayern har 6, Napoli 4 och City 1 efter två omgångar. Blir jobbigt för City då.
Barcelona Barcadinho.
2011-09-27 21:40
City spelar så jäkla långsamt. Omvandlingen från den snabba traditionella engelska fotbollen till den långsammare sydliga stilen har gått lite för långt i City.
Meningen med den sydliga stilen är inte att spela som sköldpaddor...

Grabbar, ursäkta att jag är lite negativ nu, men jag vill vara ärlig.
Det finns knappt några intressanta matcher i alla dessa Cl - grupper, utom grupp A med Bayern, Napoli, City o (Villarreal). Verkligen inte.
Bortse från vårt specifika intresse för Barca.
Kanske Valencia-Chelsea, men inget mer.
så jäkla gråa och trista grupper.
Barcelona Barca o Mort!
2011-09-27 21:40
Tycker fan synd om Hart i Citys bur. Så borta de är i backlinjen. Napoli ser fan starka ut iår även om Villarreal inte imponerar. Hoppas de får behålla sina nyckelspelare och bygga på istället för att sälja bort. Vet någon hur de ligger till ekonomiskt?
Barcelona DM1982
2011-09-27 21:39
Ser inte ut som om City kommer komma särskilt långt i CL. De får väl lägga ut någon miljard till.

Småtrista matcher jag kikar på. Villarreal har ingen chans mot Napoli, Real är överlägsna Ajax. CL har blivit så stort att det är många matcher som är tämligen trista, grupperna är bara transportsträckor för de tunga matcherna i slutspelet. Visst är det en hel del bra matcher men man vet mer eller mindre vilka ettorna och tvåorna blir redan nu. Det är möjligen Citys grupp som är osäker, resten är typ klara.

Barcelona och Milan blir etta och tvåa i gruppen, det kan väl vara lite osäkert om Barcelona vinner gruppen eller inte. Att något annat lag i gruppen skulle skrälla finns inte. Jag har knappt koll på vilka de andra två lagen är och bryr mig ärligt inte särskilt mycket.

Kanske läge att banta CL?
Barcelona den närkingska älgen
2011-09-27 21:38
Bra match mellan Bayern och City. Böljar på rätt bra! Gomez hittar ju målchanser med förbundna ögon. Frågan vad Villareal håller på med? Inget som funkar för dom känns det som..
Barcelona Hetfield
2011-09-27 21:36
Haha, snacka om bra läge för Napoli. City ligger under och de leder mot Villarreal.

Cavani är kung. Han ser ut som en syrsa, men han rör sig som en gasell.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:32
SåDÄRJA! Seriöst, med tanke på hur Gomez sprutar in mål så måste han vara aktuell för Guldskon när den delas ut.
Hutch
2011-09-27 21:32
Gomez har slagit in två superenkla mål mot City. Haha, vilken måltjuv han är denne Gomez.

Wow, Napoli imponerar ju. Cavani fortsätter att leverera.
Barcelona Rambla~
2011-09-27 21:31
Haha Citeh, dags att köpa nytt lag igen. :P
elbraco - Bojan y Thiago
2011-09-27 21:26
Det går bra nuuu! Lille leder, Napoli leder och det börjar bli mål i Bayern - City matchen.

jag vet att man inte får diskutera odds osv men man borde få det! det är fortfarande fotboll och det är ju väldigt sällan vi bara diskuterar barcelona här!

anyway, riktigt fin fotbollskväll!
Barcelona Barca Barca
2011-09-27 21:19
Nilmar hamnar på min top 3 sämsta avslutarelistan...
Barcelona Rodriiguees
2011-09-27 21:17
Streamen som pep g fick, funkar den i safari? skiten laddas typ inte...drygt.
Annons: