/spanien/barcelona/forum/10650.aspx/spanien/barcelona/forum/10650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Milian_J
2012-03-07 19:08
Tror det blir 4-0 ikväll.
Barcelona Libaax
2012-03-07 19:03
Om det handlar deras förmåga plus spelare som gjorde storhet i barca och inte bara legendarer i barca som tex Ronaldo bare en sässong.

Min elva måste vara spelare jag har sett eller sett gamla matcher av som Cruyff.

Alltime XI:

Ronaldinho- Eto'o-Romario
Messi
Iniesta-Xavi-Cruyff
Koeman-Puyol- Dani Alves
Zubi

Jag är ingen Barca fan men det är tydligt vilken som har bäst de man har sett.

Eto'o har bästa målsnittet av alla i Barca och mål i två CL finaler, Romario gjorde mycket på få sässonger. Pep är inte en alltime great som Cruyff. Kubala har jag inte sett bilder av ens. Messi och Ronnie behöver man inte ens säga varför.

Top 3 Barca spelare nånsin (som man har sett) skulle nämna Ronaldhino,Xavi och Messi.
Ronaldinho har bara 2-3 år i hans peak men han var Maradona,Pele stor då och Xavi är nog viktigaste spelfördelaren jag har sett och Messi har dominerat 3-4 år redan.
Barcelona Hetfield
2012-03-07 19:03
Matchen mellan Arsenal och Milan igår visade att man aldrig ska räkna ut ett lag helt och hållet. Leverkusen har en bra form och de har verkligen inget att förlora, att förlora med stora siffror eller backa hem spelar ingen roll i den här matchen. De lär springa ut som rabiessmittade hundar och jaga bollen.

Laget får inte vika ner sig. Gör ett tidigt mål och stäng den.
Barcelona pep for president!
2012-03-07 19:00
Nån som vet hur startelvan kan komma att se ut inför kvällens match? Personligen skulle jag vilja se en pedro från start, vi vet ju alla vad han kan när han är i form. Han behövs nu när det går mot slutet. Sen så hoppas jag att Tello får spela minst en halvlek
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan y Thiago
2012-03-07 18:53
På tal om Barcelonas främsta spelare så vore det snyggt med en porträttlista av dom i vänsterbannern.
Barcelona Fabrecadabra - Anims Villa
2012-03-07 18:38
All time XI

Ronnie-Kubala-Messi
Iniesta-Cruyff-Pep-Xavi
Puyol-Koeman-Alves
Zubi
Ryo Miyaichi !
2012-03-07 18:29
Rambla

Det är så sjukt svårt att få med alla man vill få med :S
Barcelona Abbe.
2012-03-07 18:05
Haha, en skön video där skolbarn sjunger om sin vilja att se Guardiola förlänga med Barça.
Barcelona Rambla~
2012-03-07 17:57
Ohh, jag gillar verkligen Miyaichis elva. Tunga namn, fast Kubala fattas. :)
Ryo Miyaichi !
2012-03-07 17:51
basaric - ?#AnimoElGuaje

Zubizarreta
Puyol-Nadal-Koeman
----Guardiola----
Cruyff-Xavi-Messi
Ronaldinho-César-Stoichkov

Så otroligt svårt..
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-07 17:48
,Sami

Han hade sina stunder. :)

Men ibland undrar hur det hade slutat om han inte dragit på sig ett rött kort mot Real @camp nou, vinst där och vi hade vunnit ligan..
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-07 17:48
Min ser så ut....

Eto´o - Messi

Ronaldinho

Iniesta - Guardiola - Xavi

Sergi Barjuán - Migueli - Puyol - Alves

Valdes
Barcelona Trippeln
2012-03-07 17:46
Rambla~

Bra!
,Sami
2012-03-07 17:46
Gonzalez_Barca
Hahaha ohhh Oleguer minna ja. Fi fan varje gång han fick bollen så fick man en hjärtattack så jävla nervös var man.
Barcelona Rambla~
2012-03-07 17:45
Marängen

Här har du en video där Casillas får frågan om han verkligen sa det till domaren Teixeira efter matchen. Vad jag kan förstå så bekräftar han det.

Du kan räkna antalet mikrofoner om du vill, du lär också se att det knappast bara är katalansk media där. :)
Barcelona Trippeln
2012-03-07 17:42
Jag ska lägga en Mute på Kaljic Wanna be
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2012-03-07 17:41
Strunt i marängen, vi spelar en viktigt match snart. Det ända jag vill från denna match förutom avancemang är att Pedrito måste börja leverera.
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-07 17:40
Basaric

Rustu
Oleguer - Chygrynskiy - Thuram - Zambrotta
Figo - Motta - Petit
dos Santos - Lopez - Ezquerro
Barcelona Trippeln
2012-03-07 17:40
Marängen i Les Rambles

Yttrandefrihet o shit du kan stå och försöka skitsnacka dig hur mycket som helst men dina argument är patetiska,
Barcelona Manita
2012-03-07 17:39
Känns nästan som att våra moderatorer är lite för snälla när det gäller smuts som kommer in hit och trollar forumet. Försöker du föra en sansad diskussion inne på Puertan så får man en IP-spärr direkt av diktatorn I.Kaljic.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2012-03-07 17:36
Utan Puyol, Pique och Abidal ikväll asså?

Backlinjen: Alves Masken ? Adriano

Vem tar den andra mittbacksplatsen?
Barcelona Gonzalez_Barca
2012-03-07 17:36
DM1982

Jag är förvånad att han inte är spärrad ännu.. Jag skrev ett inlägg på puertan för något år sedan, typ "När ska ni erkänna Busquets storhet, krävs det att han sänker er som Pedro och Pique gjorde för att ni ska erkänna honom?"

Är fortfarande spärrad. :P
Barcelona Rambla~
2012-03-07 17:34
@Marängen i Les Rambles:

Nej, satan själv är han nog inte men att han har en psykisk störning är nog ganska så uppenbart för alla vid det här laget. Tycker du inte det själv? Han beter ju sig som en neandertalare titt som tätt.
Barcelona basaric - ?#AnimoElGuaje
2012-03-07 17:34
Barcelonas bästa XI genom tiderna enligt mig kommer här.

Ronaldinho - Eto - Messi
Iniesta - Xavi - Guardiola - Cruyff
Puyol - Koeman - Alves
Zubizarreta

Hur ser eran ut?
Real Madrid Marängen i Les Rambles
2012-03-07 17:33
Trippeln

Vi lever faktiskt i en demokrati och jag har all rätt att diskutera härinne så länge jag håller mig till reglerna. Ni ska ha cred för att det finns yttrandefrihet på det här forumet. Puertan är värre än Nordkorea när det gäller åsiktsfrihet.
Barcelona DM1982
2012-03-07 17:31
Grabbar, mata inte trollet. Fanskapet är här inne varje dag och trashtalkar Barcelona. Det finns inget att debattera med troll om, det borde nu ha fattat vid det här laget.
Ryo Miyaichi !
2012-03-07 17:31
Hetfield

Det är jävligt fegt också.

--

Ne, stäng av spelare som gör tacklingar som skadar folk lika länge som den skadade e borta ifrån fotbollen...
Barcelona Hetfield
2012-03-07 17:27
Rambla

Han tror tydligen att det är en vilda västern film a la Clint Eastwood där han skjuter och spöar ner bovarna utan att någon ger honom så lite som böter.

Om Pepe hade gjort det där utanför fotbollsplanen så hade han åkt in i fängelset. Sparka på någon som redan ligger ner är ju bara misshandel.
Real Madrid Marängen i Les Rambles
2012-03-07 17:27
Det Pepe gjorde var idiotiskt, det kan ingen försvara. Men Casquero kunde årminstone resa sig upp och slå straffen. Finns ju flera fall där spelare tacklat andra spelare som blivit borta flera månader eller fått karriärhotande skador. Men det är klart, Pepe är ju satan himself.
Barcelona Rambla~
2012-03-07 17:26
Hetfield

Heh, du ser ju själv. Ibland undrar man vad det är för vits att ens diskutera med vissa. De lever tydligen efter helt andra moraliska principer.
Annons: