/spanien/barcelona/forum/10556.aspx/spanien/barcelona/forum/10556.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rodriiguees
2011-10-21 21:48
Haha lite ot kanske men läste precis att madrid fick TOLV straffar förra året och Ronaldo gjorde mål på 9 av dessa :/ Vi fick 4 :(
Postat via SvenskaFans-appen
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-21 21:44
det var en diskussion inne på puertan om tvåfotade spelare för ett tag sedan och självklart kom pedro på tal. nu kom det upp en video från barcastuff där man kan se alla messis mål med högerfoten och det är inga dåliga mål det heller, bland annat getafemålet (den välkända maradonalöpningen) gjorde han ju med högerfoten.

Barcelona Mascherano
2011-10-21 21:05
Jimmie åkesson är ett SVIN.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-21 20:55
haha, får väl hoppas att han nätar i helgen o hålla tummarna för att jimmie åkesson kolar...
Culé - Messi y Alexis
2011-10-21 20:36
Aaron Ramsey scores V Man Utd next day Bin Laden died...
Aaron Ramsey scores V Tottenham next day Steve Job died..
Aaron Ramsey scores V Marseille next day Ghadaffi died....

Sjukt..

Sorry för OT!
Barcelona den närkingska älgen
2011-10-21 20:16
Något ska nog gå att fixa fram, men det känns ju lite tidigt att fixa streams till tisdagsmatchen. Det är ju en match att fokusera på imorgon också? Det känns väl som att det blir starkast möjliga manskap imorgon kväll också? Lika bra att rivstarta och se till att vinna nu när det känns som att Real har hittat formen igen.

-

Dessa hatinlägg mot Real känns ju överdrivna och onödiga. Diskutera fotboll istället!
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-21 20:10
Hahah jag förstod det sen... tyckte det stod "Barca B". Men sen insåg jag att nåt inte stämde :P
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 20:09
1.70-ligan

Stream till vilken match?

EDIT: Han menar matchen mot Granada på tisdag. Vissa trodde inte att Canal+ skulle sända den.
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-21 20:05
Fan att man inte har canalplus fotboll... någon som sitter inne på en stream som duger?

Vänta lite.. Granada??
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 20:03
Men håll hatet borta härifrån så vi iallafall kan försöka få det att se ut som ett riktigt
Barca-forum.
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-21 19:56
tro fan folk stör sig på barcafans också när det kommer omotiverade hatinlägg alá Shanghai & XAVI6. Just sayin...
Barcelona Golden Barca
2011-10-21 19:13
Granada mot FC B sänds i Canal + fotboll med start 19.55

Jag tycker många FC B fans lägger ner för mycket energi på Real Madrid. Låt dem va skit i i dem. Fokusera på vårt FC B och låt Real Hata oss och lägga onödig energi.

Själva ska vi enlig mig fokusera på det våra och stödja det våra. Och fortsätta med det vi är bäst på. Vinna matcher och Titlar. VISCA BARCA
Barcelona XAVI6
2011-10-21 19:01
Madrid är lätt den svinigaste klubben i världen. Vissa kan leka gentleman här men det går inte att förbise deras sviniga stil. Inte bara mot barca man ser de dra fula knep mot andra lag också. Hoppas att barcas dominans fortsätter över de tills murinhoe hår förvandlas till vit och dör av ett hjärtattack. Sen kan de soppa bort honom med moppen marcelo.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Heywood Jablome - Por qué, Messi?
2011-10-21 18:35
Gonzales. Härlig bild. Hade Ronaldo kommit fram hade Messi kunnat säga: "Vem är du?"
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 18:32
Shanghai - You Can't See Me

"Provocerar inte med detta inlägg, men har ingenstans att skriva eller skrika min ilska så jag tänkte dela med mig."

Du har en profil som du kan fylla i med den informationen.

Dessutom så provocerar du faktiskt utomstående läsare, hur konstigt det än låter. Vill verkligen inte se forumets värsta sida en gång till...och gissa hur den visar sig.
Barcelona Shanghai - You Can't See Me
2011-10-21 18:22
Spelare som jag hatar allra mest Pepe, Marcelo, Cristiano, di Maria herregud visst är dem bra, men deras beteende på fotbollsplanen skadar fotbollen. Dessa herrar har begått mängder med brott på plan, men ändå så slipper dem straff. Varför ? jo för Real Madrid är huvudstads klubben och man måste ge fördelar.

Pepe behöver jag inte ens skriva om han borde sitta bakom galler om han skulle gör sånt ute på gatan och jag menar inte då misshandeln mot stackars getafe spelaren utan han har gått över gränsen många gånger. Marcelo når nästan samma nivå som Pepe visst är han bra, men ibland så har han tendens att tända till lite (läs Getafe) eller stämplingen på Pedro så drar han bara där ifrån efteråt. Ronaldo behöver inte heller beskrivas, men syster Maria kan fortsätta att fuska till sig straffar så Ronaldo öser in mål på.

Provocerar inte med detta inlägg, men har ingenstans att skriva eller skrika min ilska så jag tänkte dela med mig.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 18:08
på bilden ser man Crisitiano skrika "kolla messi snor min pojkvän"?
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 18:03
Real Madrid har alltid vart äcklig skumbags men sen Mourinho ar tagit över, har de tagit det till absolut högsta soptips nivån. jag såg de senaste matchen idag herre gud om domaren hade vågat bara!

samma sak gäller domare och ge straff till Barca. denna säsongen har de haglat in med gratis straffar till Real och ingen reagerar ens på det men folk har ett minne som räcker enbart till Barcas fördel av domslut. tragiskt

sånt gäller kanske bara Arsenal och real fansen !?
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 18:01
Gonzalez_Barca

Ser samtidigt lite..."konstigt" ut. :p
elbraco - Bojan y Thiago
2011-10-21 18:01
vilken ghetto-booty Marcelo har på den bilden.
Barcelona Gonzalez_Barca
2011-10-21 17:54
Barca-nist

Hehe något man inte fick se på TV (tror jag) var Messi och Marcelos "faceoff". Jag hann precis ta foto på det.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 17:49
jag kan fortfarande inte förstå att Marcello slapp det där?
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 17:36
1.70-ligan

Liknar honom :p
Barcelona 1.70-ligan
2011-10-21 17:07
Lite bolltrollande med Isaac Cuenca i länktips. Äre verkligen honom? Svårt att se på sådant avstånd men MD gjorde ju ändå en artikel om det.. argentinatröja har han också ;)

Barcetia

Alexis spelklar på onsdag? Wouldnt think so, tyvärr
Barcelona Éluc
2011-10-21 17:04
Är det någon som vet om en hemsida där jag kan streama eller tanka hem den senaste CL-finalen?

Tack på förhand.
Barcelona Barca4eva
2011-10-21 16:55
Fyfan vad episkt det är när man hör POTC-låtar i bakgrunden av någon stor händelse.
Barcelona Éluc
2011-10-21 16:48
Jahapp. Matchen mot Granada på tisdagen visas inte heller på "dem vanliga" Canal+-kanalerna. Det är ju fan så att varannan ligamatch blir att streama, fastän man betalar för att kunna se samtliga. Suck.
Barcelona barcetia - Asexis7
2011-10-21 16:34
Alexis är nog spelklar på onsdag :-)
Barcelona L.A.M Nr 10
2011-10-21 15:55
Bra att Fábregas är kvitt sin skada. Nu är det endast Afellay, Alexis och Piqué som återstår på skadelistan, och de två sistnämnda lär ju inte bli borta sålänge till.
Barcelona Barca-nist
2011-10-21 15:50
FC Barcelona premiär för det nya huset.
Annons: