/spanien/barcelona/forum/10626.aspx/spanien/barcelona/forum/10626.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Frodo
2011-10-01 22:39
Inters calciokredit verkar vara slut.:P
Barcelona FC Barcelona #10
2011-10-01 22:38
Napoli kör över Inter med 3-0! :)
Barcelona DM1982
2011-10-01 22:34
Sano97

Hoppas Napoli vinner ligan men det är en lång och tuff resa. De kommer helt klart vara med och slåss om scudetton.

Inter har fyra poäng efter fem matcher. Vilket ras för den klubben.
Barcelona den närkingska älgen
2011-10-01 22:33
Sano97

Nej det tror jag nog inte, dom har inte en jättebred trupp och är väldigt beroende av sin magiska triangel, även om Cavani inte spelade idag. Men det tighta matchandet med liga och CL kommer att slita ut dem. Jag är rätt säker på att de tar en CL-plats, särskilt med tanke på hur Inter presterar.. Tror att Milan kommer igång snart och ser egentligen inget hot mot dem över en hel säsong, även om Napoli slog dem med 3-1 för några veckor sedan..
Barcelona Sano97
2011-10-01 22:28
Fan är det bara jag eller tror ni att Napoli vinner serie A?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-01 22:21
BB-Barceloneta

Inter ser mest frustrerade ut och är sura för att Lucio o company inte kan kontrollera Hamsik och Lavezzi. Känns som alla i Napolis lag är snäppet högre idag, man vill mer och känns mer dominanta. Inter har inget spel och ser inte ut att veta vilken taktik dom använder. Interspelarna verkar fortfarande vara sura för det röda kortet.

summa summarum så är Napoli klart bättre idag. Kul att se att Napoli klarar sig med bara två av sin magiska triangel.

nu går även lavezzi ut och chavez in.
Barcelona DM1982
2011-10-01 22:18
Inters backlinje imponerar verkligen inte. 3-0 Napoli.

BB-Barceloneta

Domaren blåste en straff som inte borde ha varit och han visade ut en kille som inte borde ha visats ut. Inter har inte varit det bättre laget, Napoli var bättre både innan och efter utvisningen. Men visst, straffen var fel och det blev jobbigt för Inter.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-01 22:18
Hamsik är SHTEEEEEEEEKHET!!!
Barcelona BB-Barceloneta
2011-10-01 22:17
Hur är matchen mellan Inter -Napoli. Vilka har matchen? Vågar inte riktigt lita på de partiska fansen på Inter forumet, men de säger att dem dominerar och att domaren gett Napoli matchen. Hur är det?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Larsson1333
2011-10-01 22:13
Seriöst, är så trött på Hussfeldt, så enögd och vidrig så det är sjukt, allt som görs i Italien är 100 gånger bättre och vackrare enligt han, en vanlig pass i sidled är ju enligt han en gudomlig pass som är nästintill omöjligt att slå
2011-10-01 22:11
Hussfeldt; Napoli bygger ett värdslag..

Nja?
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-10-01 22:09
DM1982

Riktigt trist om det stämmer, blir så trött på att sånt fortfarande sker runt om i Europa, det hände även i el clasico då Camp Nou publiken gjorde det till Marcelo (han betedde sig som ett svin under matchen men nog hade det räckt med visslingarna han fick..)
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-01 22:09
hahaha, hussfeldts senaste ljud...?
Barcelona Larsson1333
2011-10-01 22:07
Seriöst, Ricardo Alvarez i Inter måste vara Serie A:s sämsta värvning, av det jag sett har han varit bedrövlig och han skulle ändå vara lovane och gick på över 10 mille euro om jag inte har fel ?
Barcelona Sano97
2011-10-01 22:05
Neeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!! Vad händer SENSIE?!!!!!!!!!
Barcelona DM1982
2011-10-01 22:02
Det låter som om Interfansen kör ap-ljud när Napolis mörka kille har bollen. Kan ha fel men det låter så.
2011-10-01 22:01
Vad sysslar Nagatomo med? Han var klart först innan han skulle täcka ut bollen och ha sig, klart som fan att det smäller när man jagas av Maggio..
Barcelona Rambla~
2011-10-01 22:00
Heh, japanen blev ägd av Maggio :P
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-01 22:00
Piquenbauer

Isaac Cuenca återvände till Barca i somras efter ett års lån hos Sabadell. Han flyttas då upp till Barca B och har spelat med A-laget under försäsongen, där han enligt mig och många andra, var en av de som tog för sig allra mest. En, trots sin gänglighet, kvick och teknisk ytter som vågar och kan utmana... det är väl så jag skulle beskriva honom

Pep verkar onekligen se Cuenca som den förste att plocka från Barca B:s anfallssida och kanske finns det en framtid för honom i klubben. Även om det inte lär bli mer än en truppspelare med tanke på vilka spelare vi har och vilka ännu yngre som är på väg upp.

-----------------------------

0-2 Napoli!! Sjukt att vi slog dem med 5-0 men kryssade mot jävla Milan
Barcelona Rambla~
2011-10-01 21:59
Jaaaa goooool forza Napoli
elbraco - Bojan y Thiago
Hamsik!! härligt mål! vilken krigare.
Barcelona DM1982
Wow...Inters försvar är ju uselt. Men men...jag njuter. Gillar verkligen inte Inter.
Barcelona Sano97
2011-10-01 21:56
Fan domarn i Inter matchen förstör dagens fotboll med sina jävla onödiga blåsningar och varningar, dom där varningarna på obi(han är grym!) var helt felaktiga och de personer här på forumet som säger att cambiasso och lucio är gnälliga visar bara att ni är totalt fotbollsokuniga och att ni inte följer serie A så mycket att ni vet hur gryma de spelarna egentligen är, men nog om det för nu kommer en av mina personliga favoriter att lira, Sensei YUTO NAGATOMO!!!!!
Barcelona Rambla~
2011-10-01 21:56
Det är bara en tidsfråga innan Inter fixar en straff. Vi vet alla att det kommer att ske. :P
Barcelona Barca4eva
2011-10-01 21:46
Haha, Cesar borde nästan fått rött.
Barcelona Hetfield
2011-10-01 21:46
Haha, jag sitter och myser när jag ser Inter såhär. De får vanligtvis alla straffar och frisparkar med sig, när de inte får det idag och domaren går emot de så tjurar de.
Barcelona Rambla~
2011-10-01 21:43
Och Barca anklagas för att omringa domaren. Så där har Inter alltid hållt på och än värre blev det när Mourinho tog över. Hans ande vilar fortfarande på San Siro. De tål verkligen inte att endaste domslut går emot dem. Ett jävla skrikande och fäktande med armarna. Den där galningen Lucio ser ju ut som ett psycho, ser nästan ut som om han ska börja gråta varje gång han får ett domslut emot sig.
Barcelona Piquénbauer
2011-10-01 21:37
Sjukt dålig domare i Inter matchen. Men jag sitter mest och njuter av att se äckliga spelare som cambiasso och lucio grina. Synd att inte största gnällspiken av de alla snejder är med för det hade gjort min kväll. Någon som sett mer av cuenca som pep tagit upp till à- laget? Verkar lite spännande.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2011-10-01 21:33
Jag måste säga att det var långt utanför, minst en meter som förseelsen skedde. Usel straff men det blir lätt så när det dröjer länge innan killen får lägga straffen.

Inter-spelarna är på domaren och skriker på honom hela tiden? Undrar vem som lärde dem det?
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-01 21:29
Campagnaro sätter returen! nice!

herrejävlar. Julio Cesar flippar ut! nästan så han ska ha rött. Inter kommer utan tvekan få ett rött till.
Annons: